Jump to content

skidanje katalizatora 1,5 dci


Moreno90

Recommended Posts

Koje je to godiste? Stariji ga nisu imali

Fishkal, turbina je u manjem tlaku, dulje ce trajat, brze ce se spoolat, snage vise imat nece. Samo trunku ljepsi zvuk

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Sve stoji, al moj je na 260 tkm i turbina živa i zdrava.

Kaj se eko testa tiče, prošao bi ga bez katalizatora jer kod dizela mjere samo zacrnjenje (čađu ). Svake godine imam vrhunski rezultat na tehničkom jer se puno vozim autoputom, a posebno propuhivanje napravim uoči pregleda.

Uglavnom, ako se pokretaču teme čačka po autu iz dosade, ima pametnijih stvari za napraviti nego dirati katalizator

Link to comment
Share on other sites

a čem onda služi katalizator, za ukras?

služi za potpunije izgaranje zaostalih čestica govana koje ostaju od nafte u ispuhu. bez katalizatora one idu direkt van. u moj usis u ventilaciju..

sve takve dizele bi isključio iz prometa. pored mog auspuha možeš pit kavu a kad se voziš iza dizela, otvaram prozore jer me guši u pm. 

jedino noviji auti ovi od 2012+ imaju ispuh da se možeš voziti iza njih s upaljenom ventilacijom ili klimom dišući relativno normalno. sve ostalo je kaos. moja žena koja je alergična odmah počne kihat od dizela ispred nas baš neki dan clio 2 ispred nas na semaforu kreće i gas, iza njega smrad u pm ko iz starog mercedesa. ..

*ebo te dizel bez katalizatora.

Bome nemam katalizator cca 3godine,istina preko veze idem na tehnički zbog drugih razloga al na eko testu prošao bez problema za razliku od benzinaca novijih od moga Clia 2001g..a za smrad bi se dalo raspraviti..istina,osjeti se dizel al bome bratee smrdi dobrano i za benzincima..svaki put ispred mene zasmrdi neki benzinac..tako da... ;)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

to je preogromna razlika koja se ne može usporediti. neznam zakaj ustrajete na tom, dizel je prljavština, smrad i masnoća.

nafta je teško gorivo koje ne možeš šibicom upaliti.  kad proliješ kliže, lijepi i smrdi a benzin ishlapi za 10 sekundi i nisi ni znao da je tu bio.

da ako je krkan skinuo katalizator sa benzinca, smrdi ko stojadin.. jasno. inače nema šta smrdit..

to bi sve trebalo zakonom zabraniti al daleko smo mi od europe, ko bosna..

baš sam bio par dana u okolici minhena. skroz druga priča u glavi, oni o svem razmišljaju zeleno. komplet zelena tehnologija.

znam da neće spasiti svijet zato što paze ali, ne znam, ova država je dno dna.

Link to comment
Share on other sites

Bome nemam katalizator cca 3godine,istina preko veze idem na tehnički zbog drugih razloga al na eko testu prošao bez problema za razliku od benzinaca novijih od moga Clia 2001g..a za smrad bi se dalo raspraviti..istina,osjeti se dizel al bome bratee smrdi dobrano i za benzincima..svaki put ispred mene zasmrdi neki benzinac..tako da... ;)

Smrad od benzinca? Ajde da sam i to čuo. Možda skroz potrošeni motor koji sagorijeva ulje - da to smrdi, al to nema nikakve veze sa benzinom i sagorijevanjem istoga, trkeljanje bezveze.

Link to comment
Share on other sites

Ti onda mnogo toga neznas.. Nikad nisi vozio iza auta koji baca prebogatu smjesu jer mu sjebana lambda ili map ili sta vec...

Ivane. Svuda po evropi ukljucujuci i njemacku ljudi vade i dpf i katalizatore j voze te aute najnormalnije i niko ih ne kaznjava.

Lad bi se u razvoj dizela ulozilo pola od onog za benzin dizeli bi bili jednako cisti a opet ekonomicniji znatno od benzinaca, granica koja se trenutno znatno smanjila.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kad netko dobro stisne benzinca toliko me grize za nos da pocnem kihati. Bez obzira radi li se o autu vrijednosti 5.000 ili 100.000 €. Jednako me grize ko kad se vozim iza isluženog VW/ Audi/ Škoda diesela.

Ne zelim sad raspravu o cistoci diesela i benzinca. Samo iznosim svoje stajaliste.

Link to comment
Share on other sites

mene grize samo dizel.. bilo vw reno ili ford. smrdi dim, fuj, dize mi se želudac i vrti u glavi, otvaram prozore da dođem do zraka.

onaj skuplji filter kabine bi možda pomogao ali nisam ziher.

btw baš sam neki dan bio na službenom putu u minhenu i ulmu, dakle nijedan auto nisam vidio da dimi i smrdi. doduše svaki 100-ti auto je bio stariji od 10 godina ali nijedan nije smrdio. oni imaju puno strože tehničke preglede od naših, pola naših auta nebi tamo prošlo.

i kad je netko reko da se po njemačkoj voze svakakve krame, evo na prste jedne ruke mogao sam nabrojati aute sa njemačkim tablicama koji su stariji od 5 godina. najstarije kaj sam vidio bio je jedan golf 3 i neka baka u njemu, a ostalo sve mazde, toyote, vw, peugeot, renault itd do max 6 godina starosti. eto to je u minhenu i ulmu, dalje nisam išao, možda negdje u zabitima ljudi voze krame ali ja ih nisam vidio. 

po putu sam vidio 30 šlepera sa clio i twingo iz slovenije kako idu za njemačku i sjever dalje.. tvornice nekadašnjeg imv reno sad se to zove Revoz https://en.wikipedia.org/wiki/Revoz

Link to comment
Share on other sites

gorivo je tamo znatno bolje.. pisao sam vec o tome. nemozes porediti jednostavno. 

bolje i potpunije izgaranje, sumpor ispod granice a ne iznad dozvoljene itd...

Link to comment
Share on other sites

To ukljucuje mnoge oldtimere i nije relevantno!!

 

Pa ne bas. Ukupno ima 45 milijuna registriranih auta i od toga je tek nesto vise od 540 tisuca (iliti citavih 1.2%) starijih od 30 godina tj. oldtimera.

 

Evo link i tablica

http://www.kba.de/DE/Statistik/Fahrzeuge/Bestand/Fahrzeugalter/fahrzeugalter_node.html

 

 

IMG_1648.PNG

Edited by vip3141
Link to comment
Share on other sites

Nisam ih vidio! Bar ne u minhenu. Mozda je losa situacija negdje na selima ili na podrucju bivse istocne njemacke, gdje nije razvijena regija ali juzna, sjeverna i sredisnja njemacka su bogate ko arabija i voze se noviji auti. Fuckas statistiku.

I hrvatska ima prosjek 11 godina pa ima gomila krseva posvuda. Takve aute gore ne voze jer imaju 10x bolji standard od nas.

Link to comment
Share on other sites

Ti onda mnogo toga neznas.. Nikad nisi vozio iza auta koji baca prebogatu smjesu jer mu sjebana lambda ili map ili sta vec...

 

Ivane. Svuda po evropi ukljucujuci i njemacku ljudi vade i dpf i katalizatore j voze te aute najnormalnije i niko ih ne kaznjava.

 

Lad bi se u razvoj dizela ulozilo pola od onog za benzin dizeli bi bili jednako cisti a opet ekonomicniji znatno od benzinaca, granica koja se trenutno znatno smanjila.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Brani ti dizela :D u 200k kilometara u guzici, možda mi je nekad zasmrdio NEISPRAVAN benzin motor kao što ti i sam navodiš NEISPRAVNU lambdu sondu i prebogatu smjesu, al bome svaki dan mi poginu pluća od dizel motora ispred mene na semaforu koji kad se upali zeleno ostavi 2 ozonske rupe i ne znaš jel gore ostat zatvoren unutra ili otvorit prozor. Miris prebogate smjese dizela je PARFEM za razliku od dizela. Sad reci da te je više puta obasuo oblak dima benzinca da ne vidiš semafor ispred sebe nego šta je to isto učinilo vozilo dizela. 

Link to comment
Share on other sites

Ja sam samo to napisao. Ono sto mislim napisem. Nema potrbe za dodavanjem neceg u moja usta.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.