Jump to content

Megane 2, 1.4 16v 72kw


marina86

Recommended Posts

 

Ovo sto ti navodis s uljima je isto prevara...

I to sto odobravas tako nesto je tuzno... I sve to stavljas pod "umjece trgovine"...

VJEROJATNO JE MULJATOR KAO I OVA KOJA JE MENE SMULJALA,I TAKVE TREBA ELIMINIRATI

Link to comment
Share on other sites

Vidiš, kad ja kupujem auto za sebe ili drugoga, već prilikom dogovora telefonom postavim nekoliko uvjeta.

Prvo: auto mora biti registriran bar još dva mjeseca, da bih imao vremena otkloniti nedostatke prije tehničkog. Izjave tipa "imam ja vezu na tehničkom" ne prihvaćam, jer imam je i ja. Ja želim auto kojem ne treba veza na tehničkom da bi prošao.

Drugo: dolazim prodavatelju po mogućnosti ujutro, prije prvog paljenja. Ako nije ujutro, auto mora biti potpuno hladan, što provjerim rukom na glavi motora. Pogotovo ako se radi o dizelu. Palim ga ja. Jednom sam tako dogovorio, dolazim čovjeku, nema ni njega ni auta. Kad se vratio, objašnjavao mi je da je morao nešto hitno obaviti, a još tri auta u dvorištu. Kad ono, auto ne pali dobro ni vruć.

Treće: razgovaram samo s osobom čije ime piše u prometnoj dozvoli. Ako treba ili sumnjam, žicam ga osobnu.

Četvrto: Inzistiram na svim kompletima ključeva i daljinskih (pa makar bili i pokvareni), te bar zadnjoj kartici od servisa, a bila bi dobra i servisna knjižica i upute koje dobiješ uz auto.

I onda slijedi pregled i probna vožnja uz izlazak na autocestu ako je ikako moguće. Naravno, vozim ja, a vlasnik sjedi do mene. Izgovori tipa "nema dovoljno goriva" ne prolaze, jer ne idem u kupovinu auta bez novaca za utočiti malo goriva.

Ako netko nema vremena provesti sa mnom sat ili dva, onda neće taj put prodati auto. I kupnja i prodaja auta zahtijeva vrijeme i strpljivost. Radije dva sata potrošiti na kupnju nego poslije dva mjeseca na popravke.

I sve to opet nije garancija da se nećeš nasaditi, ali bar znaš da si poduzeo sve što si mogao da rizik smanjiš na najmanju mjeru. A švercera i muljatora uvijek je bilo i bit će. Eliminirati prije svega treba ove koji su nas doveli u situaciju da moramo kupovati rabljene aute od šesnaestog vlasnika jer si ne možemo priuštiti da odemo u auto-salon i biramo hoćemo li odmah plavi ili ćemo čekati metalik zeleni.

Link to comment
Share on other sites

VJEROJATNO JE MULJATOR KAO I OVA KOJA JE MENE SMULJALA,I TAKVE TREBA ELIMINIRATI

Daj popi lijek..

Link to comment
Share on other sites

A kuda ova tema trenutno vodi?

Sta se tiće tužbe, pa neka ju tuži, zašto da ne? Ako covjek ima vremena i novaca, samo naprijed. Podupirem u potpunosti, ishod tuzbe ce valjda napisati ovdje, mozda dobije, a mozda se ukaki do kraja i bude mu krivo kaj nije odustao od tuzenja i ulozio te novce u auto da mu se zena vozi kako treba.

Ja sam isto popušio sa svojim prvim autom(ali to je vise bila "brze bolje" hocu auto nego normalna kupnja auta). Stari mi je govorio da to neuzimam da mu se nesvida, ali znate ono prvi auto, samo neka se kotrlja.

Auto je izgledao iznutra i izvana kao nov, na satu 149tkm. Nisam provjeravao km jer sam isao na sugavo provjerenje a i izgled svega je pratio to na satu. Nakraju se ispostavilo da auto imao preko 350tkm(vjv su preslozili kompletnu unutrasnjost cim je iznutra bio kao nov. Nakon prve izmjene ulja poceo je gutat 2-3 litre na 10tkm. A najbolja stvar je kaj je auto uredno radio, nije dimio na ispuh niti na cep. Mislim da ju unutra bilo vise aditiva nego ulja,...
Dosta njih mi je reklo da ga tuzim, al ja nemam ni vremena ni zivaca za to. A i rade sam te novce sta bi dao za tuzbu ulupao u njega. Sad ima 210tkm i samo gas, a posto sam ga mami ostavio, okrenut ce jos 200tkm :)

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

znaci ja da sam taj auto opet natrpo aditivima i rijesio ga dalje, to bi bilo sasvim fer i korektno od mene?

Link to comment
Share on other sites

Da, mislim da smo se više-manje svi složili da se ne slažemo :bigl: Najbolje će biti da sad pustimo i vidimo kako će se stvari odvijati. Ja se osobno nadam da će se sve riješiti mirno i bez prevelikih stresova, kad se strasti smire možda padne kakva nagodba, dogovor, kompenzacija... Najvažnije od svega je da se auto sredi i da se s njim vozi dugo, sigurno i zadovoljno. Onda će i sve ovo lakše pasti u zaborav.

Link to comment
Share on other sites

jedno je pravo a drugo pravda. naravno da je nepravda bolna ali nauči te pameti..

poštovana gospođa kupila je auto na izgled jer je vjerojatno bio lijep (tak je moja žena davno kupila kadetta dizela jer je bilo lijep a motor za generalku)

ne shvaćate da je ovo ozbiljan slučaj i u pravu postoji termin sudski presedan, znači ako je netko već nekad dobio sličnu tužbu, ok znači i ova gospođa će, ali tada svako svakog može tužit za svašta i svatko tko proda auto mogao bi biti tužen za svašta. srećom to se nije dogodilo još jer na ugovoru piše:

NAKON PREGLEDA VOZILA KUPAC I PRODAVATELJ SU SE SLOŽILI OKO CIJENE I KUPAC NEMA PRIMJEDABA NA STANJE VOZILA. ili slično piše ne sjećam se.

po blesavoj bi logici netko mogao nekoga nakon isplate tužiti da mu je preplatio itd..

e zato to i piše na ugovoru da se spriječe glupe tužbe a prodavatelja oslobodi odgovornosti jer se svaka roba može sutra pokvariti pa čak i nova. zato postoji izraz GARANCIJA  i ak ju nemaš, sam snosiš sve troškove.

tak da nemaš kaj pratiti razvoj situacije jer da ova dobije tužbu, stvorit će se sudski presedan da kupac smije tužiti prodavača za štogod.

svaka roba ima kupca i na placu ti hoće uvaliti truli paradajz ak si glup, ak nisi onda ćeš mu reć da ti to ne stavlja.

pravdu treba tjerat unaprijed dobro naoružan argumentima a ne kad je kasno.

Link to comment
Share on other sites

Ma rekao sam "pratiti" čisto jer me zanima što će biti dalje. S obzirom da ću se i ja u budućnosti sigurno opet naći u ulozi i prodavatelja i kupca, nije loše znati što se događa.

Link to comment
Share on other sites

Ja predviđam ovakav scenarij, Ta tužba će se odužit, u međuvremenu će auto bit dalje prodan. Lik pošto je bmwovac neće više svračat na reno forum i nikad nečemo saznati kaj se na kraju desilo   :yeah:

Link to comment
Share on other sites

Kad bi kupovali ova kak je naveo netko s prosle stranice, prodalo bi se 5 autiju tjedno u Hrvatskoj.

2 sata on potrosi prvo na pregledavanje auta, onda ode doma grunta si par dana i ide jos jedno 5 takvih pogledati.

Pa se ovaj prvi, koji je bio najbolji, proda.

Pa ode gldati sasvim drugi auto jer su se svi prodali u meduvremenu ovi prvi

pa ovaj koji prode cijeli taj dvosatni "test" ne zadovolji

ovaj koji naoko izgleda nabolje , frajer nema vremena (kao sto npr ja nemam 2 sata vremena da mi hodocaste ljudi koji bi mozda, jednom, kupili autoi to ak im spustim trecinu)

ima tu puno kombinacija

Link to comment
Share on other sites

Koliko je @marina86 dobila popovanja i mudrolija :) , ne bih se ni ja vratio.

Sve sami maheri kod kupovine auta. I mehaničara možeš sjebat koji svaki dan pregledava aute...

Čovjek se požurio, išao na povjerenje, nije sumnjao da će neka teta koji prodaje auto tak zavaljat...

Šta ga sad svi jebete....

Naučit će lekciju i bok.

Možda će dobit oštetu, možda ne...dok se slučaj "riješi" auto će bit kod sljedećeg vlasnika..ili rasprodan u dijelove.

Link to comment
Share on other sites

rasprava je postala smiješna.. sud i suci su državne ustanove koje žive od poreza. kad kupiš auto ili prodaš, plaća se porez.

kad bi sudac osporio kupnju auta ili na bilo koji način otežao kupoprodajne transakcije on bi radio protiv sebe.. i cijelog sustava

ajde da se radi o nekoj prevari za 100000 kn, ali 1000kn?

pa tolko dođu 2 nove gume.

Link to comment
Share on other sites

Zato drzava i je di je.. Jer svi rade samo kako bi povecali sebi place u drzavnim firmama (upravama) a svima ostalima smanjili iste na jedan ili drugi nacin.. Nije cilj dici standard svega nego samo ubrat koju kunicu na svakoj ovci i kako bi rekli vukovi siti a ovce na broju..

Da ne pricamo da je zapravo taj porez na prijenos vlasnista protu ustavan. Da se porez placa 2 puta za istu stvar, isto tako da se porez pri uvozu robe obracunava na carinsku osnovicu + carinsku taksu, sto ne samo da je protuustavno nego i protuzakonito jer postoji zakon koji propisuje kako se takse/porezi nece racunati kumulativno (osnovica+1 taksa, kao osnovica za sledecu taksu) nego ce svaka taksa/porez ici na osnovicu . Al koga to briga.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

sad smo već prešli u politiku..

to ti je porez na promet. isto kad kupuješ stan oderu te..

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

Pa zapravo ti si krenuo s time da bi drzava smanjila prihode.

Al u kratko trebali bi vise da se brinu da dignu standard cijele drzave a ne standard svojih placa!

Da ne pricamo o razlici Zagreb vs ostatak cijele drzave..

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja sam rekao samo da je sud drzavni a i sudac. Ako je drzavi u interesu da ljudi prodaju i kupuju aute, a je, nece presuditi pojedincu na temelju bez presedana koji bi mogao utjecati na smanjenu kupoprodaju, a mogao bi. Kuzis..

Link to comment
Share on other sites

možemo samo pričekati kako će završiti ova priča, slažemo se kako se ne slažemo

mene bi isto jako bolila takva nepravda i pokušao bi iskopati način kako to ispraviti ako je moguće

zato razumijem frustracijju prevarenog kupca (iako je mala radi se ipak o prevari) bez obzira koliko ima dokaza i kakvih

Link to comment
Share on other sites

Nitko ne voli ispasti glup ali ispravljati krive drine(mozda ispasti jos gluplji?!) i trositi vrijeme i zivce umjesto da se auto napravi kad vec nije tako strasan i skup kvar? prst u uho i vozi misko

Link to comment
Share on other sites

Prevaren u kupovini krame od 13 god? 13 gid drljanja po hr cestama i raubanja i covjek place za krepani bendix i mozda koju bobinu? Prevario je on sam sebe misleci da kupuje auto. To je staro i izraubano. Kod takvih olupina sretan si da upali i da ti ne uzme 1000e kvarova u godini dana. I sam imam takvu a imao sam 3 nova u proslih 15 god pa mogu reci sta je trulja s 200 300 tkm a sta novi s 9 km. 

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.