Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

56 minutes ago, macan said:

Bokte gledam na njuškalu te megane 4... Od 30 auta troje prodaju fizičke osobe ovo sve ostalo šverceri/šoderaši...

A ovi što su fizičke osobe, sve 2. Vlasnik u 3 godine sto auto postoji. I trenutno ima oko 130 Megane četvorki na njušci :)

Edited by MB104
Link to comment
Share on other sites

Slabo se Megane kupovao 2016. a oni koji su ga i kupovali bi za njega u slucaju prodaje tražili popriličan iznos.

Prije godinu dana kad sam trazio sebi auto bio je jedan jedini od privatne osobe ( salon Rotus, boja kao Shogov, malo km ali je i cijena bila paprena)..ovi su sve iz unosa, flotna vozila pa ko sta uhvati!

Poslano sa mog LG-M700 koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dok sam tu u Austriji, Beč, stalno bacam oko na njih. Za 8000eur moze se naci losija oprema sa oko 100,000km

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, shogo said:

Ma može, skup je on i danas...preskup

Vidit ćeš tek facelift. LED svjetla su sad sigurno osnovna oprema, tako da mu početna cijena od 129,999kn ne gine

Link to comment
Share on other sites

Ja sam prije 8 mjeseci kupovao... cjena 1.6 bose do 50000km je bio 17k evra pa i više...  Isto ko u hr.... Sad ih ima kresnutih i sa skidanim km pa je cjena pala 😁

Edited by macan
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

zasto led nema vise lecu? izgleda kao halogenka na koju su nakeljili led zarulju

a da ne pricamo napuhane cijene rabljenih, za istu cijenu (ukljucen uvoz) vani dobijes GT 205, a tu dci 110

Edited by Ruske
Link to comment
Share on other sites

Čudno da nema ali u pravu si, tako izgleda: https://www.motor1.com/photo/4412751/renault-megane-rs-trophy-r-facelift-spy-shots/
Edit: Mene ovdje više j**e što zadnje lampe više nisu reljefne.. Malo je zajebano za pranje ali mi top izgleda.. Ove su mi nekako 'obične', VW like..

a sad napuhane cijene rabljenih.. najbolje da ti prodam GT Linea 44tkm za kikiriki... Slobodno riskiraš unos rabljenog GT205, možda je top primjerak.. a možda je razbijen.. Ne znači da mislim da vrijedi koliko i novi.. ali da ćeš ga dobit za 8k€, nećeš.. jbg.. onaj tko zna što vozi, nije imao udesa, redovno je servisirao u ovlaštenom, taj ti neće spustit auto u bescijenje..

Edited by tomidix
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Ruske said:

da ne pricamo napuhane cijene rabljenih, za istu cijenu (ukljucen uvoz) vani dobijes GT 205, a tu dci 110

Cijenu diktira tržište. Da se za te novce ne prodaju, nebi koštali toliko.

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, tomidix said:

Čudno da nema ali u pravu si, tako izgleda: https://www.motor1.com/photo/4412751/renault-megane-rs-trophy-r-facelift-spy-shots/
Edit: Mene ovdje više j**e što zadnje lampe više nisu reljefne.. Malo je zajebano za pranje ali mi top izgleda.. Ove su mi nekako 'obične', VW like..

a sad napuhane cijene rabljenih.. najbolje da ti prodam GT Linea 44tkm za kikiriki... Slobodno riskiraš unos rabljenog GT205, možda je top primjerak.. a možda je razbijen.. Ne znači da mislim da vrijedi koliko i novi.. ali da ćeš ga dobit za 8k€, nećeš.. jbg.. onaj tko zna što vozi, nije imao udesa, redovno je servisirao u ovlaštenom, taj ti neće spustit auto u bescijenje..

ma kojih 8000...pa ni dci 110 ne dobijes za tu lovu...ja sam govorio za cca 14-15000

Link to comment
Share on other sites

Ništa nečeš što valja naći jeftinije nego tu.... Jedino je izbor veći... Tri megana ispod cjene sam provjeravao po broju šasije u njemačkoj sva tri su bili kresnuti... I onda sam našao svoj koji nema takvih evidencija o popravljanju a i taj je bio kresnut 😂😂😂.. Nije kraj svijeta ali... Znate šta želim reći. Nema šta valja povoljno. Onaj koji nije bio lupan tom su km skidani jel nema zarade drugačije. Zapravo to je toliko jednostavno sve kod kupovine iz uvoza samo ljudi odbijaju to prihvatit. A dobar auto vani povoljnije možeš samo naći sa preko 150 iljada km. Ako želiš auto već sa takvom kilometražom.

Edited by macan
  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

I Captur iz 2018 je imao LED bez leće. Rentao ga prošle godine

 

Edited by Marko_Os
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Ruske said:

zasto led nema vise lecu? izgleda kao halogenka na koju su nakeljili led zarulju

a da ne pricamo napuhane cijene rabljenih, za istu cijenu (ukljucen uvoz) vani dobijes GT 205, a tu dci 110

Bio je neki članak o proizvodnji led farova i njihove generacije - mislim da je ovo gen 3 i koliko šta košta na takvom faru, cilj je bio svakako smanjenje cjene prozivodnje kao zaključak. :)

ps. našao koga zanima....

https://www.ledsmagazine.com/specialty-ssl/article/16695587/driving-down-automotive-headlamp-costs-at-renault-with-leds-magazine

Edited by macan
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, macan said:

Ništa nečeš što valja naći jeftinije nego tu.... Jedino je izbor veći... Tri megana ispod cjene sam provjeravao po broju šasije u njemačkoj sva tri su bili kresnuti... I onda sam našao svoj koji nema takvih evidencija o popravljanju a i taj je bio kresnut 😂😂😂.. Nije kraj svijeta ali... Znate šta želim reći. Nema šta valja povoljno. Onaj koji nije bio lupan tom su km skidani jel nema zarade drugačije. Zapravo to je toliko jednostavno sve kod kupovine iz uvoza samo ljudi odbijaju to prihvatit. A dobar auto vani povoljnije možeš samo naći sa preko 150 iljada km. Ako želiš auto već sa takvom kilometražom.

U sridu, ajde jedna pametna od tebe prijatelju, jebate još ćemo i kavu pit🤣

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, macan said:

Bio je neki članak o proizvodnji led farova i njihove generacije - mislim da je ovo gen 3 i koliko šta košta na takvom faru, cilj je bio svakako smanjenje cjene prozivodnje kao zaključak. :)

 

U redu je to za početni model... Top oprema mislim da bi se i dalje trebala razlikovat.. Ako po ničemu onda po premium izgledu farova + AFS funkcionalnosti..

3 hours ago, Ruske said:

ma kojih 8000...pa ni dci 110 ne dobijes za tu lovu...ja sam govorio za cca 14-15000

paaa ima 110ki koje su očuvane i imaju pravu kilometražu pa možda i vrijede toliko. to je moje mišljenje.. s druge strane ima i 205ica koje su imale unfall ili vraćene kilometre pa vrijede jednako.. na kupcu je da bira što će platiti.. rekao je macan sve gore i slažem se s njim..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Ruske said:

ma kojih 8000...pa ni dci 110 ne dobijes za tu lovu...ja sam govorio za cca 14-15000

Ako se ne varam marttinov GT je u Austriji kao nov koštao cca 30.000 eura sa svom opremom koju ima. To je bilo 2017. U 2-3 god mu cijena sigurno nije pala za pola, pa jos su u garanciji vecina njih. Te jeftine varijante od 14000 su bez pola opreme i vjerojatno kresnuti ili s nekim drugim prikrivenim problemima. Nitko nije lud tako jeftino prodati tako skup auto, pogotovo ako je utukao pare i trud na kvalitetno odrzavanje.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ninoo said:

Ako se ne varam marttinov GT je u Austriji kao nov koštao cca 30.000 eura sa svom opremom koju ima. To je bilo 2017. U 2-3 god mu cijena sigurno nije pala za pola, pa jos su u garanciji vecina njih. Te jeftine varijante od 14000 su bez pola opreme i vjerojatno kresnuti ili s nekim drugim prikrivenim problemima. Nitko nije lud tako jeftino prodati tako skup auto, pogotovo ako je utukao pare i trud na kvalitetno odrzavanje.

U Austriji se vozila mjenjaju češće te s tim je ponuda dosta veća od potražnje i zato si prisiljen spustiti cijenu. A s obzirom da se mjenjaju češće i primanja su veća, vlasnici nisu u poziciji tražiti više ako se žele riješiti auta u dosljedno vrijeme.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, MB104 said:

U Austriji se vozila mjenjaju češće te s tim je ponuda dosta veća od potražnje i zato si prisiljen spustiti cijenu. A s obzirom da se mjenjaju češće i primanja su veća, vlasnici nisu u poziciji tražiti više ako se žele riješiti auta u dosljedno vrijeme.

Samo vi kupujte onda takve aute bagatelno, pa se kasnije čudite što vam sve živo kvrcka, odlazi i slično. Uvijek će ti vrijediti ona stara kolko para tolko muzike.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ninoo said:

Samo vi kupujte onda takve aute bagatelno, pa se kasnije čudite što vam sve živo kvrcka, odlazi i slično. Uvijek će ti vrijediti ona stara kolko para tolko muzike.

Postoji razlika između bagatelno i jeftinije. Nisam pricao o onima po 8000eur, to je logican zakljucak da treba izbjegavati u sirokom krugu. Ali siguran sam da vani mozes za isti novac dobiti bolje.

Link to comment
Share on other sites

Postoji razlika između bagatelno i jeftinije. Nisam pricao o onima po 8000eur, to je logican zakljucak da treba izbjegavati u sirokom krugu. Ali siguran sam da vani mozes za isti novac dobiti bolje.

Gledao sam preko 6mj.. Možeš dobiti bolje, kad dodas porez.. ispadne isto ili skuplje.. jer samu dopremu auta nikad nisam kalkulirao u trošak.. sve je to tu negdje.. ali je izbor veći

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Njemačka je davno flagirana u crveno po pitanju uvoza.... Italija je sada hit... Al tamo jedino alfe se zaista isplate uzeti... Ako ne vjerujete u viceve 😁

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, MB104 said:

Postoji razlika između bagatelno i jeftinije. Nisam pricao o onima po 8000eur, to je logican zakljucak da treba izbjegavati u sirokom krugu. Ali siguran sam da vani mozes za isti novac dobiti bolje.

Otkud sada 8000? O kojem auto se uopće govori? Ako je o GT-u što je spominjan za 14000 i to je bagatelno. Svi bi sportske aute za male pare, a to ne ide baš tako, onda se razočaraju kad krene održavanje i popravci jer za to nemaju, a renault kvaliteta je "dno".

7 minutes ago, tomidix said:

Gledao sam preko 6mj.. Možeš dobiti bolje, kad dodas porez.. ispadne isto ili skuplje.. jer samu dopremu auta nikad nisam kalkulirao u trošak.. sve je to tu negdje.. ali je izbor veći

Upravo tako, jedino je veći izbor pa se u tome nađu i bolje i lošije varijante. A pogotovo ako uvoziš sportski auto sa većom snagom i više co2, tek onda još platiš masne pare i na carinjenje. Računao sam te stvari par puta već i razgovarao sa prijateljima koji su ih uvezli i ispalo je skuplje nego da su tu kupovali, jedino što su neki bili primorani jer određenih primjeraka ovdje nije bilo.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

U temi smo Meg4 pa sam mislio da pricamo o Megićima općenito, jer prije par stranica se spominjalo da ima za 8000.

Ali po pitanju GT-a i RS-a ste u pravu. Kod nas se uglavnom prodaje jedan isti vec 2 godine i tu i tamo koji RS. Sportski auto za uvest je kako ste rekli, samo zbog veceg izbora.

Link to comment
Share on other sites

Ja pratim dosta auta (modela auta) na AutoScout24 i njuškalu, ali svi moji filteri su naštimani na aute do 100 k km i do max 5 godina starosti. Takvi auti gotovo da i nisu jeftiniji nego kod nas, pogotovo ako su od autokuća.. Ponuda je naravno puno veća nego kod nas, ali nije prebrutalno velika.. Tako da, dobar auto u bescjenje nitko ne da..

Edited by fabi
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.