Jump to content

Laguna II ph2 2,2 dci problem(i)


Pulaštro

Recommended Posts

Pozdrav svim forumašima.

Nov sam ovdje na forumu, a ujedno i novopečeni vlasnik Lagune 2006. god. 125000 km, uvoz iz Njemačke. S vremenom počinjem uočavati kojekakve probleme:

1. Klima hladi samo sa vozačeve strane, a sa suvozačeve mlako. Mjerio sam digitalnim termometrom na način da sam gurnuo sondu u rešetku i tamo di hladi izmjerio 11`c, a sa desne strane temp. uopć niti malo ne spušta. U ovlaštenom servisu su ga spojili na dijagnostiku i ustanovili da plina ne fali u sustavu (neznam kako je to očitavanje tehnički riješeno jer koliko znam freon ide na težinu), a i sve ostalo u vezi ventilacije da je u redu. Pretpostavljaju da je nešto puklo kod jedne klapne koja usmjerava zrak, a da je motorić koji ju pokreće ispravan. Kada sam pitao za cijenu rekli su da treba rastaviti cijeli kokpit, da je to cijeli radni dan samo za ustanoviti što je. To bi dosta koštalo, pa ako netko zna dali se može pristupiti spornom motoriću sa manje rastavljanja ili možda nije do njega?

2. Tapicir ili pokrov koji prekriva zračni jastuk suvozača se počeo odljepljivati i uvijati na dijelu bliže vjetrobranskom staklu. Čime to zalijepiti?

3. Mjenjač zapinje u rikverc i prvoj. Kada stojim na mjestu ubacin teško i onda slijedeći put ulazi ful lagano, ali samo sa pustim i stisnem kvačilo opet teško. U vožnji i u 3. onako osjetim da se onako uzubljuje na silu. Neznam dali možda treba promjeniti ulje u mjenjaču, poluge/sajle koje povezuju ručicu i mjenjač ili može bilti problem neki nosač motora jer čujem da vibrira i neki osječaj rasklimanosti kada pustim kvačilo.

4. Konektor (mislim da su u servisu rekli da je od MAF senzora) je odspojen, kada su ga ukopčali auto loše reagira na gas, sporije diže okretaje i sl.

5. Katalizator je "operiran". Razrezan i ponovo zavaren, valjda su vadili saće iz njega, neznam.

6. Dosta zna zadimiti kada jače stisnem gas ili promjenim u višu brzinu, onako crno ko parna lokomotiva, kada idem kroz grad vidim iza da ljudi izmiču od tog oblaka. Istina dosta vozim po gradu pa se možda nakupi čađi, a ponekad uopće ne dimi, čini mi se kao da kada se skupi odluči izbaciti sve odjednom.

Neznam da li je to sve normalno s obzirom na kilometražu (koja je točna, provjereno u servisu) i čini mi se da nešto više troši. Bord comp kaže potrošeno 28 litr. a ja natočio 36, resetiran nakon točenja, mjereno od rezerve do rezerve. Moguće da krivo mjeri zbog tog isključenog senzora. Zanima me cca cijena i isplativost da se sve dovede u stanje kako propisuje tvornica, znači nov katalizator i ostalo.

Biti ću zahvalan na odgovorima!

 

Link to comment
Share on other sites

Izgleda da su ti "uvalili" auto koje nije baš toliko ispravno.

1. U ovlaštenom preko clipa mogu vidjeti tlakove na niskotlačnoji i visokotlačnoj strani klima sustava, ali to ne znači da plina ima. Meni je recimo Clip pokazivao da je sve OK s klimom da bi prilikom dopunjavanja plina u sustav od 650 grama nedostajalo oko 500. Pošto ne pišeš da postoji kvar na klapnicama pretpostavljam da je s tim sve u redu.

2. Veliki problem na L2 phase 2, još nitko to nije uspješno zaljepio, pomaže jedino zamjena armature

3. Pregledaj kablove mjenjača i pregledaj spojku (odzrači potisni ležaj)

4. 2.2 dCi ima velikih problema s tim Maf-om, ako nije ispravan auto dimi itd. Ostavi ga odspojenog ako želiš da ti u džepu ostane oko 600 kn za novi zamjenski.

5. Vjerojatno nije u pitanju katalizator već DPF koji je bio začepljen (ovisi o tome je li auto 103 kW - ima DPF, ili 110kW - nema DPF)

6. Očisti EGR, ako ne pomogne blokiraj ga, a ako i to ne pomogne ne gine ti reparacija dizna - ako nije problem u plastičnoj usisnoj grani, ili turbini.

Naravno da nije sve normalno jer mjenjač na mojoj Laguni (L2 phase 1 -110kW) ne zapinje, auto vuče odlično i ne dimi osim na niskim okretajima pod opterećenjem, a klima radi bez problema.

 

Link to comment
Share on other sites

Tapicir kod suvozackog zracnog se poceo odljepljivati??? A da taj nije malo buban? A i ovo sa getribom ne veseli....sve mi se cini da ti je netko brutalno uvalio auto.Jel si ga tu kupio ili si isao u D po njega?

Link to comment
Share on other sites

NA L2 Ph2 taj tapecirung armature je ogroman problem.....ima ih hrpa koji su se odljepili....sigurno nije pokazatelj da je auto razbijan.....iako ne kažem da ovaj nije.

 

Link to comment
Share on other sites

I meni taj tapecirung lagano zijeva gore desno kod šajbe, za sad se ne zamaram s time previše.

Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Moj je jos dobar, ali mislim da bi ga to u ovom momentu trebalo najmanje zabrinjavati.

Cini mi se da su drugi problemi na autu bitniji, koje treba prije rijesiti da se moze voziti bez brige

Link to comment
Share on other sites

Po svemu sudeći to auto ima dosta vise kilometara

Imam originalne papire, servisnu knjižicu sa svim pečatima i kilometraže po godinama kako su se radili redovni servisi. Također provjereno u ovlaštenom servisu, našli mi i kod za radio preko broja šasije. Unutrašnjost potpuno očuvana, ogrebotine samo oko ručke vozačevih vrata - neka gumirana plastika, pepeljate i prekidača sva 4. Sicevi koža-tkanina nigdje oštećeni osim dvije udubine na desnom zadnjem vjerojatno od dječije sjedalice, kad se sjedne na bilo koj nema razlike , ne škripe, ne krcka nigdje plastika u vožnji. naslon zaruku ko nov, kao i volan i mjenjač. Sve lampice rade, senzori za gume, podizači stakla jednakomjerno podižu bez škripanja i čudnih zvukova. Parkig senzori stražnji ok. Klima jedinica - radi grijanje stakla, retrovizora, ventilacija, grijanje sve normalno. Senzor za kišu ok. Sa karticom i ostalom elektronikom nikakav problem, pita me samo da je stavim u utor ako se sa njom udaljim dok je auto upaljen, nikakva greška nije izbacila jedino jednom jedan kotač, što me uplašilo da nije otišla bat. u senzoru tlaka, a ono pao pritisak na zadnjem kotaču na 1,7 bar što je normalno da tada signalizira grešku koja se pobrisala kada sam napumpao gume. Limarija nigdje udubljena, crna sa efektom, stakla bez ogrebotina. Ne smrdi, upaljač i pepeljara nekorišteni, sve površine unutrašnjosti čiste bez mrlja. Podvozje u vrlo dobrom stanju, nije trulo od soli, alu felge bez oštećenja.

 

Izgleda da su ti "uvalili" auto koje nije baš toliko ispravno.

U vezi klime ću ići kod servisera za auto klimu slijedeće god. da je temeljito očisti i napuni, a i to sa mjenjačem (ako nije problem baš u reduktoru), tapicirungom i sponama su potrošni dijelovi i nakon 130000km normalno da odu i neće mi biti žao za to potrošiti.

Jedino me brine to sa MAF senzorom i FAP-om (ima 103 kW), pored visoke cijene tih dijelova još i naći majstora koji će to sve dobro uštimati. Možda su rađene neke intervencije u softveru da ne prikazuje grešku, tko zna? Sa EGR ventilom neznam šta je možda je blokiran ili zaprljan. Najveći problem mi je naći dobar servis, ovdje oko Pule ili treba imati dobro poznanstvo ili fušare i drpaju lovu. Rado bi išao negdje oko Zagreba jer sam se osobno uvjerio da se tamo puno profesionalnije odnose prema strankama.

Inače turbina je suha, sve one cijevi bez tragova masnoće, a vidi se da motor nije dugo pran. Moja isto vuče bez problema, pogotovo u vižim brzinama, dobro reagira na gas.

 

Tapicir kod suvozackog zracnog se poceo odljepljivati??? A da taj nije malo buban? A i ovo sa getribom ne veseli....sve mi se cini da ti je netko brutalno uvalio auto.Jel si ga tu kupio ili si isao u D po njega?

Tko buban? Što se getribe tiče, optimističan sam dok se ne ustanovi što je problem. Kupio sam auto prije dva mjeseca od tipa koji ga je uvezao prije godinu i pol. U serv. knjižici piše 94000 km na zadnjem sevisu u D prije 3 god. Znači on je napravio oko 20000 tu.

 

NA L2 Ph2 taj tapecirung armature je ogroman problem.....ima ih hrpa koji su se odljepili....sigurno nije pokazatelj da je auto razbijan.....iako ne kažem da ovaj nije.

 

To su mi rekli u servisu. Novi tapicirung blizu 2000 kn. Ali sam ću ga zaljepiti. Prvo treba ustanoviti koji su materijali. Podloga je neka plastika, a gornji sloj mislim nešto kao karton koji ako ga savijam čuje da krcka kao da će puknuti, a presvučen onim završnim slojem. Kad ga vraćam na mjesto kao da se kači na donju podlogu na rubu, ali kad ga pustim sam se diže, valjda je poprimio tu zafrknutu formu radi vrućine. Probati ću ili dvostrano ljepljivom trakom ili nekim specijalnim ljepilom, a mislim da je najbolje rješenje metapren iliti neostik, njime su se ljepile gume na metal na veš mašinama di je voda 95`c. Što se tiče razbijanja, primjetio sam da je šajba mijenjana, piše na njoj 2003 god. i nije sa onim UV filterom nego obična, a auto 2006. Znači netko stavio polovnu, ali nema tragova da je razbijen, oko prostora motora sve uredno, zazori svi idealni. Boja na limariji svugdje ista, jednako matirana kako god se gleda.

Link to comment
Share on other sites

Moglo bi biti kvacilo uzrok zapinjanja brzina.

A kontrolnu tablu ja prijatelj zaljepio na jednoj laguni pred cca2god i jos je dobro. Lijepio je sa ljepilom za sajbe.

Link to comment
Share on other sites

Hm, 34000 kn baš i nije jeftinjak ako uspoređujem kolko sam ja dao za svoju isto godište.

Moja nije dizel ali ima plin atestiran i ima manje opreme i cijena joj je bila 12000 manje.

Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Hm, 34000 kn baš i nije jeftinjak ako uspoređujem kolko sam ja dao za svoju isto godište.

Moja nije dizel ali ima plin atestiran i ima manje opreme i cijena joj je bila 12000 manje.

Pa i meni se čini da bi trebalo biti jeftinije s obzirom na greške koje ima (skinut FAP, neispravan MAF), a nisam za njih znao kada sam ga kupovao, bio sam bez auta, pa sam žurio s kupnjom što je bila greška. Ali sa druge strane zbog očuvanosti i jednostavno vidi se po svemu da je malo korištena, prodavatelj je mogao tražiti više. Neznam koje je tvoja godište, ali primjetio sam u oglasnicima da je cijena drastično niža kod primjeraka proizvodnje prije 2005. i navodno su imali neke greške sa elektronikom.

Link to comment
Share on other sites

2006 je moja i za sad nemam problema osim kaj me kartica povremeno zeza

Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Klimi vjerojatno fali plina.

Mjenjac moguce da ima problema zbog jednog od nosaca motora.

To bi bilo odlično da je tako, mislim da ima problema sa nosačima jer zvuk motora prati neki čudan zvuk kao vibracija i osjeti se kada otpuštam kvačilo.

Link to comment
Share on other sites

2006 je moja i za sad nemam problema osim kaj me kartica povremeno zeza

Onda si jako dobro prošao ako ima i manju kilomertažu. Ja imam dvije kartice i original futrolu za jednu. Tako da ako budem imao problem sa jednom (a da nije čitač ili elektronika), mogu nesmetano voziti dalje dok se prva popravlja. Moguće slaba baterija, ako je stajala na hladnom pogotovo pada napon ako je pri kraju. Dobro je uvijek imati sa sobom novu bateriju u autu, pogotovo ako negdje na putu zakaže a da nema di za kupit. Drugo može biti da gubi kontakt na lemljenim spojevima negdje, što se da riješiti.

Link to comment
Share on other sites

Ima već podosta km, 223000 trenutno broji ali motor je suh i za svojih 110 ks solidno i vuče. Od zadnje zamjene ulja je napravljeno 13000, od toga 10 tkm samo autoput i za sad ulja ne fali ništa, na 15 tkm ću mijenjat ulje. Mislim da 30000 kako preporuča tvornica je ipak malo previše.

Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mane...najmanje problema ćeš imati sa motorom....ja sam na 200tkm,kupio ga sa 72tkm. 

Za motor i neznam da je tu. Ostalo sam dobro naučio :hahahe:

Link to comment
Share on other sites

Znam da svi traže aute sa hrpom opreme i sl. Ova moja je bazni model, znači nema hrpu senzora, nema senzore za tlak u gumama, nema parkirne senzore, ima klasičnu klimu i da ne nabrajam dalje. Da me ta kartica s vremena na vrijeme ne zeza u ova tri mjeseca kolko je kod mene, apsolutno nikakvih problema sa njom. Plin koji je unutra još je pod garancijom i u odnosu na benzin nema nikakve razlike u snazi auta ali zato ima u financijskom smislu. U planu mi je napravit veliki servis uskoro i promijenit ulje te kupit još jednu karticu i to je to.

Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Novi prolem. Ujutro sam namjeravao staviti neke stvari u prtljažnik. Prvo otključam, otvorim vrata prtljažnika, otvorio se bez da se čuo zvuk električne brave, kao da je bio samp prislonjen, a siguran sam da nije. Kad sam ga zatvorio, nije se htio više utvoriti!  Probavao sam sve, lupati oko nje, otključavati, zaključavati- isto. :nezna: Sada, nakon nekoliko sati otvorio se normalno i radi. Što bi to moglo bitil, dali sama brava ili negdje neki konektor ili elektronika? Dali se isplati otvoriti taj dio i nešto pročačkati.

Link to comment
Share on other sites

Tapicir kod suvozackog zracnog se poceo odljepljivati??? A da taj nije malo buban? A i ovo sa getribom ne veseli....sve mi se cini da ti je netko brutalno uvalio auto.Jel si ga tu kupio ili si isao u D po njega?

Kod Lagune 2 Ph2 je upravo izvitoperena plastika možda mjerilo da nije lupana , jer ona kojoj su jastuci iskočili dobiti novu neizvitoperenu plastiku.

A za bravicu te ne košta ništa da je skineš i prečistiš kontakte , pošto je vjerovatno u tom problem.

Link to comment
Share on other sites

Mene je zezala bravica na vratima suvozača. Malo radi, malo ne. Izvana se malo može otvoriti malo ne

Skinuo tapecirung, obrisao , našpricao kontakt sprejem i sad radi.

Možda je kod tebe isto. 

Link to comment
Share on other sites

A za bravicu te ne košta ništa da je skineš i prečistiš kontakte , pošto je vjerovatno u tom problem.

To sam i ja pomislio nakon što se sama popravila, a problem se dogodio preko noći kada je hladnije. Probati ću to srediti prije nego u potpunosti zakaže, neznam samo kako bi se u tom slučaju uopće otvorila vrata, možda kroz kabinu iza zadnjih sjedišta se zavući u prtljažnik pa rastavljati?

Link to comment
Share on other sites

Prespojis samo tipkalo koje ide na gepek komadom zice. A skines tipkalo, uzmes kontakt spray i ocistis ga. Vlaga prodire unutra i spoj je u losem stanju.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.