Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

Sad bas isao oprat cijeli auto, nakon toga na svakom zaustavljanju je toliko skripilo i strugalo kod svih kotača ..stvarno je uzasno zvucalo, cak sam se i uplasio u jednom momentu kad sam zakocio jer se i auto malo cudno ponasao/zadrmao  (ne znam kako da objasnim). Isto je bilo puno skripanja kod motanja volana dok drzim kocnicu.

Cudno da se pogorsa situacija s tim mojim problemom kad malo smocim auto oko felgi i guma. (Isti problem i kad kisa padne, samo ovoliko lose kao danas jos nije bilo)

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Laky said:

Sad bas isao oprat cijeli auto, nakon toga na svakom zaustavljanju je toliko skripilo i strugalo kod svih kotača ..stvarno je uzasno zvucalo, cak sam se i uplasio u jednom momentu kad sam zakocio jer se i auto malo cudno ponasao/zadrmao  (ne znam kako da objasnim). Isto je bilo puno skripanja kod motanja volana dok drzim kocnicu.

Cudno da se pogorsa situacija s tim mojim problemom kad malo smocim auto oko felgi i guma. (Isti problem i kad kisa padne, samo ovoliko lose kao danas jos nije bilo)

Dramiš bezveze, diskovi preko noći dobiju patinu od hrđe i to se sa prvim kočenjem skida.. Isto nakon pranja.. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, fabi said:

Dramiš bezveze, diskovi preko noći dobiju patinu od hrđe i to se sa prvim kočenjem skida.. Isto nakon pranja.. 

Ma nema drame, samo me zanima zasto je tako.

Iako osobno mislim da nema veze s kocnicama

Edited by Laky
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Laky said:

 Isto je bilo puno skripanja kod motanja volana dok drzim kocnicu.

Nije poželjno motati volan na mjestu i još držati kočnicu stisnutu, normalno da je škripalo kod takvih naprezanja.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kako vam zvuči razgovor na telefon preko handfreeja, mislim na glasnost i razgovijetnost?

Pitam iz razloga sto je kod mene nekako "muljav" zvuk razgovora i prilicno nerazgovjetan te se mora dosta pojacati glasnost dok je u drugom autu kolege forumaša (čitaj: kolega s novim Tomasonkama [emoji16]) zvuk jasniji i čišći.

Odakle krenuti, dali je nešto s mikrofonom ili zvučnicima problem ili je mozda softverski ( kod mene je jos stara verzija R linka 2.2.15.703)?

Poslano sa mog LG-M700 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Meni je sve ok (valjda jedino ispravno na autu :) ), jedino par sekundi treba da zvuk čuješ.... a kliko si "javi se" - isto i na staroj verziji rlinka - ni bolje ni lošije... jedno poslje update mi grme zvučnici 5 sec kad se auto otključa.... iz nepoznatih razloga...

Link to comment
Share on other sites

Meni je razgovor ok. Normalno čujem i normalno me čuju. Testirano i u gradu i na autocesti. Jedino što me smeta, a ne znam jel postoji rješenje je, kad me netko zove i stisnem odgovor, treba mu nekih 4-5 sekundi da mi "pokrene" razgovor. U tih 5 sekundi nerijetko druga strana spusti slušalicu, misleći da nešto nije u redu. Kao što i nije. Mobitel je konstantno spojen preko BT i streama se muzika sa Spotifya. Ista stvar se dešava i kad ne streamam mjuzu, dakle kad je mob u standby

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marko_Os said:

Meni je razgovor ok. Normalno čujem i normalno me čuju. Testirano i u gradu i na autocesti. Jedino što me smeta, a ne znam jel postoji rješenje je, kad me netko zove i stisnem odgovor, treba mu nekih 4-5 sekundi da mi "pokrene" razgovor. U tih 5 sekundi nerijetko druga strana spusti slušalicu, misleći da nešto nije u redu. Kao što i nije. Mobitel je konstantno spojen preko BT i streama se muzika sa Spotifya. Ista stvar se dešava i kad ne streamam mjuzu, dakle kad je mob u standby

hhhh to je to.. zato kad se javim 5x halo halo dok ovaj ne skuži...tj auto ne "uvati"... jbg rlink je spor... i po senzorima za parkiranje i po javljanju.... 

Link to comment
Share on other sites

Da, ali kad stisnem na rlinku da mi se javi na mobitelu, instantno odradi, a i to je operacija koju radi rlink prvo, pa onda tek mob

Edited by Marko_Os
Link to comment
Share on other sites

E da, to nisam ni napisao ali i je isto taj neki delay od par sekundi i kod mene.

Poslano sa mog LG-M700 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Znam da je netko pisao ali nikak da nađem. Ponekad mi se desi da kod kretanja, u prvoj, auto zadrhti... ne znam kak da opišem, na trenutak zatrokira. Kao da ne znaš voziti ili prvi puta sjedneš u auto. Nekad kad je zagrijan, nekad kad je hladan, brijem da uopće nema pravila.

Naravno da ovlašteni ništa ne primjećuje a meni nekak smrdi da je problem u kuplungu... netko možda ima sličan problem da ga je negdje riješio?

 

1.6 dci, 130 ks, cca. 40.000 km...

Link to comment
Share on other sites

Uglavnom nisu to riješili.
Problem podrhtavanja lamele.
Mislim da je Fabi mijenjao u garanciji i nije ništa postigao.

Link to comment
Share on other sites

Krasno, ima neki k.... koji oni mogu rijesiti? Ja sam skuzio da kad se malo agresivnije vozim toga nema. Kad se vozim ko baba po gradu onda se svako malo javi... 

Link to comment
Share on other sites

Mene općenito iritira ta prva - druga, kratka prva, kvačilo duboko kao bunar, i to je jedini veliki minus megsu, navikao sam, ali ima momenata da ne kreneš bez cuka...a ne volim to

Ali slična stvar je i na Dusteru

Link to comment
Share on other sites

Potrudit ću se večeras naći u servisnim uputstvima ovo.. Od Meg2 doduše ali meni je pomagalo.. nemam sad vremena..

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, shogo said:

Mene općenito iritira ta prva - druga, kratka prva, kvačilo duboko kao bunar, i to je jedini veliki minus megsu, navikao sam, ali ima momenata da ne kreneš bez cuka...a ne volim to

Ali slična stvar je i na Dusteru

Khm khm, EDC, DSG, PDK, nastavi niz :lool: 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Zanima me da li to podrhtavanje lamele znaci da nekaj odlazi ili je to neka konstrukcijska banana koja se nece popraviti sa bilo kakvim zahvatima...

Link to comment
Share on other sites

Da, i ja to mislim... stari treba preuzeti kadjara sa 1.3 benzincem... sada citam da kolega sa meganeom i tim motorom ima problema sa kuplungom, banana.

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, smigman said:

Znam da je netko pisao ali nikak da nađem. Ponekad mi se desi da kod kretanja, u prvoj, auto zadrhti... ne znam kak da opišem, na trenutak zatrokira. Kao da ne znaš voziti ili prvi puta sjedneš u auto. Nekad kad je zagrijan, nekad kad je hladan, brijem da uopće nema pravila.

Naravno da ovlašteni ništa ne primjećuje a meni nekak smrdi da je problem u kuplungu... netko možda ima sličan problem da ga je negdje riješio?

 

1.6 dci, 130 ks, cca. 40.000 km...

Ovako, razlog je tvrda lamela kod Renaulta.. gruba.. pa se u specifičnim uvjetima ona "nabora" umjesto da se ravnomjerno potroši i bude perfektno glatka.. prije nego krenete pljuvat, tvrda lamela je dugotrajnija, otpornija na vrućinu itd.. otprilike kao razlike u tvrdim i mekim gumama, recimo.. 

rješenje koje je meni tada na Meg2 palilo je 2-3 puta podići okretaje na 2000+ te tada polako otpuštati kvačilo i tako 2-3 kretanja kako bi se lamela iznivelirala.. ne radi se o velikom trošenju s obzirom da je auto na ravnom..

Ne mogu naći više isti taj manual al jebemu, evo iz drugog isto za Meg2.. I mislim da ne treba prema ovom receptu 20x to napravit.. zvuči mi suludo velika brojka, ali su manji okretaji..
Sada, na Meg4 to sam možda 3 put napravio u 4 godine.. stvarno mi nije bilo potrebno jer ne zajebava baš kao onaj.. Točna je @smigman konstatacija da se to ne osjeti kad se auto agresivnije vozi i to je iz razloga koji sam naveo.. 

prvo definicija a zatim "recept" za dijagnostiku... U slučaju da problem nije povremen nego se stalno javlja tad je po dijagramu F, odnosno skidanje lamele i daljnja inspekcija.. 

Nadam se da će nekima pomoći..

image.thumb.png.4e1589ecfabe7099227b7a06db187c23.png

image.thumb.png.0e98f5b6f42c10539909645d53a0f156.png

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Po tome naputku ma šta god da se čuje nije do spojke :)

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pa u suštini su i dobro pogodili sa tim naputkom. Iako, već na 1500rpm-a bi se moglo reći da se gubi ta trešnjava. Ta njihova "tvrda" spojka je problem već zadnjih 15 godina, dok drugi proizvođači nemaju te probleme (pogotovo ne u toj mjeri da ti se čini da će ti plombe ispasti). Ja sam tu trešnjavu uspješno smanjio za cca 80% sa vezicom između kuplunga i glave master cilindra koja se drži na kuplung papučici + kada parkiram ostavljam u brzini (možda je psihološki, ali kao da je pomoglo, pogotovo jer spominju vlagu). Tu i tamo se javi kod kretanja, a čak sam uvjeren da ovo njihovo "skuri" lamelu fora rješi na par dana problem. Nikada nisam probao 20x tako lamelu mučiti.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.