Jump to content

Megane 2 pukla stražnja opruga


trigi

Recommended Posts

Laguna 2 karavan, do sad sve opruge još orginal. 12 godina i 236000 km. Jedino zadnji amortizeri promjenjeni pred mjesec dana.

Poslano sa mog F5321 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

znači nema pravila. na neka vozila su ugrađivali kvalitetne opruge a na neke šund..

Link to comment
Share on other sites

ja eto nisam imao problema sa oprugama imao 3 Megana jedan preko 300 000 km...   znači nije isto sa svakim ne može se općenito pljuvati

znači ako je pala kvaliteta izrade opruga to mi je vjerojatnije nego tvrdnja samo Renault... općenito gledajući postoji pad kvalitete proizvoda

svi proizvođači nastoje bolje i više zaraditi smanjivanjem kvalitete samo zato jer to mogu a mi naivni kupci ne reagiramo nego kupujemo...

 

Link to comment
Share on other sites

Na Renaultu se previše toga događa "slučajno" i na sve više primjeraka. Nekako mi to ne prolazi pod ovu tezu da se ne može općenito pljuvati. To nije slučaj s Japanskim i Njemačkim proizvođačima ma koliko ih mi voljeli, ili mrzili. To u zadnje vrijeme nije slučaj ni sa ostalim francuskim proizvođačima. Prije 20-ak godina Renault je kvalitetom uvijek "tukao" Citroen i Peugeot, a sada je usudio bih se napisati najgori.

Link to comment
Share on other sites

Na Renaultu se previše toga događa "slučajno" i na sve više primjeraka. Nekako mi to ne prolazi pod ovu tezu da se ne može općenito pljuvati. To nije slučaj s Japanskim i Njemačkim proizvođačima ma koliko ih mi voljeli, ili mrzili. To u zadnje vrijeme nije slučaj ni sa ostalim francuskim proizvođačima. Prije 20-ak godina Renault je kvalitetom uvijek "tukao" Citroen i Peugeot, a sada je usudio bih se napisati najgori.

ti možda temeljiš svoje tvrdnje sa svojim iskustvom... ali mnogi vlasnici Citroen, Peugeot pa i Toyota vozila ne bi se složili s tobom...

i ne ja NE mislim kako je Renault najbolji i najkvalitetniji... ali sigurno nije daleko najgori

to je naravno samo moje mišljenje utemeljeno na mojim iskustvima... i ja imam problema sa kvarovima ponekad naravno

no daleko od tog da svi moji ostali prijatelji nemaju, npr. vlasnici Citroena pogotovo, vlasnici Škoda, vlasnici VW Passata !

i nemoj mi onda pričati o njemačkoj kvaliteti osim ako pod tim ne misliš samo na BMW Mercedes...  

Edited by Chupi
Link to comment
Share on other sites

Najbolje se to (konkretno na primjeru Toyote) vidi prema broju "post-ova" na forumu, naročito u podforumu tehnički problemi.

Link to comment
Share on other sites

ja eto nisam imao problema sa oprugama imao 3 Megana jedan preko 300 000 km...   znači nije isto sa svakim ne može se općenito pljuvati

znači ako je pala kvaliteta izrade opruga to mi je vjerojatnije nego tvrdnja samo Renault... općenito gledajući postoji pad kvalitete proizvoda

svi proizvođači nastoje bolje i više zaraditi smanjivanjem kvalitete samo zato jer to mogu a mi naivni kupci ne reagiramo nego kupujemo...

 

a kako reagirati?

moraš kupiti auto.. oni ne budu sad počeli ugrađivati kvalitetnije dijelove i odrekli se ekstra profita, a poskupljenje vozila isto ne ide na ruku

Link to comment
Share on other sites

Na Renaultu se previše toga događa "slučajno" i na sve više primjeraka. Nekako mi to ne prolazi pod ovu tezu da se ne može općenito pljuvati. To nije slučaj s Japanskim i Njemačkim proizvođačima ma koliko ih mi voljeli, ili mrzili. To u zadnje vrijeme nije slučaj ni sa ostalim francuskim proizvođačima. Prije 20-ak godina Renault je kvalitetom uvijek "tukao" Citroen i Peugeot, a sada je usudio bih se napisati najgori.

Daleko su Njemci od nekadašnje kvalitete. Kolegi na VW Polu pukla prednja desna opruga, auto nije imao ni 30000 km, frendu na BMW- 320d zadnja desna pukla. Kolega sa posla ima Golfa 5 i proklinje dan kad ga je kupio. U globalu svi proizvođači štede i ugrađuju dijelove od recikliranih materijala i automatski kvaliteta pada. Nažalost toga će biti sve više i više a mi ćemo biti ti koji će to osjetiti na svojoj koži

Poslano sa mog F5321 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Frendu na W202 prvoj C klasi pukla opruga dok je auto bio debelo mladi od 10 godina.

Ak se ne varam prednja desna.

Za kraj ga je krovirao i imao jedan od rijetkih slucaja da je izvukao zivu glavu jer nije bio vezan. Krov je zdrobljen do ispod volana, naslon sica zdrobljen od krova, on sa vozackog sica zavrsio na zadnjoj klupi pa izletio napol van auta od iza. :)

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sigurno je puknula i nekome na Porsche-u, nije to problem. Problem je što se kod Renaulta to događa učestalo da postaje pravilo, a ne iznimka.

Link to comment
Share on other sites

Ma puca svima. Postotke i omjere nemremo znat.

Ne vjerujem da je najizrazenije kod Renaulta, mozda i je. Nebitno.

Samo jedan od felera i kod Renoa i kod drugih i to je tak.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

a vjerojatno za reno radi opruge netko vanjski kao i za vecinu auto indrustrije pa pucaju svima tih godista i drugim markama koje su naletile na taj materijal,samo pitanje vremena i zamor materijala. :) :p

Link to comment
Share on other sites

Naravno da radi kooperant, ali Renault ima svoje zahtjeve za svojstva/kvalitetu, a VW svoje. Evo na Toyoti niti naznake da bi mogla puknuti koja opruga, a 10 godina na leđima. Nema ni korozije po njima, pa ti vidi.

Link to comment
Share on other sites

baš sam pričao s jednim kolegom o oprugama. ima frenda koji živi u švicarskoj godinama i od prvog dana ima golfa 6, 1.6TDI 2010. tamo su mu u sklopu velikog servisa i/ili nakon 8 godina starosti auta zamijenili sve amortizere i opruge. nisam pitao jel vezano uz kilometre ili godine, ali veli da je kod njih defaultno mijenjanje i amortizera i federa u kompletu po uputama servisa, naravno ovlaštenog vw. čak misli da mu je to već jednom mijenjano jer auto ima dosta km već. moguće zbog zima i snijega pa sve zahrđa ali nemora ni biti razlog.

otprije je poznato da je preporučljivo zamijeniti amortizere na određenoj kilometraži pa onda valjda i federe, dok se kod nas amortizeri mijenjaju kad više ne valjaju a federi kad puknu.

to je uglavnom moj logičan zaključak kao odgovor na gornja pitanja zašto pucaju federi.

zato što su tak konstruirani da ne traju kao nekad cijeli životni vijek auta nego da se mijenjaju..

Link to comment
Share on other sites

Moj je stav da ono što nevalja na autima (bilo koje marke) treba to glasno i reći, i pljuvati ako treba. Jedino tako možda proizvođač reagira i ugradi kvalitetniju komponentu.. Pričati hvalospjeve po principu svako cigo svoga konja hvali nema smisla. Ima hvalospjeva dosta na svim forumima, ali ima sve više i kritika. Ono što mi je osobno zanimljivo, na ovom forumu više manje nitko se ne žali na elektroniku, ali zato gluposti da se usereš.  Ovo sa pucanjem opruga je jedna od njih.. 

Link to comment
Share on other sites

Moj je stav da ono što nevalja na autima (bilo koje marke) treba to glasno i reći, i pljuvati ako treba. Jedino tako možda proizvođač reagira i ugradi kvalitetniju komponentu.. Pričati hvalospjeve po principu svako cigo svoga konja hvali nema smisla. Ima hvalospjeva dosta na svim forumima, ali ima sve više i kritika. Ono što mi je osobno zanimljivo, na ovom forumu više manje nitko se ne žali na elektroniku, ali zato gluposti da se usereš.  Ovo sa pucanjem opruga je jedna od njih.. 

u 10g na meg2 nema bas kvara po pitanju elektronike =)  ,prvi vlasnici smo... jedino tipkalo za otvaranje gepeka zamjenjeno jer je od noktiju guma prosla i voda na praonici usla. sada na 170tkm na 10g pokazuju grijaci znakove i trebalo bi sva 4 mjenjati.  dosada samo veliki servis i na 130tkm komplet kocnice i gas,zamjenjen ventilator kabine jer je zacvikao sada na 10g i sjebao otpornik stavljeno novo i vozi . kako naletis na vozilo ,al po ovome ne uklapa se u francuze i probleme sa elektronikom . nadam se da ima jos takvih ljudi na forumu =)

Link to comment
Share on other sites

opruge pucaju na svim novijim europskim automobilima, pogledajte malo forume drugih marki. Jednostavno su dobavljači stisnuti od proizvođača počeli štedjeti

Link to comment
Share on other sites

Jel se Toyota proizvodi u Francuskoj? Proizvodi (barem je moja proizvedena), jesu li ugrađeni većinom Europski dijelovi? Jesu (barem na mojoj) i to redom Bosch, Ate, Valeo, itd. Kako onda na Toyoti ne pucaju opruge, a na Renaultu pucaju? Pišem to zato što na Toyotinom forumu nisam našao niti jedan post u kojeemu se ljudi žale na pucanje opruga. Da ne pišem da je cijelo podvozje predimenzionirano za masu i općenito gabarite vozila. Zato oprosti frenchkey nisu problem dobavljači već proizvođač koji projektira vozilo i specificira dijelove.

Link to comment
Share on other sites

Pa svakome od nas će drugačije izbaciti rezultate, nije ti to više kao prije 15-20 god da je isto uvijek

Link to comment
Share on other sites

French nemoj frizirati rezultate.

Opruge samo pucaju na Renaultu!

Nije stvar pojedine tvrdnje nego statistike. Moraš priznati da Renol ima pojačan broj failova na dosta komponenti. Ne bih rekao da je najgori, tu su i ostala dva francuska brata, Ford, Opel kao i Talijani općenito. Govorim iz osobnog ugla, dakle C i D segment početak nultih godina. Nakon toga, za konkurenciju ne znam, ali kako čitam na forumu, Renol se poboljšao nije.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.