Jump to content

Volan stoji u krivo...


zeljko13

Recommended Posts

Pozz.

Nedavno sam montirao tempomat i pri tome sam morao skinuti zavojnicu volana i naravno sam volan. Prije skidanja volan je stajao u centru sa gumama. Znači kad auto ide ravno, volan stoji u centru.

Nakon obavljenog posla vraćam volan, palim auto, krecem i vidim da sad volan stoji u krivo kad auto ide ravno.

Skidam opet volan i skužim da ga ne mogu fizički staviti u ni jedan drugi položaj, osim ovaj u kome je, a taj položaj je kriv.

Ne mogu dokučiti što sam mogao krivo napraviti da se nešto poremetilo.

Zna li tko zbog čega se to dogodilo?

Poslano sa mog MI 4W koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

mozes u tri polozaja vratiti tj po 120° otklona. nadam se da nisi pokidao zavojnicu pri tome ako si krivo montirao

Link to comment
Share on other sites

A nadam se da nisam. Neznam jeli vezano za to ali od tada mi se par puta upalilo esp/asr fault i čak se dogodilo da mi je na sek blokiralo prednje desno kolo. Neznam kako sam moga krivo montirati volan, jer onako kako sam ga skinuo tako sam ga i vratio.

Poslano sa mog MI 4W koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

neznam iskreno jer falit 1/3 kruga bas i nije lako. 

Link to comment
Share on other sites

Virujem da nije i virujem da nisam. A morat cu ovlaštenog servisa da vidim što oni kazu. Tnx na odgovoru.

Poslano sa mog MI 4W koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Znali li ko možda di se nalazi senzor kuta volana? Jeli on na zavojnici volana?

Ovi u servisu nemaju pojma i kazu da triba ostaviti auto par dana da se vidi u cemu je problem... Skup sport.

Poslano sa mog MI 4W koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

kolko ja znam nema nikakvog senzora u zavojnici, a rastavio sam ih nekoliko

Link to comment
Share on other sites

Jeli. Pa jel može krivo montirana zavojnica biti uzrok krivog volana?

Poslano sa mog MI 4W koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ne.

ja bi otisao na optiku, pa nek ti oni vide malo sta se desava. ako si tesko svukao volan, (ako si obracao paznju) onda je neko na silu krivo nagurao, i ti si sad vratio kako treba i onda stoji nakoso.

Link to comment
Share on other sites

sta se bunis, pa R4 je uvijek imao takav volan :p 

Link to comment
Share on other sites

sta se bunis, pa R4 je uvijek imao takav volan :p 

Samo kod onih koji nisu znali napraviti optiku 

Link to comment
Share on other sites

Kako ti je i Milos rekao zavojnica nemože stvarat taj problem.

Jesi li ti siguran da si dobro montirao volan?

Na volanu i na osovini imaš oznake koje se moraju poklopit da bi volan stajao ravno.

 

Link to comment
Share on other sites

Sutra ću otići na optiku pa da vidim što kazu.

Ali sto se tice volana nisan siguran da ga je moguće ugurati drugačije jer ima na vrhu jedan zarez veći od ostalih. Mislim da nebi moga ući pod drugim kutem.. slika je slaba ali se vidi taj zarez. I kolko se sican volan je lipo kliznuo vani..

8880108aa08212ba3e9cee7b2a809f26.jpg

Poslano sa mog MI 4W koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

kao sto rekoh na samom volanu imas 3 zljeba u koji moze uci taj jedan. pomaknuti su za 120° al to je previse, moguce ja neko nekko uspio na silu a da si ga ti uspio lako skinut. 

Link to comment
Share on other sites

I tako je stajao kad san ga izvuka i prvi put i tad je bija u centru sa kolima.... I kad sam ga vratio vise nije u centru. To mi nije nikako jasno...

Poslano sa mog MI 4W koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nista... Idem sutra na optiku pa cu viditi sto kazu. Hvala vam na odgovorima i trudu. Javim sto je bilo ako ikad doznam :)

Poslano sa mog MI 4W koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ako si vadio volan trebao si zapamtiti srednji položaj i tako ga vratiti. Napravi to prije optike, imaš označeno točkalom ili crvenom bojom na osovini volana i na samom volanu to se treba poklapati. Odeš li prije na optiku oni će ti podestiti trap da volan stoji u centru (bez skidanja volana), ali ćeš izgubiti djelić kruga u jednu stranu. Nije toliko bitno ako je volan samo malo bilo ukrivo. No meni picajzli bi smetalo :bigl:

Link to comment
Share on other sites

017e31f94fb4aaeea92b933e16041446.jpg

d403befa14a3e0a67864c211e3cb4931.jpg46c7a77b0b347236b0738ac741c98089.jpg6a4da5367f938c54e0529ba8fae10b1b.jpg

Evo ovo je položaj kad kola stoje ravno. Neznan kako da ispravin volan, a da sidne u zavojnicu i da uđe u onaj žljeb u volanu

Poslano sa mog MI 4W koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ako si vadio volan trebao si zapamtiti srednji položaj i tako ga vratiti. Napravi to prije optike, imaš označeno točkalom ili crvenom bojom na osovini volana i na samom volanu to se treba poklapati. Odeš li prije na optiku oni će ti podestiti trap da volan stoji u centru (bez skidanja volana), ali ćeš izgubiti djelić kruga u jednu stranu. Nije toliko bitno ako je volan samo malo bilo ukrivo. No meni picajzli bi smetalo :bigl:

a da procitas postove gore :D fizicki je nemoguce vratiti ga sem na silu.

direstraits pa nije ovo preko elektronike volan pa da se mora resetirat polozaj.. neradi se o servu da vuce u stranu nego o volanu da stoji ukrivo...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.