Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

@Matija K: Koliko te ispada ovako opremljen i motoriziran Megane? Jesi li ostvario kakav popust ili poklon?

Link to comment
Share on other sites

Gledao sam jedan video zapis gdje ga bas nisu nahvalili toliko. Meni je auto lijep. Daleko od toga ali u tom videozapisu su osim ljepote gledali funkcionalnost auta. Od unutrasnjosti, prtljaznog prostora i slicno... No naravno, svecje to subjektivno. Ja ga osobno ne bih kupio zbog prostranosti. Zato sam ciljao na fluence iako i on nije na nivou limutine. Na zadnjoj klupi ako su visi putnici glava zapinje za krov. Megane 4 veliki plus za dizajn. A funkcionalnost ne mogu suditi jer je u konacnici vrlo subjektivna.

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

glva i ispred zapinje ako si vislji.. a to mi je nedopustivo za auto koji je gabaritima veci od prethodnih di tog problema bilo nije... 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Zapinje i kod fluencea pa sam sa svojom visinom od 173 morao sjedalo spustiti do kraja kad sam se naviknuo na gabarite da bi mi tikva imala mjesta.

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

190 cm i 100 kg, glava naprijed ne zapinje. A glava nije baš neka XS, S ili M veličina, prije L, XL. Mada retrovizor s kamerom uzima puno mjesta, nepregledan je u smjeru gore desno, u duljim desnim krivinama izvirujem ulijevo, da vidim ima li što na cesti. 

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

Povisili ga? Nisu. Pa nizi je od prethodnika. A ako mislis od zemlje nisam primjetil da je visi.

Snizili su ga pa mozda i je tako pa zbilja  nema mjesta za neciju glavu. Sjedalo je bilo spusteno skroz? Ja sam 181 i dizao sam sjedalo i nisam to primjetil. A ne bus si ga onda kupil. Na mjesto sam mislio u sirinu. A ovo zbilja nisam primjetil.

 

Link to comment
Share on other sites

Kolega je gledao ozbiljno da kupi. 186cm. Sjedi dosta uspravno a ne izvaljen u nazad i kaci tako da je odustao od kupnje..

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Mogu se naruciti, isporuka slijedece godine nekad cini mi se od februara, ili tako nesto. Bilo je problema s tim 1.6 dCi BiTurbo, pretpostavljam da su rijeseni. 

Inace od moje tetke susjeda, pa njene kcerke djeckova mama, probala Megane 4 i ima lagani utisak da joj je motor slab. Kao da mu fali malo njutnmetara. Ne znam tocno koji je motor, ona ne zna je li dizel ili benzinac, ali kaze da ne ide kao od njene susjede suprugov mercedes. Crni je inace mercedes. Tako makar ona prica, ja nisam vidio. Mercedesa, spomenutog. Ali kaze da je skup bio. Megane. Ali ne zna koliko je placen. Ona je inace 168 cm, i radi u hrvackoj elektroprivredi u zagrebu. Evo sad bas javlja da ne zna da li je to megane 4. Ili je Clio 3. Slicni su joj.

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Da, to je sad to. Pokvareni telefon. kolega gleda....da li je kolega ko puno ljudi koji ne znaju da se sic dize i spusta. i tak, moze tu biti puno caka i osobnih stvari.

 Kada dodje auto malo cu to promotriti i nadam se da cu biti objektivan.

 kad smo kupivali auto vozio sam novu astru, corollu i megane-a. U njemu se sjedilo najbolje i bio je najudobniji. Ide ko i corolla. sicevi u corolli u astri nisu tako dobri.

Astra je najlosije na prvu napravljena. gumbi na volanu, onda na bunkeru ona kvaka (opel znak) za otvaranje se klima na novom autu. Corolla je odlicno opremljena i valjda kvalitetno napravljena. Ali bilo mi je to previse novaca. A megane sa 1,5 dci sam imao i zadovoljan sam. sad ima oko 280.000 km  pa je odluka tako pala

Link to comment
Share on other sites

Da, to je sad to. Pokvareni telefon. kolega gleda....da li je kolega ko puno ljudi koji ne znaju da se sic dize i spusta. i tak, moze tu biti puno caka i osobnih stvari.

 ...

ne kolega je debil.. 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mogu se naruciti, isporuka slijedece godine nekad cini mi se od februara, ili tako nesto. Bilo je problema s tim 1.6 dCi BiTurbo, pretpostavljam da su rijeseni. 

Inace od moje tetke susjeda, pa njene kcerke djeckova mama, probala Megane 4 i ima lagani utisak da joj je motor slab. Kao da mu fali malo njutnmetara. Ne znam tocno koji je motor, ona ne zna je li dizel ili benzinac, ali kaze da ne ide kao od njene susjede suprugov mercedes. Crni je inace mercedes. Tako makar ona prica, ja nisam vidio. Mercedesa, spomenutog. Ali kaze da je skup bio. Megane. Ali ne zna koliko je placen. Ona je inace 168 cm, i radi u hrvackoj elektroprivredi u zagrebu. Evo sad bas javlja da ne zna da li je to megane 4. Ili je Clio 3. Slicni su joj.

Hm, bila jednom, nekad, tema o novom Meganu, ali se brzo obrisala jer je naredio veliki gazda RH. I sada vlasnik tog space shutlea( nazovimo ga Meg 4) lupa dislajkove ako netko slučajno krivim okom pogleda taj svemirski brod od auta, a nije se usudio lupit ni jednu sliku svog auta..

Tako da realnija je priča od moje tetkine susjede, pa poznanice od njene kćerke što misli o Meganu 4, pa makar ga zamijenila i sa Cliom nego od vlasnika onog space shutlea koji je takav vrh tehnologije da se ne smije ni slika stavit na forum.

A sad će veliki gazda RH naredit da se i ovaj post obriše jer vrijeđa dostojanstvo velikog vođe.:yeah:

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Evo moga iskustva Megana 4 sa probne voznje i skoro ga kupio ali ima stvari koje su me iritirale tak da jos nisam siguran dal ce on bit il nesto drugo.

Bose Edition je po meni najbolji Megane sto se moze dobit, super felge, fina i udobna sjedala, onak bas dobro odmjeren. GT verzija sve super ali sjedala su po meni katastrofa zbog "školjkastog dizajna". Nije mi jasno da nema sportska sjedala kao kod drugih bez školjke kao kod bmw-a ili vw-a. Vanjski dizaj top, tu nema prigovora.

Polozaj za volanom ist top, kokpit lijep i masivan, naslon za ruke i srednjna konzola isto lijepo i skladno slozeni. Kad sjednes vidis da si sjeo u pilu. Veliki skok u odnosu sa meganom 3. Volan, osjecaj voznje a da ne pricam buke u kokpitu. Sve top.

Dci motor ko dci, sve poznato, nije raketa al nije ni puž, iako moram priznat dci 130 je imao po putnom 6 litara, malkice previse jer sam usporedio sa vw golf 7 2.0 tdi 150 ks koji ide jos bolje nego dci, ima 20 ks vise i isto je trosio 6 litara. Tako da tu Renault treba jos dorade.

Nadalje Renault daje ovdje u DE 5 godina garancije, neznam kak je u HR i to je zaista isto top jer kod drugih proizvođača svaka godina se mora nadoplatit.

Stvari koje me posebno iritiraju su ekran, tacho i ručice od žmigavaca koje su klimave i po meni nekak labave jos iz megana 3. Ekran koji je osjetljiv na otiske prstiju je zaista veliki minus. Problem je u tome što se koristi cijela površina i jednostavno moras svuda ga dodicat tak da po skoro svakim kutom kud god se okrenuo se vide fleke.

Nadalje ono sto nisam mogao i nemogu ni dan danas prožvakat je taj prokleti tacho, nesto jadniji u svom zivotu nisam vidio. Kao da su ugradili neki kineski ekran iz "trinajstice" gdje sve dobis za 13kn. Katastrofa. Ono jadne digitalne kazaljke kad ga nariktas da pokazuje okretaje koje jos imaju blagi lagging su dno dna. Isto za gorivo i temperaturu motora, valjda uzeli iz nekog Renaulta iz 81'. Da su stavili neki na kazaljke nebi riječi rekao al ici na fake premium i parirat visokoj klasi jer svi sad trpaju te digitalne zaista nema smisla. Iskipat 20 tisuca eura i onda svaki dan gledat u taj iritantni ekran..hm tu ni 5 godina garancije ne pomaže.

Ručice za žmigavce isto tupe i stalno daju osjećaj klimavosti je ostalo jos od megana 3. Na trojci me to iritiralno al ajde covjek se navikne al sad to isto ponovit na 4ci je po meni debeli minus.

Toliko od mene!

 

 

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

Potpis na sve kaj si napisao, aljkavo je to odradeno i ne vrijedi tih novaca. 

Sjedala u GTline su uzas, ako nisi tocno po mjerama po kojima su radena nema sanse da ti bude udobno. Jos su i tvrda za poludit a ni naslom za glavu se ne da narihtat. M4 je za mene totalni promasaj. 

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

bmw ima sjedala klasu iznad SVIH ostalih a da nisi u najvecoj premium kategoriti tipa Bentley. ni audi, ni VW mu nemogu ni prismrditi na drzanju i udobnosti ujedno.. koji god BMW da sjednem a da je s sportskim sjedalima se utopim u njih i jako me ljepo drze i s mojim 100kg i 183 visine, sto kod vecine nije ni blizu, a za one koji ne zele profilirana tu su i obicna sjedala.. VW sportska su pretvrda i radjena za dosta nize osobe, reno takodjer, pa podupiru ramena ispod lopatica a ne iznad sto je veliki minus i to nemogu oprostiti jer imam povredu zbog koje mi je udobnost pri sjedenju na prvom mjestu, i to bi trebalo biti svakom proizvodjacu vozila trebalo biti, jer tjelo najvise osjeti ono na cemu sedi.. moze biti sve ostali top ak su sjedala losa cijeli dojam ce biti los.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Malo brijete s tim poravnatim/neporavnatim svjetlima. Moji dojmovi su da je auto dobro napravljen.

Vrata se lijepo zatvaraju.

Auto je konacno vozacki. U odnosu na mog starog meganea - mjenjac je postavljen nesto vise kao i cijela tabla.

Dobro se sjedi. Udoban je.

Mozda i najveca mana mu je malo.mjesta odostraga. Ali odostraga sjede djeca.

Napred ima puno mjesta i sirok je. Mozda netko ima dojam skucenosti bas zbog te povisene instrument table.Ali vidi se da je sirok. Jer su digli i tu konzolu s mjenjacem, a mjesta i dalje ima. Kad sjedis vidi se da si dosta udaljen od prozora.Uglavnom samo dobro. 

Ja cekam da dodje u dvoriste, pa sam nestrpljiv. Kupio sam 1.5 dci 90 ks. sa zen opremom i dodatno look paket -to su u auto kuci stavili.Za bolji nemam. 

Vozio sam ga i meni dosta snage. do sad sam imao megane 2 sa 82 ks i bilo mi dosta. 

Ima li netko od vas taj auto s tim motorom jel moze dojmovi?!

Molim lijepo, odostraga se ne voze samo djeca. Ja putujem na posao u carpulling modu i vozi nas se od troje do petero. Mjesta u Meganu je slično ko u Cliu. Nije problem u zadnjoj klupi već u obliku karoserije koja se sužava prema glavi pa kad sjedne troje ljudi na zadnju klupu onda je malo problem za glave.

Link to comment
Share on other sites

Uhh za iza.. Jednom sam isao s sluzbenim od ViktorLenca i dopalo mi zadnje sjedalo u Volvu, neki dosta sportski al 4 vrata limuzina. Do ZG sam se vozio pognut naprijed i s galvom full nakrivljenom s stranu naizmenice. Kako bi se u kojem polozaju ukocio :D

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Vozio sam se u meganu 4 i odustajem.  Ovo za bmw i siceve potvrdujem da nema bolje pogotovo kaj se daju bocni drzaci napuhat ko kak ja imo hehe.

Mislim da iduci auto bu mi bio alfa giulia 180KS mjtd.

 

Link to comment
Share on other sites

Zapinje i kod fluencea pa sam sa svojom visinom od 173 morao sjedalo spustiti do kraja kad sam se naviknuo na gabarite da bi mi tikva imala mjesta.

 

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

 

 

o čemu ti pričaš... ja sam 186 sjedim naprijed sa dosta pomaknutim sicom unazad  i sjednem odotraga također bez problema glava ama baš nigdje ne zapinje

da nisi ti dobio neki posebni fluence

Link to comment
Share on other sites

Zapinjala je kad je sjedalo bilo dignuto zbog prilagodbe na gabarite vozila jer sam prije vozio getza pa mi je ovo bio svemirski brod. U takvom polozaju je glava dodirivala strop. Ne sad da nisam mogao sjediti ali je dodirivala. Kad sam sjedalo spustio nirmalno da vise ne dodiruje. Sad ne znam kako jos imas podesen naslon. Realno je da fluence dizajnerskom linijom prati coupe, samo malo veci. Straznja klupa takodjer trpi. Sorry ali to je moje misljenje i iskustvo. Ne kazem da je neudoban.

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

I nisam dobio posebni fluence ;-p

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

glva i ispred zapinje ako si visLJi.. a to mi je nedopustivo za auto koji je gabaritima veci od prethodnih di tog problema bilo nije... 

Ja sam ocito nizLJi sa svojih 190 cm, pa mi glava ne zapinje. A mozda spustim sjediste, mozda je u tome tajna. Who knows... U svakom slucaju, moze se izmjeriti, za one koji znaju koristiti mjerne uredjaje. :D

Link to comment
Share on other sites

nije svakoj osobi jednako rasporedjena visina ... netko ima duzi "trup" a netko ima duze noge... 

Link to comment
Share on other sites

Ja sa 183 cm ne dodirujem glavu niti naprijed niti straga. Sasvim dosta 'lufta' imam i naprijed i straga.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.