Jump to content

Megane 2, 1.4 16v 72kw


marina86

Recommended Posts

Ako nisi mehanicar i ne kuzis se u aute, nemas alat, odi lijepo u baotic i za 2000 kn bude ti auto sredjen. Puno manje nego da se sudis. Ako se zelis zeni osvetiti smisli nesto drugo.

Link to comment
Share on other sites

Zasto bi se banalo "marinu86", zbog editiranja?Ne zvuci tak strasno..

 

meni doduse i dalje nije jasno kak misli dobiti tuzbu, i zasto je kupio takav auto koji "nije radio" ,to nikako ne napises.

Teoretski mogao ti je zupcasti drugi dan puknuti, bobina prosvirati pa da radi na 3 cilindra kao da je mrtav, a bome je i anlaser se mogao odjednom sjebati..meni je tak , odjednom , riknuo alternator npr..

 

Ja neznam kakve vi to mehanicare nađete ajde u nekog privatnika da radi renole i da ima djelova mi u servisu nikad ne minjamo tako napamet npr za klapnu gasa stavis se polovna ali ispravna vozi par dana ako se dogodi isto nije do nje idemo dalje i tako redom malo logike malo jeba,ine i rjesi se problem bez bezpotrebnih troskova

 

joj 95% ih nisu mehanicari nego zamjenivaci dijelova.Ti kazes problem a oni redom mjenjaju dijelove, od onih za koje je veca vjerovatno do onih zakoje je manja, pa kad se popravi popravi.

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

Vidis...prodavatelj jamci za.ispravnost..a ja imam crno na bijelo.da.je prodavatelj prodao vozilo sa kvarom jer je bivsi vlasnik ukazao na sve kvarove te.spustio cijenu vozila...

Kvar se uukazao 2h nakon kupnje vozila....

Imam dokaz na papiru od bivseg vlasnika da.je doticna znala.za sve probleme na vozilu i kao takvo ga prodala meni te negirala to.

Ženska bu ti na sudu tvrdila da ti je sve rekla isto to. Kaj misliš da bu priznala ??

Našla je model "prepričam ti priču" za 600€ zarade. Držat će se priče prvog vlasnika...upravo će tvrditi da ti je sve to rekla.

I biti će rekla kazala. Ne znam da li imaš trećeg svjedoka.

To nam je svima škola. Ja kad cujem spomen punomoći odjebem prodaju ili kupnju i kojem god sam svojstvu.

Kasnije ti dodje s**nje od osiguranja kad peta osoba u lancu napravi nesrecu.

Te punomoci treba zakonom zabranit.

Link to comment
Share on other sites

hvala i tebi,probat ćiu danas sa drugim ključem da se vozim,,a sutra ću da očistim senzor,pa čemo da vidimo..

Kad prvi vlasnik nije mogao rješit problem, odustao je od ganjanja..

100% neka instalacija, ali se nikom neda drkad sa 13g starim Renaultom Meganom.

Dugo godina sam na Ford forumima kao dugogodisnji vlasnik jednog.

To ti je kao da dođeš sa Focusom 1 :)

Ekipa koji kupuje aute za 2000€ uglavnom zasuče rukave i auto sami raskopaju uz pomoć i savjete drugih forumaša i riješe problem.

Ako novi vlasnik (koji ima BMW za 100000kn :D :D ) nije takav tip, onda ce tesko naci ovlasteni servis koji bi se upustao u raskopavanje auta koji vrijedi 2000€.

Inace ovo je sitna prevara jer se radi o 600€ i mislim da je to "fubar" projekt.

Nađi u nekom manjem mjestu strpljivog i upornog meštra. Za 500€ bu ti pol auta sastavil i popravil. Al nemoj tam ić s BMW-jom :)

Link to comment
Share on other sites

Odi u ovlasteni. Ostavi im par dana auto i naci ce oni. U sisku su ok. Cindric. Dobri majstori. Ne preskupi

Link to comment
Share on other sites

Vidit cu sta cu..na renault dijagnostici ne pokazuje nikakve greske...

Problem je sta auto ne.pali na hladno..znaci ujutro.ili ako.je hladan..vergla par puta da upali...dok je zagrijan pali ko mina

Probat cu taj senzor ocistit pa cu vidjet

Link to comment
Share on other sites

vergla par puta, i jel upali? ak upali ok je, pa kaj misliš da bu auto sa 180000km i 13 godina koji je neodržavan palio iz prve.. ma daj..

Link to comment
Share on other sites

Vidit cu sta cu..na renault dijagnostici ne pokazuje nikakve greske...

Problem je sta auto ne.pali na hladno..znaci ujutro.ili ako.je hladan..vergla par puta da upali...dok je zagrijan pali ko mina

Probat cu taj senzor ocistit pa cu vidjet

ako i je problem senzor,ali problem je i konektoru istog,jer daje loš kontakt,tvornički konektor ne paše na novi senzor,nisam siguran sto posto al mislim da je tako....i ecu ne zabilježi grešku ak zeza gmt senzor

Link to comment
Share on other sites

ako i je problem senzor,ali problem je i konektoru istog,jer daje loš kontakt,tvornički konektor ne paše na novi senzor,nisam siguran sto posto al mislim da je tako....i ecu ne zabilježi grešku ak zeza gmt senzor

slazem se. Meni su sk kod cindre sve to zamijenili i bio je 3 god mir dok ga nisam prodao. Sam nece vjerovatno nista napraviti a majstori s kojim je okruzen su uzas. hebala ih dijagnostika i greske. To su monteri. Ne mehanicari. 

Link to comment
Share on other sites

vergla par puta, i jel upali? ak upali ok je, pa kaj misliš da bu auto sa 180000km i 13 godina koji je neodržavan palio iz prve.. ma daj..

Ne slazem se. Imam punta 75hp, '97g, 210tkm, brtva glave ne valja, trosi oko litru vode na 400km ali pali toliko brzo da uopce ne cujes alnaser da je zavrtio..

Link to comment
Share on other sites

tvoj auto nije neodržavan samo ti se neda skidat glavu jer imaš drugog posla a jednostavno je, radio sam si to na puntu 1.2.. tko zna što je rađeno ili nije na njegovom.. možda isto pušta brtva pa nakapa antifriz u cilindar i slično.. ima 100 razloga.

Link to comment
Share on other sites

Taj moj putno je bio toliko odrzavan kod prijasnjih vlasnika da je od siline servisiranja zupcasti ostao bez i jednog zuba na remenu sa tek oko180tkm po satu a na remenu je pisalo fiat ?!

Kad me je zvao vlasnik prije mene jer mu punto nece upaliti da misli da je akumulator prazan, i bio je ali ni zupcasti vise nije imao nikakvu funkciju..

Ti puntici (a i unici prije njih) su jedni od najizdrzljivijih vozila, sjecam se kad su jos bili svjezi tamo pocetkom milenija i bilo ih je ko dreka po cesti i cesto ih se popravljalo,  jako puno ljudi(vlasnika!?) je na promjeni brtve glave tamo oko 100tkm i prvi put mijenjalo ulje u motoru..

Link to comment
Share on other sites

kad ono,auto upali od prve,i ja ga vozim 30km do renault servisa na tester koji platim 250kn,i čovjek mi veli,nema greške....NEMA FUCKING GREŠKE???

PITANJE ZA SVE VAS.....ŠTA DA RADIM JA SAD??? AJMO ODGOVORITE???

Evo, da ti najprije na to odgovorim. Prije svega se smiri i nemoj se uzrujavati. Ja te u potpunosti razumijem. Kupio si ženi auto da joj olakšaš, a ispalo je da si otežao i njoj i sebi... gledaj, napravio si sve u najboljoj namjeri, eto, desile su se neke stvari izvan tvoje kontrole, sad ih treba riješiti. Premda mi se nije svidjelo što si brisao postove, nema veze, i to je ljudska reakcija, ja sam ti i dalje voljan pomoći.

Što se tiče testera, on služi samo kao pomoć mehaničarima. Tester ti neće pokazati stvarnu grešku, on će pokazati samo odstupanja od određenih parametara. To ti je kao kad radiš krvnu sliku kod liječnika. Na papiru će ti tamo pisati sva sila toga, eritrociti ovo, leukociti ono, šećer, trigliceridi, bla, bla. Nešto će od toga biti unutar parametara, nešto neće, ali ti iz tog papira i dalje nećeš imati pojma zašto se loše osjećaš. Dobar liječnik će iz tog papira i simptoma o kojima govoriš zaključiti i postaviti dijagnozu.

Ako tester pokazuje da nema greške, a auto i dalje nije ispravan, onda za to nije kriv ni vlasnik, ni auto, nego mehaničar koji ne želi ili ne zna razmišljati. Već sam ti ranije spomenuo da neispravan bendiks anlasera neće otkriti nijedan instrument. Ali će ga mehaničar znati prepoznati prema zvuku. Također, tester neće prepoznati grešku koje u tom trenutku nema. Tester u pravilu mjeri napone i frekvencije i skuplja informacije od kompjutera iz auta. Kad je auto zagrijan, tester ne može znati što mu je bilo dok je bio hladan.

hvala i tebi,probat ćiu danas sa drugim ključem da se vozim,,a sutra ću da očistim senzor,pa čemo da vidimo..

To si trebao odmah probati... zadnjih 20-ak godina auti imaju čipove u ključu.

Vidit cu sta cu..na renault dijagnostici ne pokazuje nikakve greske...

Problem je sta auto ne.pali na hladno..znaci ujutro.ili ako.je hladan..vergla par puta da upali...dok je zagrijan pali ko mina

Probat cu taj senzor ocistit pa cu vidjet

Meni teze pali kad je hladan i kisno vrjeme..to sam skuzio u o ih par dana

To znači da grešku treba tražiti u kabelima, svjećicama i bobinama. Također nešto što senzori neće očitati, jer kad se auto zagrije, vlaga ispari i sve je u redu. Isto tako, treba provjeriti senzore temperature, jer kad je auto hladan, treba mu bogatija smjesa goriva. Ako senzor temperature ne valja, neće poslati informaciju pa kompjuter neće "znati" da treba dati više goriva. Kad se auto zagrije, opet se sve stabilizira i tester je sretan i zadovoljan.

Ako auto neće dok je hladan, jedini način da mehaničar sa sigurnošću ustanovi što mu je je taj da ostane kod njega preko noći. Onda će ga on paliti i vidjeti, a moguće je da će tada i tester pokazati što treba.

Vidis...prodavatelj jamci za.ispravnost..a ja imam crno na bijelo.da.je prodavatelj prodao vozilo sa kvarom jer je bivsi vlasnik ukazao na sve kvarove te.spustio cijenu vozila...

Kvar se uukazao 2h nakon kupnje vozila....

Imam dokaz na papiru od bivseg vlasnika da.je doticna znala.za sve probleme na vozilu i kao takvo ga prodala meni te negirala to.

Bila bi puno nezgodnija stvar da se kvar vozila nije ukazao odmah nakonNikon kupnje...vec nakon mj dana ili dva...onda je to moja stvar..

Ovako je sve vidljivo i dokazivo...

Svakako se javim sta je bilo

Prodavatelj jamči za ispravnost i istinitost dokumentacije. To znači da jamči da nije krivotvorio papire. Jer da jamči za ispravnost vozila, to bi pisalo u odvojenim rečenicama. Čak kasnije imaš članak koji govori o tome da je kupac pregledao vozilo i da nema prigovora u pogledu kvalitete.

Inače, ne znam jesi li vodio sa sobom koga tko se razumije u aute ili nisi. Dok sam imao auto-servis, jedna od najbolje prodavanih usluga bila mi je pregled auta prije kupovine. Za 150 kuna pogledao sam čovjeku auto od glave do pete i izlistao mu sve nedostatke koje sam uspio vidjeti. Na njemu je kasnije bilo hoće li uzeti auto ili ne, hoće li spuštati cijenu... puno sam loših kupovina tako spriječio, mnogim sam se prodavateljima i zamjerio, ne kažem da nisam i pogriješio ponekad, ali skoro svi ti ljudi na kraju su ostali ili postali moje mušterije, a ako sam i pogriješio, otklonio sam kvar po povoljnijoj cijeni od one koja bi inače bila. Isto tako, uvijek sam inzistirao na tome da me se upozna s pravim vlasnikom, opunomoćenike sam u pravilu odbijao, iako su svi tvrdili da "nisu" preprodavači. Ako niste, pitam ga ja, zašto auto ne glasi na vaše ime? I tu je diskusija obično prestajala. I kupovina.

Bez ljutnje, ali čudi me kako to da ti, koji imaš odvjetnike u obitelji, nisi posumnjao da nešto nije u redu s tom punomoći? Iako sad to nije bitno, idemo se ohladiti i krenuti rješavati probleme.

Moj je savjet da prije svega urediš taj anlaser, jer ako loše vrti, a i najispravniji auto lošije pali hladan, možda je samo greška u tome što ga preslabo okreće. Uvijek se najprije ide od najočitijih i najjednostavnijih kvarova. Učini to što prije, jer temperature padaju, što bude hladnije, bit će sve gore. A onda javi pa ćemo dalje :wink:

Link to comment
Share on other sites

renault diagnostika bi trebala oscitati sve stare greske ne samo trenutne. 

Link to comment
Share on other sites

A što ako teško paljenje ujutro ne očitava kao grešku? Što s bendiksom, kako će njega očitati?

Link to comment
Share on other sites

nikako to očitava uho iskusnog mehaničara..

mnoge stvari dijagnostika otkriva ali mnoge su još i domeni znanja i ikustva automehaničara. do prije 20 godina sve je bilo u domeni i iskustvu majstora, pojavom silne elektronike, mehaničari su samo očitavači grešaka i mijenjatelji dijelova, a kad treba nešto ovako onda zovu starog mehaničara jer oni ne znaju..

 

Link to comment
Share on other sites

Auto ima neku glupu grešku,koja nije vidljiva na testeru,pošto testeri ne očitavaju konektore i te sitne glupe stvari...

Auto ću sutra otpeljati u renault servis,i neka ga istražuju par dana,i nadju grešku...

Žena je tužena,pošto je znala za greške,koje joj je bivši vlasnik naveo kod prodaje,a te iste meni ona nije navela...već uvaljala

Zato će biti kažnjena garantirano,i platiti će popravak za koji je znala i prešutjela,to je bilo anlaser i dizanje okretaja,tj zaklopka...koja od kad je promjenjena više ne diže okretaje,uglavnom,hvala svima,kad riješim,sve ću detaljno napisati šta i kako je bilo...

 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

A što ako teško paljenje ujutro ne očitava kao grešku? Što s bendiksom, kako će njega očitati?

jasno, al to mora jako slabo verglat da ne upali, ak oje sve ostalo u redu.

Link to comment
Share on other sites

Pitanje da li je bendix. Mozda je samo struja loša. Korodirala masa ili nesto. Treba elektricar ispitati

Link to comment
Share on other sites

Ekipa dijagnostika tj fault codes je samo pomoc prilikom dijagnosticiranja kvara.

Koliko ja znam svaki senzor moze imati nekoliko gresaka. Otvoren strujni krug, kratki spoj, spoj sa zemljom i krivaocitana vrijednost. 

I sada ako krenemo redom. Otvoren strujni krug moze biti da konektor nije spojen, da je spoj korodirao ili nije spojen, da je instalacina u prekidu ili da je neispravan element... Slicno je i za ostale...

Kriva ocitana vrijednost moze biti da je senzor neispravan, da zbog necega krivo ocitava recimo prljav ili da je senzor ispravan ali nrsto drugo ne valja.

Konkreyan primjer ovoga je kod prijatelja kada je mjenjao senzor pritiska goriva common raila na tdciu jel je kriva vrijednost bila i gasio mu je komp auto a zapravo je bila stvar u pumpi...

Koliko ja znam jos ne postoji smart sustav koji ce sve istestirati i reci promjeni ljevu gefufnu na desnon cincilatoru.

Link to comment
Share on other sites

ima mnogo mnogo opcija na recimo CanClipu za koje ne bis vjerovao, a i sam ECU daje zapravo jako puno podataka, no necemo u OT nema smisla, mehanicara nikad nece nis zamijeniti, al evo kod mene ni jedna diagnostika od par tisuca € (isprobano 2) a po netu ni jedna druga isto tako nemoze upisati kodove injektora nakon sto se ecu "zablokira" uslijed npr prckanja po mapi, a CanClip pridje i ni ne vidi ikakvu gresku u pristupu..

Link to comment
Share on other sites

Ne tvrdim da nema razlike, ima razlike, ali pogledati samo Fault Codes u autu i reci to ne valja to je budalastina.

Link to comment
Share on other sites

@Domba de pogledaj drugi post u ovoj temi...

bez uvrede al ides kod mehanicara koji je navodno baz za renole a on prvo mijenja klapnu gasa od 2000kn , a ne provjeri kablove koji vode na nju, i onda kad se greska ponovi se posumnja na zice.. od cega se trebalo krenuti.. a to je bas karatkeristika za tako nesto za simptome koje ti imas, negde nes precvikano ili zaglavljeno i malo radi malo ne. nadam se da nisi bacila staru klapnu gasa

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.