Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

Da se onemoguci gasenje ta pomagala..

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

zato sto za takve zakone ne sjede strucnjaci industrije, nego politicki zastupnici, koji se mogu, al ne moraju informirati kod svojih strucnjaka, koji bi im dali savjet.

 

Link to comment
Share on other sites

Da se onemoguci gasenje ta pomagala..

Da li mozes da nadjes negde neki link? Nije mi logicno, da je u Kadjaru bezbedno da se ugasi TCS, a u meganeu da nije..

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

ne, procitao sam bio u nekom od "casopisa" tj nekom izvjestaju novih zakona koji vrijede od ove godine, ili od pocetka 2017, nisam sad 100%.. 

Link to comment
Share on other sites

U novoj Astri K moze da se iskljuci, dugme je ispred menjaca. Automobil je nedavno izasao, zato me cudi to sto ti kazes, a na tu informaciju nisam nigde naleteo. Meni se sve cini da su lude glave u Renaultu smislile da je tako bolje (njima) i da ljudi vise ne znaju da voze, pa da ih ne zamaraju takvim stvarima kao sto je tcs off
Recimo, i na novoj Giuliji moze da se iskljuci, tako da ne verujem da postoji regulativa koja to ne dozvoljava.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Imam Megane 4 već devet mjeseci i prešao sam s njim 22 tisuće kilometara. Sve funkcionira izvrsno. 

Trebalo je malo vremena da se nakon meganea 3 naviknem na ovaj pomalo nabildani auto (imam osjecaj ponekad da sam u nekom tenkiću). 

Ja sam zadovoljan!!!

Link to comment
Share on other sites

Baš mi je drago pročitat ovo...

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vozim dci110 zadnjih 2 mjeseca. Auto je odličan, poletan, konkretan, malo nabildan. Mjesta ima manje nego bi očekivali u autu te veličine ali meni dovoljno. Obzirom da nisam vozio dizel prije zanima me iskustvo ostalih. Motor ima najveći okretni moment na cca 1750 okretaja, najviše ga vozim u rasponu 1500-2000 okretaja. Živcira me vibriranje, čini se neke plastike ili tako nešto, na nižim okretajima, oko ili ispod 1500 kad se doda gas. Je to normalno ili je problem u nekoj od silnih plastika okolo motora? Znam da mogu drugačije šaltati ali onda idem protiv preporuka računala...

Link to comment
Share on other sites

Odi u servis i prijavi te vibracije, auto je još pod garancijom.

Hvala na odgovoru. Znam da mogu, imam 5. godina garancije. Vani je hladno zadnje vrijeme, konstantan minus. Normalno je da su te plastite malo tvrđe, plus dizel se sam po sebi više trese nego benzinac pa je to možda više subjektivni osjećaj nego nešto objektivno, budem pratio malo.

 

Link to comment
Share on other sites

Nije normalno da se plastike tresu, to je sramota. Pa moj iz 2013 se nis ne trese sad na ovakvim minusima.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Svašta, čovjek bi pomislio ima li išta ispravno na tom autu...

Link to comment
Share on other sites

Imao sam i ja prije 10 godina auto iz prve serije, bio je Hyundai ne Renault. Imao sam stvarno puno problema i tvorničkih grešaka, stalno sam bio po servisima.

Danas imam novi auto iz zadnje serije - Meg 3. Iako mi se Meg 4 jako sviđa, ne toliko da kupim novi Renault iz prve serije i još ga hebeno preplatim. Ako nemaš sreće i Bently će ti se kvarit, ali za Renault iz prve serije treba biti hrabar:toranj:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Imao sam i ja prije 10 godina auto iz prve serije, bio je Hyundai ne Renault. Imao sam stvarno puno problema i tvorničkih grešaka, stalno sam bio po servisima.

Danas imam novi auto izzadnjeserije - Meg 3. Iako mi se Meg 4 jako sviđa, ne toliko da kupim novi Renault iz prve serije i još ga hebeno preplatim. Ako nemaš sreće i Bently će ti se kvarit, ali za Renault iz prve serije treba biti hrabar:toranj:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ovo je istina, moj Scenic je bio phase II i bio je savrsen.

Imas primjera gdje u phase II zeznu :yeah: kao BMW npr...imas isti ovakav kao moj (moj je phase I ) , ali noviji gdje su stavili novi motor N47 koji je problematican i pati od problema koji je na ovom starijem nepoznanica tako da ima i suprotnih primjera. :D 

Edited by Dule
Link to comment
Share on other sites

Fabi, sve je to relativno što se serije tiće.Ja imam meganea 3 1.6 benzinca 12mj/2009, znači phase I i nemam nikakvih problema. Danas sam baš bio do salona i odluka je pala na megane 4 1.2 TCe 130 KS. Nadam se samo ubrzo skockati neko financijsko zaleđe za provedbu te odluke u praksu :-)

 

Edited by Picek30
Link to comment
Share on other sites

Dobra odluka. Trošiti će litru-dvije više nego dizel, ali meni je toliko ljepše voziti TCE nego dci, da lako prebolim tu litru ili dvije. Osim ako radiš više od 20.000 km godišnje...

Link to comment
Share on other sites

Vozim dci110 zadnjih 2 mjeseca. Auto je odličan, poletan, konkretan, malo nabildan. Mjesta ima manje nego bi očekivali u autu te veličine ali meni dovoljno. Obzirom da nisam vozio dizel prije zanima me iskustvo ostalih. Motor ima najveći okretni moment na cca 1750 okretaja, najviše ga vozim u rasponu 1500-2000 okretaja. Živcira me vibriranje, čini se neke plastike ili tako nešto, na nižim okretajima, oko ili ispod 1500 kad se doda gas. Je to normalno ili je problem u nekoj od silnih plastika okolo motora? Znam da mogu drugačije šaltati ali onda idem protiv preporuka računala...

I ne treba se držati naputka računala, malo više slušati auto (motor) .

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.