Jump to content

Megane 2, 1.4 16v 72kw


marina86

Recommended Posts

Kupila sam megan 2 sa 1.4 16v motorom 72kw...i već prvi dan problemi..po putu je dizao obrtaje na 3000,4000 okretaja,te radio nemirno i crkavao na semafuru, došli smo kući sa autom i nije više htio upaliti.

Drugi dan došao mehaničar,verglao ga 20-tak puta i nekako uspio upaliti,te se dovezao do radione da ga spoji na tester.

Tester je pokazao zaklopka gasa...Kupimo mi zaklopku koju smo dobili za 2000kn,novu marke VDO,poništimo grešku na testeru i sad je par dana dobro

da bi se sad javio problem anlasera koji ponekad zavrti u prazno,juće opet crko na semaforu i tek od treće upalio...

suprug ga išao provozati,i kaže sve o.k,vuće,ne trokira,radi normalno...danas je upalio bez greške,i vozi...sad čekam sljedeće,jel će ili neće upaliti!!! grozno

Bili smo i kod auto električara koji je baš za renault vozila,i pokazalo mu isto kao i mehaničaru zaklopku...

kaže da ostalih grešaka na motoru i ubrizgavanju goriva nema,tj nema uopće greške...

Zašto onda ponekad zna tako neugodno zezati??

dali ima još šta da bi trebalo promjeniti,čitam forume,kažu senzor ovaj,kabl onaj??

dali ima veze i neki kabl koji ide do zaklopke gasa??

pomoć!!

Link to comment
Share on other sites

bez uvrede al ides kod mehanicara koji je navodno baz za renole a on prvo mijenja klapnu gasa od 2000kn , a ne provjeri kablove koji vode na nju, i onda kad se greska ponovi se posumnja na zice.. od cega se trebalo krenuti.. a to je bas karatkeristika za tako nesto za simptome koje ti imas, negde nes precvikano ili zaglavljeno i malo radi malo ne. nadam se da nisi bacila staru klapnu gasa

 

Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno je pri kraju zupčanik anlasera, tzv. bendix. Nekad uhvati, nekad zavrti u prazno. To je mehanička greška i nijedan senzor je neće otkriti.

Najbolje je da električaru ispričate kako se ponaša, jer ni po Murphyjevom i ni po zubarevom zakonu neće sigurno nijedanput zeznuti kod njega.

Forumi su inače korisni, ali tamo jako puno ljudi "popravlja" aute kompjuterima, pa im očitanja grešaka često daju krive informacije. On registrira grešku na senzoru tom i tom, a ne razmišlja da najčešće nije kriv sam senzor, već senzor javlja da nešto u motoru nije u redu. Onda mijenja senzor i čudi se da se greška ponavlja. Dakle, svaku grešku i očitanje senzora treba znati protumačiti. A to ipak najbolje znaju (ili bi trebali znati) ljudi s iskustvom, dakle serviseri i oni koji već godinama imaju određeni tip auta i šarafe sami po njemu. Ima takvih ljudi i na forumima, ali treba ih znati prepoznati.

Kad kupuješ rabljeni auto, uvijek treba u podsvijesti odzvanjati konstatacija da nitko ne prodaje auto zato što je u izuzetno dobrom stanju. I da auto kad ga kupiš neće imati jednu, već više grešaka koje će se najčešće nadopunjavati, kao u tvom primjeru. Zafrkavala ga je zaklopka gasa, pa je puno palio, pa je ubio anlaser. Ništa novo.

EDIT: Miloš i ja pisali smo istovremeno. Dakle, to djelomično potvrđuje i ono što sam ja napisao. Najlakše je promijeniti neki dio. To me uvijek podsjeti na slučaj moje kolegice kojoj je kompjuter izbacio 12 grešaka, pa je mehaničar zaključio da je to zbog masnih konektora i da treba promijeniti cijelu instalaciju motora, što je oko 8000 kuna. Da bi se na kraju ispostavilo da su konektori, naravno, samo malo zauljeni IZVANA i da je svih 12 grešaka posljedica neispravne lambda-sonde. Srećom je bila pametna i potražila drugo mišljenje.

Link to comment
Share on other sites

bez uvrede al ides kod mehanicara koji je navodno baz za renole a on prvo mijenja klapnu gasa od 2000kn , a ne provjeri kablove koji vode na nju, i onda kad se greska ponovi se posumnja na zice.. od cega se trebalo krenuti.. a to je bas karatkeristika za tako nesto za simptome koje ti imas, negde nes precvikano ili zaglavljeno i malo radi malo ne. nadam se da nisi bacila staru klapnu gasa

 

Nije bačena,doma je,pred 3 dana promjenjena...

Kažem da sad auto puno bolje radi,i ide od kad je promjenjena klapna,nemam problema sa obrtajima,i sl

ali mi se juće desilo da mi se ugasio na semaforu i nije od prve upalio,sad šta je treba opet otiči pogledati

Već imam strah od toga kad sjedam,oće,ili neće a promjenjena zaklopka,i ne baca na dijagnostici nikakve greške.

Jel se da stara zaklopka kako ispitat vani??

Link to comment
Share on other sites

Kako se ugasio? Sam od sebe ili ti se ugasio kad si kretala?

I je li bila dostignuta radna temperatura?

Naime, auto se svakom može ugasiti (crknuti) dok kreće, to ne znači da je netko loš vozač, nego jednostavno zamisliš se, prenaglo pustiš kuplung... pogotovo ako je auto tek nedavno došao. Nadalje, auto se može ugasiti i prilikom prilaženja semaforu, ako još nije dostigao radnu temperaturu. Automatika mu već registrira topao motor, a on zapravo još nije sasvim topao, pa mu bude preniski broj okretaja u leru, pa se ugasi. Ni to nije ništa neobično, meni se to događa svako jutro kad izlazim na glavnu cestu, ali navikao sam se na to i smatram to njegovom "osobnošću", jer se jednostavno ništa nije promijenilo u vezi s tim, a napravio sam 25000 km tako. Prihvatiš to kao manu i ideš dalje.

E sad, problem je ako neće upaliti. No, sad su tu dvije stvari. Neće li upaliti zato što anlaser vrti u prazno ili zato što vrti, a neće upaliti? U prvom slučaju sve je jasno - gašenje na semaforu nema veze s time što neće upaliti, nego popravi anlaser. A ako vrti, pa neće upaliti, to opet može biti zbog preniske temperature, zbog koje se i ugasio. Naime, auti često, ako se ugase, odmah nakon toga teško pale. I to treba prihvatiti.

Dakle, rezime bi bio sljedeći: vozi se, promatraj i obraćaj pažnju na sve, pa i najmanje detalje, ma kako god nevažnima se činili. S vremenom ćeš se "sprijateljiti" s autom i vidjeti kakav način vožnje i radnje mu odgovaraju, a kakve ne. Nijedan auto nije savršen i ne može ni biti, ali prije nego što ga kreneš dovoditi do savršenstva, najprije ga treba - upoznati.

Vidim da si u Samoboru, ja sam ti blizu, pa ako treba, možemo se i vidjeti, ja ću već osjetiti treba li dizati frku ili ne.

Link to comment
Share on other sites

malo više detalja, koja godina, koliko km ima kad je rađen zadnji servis i gdje?

ako nemaš nekog mehaničara od prije kojem vjeruješ, možda bi trebala ovdje pitati pa da se netko potrudi oko toga jer ga se netko tko ga je vozio zbog toga i riješio.

nadam se da ga niste puno platili..tak sam ja svog kupio i drugi dan odma safe mode injection fail itd.. svaki 5. dan stane i nemrem nikam, srećom pa sam mehaničar i ovdje uz savjete sam skužio da je samo do svječica i zamijenio ih i sve ok sad.. naravno imam još neka ulaganja ali računaj da auto moraš održavati. ako onaj prije to nije radio, sad trebaš ti ako ti je stalo vozit se bez brige (više-manje)

Link to comment
Share on other sites

auto je 2003g sa 185600km,radjen zupčasti i veliki servis na 165tkm,diskovi,pločice,itd,ulje i filteri pred 3000km...

Žena koja ga je prodala mojoj ženi djelovala je normalno,mada je rospija prevarantska.ali sredit ću ja to!!!

kune se da je auto kod nje 4g i da nema problema,a drugi dan auto ne pali..nebitno..bitno nam je da riješimo problem..

Dao sam promjeniti zaklopku,prije koje je auto radio nikako...zaletavao se na 3000 i više okretaja,nije palio isti dan,i smrdilo je po benzinu kod verglanja...

promjenili zaklopku i sad je sve ok,ali volio bi znati da ako ima još šta vezano uz to da promjenim dok je vrijeme jer auto ostaje suprugi na koritenje...

Nemam iskustva sa renault vozilima,pa eto pitam..

Zaklopka je nova sad gore i auto ide...

jedini problem što ponekad kod paljenje ne zavergla nego se čuje anlaser kako struže,

i koliko sam skuio radna temperatura motora nije na pola nego na drugoj crtici..vjerojatno termostat!!

Sad sve radi lijepo i dosta tiho,bez ikakvih štucanja,i trzaja...

Vidjet čemo kako će se sad ponašati,pa ću redom mjenjati šta treba...

hvala svima....ako neko ima nešto vezano da kaže uz taj model,neka napiše,svaka sugestija dobro došla

Link to comment
Share on other sites

Alnaser treba popraviti. 

Ako temp ne ide do pola u voznji a na mjestu dok radi ide do pola onda je i termostat za izmjenu.

Klapnu je mozda i trebalo promjeniti to ne mozemo ovako dijagnosticirati ali ne bacaj staru, bar ne jos.

Moze jos raditi problem varijator faze to sto se povremeno ugasi kod zaustavljanja(bilo je govora o tom pred malo) pronjuskaj malo po forumu.

Od ocekivanih kvarova je moguce

-crkavanje pokoje bobine(ali isto ne mora znaciti da ce se desiti) a manifestira se trokiranjem i gubitkom snage, vrlo lako se otkrije koja ne valja i nisu skupe nove

-kvar na senzoru gmt, auto se ugasi kad je topal i ne pali dok se ne ohladi ili kad je vlaga u zraku tesko pali ili ne pali uopce, nije skup popravak ni kompliciran

-lambda sonda, povecana potrosnja, manjak snage u nekim srednjim okretajima pa cak i trokiranje, nije skupo ni komplicirano

Kad bude auto kod mehanicara za alnaser neka baci oko na remen distribucije i vidi stanje jer smo do sad naucili da ne vjerujemo gospodji rospiji:jez:

Link to comment
Share on other sites

Ma seredit ću ga do kraja,pa neka se žena voza..

imali smo twingo 1.2 u 4g je samo motorić brisaća otišao,prešli sa njim 80.tkm,prodan sa 200tkm,i juri bez greške,i onda kupiš dvije klase skuplji i noviji auto,i hebe te bezveze..

Link to comment
Share on other sites

Kazaljka ne ide tocno do pola bar meni ne. Malo prije polovice pali se ventilator a obd2 kaze temp 90 stupnjeva. Vozi se malo brze po autocesti i upali grihanje, akk grije i kazaljka ne pada nize ok je. Koliko uopce kosta termostat? Vidio sam da je cijela kvrga.

Link to comment
Share on other sites

Prvo ocisti senzor GMT. Nalazi se na zvonu mjenjača iznad zamašnjaka.

Drže ga 2 vijka. Odvrni i ocisti sa alkoholom i mekom krpicom. Isto ocisti na zamasnjaku dio gdje je magnet s kojeg senzor očitava. Sa finim brusnim papirom i obriši. Da bi došao do magneta 1x2 cm, ubaci u 2 brzinu i lagano vuci auto dok ne dođeš do njega.

81eee4a0c398c807b0bdfb60a65eed55.jpg

01b9344e3f761b66587731f642c09464.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kazaljka ne ide tocno do pola bar meni ne. Malo prije polovice pali se ventilator a obd2 kaze temp 90 stupnjeva. Vozi se malo brze po autocesti i upali grihanje, akk grije i kazaljka ne pada nize ok je. Koliko uopce kosta termostat? Vidio sam da je cijela kvrga.

neznam..grije dobro,i kad se vozim po autoputu,i po gradu,tak da me to ne zabrinjava za sada..

na drugoj crtici je odprilike,možda milimetar višlje

 

Link to comment
Share on other sites

U meg1 nema sigurno, sta ni u meg2 nema?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Prvo ocisti senzor GMT. Nalazi se na zvonu mjenjača iznad zamašnjaka.

Drže ga 2 vijka. Odvrni i ocisti sa alkoholom i mekom krpicom. Isto ocisti na zamasnjaku dio gdje je magnet s kojeg senzor očitava. Sa finim brusnim papirom i obriši. Da bi došao do magneta 1x2 cm, ubaci u 2 brzinu i lagano vuci auto dok ne dođeš do njega.

 

81eee4a0c398c807b0bdfb60a65eed55.jpg

01b9344e3f761b66587731f642c09464.jpg

Ovaj post je za mene??

To je senzor radilice,znaći prvo ga očistiti,ili da zamjenim?

Link to comment
Share on other sites

Da za tebe.

Prvo čisti senzor i zamašnjak.

Ako je on prljav nema veze jel motor topal ili hladan ne pali.

Nekad ce sastavit iz prvog puta, a nekad nece iz 30-og.

Ništa te ne košta.

Link to comment
Share on other sites

Znaći izvadim ga i posprejam sa kontakt sprejem,obrišem i stavim,ili ću to dat majstoru da napravi..da još nekaj ne shebem

Link to comment
Share on other sites

Ako nemaš 2 lijeve nemas što zeznuti. Potrebno je ocistiti dio koji ide kod zamašnjaka. Tu ne pomaže kontakt sprej.

Ranije sam napisao što i kako.

Link to comment
Share on other sites

Znam da ne pomazem al ovo nije jedna stvar nego vise njih, ne dize temperaturu, ne pali, kad upali napokon cuka...

Jel na slijepo kupljen il ?

Link to comment
Share on other sites

 

Ovaj post je za mene??

To je senzor radilice,znaći prvo ga očistiti,ili da zamjenim?

Svakako provjeriti i očistiti GMT senzor kako kolega kaže. Prema vlastitom iskustvu (na Cliu) smatram da će to riješiti problem. I nema ga potrebe mijenjati ukoliko bude sve dobro nakon čišćenja. Ako i bude trebalo s vremenom, nije skup, oko 150kn, ako se ne varam, što je povoljno s obzirom na to koliko živaca košta kad stvara probleme. Držim fige da je to jer će se lako riješiti.. puno sretnih km s Meganeom :yeah:

Link to comment
Share on other sites

Jel netko cita? Cemu se zezati sa GMT senzorom kada alnaser vrti u prazno, tj preskace? Provjeriti automat alnasera, tj bendix? Ako preskace alnaser i ne vrti motor GMT senzor nema apsolutno nikakve veze sa tim...

Ako sam ja dobro skontao da alnaser preskace, tj ne uhvati?

Link to comment
Share on other sites

htio bih samo napomenut da ako je problem GMT senzor koji se očitava u tome da auto vergla a ne pali..treba sa senzorom promjenit i njegov konektor,mislim da je bila tehnička nota po tom pitanju iz Renaulta..ja to napravio pred 70 tkm.i za sad nisam imao problema sa GMT senzorom

Link to comment
Share on other sites

Ja sam gore i rekao da se alnaser rijesi prvo a ovo ostalo sam naveo kao moguci kvarovi u daljnjem koristenju vozila a ne kao sad postojeci problemi..

Ni ja se nebi zamarao sa gmt-om..

Link to comment
Share on other sites

Evo danas opet isti problem...Sad zove supruga da neće da upali,kad upali digne obrtaje na 3000,i postepeno spušta,i crkne..

Nova zaklopka gore,i opet sere,neznam šta da radimo više....

Zovem čovjeka u renault servis koji kaže da je siguran da nije do zaklopke,već da su bili problemi nešto sa usisnom granom,koja baca grešku na zaklopku,i sentor radilice..i još nešt,nisam zapamtio...ić ću u petak na renault dijagnostiku,pa ću da vidim

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.