Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

On 24. 04. 2021. at 11:09, macan said:

Nego dragi forumaši... Zašt meni auto nejde više od 195 na sat.. Na yutubu 220 po satu 1.6 dci 130ks? Crijeva turbine ili šta?

Ma nema sanse da 130ks ide 220 ako nije malo nizbrdo...ja s cliom jedva to navucem sa turbo benzinom i 70ks vise.

Edited by Ninoo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Svi su oni limitirani elektronski.. i svi idu i prek, samo je pitanje koliko puta.. a osim motora i spike oko toga ni ovjes vjerojatno nije sposoban to trpiti na dulje staze..

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kad je YouTube video nekakvo mjerilo, ili birtijaška priča. :D Niti znamo je li motor propuhan/ugušen, je li na njemu išta prčkano/tvornički, jesu gume istrošene do kraja (manji promjer, više okreta kotača)/alternativna dimenzija (utječe na promjer kotača i krivo očitanje), je li temperatura zraka 5 ili 35 Celzijevih, je li uzbrdica/nizbrdica....itd. itd. I ja sam vidio Clio II 1.2 16v 75 ks na YouTubeu kako ide 190 km/h, makar sam svojevremeno vozio isti takav (ugušen gradskom vožnjom) i došao sam samo do 170 km/h po brzinomjeru, a toliko mu je i tvornički podatak. S druge strane, otac ga je u jednoj od ovih gore ludih okolnosti dovukao do 190. Nađeš takva dva videa i onda se netko pita kako njegov ne ide, a drugi ide. :)

Druga stvar je da brzinomjeri lažu, a osobno sam kroz zadnjih 15 godina najviše stekao dojam da lažu Švabe. Najveća anomalija - jednom davno prije xy godina sam pročitao neki tekst gdje je lik napisao kako su u Autoklubu testirali neki Audi, pokazivao je 260 km/h iako su izmjerili samo 220. Doduše, to je bilo prije možda 20 godina, ali eto, ima i toga. 

I treće, mislim da na razini EU ima neka direktiva koja proizvođačima nalaže da brzinomjer mora pokazivati poneki postotak više od prave brzine.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Upravo tako. I onda se kolega zabrinjava što mu auto od 130ks ne ide 220 i u autu nešto ne vrijedi, greška na motoru, treba hitno popravak.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Za ekipu iz Zg, koji bi po po vama bio najbolji servis za meg 3 i 4 na području Zagreba? Pitam za neovlaštene varijante, ono, ekipa koja kuži Renault ... BB ili netko drugi?

Sa kojima se ne mora navlačiti kao sa ovim lajbekima po ovlaštenim.

Link to comment
Share on other sites

Renola servisiraj kod nekog pouzdanog majstora (seniora ofc) koji radi u ovlaštenom, ima pristup alatima i service manualima a radi i u fušu.. u suprotnom ćeš samo imat probleme.. to su moja iskustva..

  • Like 2
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Naravno, jer treba pripaziti na neovisni ovjes sprijeda i straga, suhi karter i plivajuća kliješta. Nije to za svakoga. 

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Za ekipu iz Zg, koji bi po po vama bio najbolji servis za meg 3 i 4 na području Zagreba? Pitam za neovlaštene varijante, ono, ekipa koja kuži Renault ... BB ili netko drugi?
Sa kojima se ne mora navlačiti kao sa ovim lajbekima po ovlaštenim.
Ima na FB grupa Renault Crew..bude ponekad i dobrih tipsa.
Prisutan je i ovaj lik s dobrim iskustvima ostalih članova grupe

https://m.facebook.com/AutoServisJandrijevic/
Link to comment
Share on other sites

prijatelj se interesira za Megane sa benzinskim motorom 1,2 74 kW. Kakav se pokazao u meganu? Jeli to onaj zloglasni 1,2 turbak?

Link to comment
Share on other sites

1197 kubika je, valjda onaj Renault-Nissan motor  h5ft . Navodno nakon 2016. popravljen problem s karikama tj. potrošnjom ulja

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Znam 3 osobe s njim, i svima troši ulje. Bolje nek traži 1.3 

Do duše, svi su 2016.

Edited by MB104
Link to comment
Share on other sites

To je taj jedan jedini 1.2 tce. Ak su kasnije tvornicki stavili kvalitetnije karike, onda ok. Jer su svi imali pretanke. VW motor 1.2 tsi također pretanke karike i posto ima di, ispire cilindre i trosi ulje. Vidio sam video kak lik savija kompresijsku kariku od 1.2 tsi ko spagu. Na novijima su oblozili cilindre tvrdim metalom i stavili bolje karike pa se to manje ocituje. Na 1.3 također dlc prevlaka. Al neznam jel rijeseno skupljanje garezi na ventilima..

Link to comment
Share on other sites

dva su bila ta motora 1.2 tce, jedan izvedbenica  iz starog 1,2 16V D4FT 1149 ccm kojem je prikačena turbina, a  drugi razvijen sa nisanom H5FT 1197ccm

E sad koji je OK?

Link to comment
Share on other sites

Stari je indirektas i vrlo je rijedak. Isao je mislim samo u clio 3



Uglavnom je u meganeu 1.4 tce stariji ili 1.2 tce di noviji sa lancem.
Ak je revidirana verzija, onda druga prica..
Link to comment
Share on other sites

Pitanjce:

megane (grandtour) ako je bitno, 2021, 7" ekran koji ima android auto i slično + parking senzore, da li je moguće ugraditi rikverc kameru?

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 24. 05. 2021. at 15:37, Fran_Zgb said:

Pitanjce:

megane (grandtour) ako je bitno, 2021, 7" ekran koji ima android auto i slično + parking senzore, da li je moguće ugraditi rikverc kameru?

 

 

Moguce ali skupo, posebno ako se radi u ovlastenom.
Ako nades neku jeftiniju varijantu, javi jer bi i meni dobro dosla

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo da javim opet proplupali ležajevi amortizera... kolko je prošlo mjesec i pol... koliko sam čitao tak svima... i moš 100 puta mjenjat opet će se ista stvar dešavat... to ko da konstrukcijski neš nevalja... neću ni ić reklamirat jer nema svrhe... 

Link to comment
Share on other sites

Ne kuzim...pa.kakve zvukove rade??iza ili napred??

Link to comment
Share on other sites

Kad motaš ko da opruga puca... I to samo kod kretanja okretanja i manjih brzina... Kažem bilo dobro mjesec i pol i sad opet.. napred se cuje... Imaš video par stranica unazad

 

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.