Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

Da još na 30tkm, sad ima 43tkm, i ima produljeno jamstvo međutim ne žele mijenjati o svom trošku.. stavio bi Bilstein B4 gore, pod uvjetom da to nije tvornički ugrađeno..

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, tomidix said:

Da još na 30tkm, sad ima 43tkm, i ima produljeno jamstvo međutim ne žele mijenjati o svom trošku.. stavio bi Bilstein B4 gore, pod uvjetom da to nije tvornički ugrađeno..

Sent from my SM-G973F using Tapatalk
 

Ne žele ih mjenjati? Ma nabijam ih ja👌

Link to comment
Share on other sites

Tako je, kazu da se smatraju potrošnom robom na čiju potrosenost utjecu iskljucivo uvjeti exploatacije i nacin vožnje.. kad kazem da amortizeri nisu potrošeni već cvile tokom vožnje onda je ista prica.. da to ulazi u potrošni materijal za koji Renault nije predvidio zamjenu..

Dobiti ce to prostor na forumu kad završim s tom pričom i nađem malo vremena za detaljnije napisati.. ukratko, produljeno jamstvo vam je u Hrvatskoj goli k kaj se Renaulta tiče i auto vam ima 2g gaarancije..
A sad me samo zanima koja je prva ugradnja ak netko zna? [emoji14]

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma ja sam sretan da nisam više u tom Reno jamstvu (isto produženom) jer mi je dosta nespisobnjakovića iz RNH a bogami i ovlaštenih servisa, riječkih pogotovo. Još se ti RenFaulti (NEK se ljuti tko hoće) super i prodaju u HR kad uzmeš u obzir kvalitetu auta i servisa.. Očito ni drugi nisu cvijeće... ali ima ih koji su  smeće? RNH prepoznaješ li se?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam se na kiji namjenjao svega u jamstvu, reno mi najbolji dokaz da to sve isti k po kvaliteti... razlika je što kia ima 7 god i zaista su mi sve sitnice mjenjali....

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, tomidix said:

Da još na 30tkm, sad ima 43tkm, i ima produljeno jamstvo međutim ne žele mijenjati o svom trošku.. stavio bi Bilstein B4 gore, pod uvjetom da to nije tvornički ugrađeno..

Sent from my SM-G973F using Tapatalk
 

To se mijenja o trošku renaulta, dužni su ukloniti kvar, tj. škripanje. Na jako mnogo primjeraka je u garanciji mijenjan čitav sklop amortizera uključujući ležaj. To je još jedan od poznatih kvarova. Zaprijeti im tužbom. 

Link to comment
Share on other sites

Ma ja sam sretan da nisam više u tom Reno jamstvu (isto produženom) jer mi je dosta nespisobnjakovića iz RNH a bogami i ovlaštenih servisa, riječkih pogotovo. Još se ti RenFaulti (NEK se ljuti tko hoće) super i prodaju u HR kad uzmeš u obzir kvalitetu auta i servisa.. Očito ni drugi nisu cvijeće... ali ima ih koji su  smeće? RNH prepoznaješ li se?
Pa dobro sta te moglo toliko izbaciti iz takta. Mene osobno skripa i sitnice ne smetaju. Jbg auto je tako sklopljen i cijena je takva kakva je i tu se nemoze puno. Al jbg motor, mjenjac i elwktronika to mora stimat.
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Pa nije ni jeftin kad sve uzmeš u obzir, a ne smije da škripi. R&D silne novce spiska na umanjivanje buke i opet škripi, vjetar zvižduka itd. To se ispravlja o trošku renaulta ili se daje kompenzaciju. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, direstraits said:

To se mijenja o trošku renaulta, dužni su ukloniti kvar, tj. škripanje. Na jako mnogo primjeraka je u garanciji mijenjan čitav sklop amortizera uključujući ležaj. To je još jedan od poznatih kvarova. Zaprijeti im tužbom. 

Jesam već. Nisu dužni nažalost. U ugovoru produljenog jamstva piše da se jamstvo ne odnosi na dijelove koji se smatraju potrošnima, istrošene dijelove kabine itd.. Čak sam, ako se dobro sjećam, neki dan pročitao da je u programu održavanja pregled amortizera i u slučaju potrebe zamjena predviđena na nekoj smiješno maloj kilometraži.. Trenutno im je myr sajt u banani pa ne mogu doći do priručnika za održavanje.. Poanta je da se drže minimalnog jamstva u EU koje je 2god i u tom roku popravljaju sve i tu su čisti. Nakon toga trpaju i koriste "potrošne dijelove" za izgovor i to je to, tako to ide kod nas. Ne možeš im ništa. Što se tiče toga da je mijenjan sklop amortizera na puno vozila, to je točno; sve su auti do 2g starosti. Kod mene se već dugo čuje, preko 2 i pol godine (auto će sad 4g za 20 dana), ali bilo je toliko tiho i rijetko da prvih godinu i pol se nije moglo uopće replicirati na servisu da bih im prijavio kvar jer se jednostavno na testnoj vožnji nije manifestiralo. Sad kad se manifestira čim je temperatura veća od 5C, sad je kasno.. 

Tužno je da radi ovakvih gluposti, i tu krivim RNH - Customer Care, Renault gubi kupce, vjerne. Auto je među prvima sišao s trake, zato sam se i odlučio na produljeno jamstvo, imao je dosta mušica, glupih, no nikad nije stao ili zajebavao do te mjere da bih ga prezirao. Većina pi*ki*a*darija je otklonjena u prve 2 godine no ovo mi je dno dna. Evidentno problematičan sklop, koji se generalno mijenja u redovnom jamstvu u produljenom ne žele zamijeniti. A znali su uzeti 5000+ krznenih živina za 'jamstvo'.. Fuj!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pa ništa, ostaje ti da im ostaviš pristojne i prikladne recenzije, gdje god si u mogućnosti. Facebook, i ostale platforme, snimak na youtube itd. Možda se i predomisle. Jesi kontaktirao rnh?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Yesam, imam vjerojatno najdulje otvoreni ticket kod njih.. Ili barem jedan od duljih.. S njima se i dopisujem sigurno preko 2-3 mjeseca.. Recenzije će sigurno dobiti, ali prvo će dobiti mail u kojem će saznati da živimo u državi gdje ipak postoji sloboda govora.. A ne mislim šutit i upozorit ću svakoga i na to produljeno jamstvo i na česte servise.. a ne gine im ni reklama ovog tipa.

Link to comment
Share on other sites

Zato ja sa 2 god jamstva nisam imao problema sa jamstvom... nego sam fino 1600 kn roknio za nove amortizere :) bez prepirke :)

  • Like 1
  • Haha 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Pa vidi, tebe su koštali 1600; mene će koštati toliko + ruke + 5300 krznenih... koje su očito bačene u vjetar, a namijenjene su bile upravo ovome.. ako dođe do toga da se otkriju problematični dijelovi (a ovi to nedvojbeno jesu) vremenom pošto je novi model, mogu računati da će to biti riješeno o njihovom trošku... osjećam se prevareno i opljačkano, ogadili su mi i auto i marku...

čovjek uči dok je živ, ubuduće za cijenu produljenog jamstva priuštim sebi bilo kakav drugi luksuz.. :peca:

Link to comment
Share on other sites

Život je prekratak da se živciras oko takvih stvari. Ako te toliko smeta škripanje, zamjeni ih, rekao bih da se probas poigrati sa wd-om ali je to bi vjerovatno bilo svetogrđe na par godina starom autu.

Mene vise muci sto ako ih zamjenis i opet nakon 20 procvile, onda ih fakat nema smisla mjenjat.

Nesto ko graničnici vrata na meg3 😀

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, hrvojexyz said:

graničnici vrata na meg3

Isti slučaj, nisu napravili kako spada. To treba mijenjati o njihovom trošku. 

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, hrvojexyz said:

Život je prekratak da se živciras oko takvih stvari. Ako te toliko smeta škripanje, zamjeni ih, rekao bih da se probas poigrati sa wd-om ali je to bi vjerovatno bilo svetogrđe na par godina starom autu.

Apsolutno točno. Idu na zamjenu sljedeći ili onaj tamo tjedan.. Podmazani su već jednom u servisu, tišina je trajala dan i pol..

46 minutes ago, hrvojexyz said:

Mene vise muci sto ako ih zamjenis i opet nakon 20 procvile, onda ih fakat nema smisla mjenjat.

 

Sve je moguće, ali gore neće ići kombinacija koja se ugrađuje tvornički u MegIV pa ćemo vidjeti.. Tko zna, uz cca 11tkm godišnje možda niti ne dočeka novih 20tkm kod mene.. A ako bude dobar i zašuti možda dočeka i više..

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, tomidix said:

Čak sam, ako se dobro sjećam, neki dan pročitao da je u programu održavanja pregled amortizera i u slučaju potrebe zamjena predviđena na nekoj smiješno maloj kilometraži..

40 000 km. To je meni nekako ostalo u glavi dok sam se družio s jednim Meganeom IV prije par godina. Pa mi je bilo dosta čudno, ali tako je tvornica propisala i bok. Nisam doduše siguran 100%, ali baš mi se čini da su amortizeri u pitanju i da je 40 000 kilometraža na kojoj bi se trebali mijenjati. Neka pogleda netko baš što kažu uputstva. 

Link to comment
Share on other sites



Pitanje ako netko zna odgovor..

Tko proizvodi Renault Megane IV stock prednje amortizere,



Teško da ti škripanje dolazi iz samih amortizera.
Udarna guma na osovini možda?
To se lako riješi bez zamjene ičega.



TURBO TERROR

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ajde please dovrši misao. Ne znam na što misliš.
Podmazani već jesu u ovlaštenom, i gume i amortizeri.. i rekli su tada da očekujem povratak zvukova za maksimalno 5 dana.
Vratilo se za dan i pol.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Udarne gume ako pretijesno naliježu na amortizer mogu škripati. Treba ih za probu skinuti,ako tada nema škripanja znaš da je do njih.

TURBO TERROR

Link to comment
Share on other sites

Razumijem, ne znam iskreno jesu li to probali u servisu ali vjerujem da bi me se već u RNH riješili da je samo to problem.. u mom slučaju ide zamjena i udarnih i amortizera.. 1600 su dijelovi sve u kompletu.. kad ga vec rastavljaju i plaćam sate onda nek mijenjaju sve.. jednostavno mi je pun k toga da mi škripi..
U@macan i@Novy slučaju pomogla je zamjena amortizera.. ne znam koji od njih je mijenjao prvo udarne gume pa je zvuk ostao ali mislim da jedan je.. ima i Talismana s ovakvim cviljenjem..

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, hans said:

Udarne gume ako pretijesno naliježu na amortizer mogu škripati. Treba ih za probu skinuti,ako tada nema škripanja znaš da je do njih.

TURBO TERROR
 

Ne ne baš je amortizer kad se mulda stišće točno se po hodu čuje kako cijelim putem fino amortizer škripi... meni mislim da gore te ležajeve nisu ni mjenjali...nisam stoprocentno siguran... ali svakako problem je sve izraženiji sa vremenom....  u međuvremenu mi pedala kočnice abnormalno počela škripit... kao stari krevet... skoro pa smješno... skoro :)

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Lowlife said:
19 hours ago, fabi said:
Ma ja sam sretan da nisam više u tom Reno jamstvu (isto produženom) jer mi je dosta nespisobnjakovića iz RNH a bogami i ovlaštenih servisa, riječkih pogotovo. Još se ti RenFaulti (NEK se ljuti tko hoće) super i prodaju u HR kad uzmeš u obzir kvalitetu auta i servisa.. Očito ni drugi nisu cvijeće... ali ima ih koji su  smeće? RNH prepoznaješ li se?

Pa dobro sta te moglo toliko izbaciti iz takta. Mene osobno skripa i sitnice ne smetaju. Jbg auto je tako sklopljen i cijena je takva kakva je i tu se nemoze puno. Al jbg motor, mjenjac i elwktronika to mora stimat.

I kvačilo bi trebalo, ali im je fuš teški.. u garancij promijenili 3 seta, uključujući jednom i dvomaseni zamašnjak + mjenjač (unutar prvih 35 tkm)i nisu riješili problem trešnje kod kretanja. Da bi 4 put (pred istek garancije) rekli da je to normalno i tako na svim ostalim takvim autima.. Ako je normalno zašto su onda 3x to mijenjali i na na phase 3 autu koji je 10 godina u prodaji za kojeg bi trebali znati doslovno sve što je, a što nije normalno.. Ali u Renou je jedino normalno da nisu kvalitetni, a servisi im nesposobni.. To je kvačilo, a ostale demone smo više manje riješili (bilo ih je hrpu), a usput su mi nekoliko puta oštetili auto (pogrebali plastike unutra i lak na vratima izvana). Debili iz Adria PA i RNH to su oni za mene! I nesposobnjakovići!

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.