Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

190 cm i 100 kg, glava naprijed ne zapinje. A glava nije baš neka XS, S ili M veličina, prije L, XL. Mada retrovizor s kamerom uzima puno mjesta, nepregledan je u smjeru gore desno, u duljim desnim krivinama izvirujem ulijevo, da vidim ima li što na cesti. 

mozda imas dugacke noge a kraci trup:nezna:meni s mojih 189 glava dira  tapecirung.. Ne znam sta reci i koju poruku poslati ali mene je panika pocela hvatat u voznji, panicno sam trazio prekidac šibera a nije ga bilo☺

Edited by marinho25
Link to comment
Share on other sites

Mislim da bi problem mogao biti u neodgovarajućoj frizuri. Tj. problemu s viškom kose na glavi. Ja taj problem nemam. Glava je obrijana, radi bolje aerodinamičnosti. A i zbog lakšeg montiranja zaštitne opreme. :hop:

Treba provjeriti i da li je tapacirung pričvršćen dobro. Možda visi. Pa glava dodiruje. Ili je glava jajasta. 0 :vidiga:

Link to comment
Share on other sites

Uuuuu onda bi ja dobro prošao!

Kosa s godinama pobjegla na leđa!

Lijepo lice treba mjesta [emoji23] [emoji23]

Link to comment
Share on other sites

Hajde super. Zelim ti od srca puuuno sretnih kilometara. Kasnije ocekujem slike i nekakve prve dojmove.

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Evo par dojmova i činjenica. Kostao je 130.000 kn sa registracijom. To je 1.5 dci 90 ks, Zen oprema i look paket dodatno. To znaci da su dali neki popust.

Ja sam naviknut na megane 2 i  ovo mi je sad velik skok u odnosu na njega. Pa tako mogu raditi  usporedbu s njim i Modusom kojeg još imam doma. 

Instrument tabla je podignuta i cijeli taj most gdje je mjenjac. To je velika razlika u odnosu na dvojku. Kad se udje mozda djeluje skucenije, ali nije. Sto duze se vozim vidim da je jako sirok unutra. Sjedalo mi je je samo malo podignuto tako da za glavu imam  dosta mjesta. Pisalo se o tome dosta. 180 cm sam visok i  kad bih spustio sjedalo do kraja  za glavu imam još cca 12 cm. I onda sjednem odostraga i noge mi ne dodiruju naslon, ima još 6-7 cm. Tu je negdje sa meganeom 2 mozda malo više. Ali naprijed je drastično poboljšanje -  mjenjač i ručna su blizu i visoko, volan  - odličan u rukama.

Auto je tih i udoban, tvrđi od dvojke, ali udoban. Motor ne "reži" kao što je prošli. I ide odlično. Govorili su mi to je premalo konja za taj auto, ali meni čisto dovoljno. Provozajte se. Na niskim okretajima dobro potegne, bolje od nove corolle koju sam nedavno vozio. Vrata se lijepo zatvaraju, nema onog "žbrljeng" zvuka, nego se vidi da su radili na tome, masivna su. Kvake dobre.

Bunker veci od megane 2, imam rezervnu gumu. Nemam senzore za kisu, kameru.. pa je obican retrovizor i naprijed se vidi cist pristojno. Vidi se da je šajba polegnuta, ali niš ne smeta. Straga je mala šajba, pa je tu slabija vidljivost, ali parkiram se na retrovizore koji su veliki.

Naprijed ima usb i 12 V utičnicu. Pa se telefon moze puniti i na jedno i drugo. Ima i straga 12V utičnicu.

Cudno mi je kaj se ne moze iskljuciti ESP i ASR. Ne znam kak ce se to ponasati po snijegu. Bumo videli. (Gumb za zabavu). 

Svidjaju mi se LED svijetla, ali ne zato kaj su lepa.Mozda i nisu tak svejedno. Nego kaj dosta jako svijetle i naprijed i straga. Pa zbilja nema potrebe paliti svijetla do pred sam mrak. A samim tim, nadam se da  budem manje mijenjal zarulje. Jer, na starom sam se namenjal. 

A, kad bude trebalo jednostavno je. Otvaral sam haubu i zbija su dostupne. Ne treba zguliti ruku :)  ko na starom. Hauba ima plinske amortizere - fensi. Valjda nebu plin prebrzo scuril.

Pomoc pri uzbrdici radi odlicno. Do sad je nisam ni imal pa...ne znam, ali meni to radi super. Samo nije dobro da se na to sve naviknem, nebum vise znal auto ni voziti.

Stop/start je brz.Cim stisnem kuplung auto se upali. Malo me to brine. U gradu po semaforima auto se non stop gasi i pali. Kolko je to dobro za masinu, ne znam. To bum iskljucil.

Potrošnja je za sad veca nego na meganeu 2, ali ima i vise ks,  i ganjam ga. Pise 5,5 L. Na starom mi se po putnom vrtilo oko 4,9. i  lagalo za 0,4 L

Na ovom pretpostavljam da isto laze, a kolko to bumo tek vidli kad ispraznim celi rezervoar. Svi proizvodjaci lazu tak da to je u redu. :)

U ECO mode-u auto isto ide dobro. I dalje bolje od starog koji  ima 80 ks. 

Uparili sam telefon  preko bluetooth-a. Kad pozivam iz imenika odaberem ime i zovem, ali kad mene zove ta osoba onda pise samo broj. Ne znam... Budem se poigrail i s telefonom. Mikrofon je na stropu i ljudi s kojima se priča dobro cuju. Vele da je metalni zvuk, ali pretpostavljam da je to zbog bluetootha. 

Ma, sve u svemu super. Ajde bok.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Matija, sretno kad budes morao slajfat na snegu :D a on ti oduzme snagu. nadji nacin kako se moze iskopcat, nije to samo stvar zabave, kad se zapne u snego ak nece kopat kotacima neces se iizvuc pa da si bog. 

Link to comment
Share on other sites

Ma sve ok, neka se ne mozebiskljuciti ESP, ali ASR da se ne moze to je zesci problem u snijegu!

Link to comment
Share on other sites

Imam na meganu 3 esp off i ukljuci se nakon 40km/h automatski. kak na novima neznam. sad glupo da na megane rs 4 stave da nemozw esp zgasit hh

Link to comment
Share on other sites

Imam na meganu 3 esp off i ukljuci se nakon 40km/h automatski. kak na novima neznam. sad glupo da na megane rs 4 stave da nemozw esp zgasit hh

Ima i kod mene na L3, ali tema je M4, ako nisi primijetio. :aua:

Link to comment
Share on other sites

Ma ne sekiraj se ni mom renđeru iz 2001. se ne može ugasit a ide preko snijega bez problema i u svim smjerovima. :yeah:

Link to comment
Share on other sites

ne znam sta je Renaultu, na Kadjaru moze da se iskljuci, kao recimo na L3. Glupostima nikad kraja

 

jer zakon nalaze. 

od ove godine...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.