Jump to content

1.2 8v Motor radi na 3 cilindra - HELP


joda89911

Recommended Posts

Samo iz čista mira počeo je radit na 3 cilindra, a nekad mi se čini da radi čak i na samo 2! Prva moja pomisao je bila - struja, bobina, kabeli, svićice (iako su nedavno nove stavljene). Tijekom takvog rada motora, vadio sam kabele sa svićica i na jednom nema promjene u radu motora, nekad čak i na dva. Riječ je o cilindru 2 i 3. Pokušao sam sa svićicama i nema pomoći. Danas stavio novu bobinu - nema pomoći, al sam je ostavio jer je stara napukla lagano. Onda pokušao i sa novim kabelima - ništa, vratio kabele.
Uploadao sam video na youtube, pa evo ako ima neko ko bi mogao znat o čemu se radi. Šta mi još preostaje, injektori? Jedino da njih skinem i dam testirat. Od većih problema, jel se može ovako nešto dogodit,a da je u pitanju brtva glave ili nešto slično? Nema majoneze na čepu ulja ni na čepu posude antifriza. 

Video: https://www.youtube.com/watch?v=JN8D7ST88eA

Edited by joda89911
Link to comment
Share on other sites

koje si svječice stavljao, koje bobine, koje kablove?

ako imaš još one stare probaj zamijeniti, nije ništa čudno da nova svječica ili kabel ili bobona krepa..

Link to comment
Share on other sites

Na tom motoru bobina ima "2 namotaja" i baca iskru istovremeno na 2 cilindra, čini mi se baš na 1-4, 2-3. A tebi na videu izgleda baš štekaju 2 i 3. Broje se zdesna nalijevo, znači na strani gdje je getriba je cilindar br. 1. Kad rikne pola bobine ostaneš bez iskre na 2 cilindra, a mogu i svećice otići od toga. Probaj kablove zamijeniti, ako su dovoljno dugi, zamijeni mjesta cil. 3 i 4 pa vidi, ako sad šteka cil 4 onda je kabel.

ako uvijek na ta dva cilindra zeza, a pod pretpostavkom da je bobina nova i ispravna, možda su svjećke otišle.

Link to comment
Share on other sites

Bit ce do bobine.

A ovo zamjeniti 3 i 4 ne moras ni pokusavati. Ide znaci 1-3-4-2 i ako nije po tom redu NE pali koliko god mi to htjeli.

Link to comment
Share on other sites

Kod njega je kako Alen kaže dvostruka bobina i ide istovremeno iskra na cilindre 1 i 4, i istovremeno na cilindre 2 i 3.

Alen mu savjetuje da kabele zamjeni fizički kompletno, a ne samo sa strane bobine ili samo sa strane svječica.

Bobinu možeš ispitati i instrumentom. Otkači 4-pinski konektor na njoj i mjeri otpore između ta 4 pina.

Vrijednosti trebaju biti kao na slijedećoj tabeli:

Bobina.thumb.jpg.c0642c33a60d5af4be26349

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Yeap, svi klijači i twingači s 1.2 motorima imaju tzv. waste spark sustav odnosno okida istovremeno na dva po dva cilindra.

Ako imaš novo sv. trojstvo bobina + kabeli + svječice onda jedino može biti problem u konektoru koji dolazi od ECUa odnosno ECU. Koliko se sjećam imao si ranije problema s time. Dobar električar će ti raskupusati taj konektor, staviti nove stopice i zabrtviti ga. Ako to ne pomogne onda postoji mogućnost da je konektor na ECU ili sam ECU koji vrlo rijetko stradava i to obično od loše bobine koja mu predugo vraća jaki impuls u prijelaznim pojavama dok ECU ne prestane davati signal za iskru na nekom od pinova.

Link to comment
Share on other sites

Sad kad malo bolje slušam zvuk u videu kao da on ima iskre na 2 i 3 cilindru, čuje se pucketanje. Ostaje Ecu/injektori ili su svjećice dobile ako je vozio s lošom bobinom.Starije generacije tog motora imale su polusekventno ubrizgavanje koje se lako prepozna jer samo 3 žice idu do injektora. Ecu upravlja s dva po dva cilindra odjednom pa bi i to trebalo pogledati ako je sveto trojstvo bobina, svjećica,kabel ok.

@ Dragan

Ova dokumentacija iz koje si izvadio slike. Imam takvu komplet za D4F i D7F motore, ali bi me zanimala za K9K. Imaš možda?

Link to comment
Share on other sites

Ekipo s foruma, zahvaljujen na odazivu.  Ovako, nakon ovog videa kojeg ste vidjeli, bio sam uvjeren da je bobina riknula. Kad sam je skinuo, imao sam šta vidjeti - napukla je odozdo. Kupim novu bobinu i opet isto s**nje, sa starim kabelima. Zovem mehu, kaže može bit do kabela, probaj sa novim. Dobro, ja kupim nove i nasadim ih na novu bobinu i da pogodite - opet isto s**nje. Prije toga da napomenem, imao sam dvije svijećice, doduše stare, ali ispravne i zamjenio sam ih istu tu večer sa ovima unutra koje su praktički stare 2 mj. Btw eyquem su. Tako da ne znam šta bi mislia. Nisam napomenuo da auto ima 270 000 km i nikad nije motor bio otvaran niti je išta posebno rađeno na njemu. Mene zapravo zanima može li se ovo stanje dogodit zbog izgaranje brtve glave baš na mistu između 2. i 3. cilindra  i onda nastupa gubitak kompresije?

Bit će mi veselo kad me meho udari sa cifrom.

Link to comment
Share on other sites

Yeap, svi klijači i twingači s 1.2 motorima imaju tzv. waste spark sustav odnosno okida istovremeno na dva po dva cilindra.

Ako imaš novo sv. trojstvo bobina + kabeli + svječice onda jedino može biti problem u konektoru koji dolazi od ECUa odnosno ECU. Koliko se sjećam imao si ranije problema s time. Dobar električar će ti raskupusati taj konektor, staviti nove stopice i zabrtviti ga. Ako to ne pomogne onda postoji mogućnost da je konektor na ECU ili sam ECU koji vrlo rijetko stradava i to obično od loše bobine koja mu predugo vraća jaki impuls u prijelaznim pojavama dok ECU ne prestane davati signal za iskru na nekom od pinova.

Dobro se sjećaš, međutim to je na cliu III. Ovo je moj stari clio II. Nadam se da si u krivu po pitanju ECU-a :bigl: tia sam skinit injektore pa ih dat na testiranje, ali bio je petak popodne pa nije bilo smisla jer ionako idem do mehe u pon. Nekako ću se dovuć s dva cilindra.

Link to comment
Share on other sites

Tek sam sad pogledao video. Iz videa mi se čini kao da imaš slabu iskru na 2. i 3. cilindru.

Loša bobina ti može zeznuti nove svječice zbog slabe iskre jer se cijeli cilindar pregrijava.  Vidim da si prvo mijenjao svječice, a onda tek bobinu, pa je to moguće ako je samo jedna zavojnica bila u banani zeznula je dvije svječice. Ako nisi bacio stare svječice pokaži ih mehaničaru. Po izgledu svječica se može puno toga reći.

I predlažem ti toplo da ne vadiš onako kabele dok motor radi. To se nekad moglo na Yugichima i stojkama. Na modernim autima si na taj način možeš spaliti senzore, možda i ECU.

Link to comment
Share on other sites

To je 1.2 8v nije ga vele senzora ubilo ako puca iskra kad skines kabel nije bobina 99%

Promini svice ili zamini sa ispravnog na neispravni cilindar ak i dalje ne radi pogledat bacaju li šprice ako nije ni to onda skidaj glavu

Ali ako se to odjednom desilo ili je bobina ili brtva nista kabeli i ostale gluposti

Poslano sa mog SM-A500FU koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

@ Dragan

Ova dokumentacija iz koje si izvadio slike. Imam takvu komplet za D4F i D7F motore, ali bi me zanimala za K9K. Imaš možda?

Nemam posebno za K9K. Unutar ove iste dokumentacije ima i dio o dieselima (inače je ovo iz Dialogys-a). 

Link to comment
Share on other sites

To je 1.2 8v nije ga vele senzora ubilo ako puca iskra kad skines kabel nije bobina 99%

Promini svice ili zamini sa ispravnog na neispravni cilindar ak i dalje ne radi pogledat bacaju li šprice ako nije ni to onda skidaj glavu

Ali ako se to odjednom desilo ili je bobina ili brtva nista kabeli i ostale gluposti

 

Poslano sa mog SM-A500FU koristeći Tapatalk

 

 

E to volin pročitat, besa :bigl: evo ovako, ka šta vidiš sliku iznad, vadia san rail sa injektorima i sve štima. Bobina baca iskru na sve 4 sviće i nije do kabela. E sad glavna stvar, u radu motora ako se išteka 2. i 3. cilindar, znači oba, doslovno da motor radi na dva cilindra, zvuk motora se unormali koliko se može unormalit za rad na 2 cilindra. Dok kad su spojeni 2. I 3. ili BILO KOJI od njih dva javlja se zvuk kojeg mogu opisat kao prolazak zraka pod pritiskom - recimo kroz neku rupicu. I logika mi nalaže da se između 2. i 3. cilindra izgubila kompresija zbog sagorenog dihtunga glave. Sad koliko san u pravu - ne znan. Šta vi ekipo kažete, može li bit to to? Svakako iden kod mehe.

Link to comment
Share on other sites

Nemam posebno za K9K. Unutar ove iste dokumentacije ima i dio o dieselima (inače je ovo iz Dialogys-a). 

Znam, imam dialogys, ali nažalost u verziji koju imam nema pola tih dokumenata. Teško je naći recentnu verziju, a da nije na ruskom ili da ima svu dokumentaciju. Zasebno sam nabavio za navedene motore kompilaciju tih dokumenata, netko si je dao truda i povadio iz Dialogysa.

Link to comment
Share on other sites

Si provjeravao koliko nabija kompresiju recimo u karter? Odvrnes cep ulja na glavi?

Link to comment
Share on other sites

Je probila je na spoju, kompresija na ta 2 jedva 4 bara. Brtva finito kaput. 1800 kn obrada + ruke. Još me zanima, ima li ko iskustva sa victor reinz brtvama? Jer iman već set victora. A meho zapeo za original, pa sad nisam pametan.

Link to comment
Share on other sites

Victor Reinz su vrlo kvalitetne brtve i kolko čujem velika većina majstora ih preporučuje.

Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ako imaš set brtvi stavi sve koje su od glave nagore. a mehaničar ti je pre pametan. originalnu brtvu ne radi renault nego isto neki proizvođač brtvi..

victor reinz su top 5 brtve u europi.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

2 dana nakon promjene brtve glave i svih ostalih brtvi, pali mi se kad je hladan start STOP i crvena lampica od ULJA. Motor najnormalnije radi. Šta mu je sad :goni:

Šta senzor pritiska j**e ili uljna pumpa(kako da ne). Muke po Cliu.

Link to comment
Share on other sites

Senzor pritiska zna cesto zajebavat al najjeftinije izmirit tlak ulja i saznat sve

 

Poslano sa mog SM-A500FU koristeći Tapatalk

 

 

Ono na hladnom startu gori mirno bez treperenja bar 2-3 minute i onda se vise ne pali u toku voznje. Fala na odgovoru, provjerit cu :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.