Jump to content

Laguna II ph2 2,2 dci problem(i)


Pulaštro

Recommended Posts

Onda da pogledam jos jednom kod majstora, al sve nam se cinilo da slini kod ove "osmice", vec se prave barice ulja ispod auta i samo doljevam..  :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Pogledajte dobro je li pušta tamo gdje cijevi od antifriza ulaze u kućište, tamo je meni puštalo. Ja sam lako nabavio ovu "osmicu" u ovlaštenom (ona je gumena) i promijenio je, ali  na kraju se ispostavilo da je puštala metalna brtva koja se nalazi unutar kućišta. Nje nema posebno za nabaviti, ja sam kupio polovno kućište (zajedno s izmjenjivačem) skinuto s mlađe lagune (2004 godište) i ugradio ga bez problema. Sad nema niti kapi ulja, motor je suh kao barut. :) 

Također, kad sam pokušao tu metalnu brtvu (na kojoj se nalazi nekakav sloj boje/brtvila) pobrusiti kako bi bolje nasjela ulje je počelo doslovno livati i nisam mogao voziti auto.

Link to comment
Share on other sites

Da, to sam htio da te pitam, gdje je izbijalo ulje jer ta metalna brtva je unutar kucista, znaci kod ulaza cjevi od antifriza. Nista sacekacu za koji dan da stigne vec narucena preko ovlascenog servisa i dilera Renaulta za MK i placena gumica pa kod majstora na dizalicu jer sad mu je pun servis pa ne moze odmah osloboditi dizalicu.

Link to comment
Share on other sites

Ujutro sam mjerio na šipki bio je na max, a na displayu pokazivao  oooo - -. Sada sam ga vozio i na vruće pokazivao je na displayu ooo - - -, a na šipki falilo 3 kvadratića s tim da na šipki ima više kvadratića, mislim 8 ili čak 10 između min i max. Tako da po šipki kojoj više vjerujem fali jedna trećina i još dvije mora potrošiti da dođe do minimuma. Zadnji servis kad je mjenjano ulje je rađen na 117400 km, sada ima oko 125800, na satu mi kaže oko 6000 km do budućeg servisa. Znači potrošio je oko 3 dl na 8000km. Neznam dali je to ok, da je intrval 15 tkm između servisa ili da ga radim na 10? Mislim da je tvornica preporučila čak 30 tkm. Inače što me oneraspoložilo, ulje je crno ko tinta, ulili su Castrol 5/30 kako piše na listiću tamo. Neznam dali je to sve skupa ok.

Link to comment
Share on other sites

3 dl na 8000 je Ok.  Kod mene je o - - - - -   a ponekad       - - - - - - i pise "SERVICE" Tad dolijem. Kad promenim gumicu gdje curi o kojoj sam pisao ocekujem da nece trositi tj. curiti i vise "o" a manje "-"  Mislim da je servisni interval od 15 tkm prava mjera, kod mene je 12 tkm planiram da ga promjenim na 14 tkm, ulje kod dizela brzo nakon promjene pocrni i to nije indikator za promjenu.

:wavey:

Link to comment
Share on other sites

Ja sam tek kupio auto, pa neznam povijest bolesti, imam serv. knjižicu njemačku koja je uredna, a što je sve rađeno zadnjih godinu i pol dana otkako je uvezena u HR mi je nepoznanica. Namjeravam ići na temeljit pregled i vidjeti stanje motora i popratnih uređaja kada bude vrijeme za servis, nije mi problem češće mijenjati ulje jer ne radim puno km, pa ću odlučiti kako i šta dalje. Ovo ulje Castrol 5/30 neznam dali je ok za 2,2 dci, na nekim stranim forumima sam pročitao da je vrhunsko ulje Bizol obojano zaleno sa nekim aditivima, pogodno za vožnju sa puno hladnih startova što je kod mene slučaj, samo nisam uspio naći gdje se kod nas prodaje.

Link to comment
Share on other sites

@Pulaštro- preko 15.000km nemoj raditi između servisa jer su sa intervalom od 30.000km sjebali hrpu motora.

Ulje i filter ti je 400 kn tako da je to iznimno prihvatljivo.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam tek kupio auto, pa neznam povijest bolesti, imam serv. knjižicu njemačku koja je uredna, a što je sve rađeno zadnjih godinu i pol dana otkako je uvezena u HR mi je nepoznanica. Namjeravam ići na temeljit pregled i vidjeti stanje motora i popratnih uređaja kada bude vrijeme za servis, nije mi problem češće mijenjati ulje jer ne radim puno km, pa ću odlučiti kako i šta dalje. Ovo ulje Castrol 5/30 neznam dali je ok za 2,2 dci, na nekim stranim forumima sam pročitao da je vrhunsko ulje Bizol obojano zaleno sa nekim aditivima, pogodno za vožnju sa puno hladnih startova što je kod mene slučaj, samo nisam uspio naći gdje se kod nas prodaje.

Stavi Shell Helix Ultra Diesel 0W40 ili 5W40, zadovoljava RN0710, a meni se pokazalo odličnim. Gradacija 5W30 nije baš preporučljiva za 2.2 dCi.

Link to comment
Share on other sites

Dali netko zna od čega se javlja smrad čađi u kabini? Znači ne svježe gorivo, nego baš ispušni plin. I kada vozim brzo isto se osjeti, kao da se počinje nakupljati. Kada upalim ventilaciju onda manje, znači ne dolazi kroz ventilaciju. Osjeća se i oko auta čini mi se kada ulazim. Već sam prije naveo da je izvađen DPF, zapravo je razrezan pa zavaren i MAF je isključen. Moguće da je nešto oko EGR ventila? Kako da otkrijem gdje eventualno pušta ispušni sustav?

Link to comment
Share on other sites

Pogledaj cijeli ispuh od pocetka do kraja. Mozda nije dobro zavareno kod vađena DPF-a pa ulazi u kabinu. Najbolje kada je hladan motor i auspuh upaliti motor i rukom proci po svim spojevima. Brzo ce se naci gdje pušta.

Link to comment
Share on other sites

Primjetio sam par rupica sitnih na varu jer su ga prešpricali nekim krom sprejem pa se vidi zacrnjeno. Šta je moguće da od tud ulazi u kabinu? Ipak u brzini se prozračuje, a on je ispod. Svakako ću to zakrpati i ostalo provjeriti od motora do kraja. Navodno je najbolje u mraku tražiti beterijskom svjetiljkom, dim se odmah vidi. Probati ću sve varijante, ovako ne može dalje.

Link to comment
Share on other sites

Meni je na jednom autu isto ulazio dim u kabinu i ne bi našao da se jebeš.

Otkrio nakon 3mj da prije zadnjeg lonca zavar pušta na gornjem dijelu isto tako rupičasto. Prevario ponovno i mir. Samo što mi je otopilo zaštitu na podu pa sam i to morao sanirati.

Link to comment
Share on other sites

Primjetio sam kada sam prao auto da su felge na prednjim kotačima pune naslaga gareži, crno i možda pomalo masno, to se nakupilo u proteklih 2 mjeseca od  kad sam ga kupio, dok su zadnje normalno malo prašnjave. Inače danas sam išao malo raspuhavati po autocesti (prvi put) i nešto mu se neda preko 130 u 6toj brzini. Nemam onaj osjećaj kad stisnem da me pogura, nego se muči. Inače prije par dana mi je izbacio check injection. :jez: Nije valda da ću morati na servis injektora? Usput već drugi put me zeza rano ujutro "card not detected" i blinka crveno u utoru kartice, kad ju uguram prođe, ali ne odmah. Inače otključava, upali normalno sve, samo me nervira pištanje.

Link to comment
Share on other sites

Ako je masno na felgama onda provijerit manžete na poluosovinama, moguće da su pukle pa baca mast van. Naslage gareži su normalna pojava na prednjim kotačima jer ipak prednje kočnice su te koje najviše trpe prilikom kočenja.

I mene taj "Card not detected" isto često zeza, sutra idem u servis naručit novu karticu jer me ova počela jako živcirat, znam sijedit i po 5 min. u autu dok ju ne prepozna i upali.

Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Meni uvijek upali na kratki stisak starta, sa time nemam problema. Ponekad se zna dogoditi da me pita da ubacim karticu u čitač, ali uvijek s valjanim razlogom, kada se udaljim od auta s kartico dok motor radi ili sl. Inače je ona hands free, ne mora se uvijek gurati u čitač. Jednom mi je javio da je slaba baterija, a ja ispitao bateriju i ona dobra. Moguće da nešto zeza kartica ali nema veze to me ne brine, uostalom imam i drugu. To na felgama je na obe prednje isto, manžete su ok, nije baš da je masno onako skroz, nego začađeno, pa kada sam ga namočio vodom mi je tako izgledalo. Mene više muči kakvo je stanje motora i popratnih bitnih dijelova, kada sam bio zadnji put u ovlaštenom sevisu ništa mi nisu znali reći, na moja pitanja su odgovarali onako škrto kao moramo vidjeti, pa ako sam došao na pregled bi mi odmah trebali reći sve i to naplatiti, a ne okolišati. To je ipak auto star 10 godina, nevjerojatno da neznaju ni otprilike što znači otkopčam MAF i izvađen FAP, samo da opet dođem i ostavim im parsto kuna.

Link to comment
Share on other sites

Mozda ti je baterija slaba - ispitaj napon

Kad je mani javljao gresku check injection na kraju se ispostavilo da je dpf zastopan i morao sam ga dati ocistiti.

 To je bilo prije par mjeseci i vise nikad mi nije javio gresku

Edited by laguna22
Link to comment
Share on other sites

Pogledajte dobro je li pušta tamo gdje cijevi od antifriza ulaze u kućište, tamo je meni puštalo. Ja sam lako nabavio ovu "osmicu" u ovlaštenom (ona je gumena) i promijenio je, ali  na kraju se ispostavilo da je puštala metalna brtva koja se nalazi unutar kućišta. Nje nema posebno za nabaviti, ja sam kupio polovno kućište (zajedno s izmjenjivačem) skinuto s mlađe lagune (2004 godište) i ugradio ga bez problema. Sad nema niti kapi ulja, motor je suh kao barut. :) 

Također, kad sam pokušao tu metalnu brtvu (na kojoj se nalazi nekakav sloj boje/brtvila) pobrusiti kako bi bolje nasjela ulje je počelo doslovno livati i nisam mogao voziti auto.

Kod mene definitivno samo na "osmicu" curilo. Promenjen taj semering i sad vec 3 dana ni jedna jedina kap dole  :tulum:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Danas sam bio na besplatnom preventivnom tehničkom pregledu i tamo su mi rekli da moram promjeniti 3 jabučice i dvije vilice.

Druga stvar jako je dimio na višim okretajima iako sam ga prethodno ispuhao, tako da ni nisu htjeli završiti raditi eko test. U prethodnim postovima sam pisao da imam DPF koji je raspiljen i izvađen jer:

Vjerojatno nije u pitanju katalizator već DPF koji je bio začepljen (ovisi o tome je li auto 103 kW - ima DPF, ili 110kW - nema DPF)

 

Imam prometnu ispred sebe i u njoj piše: snaga: 102 kw, motor: euro 3, u prometu od: 28. 10. 2005.  Znači bit će katalizator ipak?

One mehaničke probleme ću lako riješiti i to me ne zabrinjava, nego to sa dimljenjem i katalizatorom. Dali netko zna cijenu zamjene katalizatora okvirno?

 

Link to comment
Share on other sites

2.2dCi 103kW sa Euro3 normom postoji samo u bespućima birokracije. Traži od RNH službeni dopis i dostavi u CVH da ti to isprave.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Samo ga dobro ili cak predobro ispiri. Ono 20tak km vozi 100-200 okretaja od crvenog i ona na tehnicki. Ja sam svjedocio 2 naftasa bez dpfa i katalizatora da su prosla bez problema.

Link to comment
Share on other sites

Euro3 motor ima DPF? Ja mislio da se DPF ugradzuje u Euro4. 

Krivo su napisali, 102 kw su imali DPF. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.