Jump to content

Laguna II ph2 2,2 dci problem(i)


Pulaštro

Recommended Posts

Probat ću rastaviti i sve očistiti, niti neznam kako je to sve skupa napravljeno, dali ima neki konektor koji izgubi kontakt, kakvo je tipkalo, izvana je neka zaštitna gumena membrana koja nije oštećena. Najgori su ti problemi koji se pojave pa se samo popravi. Bilo je kišovito više dana, veće razlike u temperaturi, ali do sada mi nije radila taj problem.

Link to comment
Share on other sites

Imao sam skroz isti problem na moju Lagunu, najpre sam mogao otvoriti na svaki drugi - treci klik na bravi da bi zatim pocelo nakon 15-20 kliktaja i onda nisam uopste mogao, zavlacio sam se u prtljaznik i iznutra da kacavidom povucem reze i otvorim nekako, cak mislim da se te stvari desavale nakon pranja auta vodom ili redze nakon kise. Tih dana nisam imao vremena da rasklapam bravu pa sam odlozio za neki dan kad se jednog lepog dana carobno samo opravilo i otvaralo normalno na svaki klik brave. Proslo godinu i po dana od tada i nikad vise brava gepeka nije zatajila ali otad kad perem auto ne zavlacim vise mlaz vode kod prekidaca nego perem normalno a nakon pranja suhom krpom obrisem prekidac brave i sve 5

Link to comment
Share on other sites

Imao sam skroz isti problem na moju Lagunu, najpre sam mogao otvoriti na svaki drugi - treci klik na bravi da bi zatim pocelo nakon 15-20 kliktaja i onda nisam uopste mogao, zavlacio sam se u prtljaznik i iznutra da kacavidom povucem reze i otvorim nekako, cak mislim da se te stvari desavale nakon pranja auta vodom ili redze nakon kise. Tih dana nisam imao vremena da rasklapam bravu pa sam odlozio za neki dan kad se jednog lepog dana carobno samo opravilo i otvaralo normalno na svaki klik brave. Proslo godinu i po dana od tada i nikad vise brava gepeka nije zatajila ali otad kad perem auto ne zavlacim vise mlaz vode kod prekidaca nego perem normalno a nakon pranja suhom krpom obrisem prekidac brave i sve 5

A je li vama dečki barem malo puknula guma na onom tipkalu kojim otvarate prtljažnik? U većini slučajeva pukne ta guma, vlaga uđe u kontakte i prekidač više ne uključuje. Ja sam svoju riješio "predivnom" gumom od zračnice za kariolu (tačke za žitelje sjevernih djelova Hrvatske).

Link to comment
Share on other sites

Probat ću rastaviti i sve očistiti, niti neznam kako je to sve skupa napravljeno, dali ima neki konektor koji izgubi kontakt, kakvo je tipkalo, izvana je neka zaštitna gumena membrana koja nije oštećena. Najgori su ti problemi koji se pojave pa se samo popravi. Bilo je kišovito više dana, veće razlike u temperaturi, ali do sada mi nije radila taj problem.

Provjeri i gumeni bužir gdje idu žice između karoserije i 5.ih vrata.Često znaju (na)puknuti žice pa povremeno gubiš kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Ma ako radi sada ne diraj nista, samo zastiti od daljnjeg naviranja vode kod tipkala, nije problem buzur kod petih vrata, bar kod L2 to je dobro izvedeno

Link to comment
Share on other sites

Sada mi normalno radi, pa neću ništa dirati. Inače sam otkrio na nekim forumima da se lako može otključati iz prtljažnika, ima neka bijela plastika na tijelu brave koja se gurne u lijevo. Također problem, pored svih tu navedinih, može biti u jednom modulu UCH koji se nalazi lijevo ispod volana, a u tom slučaju zakaže više uređaja (valjda ima zajednički dio instalacije) dali zadnji brisač, zadnje maglenke i sl, to je pisalo za neki drugi auto, pa je možda na laguni drukčije, ali ako se ponovi prvo ću paliti sve od reda da se uvjerim jeli on prekida.

Link to comment
Share on other sites

Jel vi dečki čitate šta sam ja napisao? Problem je u tipkalu u koji uđe voda i kontakti korodiraju. Nikakav uch niti instalacija, naravno da se brava može prisilno otvoriti iz prtljažnika.

Link to comment
Share on other sites

Jel vi dečki čitate šta sam ja napisao? Problem je u tipkalu u koji uđe voda i kontakti korodiraju. Nikakav uch niti instalacija, naravno da se brava može prisilno otvoriti iz prtljažnika.

OK, onda sam spašen jer to mogu sam napraviti. :yeah:  A dali mi netko može reći šta znači na displayu di piše kilometraža, kada ga tek upalim,  četiri kvadratića i dvije crtice? Čini mi se da ih je bilo 5+1 ili čak 6 kvadratića prije.

Link to comment
Share on other sites

Toliko imaš ulja u motoru.

Kada je 6 kvadratica onda je full.

3 kvadratica znaci pola i trebat ces nadolijati.

To je zato da ruke ne moras prljati

Link to comment
Share on other sites

Znači tih 6 kvadratića je razlika između min i max, a ne od cijele količine ulja? Znači kad dođe na 6 crtica sam na minimumu koji je prihvatljiva donja granica ili? Na kraju testa mi poše oil ok. Nisam gledao na šipki, ali gdje bi se sve moglo gubiti? Ne kaplje to sam siguran.

Link to comment
Share on other sites

OK, onda sam spašen jer to mogu sam napraviti. :yeah:  A dali mi netko može reći šta znači na displayu di piše kilometraža, kada ga tek upalim,  četiri kvadratića i dvije crtice? Čini mi se da ih je bilo 5+1 ili čak 6 kvadratića prije.

razina ulja u motoru. Crtica znači da fali, kružić da ima.

Link to comment
Share on other sites

Tako je. To je isto kao i na šipci imaš identicnu podjelu min i max .

Trošiti ulje možena karike, turbinu ili gumice ventila.

Link to comment
Share on other sites

Sve dok imaš ijedan kvadratić, znači da ulja ima dovoljno. Šest crtica je minimum i tek tada treba doliti. Nije dobro svaki čas nadolijevati ulje, jer kao prvo, nemaš točnu evidenciju potrošnje, a drugo, možeš se zeznuti i natočiti previše, višak u tom slučaju odlazi kroz auspuh i oštećuje katalizator. Osim toga, te crtice i kvadratići pokazuju različito, ovisno o nagibu auta, pa onda kad je hladan, nakon što radi minutu-dvije i ugasiš ga, opet pokazuje manje jer je otišlo u glavu i nije se iscijedilo natrag...

Recimo, kod mene to ide ovako: ujutro, prvo paljenje - svih 6 kvadratića. Odem do pekare po kruh, ugasim ga, nakon što ga upalim - tri do četiri kvatratića i dvije do tri crtice. Vratim se doma - jedna do dvije crtice. Pa ga ostavim s dva kotača na pločniku - tri do četiri crtice. Uglavnom, ujutro prije prvog paljenja na ravnom izvuci šipku i pogledaj. Ako je iznad minimuma - pali i vozi. Ako je iznad maksimuma - previše si natočio, počni štedjeti za novi katalizator. Ako je na minimumu - natoči točno jednu litru. Naravno, istog ulja koje je unutra. Ako ne znaš, radije promijeni sve. Ako je ispod minimuma - opet natoči točno jednu litru i pogledaj sutradan. Ako je između minimuma i maksimuma - opet vozi dok ne padne na minimum.

I svaki put kad dolijevaš, zabilježi kilometražu i točnu količinu ulja koju si natočio, ako nije cijela litra.

Link to comment
Share on other sites

Razina ulja u automobilu se nikada ne drži na minimumu. Meni na laguni u servisnom intervalu razina ulja nikad nije pala za više od crtice. Ako auto potroši svih šest kružića u servisnom intervalu (cca 10kkm) a ulje nigdje ne curi to je prva indikacija da nešto s motorom nije u redu. Naročito je to indikativno kod Renaultovih motora koji nisu poznati kao veliki potrošači ulja.

Link to comment
Share on other sites

Ovo prvo se slažem, pogotovo kod turbodizela bi trebalo biti između pola i max.

Ovo drugo - ne slažem se. Za veliku većinu MSU vrijedi da je optimalna potrošnja ulja od 0,2% do 0,6% od potrošnje goriva. Konkretno, svi motori u L2 smiju trošiti do 0,5L na 1000km, a tako stoji i u vozačkom manualu. S tim da je tih 0,5 već jako rizičjo jer će turbina u kvaru toliko trošiti, ali to će biti vidljivo na turbini tj. bit će slinava.

Za 2.2 ne znam, a 1.9 može trošiti do 2dL a da ništa nije u kvaru, to je prema iskustvima vozača.

I još finesa, u početku troši vrlo malo ili ništa, a nakon 4-5 tkm sa istim ulje početi će nešto trošiti. Naravno, ovisi i o brandu ulja. Meni Shella uvijek troši po cca 30% više.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Filipe, ako renaultov dizelaš potroši oko 1,5 -2 l ulja u servisnom intervalu to je prva indikacija da s motorom nešto ne štima (turbina, gumice, karike itd.) bez obzira što manuali kažu suprotno. Meni laguna u servisnom intervalu (7kkm) nije potrošila više od 1,5 crtice i kad mi je puštao hladnjak ulja/kućište filtera ulja premda auto ima 240tkm.

Link to comment
Share on other sites

Razina ulja u automobilu se nikada ne drži na minimumu. Meni na laguni u servisnom intervalu razina ulja nikad nije pala za više od crtice. Ako auto potroši svih šest kružića u servisnom intervalu (cca 10kkm) a ulje nigdje ne curi to je prva indikacija da nešto s motorom nije u redu. Naročito je to indikativno kod Renaultovih motora koji nisu poznati kao veliki potrošači ulja.

To je sve istina, ali kao normalnom se smatra svaka potrošnja ulja koja je ispod 1l/1000 km. Da, nisam se zabunio: 1 litra na 1000 km! Svi vrisnu kad im to kažem, ali otvoriš li bilo koje upute koje dobiješ uz auto, to će ti pisati.

Naravno, današnji auti troše mnogo manje, no ovo s minimumom i maksimumom ima još jednu dimenziju. Ekološku. U mnogim zemljama više ne možeš kupiti ulje u pakiranjima većima od jedne litre, jer se računa da ti ne treba, a zamjenu ulja vrše servisi. I ta jedna litra je taman za dopuniti od minimuma do maksimuma, jer ako doliješ manje, smatra se da ti se ostatak u bočici može proliti i zagaditi okoliš.

U karteru obično ima 4 do 5 litara ulja, manji motori čak i samo 3. Uljna pumpa uronjena je do dna i kad povuče, za napuniti sve kanale i postići pritisak dovoljna je svega litra do dvije. Ostatak se bućka u karteru i radi tzv. uljnu maglu, koja odozdo podmazuje cilindre i klipove. Dakle, kad je ulje na minimumu, u karteru nemaš dvije to tri litre ulja, nego litru do dvije, što je još uvijek sasvim dosta za kvalitetno podmazivanje. Sve dok pumpa ne ostane u zraku, što se događa tek u oštrim zavojima i to kad razina padne za još litru ispod minimuma (!) nema opasnosti za motor. E, tek tada se upali lampica nedovoljnog pritiska i onda nije dobro.

Dakle, oznaka minimuma na šipki je sigurnosna - ispod nje imaš još litru rezerve!

Općenito vrijedi pravilo da motori koji troše više ulja - dulje traju. To je normalno, jer ako nema uljnog filma između cilindra i karike, nema ni podmazivanja. A čim imaš taj film, dio njega će izgorjeti u cilindru i otići kroz auspuh.

U 37 godina koliko vozim, kroz moje ruke prošlo je 20-ak automobila različitih marki, starosti, kvalitete i stanja općenito, ne računajući one koje sam servisirao. Većina njih trošila je više ili manje ulja, rekorder je bio Mitsubishi Lancer iz 1991., koji je trošio 0,7 litara na 1000 km nov! U servisu su mi rekli da je na tom modelu to namjerno napravljeno da bi motor dulje trajao i da Mitsubishi računa s vijekom trajanja tog motora od 500 000 km. Ja sam svojeg relativno rano prodao iz drugih razloga, ali pogledajte koliko ih još dandanas ima na cesti.

Iskreno, ovaj Renault mi je prvi auto koji troši malo ulja i sve mi je čudno.

Link to comment
Share on other sites

Nije to 2.0 TDI"das auto" koji troši 1l ulja na 1000 km pod normalno. Ako se to događa na Renaultu to je prvi simptom istrođenosti motora 

Link to comment
Share on other sites

Filipe, ako renaultov dizelaš potroši oko 1,5 -2 l ulja u servisnom intervalu to je prva indikacija da s motorom nešto ne štima (turbina, gumice, karike itd.) bez obzira što manuali kažu suprotno. Meni laguna u servisnom intervalu (7kkm) nije potrošila više od 1,5 crtice i kad mi je puštao hladnjak ulja/kućište filtera ulja premda auto ima 240tkm.

Moj će potrošiti ovim tempom oko litre u 10tkm a znam i da su kompresija i gumice i turbina u najboljem redu. A jesi razmišljao da je možda čak i bolje da je taj nedostatak ulja vidljiv? Mislim, motor svakako mora sagorijeti nešto ulja, samo što kod nekih konstrukcija on dolje u karter umjesto ulja vraća nesagorive dijelove goriva. U slučaju da je utrošak ulja vidljiv, malo po malo ćeš nadolijevati i motor će uvijek raditi sa (barem malo) svježijim uljem.
A negdje je spomenut i i višak ulja. Meni je jedan mehaničar objašnjavao da 1-2dL iznad MAX nije toliki bed jer će izbiti negdje na iberalufu i da definitivno neće u cilindrima tj. katalizatoru završiti.
Ono što ne znam jest kako tj. kada senzor razine ulja počinje javljati višak ulja jer sam ja jednom prilikom greškom nalio pola crtice iznad max pa je i dalje javljao OIL OK na instrument tabli. To je bilo još dok mi je turbini slinila pa se brzo to uravnotežilo u svakom slučaju.

Link to comment
Share on other sites

Ja nikad, ama baš nikad nisam dolijevao ulje u servisnom intervalu. Kad ga mijenjam nalijem ga između polovice i maksimuma na šipki, i nakon 7000 km nivo mi padne na polovinu. To je sve što ti mogu napisati o potrošnji ulja kod mog auta koji ima 240 tkm na satu.

Link to comment
Share on other sites

Filipe, ako renaultov dizelaš potroši oko 1,5 -2 l ulja u servisnom intervalu to je prva indikacija da s motorom nešto ne štima (turbina, gumice, karike itd.) bez obzira što manuali kažu suprotno. Meni laguna u servisnom intervalu (7kkm) nije potrošila više od 1,5 crtice i kad mi je puštao hladnjak ulja/kućište filtera ulja premda auto ima 240tkk

 

Gde tacno Filipe i kako si to resio?

Link to comment
Share on other sites

total, filipbabok ima 1.9 dCi. Meni je na 2.2 dCi puštao hladnjak/kućište ulja na onom dijelu gdje cijevi rashladne tekućine ulaze u njega. Dakle, hladnjak se sastoji iz dva dijela, izmjenjivača topline i kućišta a između kojih se nalazi metalna brtva. Meni je puštala ta brtva i nigdje je nisam mogao naći za kupiti već sam za 200 kn kupio cijeli sklop (kućište + izmjenjivač) i zamijenio ga.

Link to comment
Share on other sites

Meni na 1,9 dci 96 kW od izmjene do izmjene potroši za 2 crtice na displeju

Auto ima 200.000 km.

Kaže meho da možda nebi ni to da ne slini malo na poklopcu kartera.

Mene ne smeta pa nećemo dirati do slijedeće izmjene

Ulje mjenjam svakih 10.000 km

Link to comment
Share on other sites

total, filipbabok ima 1.9 dCi. Meni je na 2.2 dCi puštao hladnjak/kućište ulja na onom dijelu gdje cijevi rashladne tekućine ulaze u njega. Dakle, hladnjak se sastoji iz dva dijela, izmjenjivača topline i kućišta a između kojih se nalazi metalna brtva. Meni je puštala ta brtva i nigdje je nisam mogao naći za kupiti već sam za 200 kn kupio cijeli sklop (kućište + izmjenjivač) i zamijenio ga.

Da, na tebe sam mislio Usr. Sory, i meni pusta na kucistu od filtera ulja i nigde ne mogu naci tu zeznutu gumicu, porucili mi je od Slovenije, proslo vise od 10 dana nikako jos da stigne, kad se menja treba da se ispusti i antifriz i ulje?

 

7701048885.jpg

7701048885w.jpg

Link to comment
Share on other sites

Brtva koja pušta nije ova gumena što izgleda kao 8 (skroz desno na drugoj fotografiji), brtva koja je u pitanju je ova koja dola zi nakon izmjenjivača topline (šeti komad od čepa na drugoj fotografiji) i ne znam ima li kupiti posebno (ovlašteni). Mijenja se tako što se ispusti ulje (ne mora svo već samo dio koji se nalazi u kućištu), i antifriz (isto tako ne mora sve, ali se moraju blokirati cijevi koje se skinu. Nakon toga se skine samo kućište i kad je vani (fotografija br 1) odvije se čep i izvadi filter, te se također odvije vijak koji drži skupa kućište i zmjenjivač (mislim imbus 12-14) te se nakon toga rastavi izmjenjivač i izvadi iz kućišta. Ja sam također mijenjao gumenu brtvu jer sam mislio da je do nje, ali nije bilo. Oprostite što sam "Quotao" zadnji post bilo je slučjno, ali sad to ne mogu maknuti.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.