Jump to content

Megane 2 pukla stražnja opruga


trigi
 Share

Recommended Posts

Meni je zadnja lijeva pukla kad je Megane bio star 9 a sad prednja lijeva kad je 11 godina star.U oba slučaja puklo je u donjoj zoni zadnja polovina navoja tako da je auto bio u voznom stanju (sa stražnjom puknutom sam vozio 2 mjeseca).Nazad stavio Suplex i sad isto naručio Suplex za naprijed preko Siluxa.

Neka izdrže 10 godina ....dovoljno.

Link to comment
Share on other sites

Vox, koliko su te izasle te eibach opruge i da li je auto nesto tvrđi na njima?

oko 800 900kn iz de. Za 2 dana došle.

ato je udobniji nego na tvornickim oprugama.  Crne su i nema problema za tehnicki. A u zavoju drzi dosta bolje i ne uvija se auto. Treba pratiti od 100-150€ naleti se kako gdje.kod nas preskupe 

Link to comment
Share on other sites

To je stvarni super cijena, dimenzije su iste kao kod originala? Koje marke su oem opruge?

Link to comment
Share on other sites

Meni je na Laguni najprije puknula stražnja lijeva opruga (odlomio se mali komad cca 2-3 cm s donje strane) i to kad je auto bio star 9, ili 10 godina (ne sjećam se više). Zamijenio obje da bi onda prije cca 3 godine puknula prednja desna ispred zgrade. Igrom slučaja nije oštetila gumu, ali pošto tada nisam imao garažu morao sam nekako odvesti auto do roditelja. Opruga se prilikom svakog skretanja dirala gume, ali nije previše oštetila bočnicu. Kad sam došao do roditelja uzeo sam brusilicu i odrezao ostatke opruge te auto odvezao majstoru koji mi je promijenio opruge. Nakon toga odlučio sam srediti sve vezano taj dio ovjesa te sam (nakon što sam nabavio alat) promijenio kape amortizera+ležaje te sad već evo 3 godine imam mir i tišinu. Naprijed je KYB (opruga i amortizer) natrag KYB (amortizer)+ Suplex (opruga) tako da direstraits-ova opaska da Suplex nije dobar ne stoji.

Pokušavam da pronađem gdje sam napisao da suplex ne valja.  

Link to comment
Share on other sites

Ne znam spomenuo si da je Kyb ok, a da Suplex i Kilen nisu nešto. Vidi u "my activity' na mobitelu mi je malo teško pronaći tu temu.

Link to comment
Share on other sites

Meni je pukla nedavno prednja desna na Scenicu 2009 god. Pukla je pri vrhu i odlomio se toliki komad da je lezaj amortizera pao dolje na onaj tanjur od amortizera, a opruga se zuljala po kapi amortizera. Stavio H&R opruge i nove Bilstein B4

Na slikama se vidi i stanje na ostalim oprugama 

IMG_20180317_142400_HHT.jpg

IMG_20180317_142355_HHT.jpg

IMG_20180316_200121_HHT.jpg

IMG_20180316_200040.jpg

IMG_20180316_200110_HHT.jpg

Link to comment
Share on other sites

I onda pričamo o kvaliteti Renulta, a ovako izgledaju opruge 8-9 godina starog scenica 3. Katastrofa..

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Volio bi da malo izvadite glavu iz pjeska i vidite/saznate koliko proizvođača auta unazad 10g ima problema sa pucanjem opruga. Slobodno posjetite koji drugi forum makar inkognito pa vidite da li tamo postoji topic o puknutim oprugama.

Nakon toga možemo razgovarati o Renaultovim problematičnim oprugama.

  • Upvote 7
Link to comment
Share on other sites

oko 800 900kn iz de. Za 2 dana došle.

 

Odkud si naručivao opruge? S njemačkog ebay-a ili odnekud drugdje?

Link to comment
Share on other sites

Volio bi da malo izvadite glavu iz pjeska i vidite/saznate koliko proizvođača auta unazad 10g ima problema sa pucanjem opruga. Slobodno posjetite koji drugi forum makar inkognito pa vidite da li tamo postoji topic o puknutim oprugama.

Nakon toga možemo razgovarati o Renaultovim problematičnim oprugama.

Kolega mehanicar u Osijeku kaze da nema pravila. Namijenjao se na hrpi raznih marki i sve pucaju na isti nacin i na gotovo identicnim mjestima. 10cm u gornjem ili donjem dijelu

 

EDIT: Mom autu u obranu, ovdje jako puno sole ceste, a ja bas nisam cest posjetitelj autopraonica po zimi jer bude po 3 mjeseca konstantni minus, tako da i to vjerovatno malo pridoda cijeloj situaciji

Edited by Marko_Os
  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

Odkud si naručivao opruge? S njemačkog ebay-a ili odnekud drugdje?

naletio na rasprodaji na ebayu. zna biti i na d&w stranici isto opruga i gewindi na akciji . 

 

EDIT: Mom autu u obranu, ovdje jako puno sole ceste, a ja bas nisam cest posjetitelj autopraonica po zimi jer bude po 3 mjeseca konstantni minus, tako da i to vjerovatno malo pridoda cijeloj situaciji

ja sam uvezao svoj megan iz IT 2008g , i doma na dizalici gledam taj talijanski i svoj iz rh 2008 sto smo prvi vlasnici.... vozen je  po nasim zimama,soli ,svemu. za ovog ne znam kuda se kretao ali po info je juzniji dio it.  ovaj uvozni je kao iz salona doslovno ,i opruge kad sam skinuo ,i amortizeri ,most vilice nema crtice oznake smedega.  dok pomaknem se 2 m dalje pod svoj domaci megan od mosta iza i po stupovima ima naznaka ko hrde i sve se smeđi .a opruge kad su se skidale te puknute bile su sve 4 ubijene pojedene . tako da i kemija po cestama ,sol i sve te stvari vjerojatno imaju neki utjecaj na podvozje automobila . 

 

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Nije to nist novo Klasika kao od 1990-ih kad su se uvozili fiati i lancie iz italije. Moj buraz se s tim bavio. 10 godina star auto nigdje ni tockice od hrdje.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam spomenuo si da je Kyb ok, a da Suplex i Kilen nisu nešto. Vidi u "my activity' na mobitelu mi je malo teško pronaći tu temu.

Nisu nešto jer nekad opruge ne odgovaraju originalnim, nije isti promjer pa ne nasjedaju na ležaj i amortizer kako bi trebalo. 

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je sve pasalo i za sada je ok (natrag je Suplex).

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Volio bi da malo izvadite glavu iz pjeska i vidite/saznate koliko proizvođača auta unazad 10g ima problema sa pucanjem opruga. Slobodno posjetite koji drugi forum makar inkognito pa vidite da li tamo postoji topic o puknutim oprugama.

Nakon toga možemo razgovarati o Renaultovim problematičnim oprugama.

Eto posjeti hyundai/kia forum pa nađi tamo post o puknutim oprugama! Ne kažem da se to možda drugim proizvođačima ne događa, ali čitajući ovdje to je izgleda za Reno uobičajena pojava na svim modelima. Super..Ne znam za tebe?? ali ja baš nisam sretan sa tom spoznajom..

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Na Toyota forumu također nisam naišao na "post" o puknutim oprugama.

Link to comment
Share on other sites

Proizvodjaci stede na materijalu jer opruzni celik je skup. I inace je celik skup osim ako nije reciklaza a opruge za aute se ne rade od reciklaze. Onda uzmu tanju sipku pa ju jace zakale da bi drzala masu auta, pa stave manje kroma pa pocne prije hrdjati, ali s tim skrate vijek trajanja. Opasan sport. Pogotovo ak pukne u vecoj brzini, letis s ceste.

Rade kaj hoce. Ko im kaj moze. Prvo je citroen i reno poceo imati te "probleme" a sad svi proizvodjaci imaju probleme sa kvalitetom materijala. Fuseraj. Malo info:

Opruzni celik:

Č. 4830 (50CrV4), vlačne čvrstoće 1370 - 1570 N/mm2, granice razvlačenja1080 N/mm2, istezljivosti do 6%, tvrdoće 235 HB, primjene kao najjače napregnute opruge cestovnih vozila, spiralne i tanjuraste opruge, do promjera 40 mm;

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

naletio na rasprodaji na ebayu. zna biti i na d&w stranici isto opruga i gewindi na akciji . 

 

ja sam uvezao svoj megan iz IT 2008g , i doma na dizalici gledam taj talijanski i svoj iz rh 2008 sto smo prvi vlasnici.... vozen je  po nasim zimama,soli ,svemu. za ovog ne znam kuda se kretao ali po info je juzniji dio it.  ovaj uvozni je kao iz salona doslovno ,i opruge kad sam skinuo ,i amortizeri ,most vilice nema crtice oznake smedega.  dok pomaknem se 2 m dalje pod svoj domaci megan od mosta iza i po stupovima ima naznaka ko hrde i sve se smeđi .a opruge kad su se skidale te puknute bile su sve 4 ubijene pojedene . tako da i kemija po cestama ,sol i sve te stvari vjerojatno imaju neki utjecaj na podvozje automobila . 

 

Ih, ovdje nema auta starijeg od 6-7 godina koji nema povrsinske hrdje odozdo. Kolega Dule se zacudio kako na mom zadnjem loncu ima toliko hrdje, a tako mlad auto, dok na njegovom BMW-u sa visestruko vise km nema ni jedne tockice.

 

 

 

IMG_20170712_193955.jpg

Link to comment
Share on other sites

Moj star 15 god s 215k km iz sjevera njemacke ruzine ima samo na trw krajnicima i sponama.. Ostalo nista..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Eto posjeti hyundai/kia forum pa nađi tamo post o puknutim oprugama! Ne kažem da se to možda drugim proizvođačima ne događa, ali čitajući ovdje to je izgleda za Reno uobičajena pojava na svim modelima. Super..Ne znam za tebe?? ali ja baš nisam sretan sa tom spoznajom..

Na I30 nakon 4 godine i 50tkm prednja desna pukla. Hrđe ni u tragovima, jednostavno pukla. Serviser je samo rekao da nije prvi a vjerojatno ni zadnji kojem se to dogodilo.

Poslano sa mog F5321 koristeći Tapatalk

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Samo drzite glavu u pesku. Renault polako postaje automobil ispodprosecnog kvaliteta.

Menjao zadnju oprugu na laguni 3 ne-karavan, auto uglavnom vozio dve osobe, neopterecen, nikad vukao nista.. zadnja leva.. Pukla pri dnu, uzrok - baza na koju se oslanja ima lose resen odvod vode i ostalih stroka, pa se tu lepo zadrzava. zamenjene obe tada u paru, mislim kyb. Auto je imao 5 godina. Megane 2 takodje pukla opruga, prednja leva. Preko lezecih policajaca uvek prvom, automobil redovno garaziran u toploj garazi, kao i L3. 

R18 vozio u porodici od 1985 do 2011, nikada nije opruga nije pukla. 

Megane je poslednji renault koga sam kupio, vise ni njihov privezak ne kupujem. Totalno razocaran u sve sto proizvode, od Clia 4 preko Captura do Talismana. 

 

  • Upvote 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Onda ja imam srece. 11 godina je star, vozim ga 2 i jos nisu pukle. Nisu ni hrdjave.. a znam ga tovarit jednom tjedno kad idem na teren. 200 kg opreme otraga, spusteni sicevi i suvozac samnom. Pa odvalit 600 km.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.