Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

E to je posao. Ne kupovat Puga ako to nije napravljeno

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, frenchkey said:

E to je posao. Ne kupovat Puga ako to nije napravljeno

Poslano sa mog koristećiTapatalk
 

Zahvaljujući našoj hodajućoj enciklopediji @direstraits sam saznao za taj problem, i pobrinio se da je sve mijenjano pri kupnji!

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, MB104 said:

Upisao... ne pitaj za detalje 😅

Daj detalje 😁

7 hours ago, MB104 said:

 

 

Edited by margax
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

E jel se nekom na meganu otvara sam od sebe (ničim izazvan :) ) poklopac od rezervara? u par navrata sam mislio da nisam zatvorio dobro al sad vidim da nasumično sam zine/otključa se i zjapi?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 22. 07. 2021. at 22:14, macan said:

E jel se nekom na meganu otvara sam od sebe (ničim izazvan :) ) poklopac od rezervara? u par navrata sam mislio da nisam zatvorio dobro al sad vidim da nasumično sam zine/otključa se i zjapi?

Neće sam od sebe.. neko ti drnda po poklopcu dok je auto zaključan..

Kad je zatvoren i zaključan.. ako ga netko 'otvori' ne dogodi se ništa.. al zato iskoči kad se auto otključa..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Megane 1.2 ili 1.3? Sa kojim je manje problema dugoročno? Najradije bih jače verzije sa 130/140ks, ali slabije nisu isključene ako su pouzdanije.

Koliko vidim, raznoraznih mušica ima, a one su ionako prisutne na svim tim autima za "raju".

Link to comment
Share on other sites

Kupi 1.2 bez razmišljanja. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Da se ima što čitati na forumu. 🤓

  • Like 2
  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

Konačno prvi 1.7 dCi na forumu!!!! Još piši i raspiši se, želimo znati sve, kronično nam fali informacija o tom motoru!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hvala na lijepim željama.

Cijena: auto 19 200 eura, s uvozom, kaskom i registracijom sve zajedno cca 22 000. S tim da sam imao sreće da mi pola opreme na carini nisu zapisali kad sam sve radio 5 do 3 pa sam sam uvoz platio 10 500 kn ako se ne varam.

Nisam previše zahtjevan pa nemam veliku listu minusa, ali idem spomenuti neke i neke potencijalne. Uostalom neke sam i primjetio jer sam vidio da su ih ljudi spomenuli na ovom forumu:

- bunker je nepraktičan u smislu da je dubok pa stvari treba dosta dignuti da bi ih stavili unutra i izvadili van. Kad se sjedala spuste nije ni približno ravna podloga. Pa eto, kome je bitno...

- ako otvorite bunker nakon pranja auta očekujte vodu na glavi.

- auto vrlo vjerojatno nije za osobe više od 185 recimo. Ja sam 175 i ponekad ne vidim semafor od unutarnjeg retrovizora, pretpostavljam da je za više osobe to problem.

- preglednost kroz stražnji prozor je loša, kamera koju imam mi jako dobro dođe. Nemam još uvijek ni filing za veličinu auta, ali bi se vjerojatno s vremenom naviknuo parkirati u rikverc blizu zida i bez kamere.

- vidio sam potencijal trganja bočne "kože" na prednjim sicevima jer je jako teško ući i izaći iz auta bez da svaki puta to zgnječite pa sam stavio navlake po mjeri odmah drugi tjedan nakon kupnje da to spriječim.

- pisali su ljudi za senzore prilikom parkiranja i da se kasno pale. Moguće, vjerojatno bi bilo bolje da se pale ranije. Prije nisam vozio auto sa senzorima pa nemam usporedbu.

- unutarnji retrovizor je fiksiran. Kako god sjednem paše mi i uvijek vidim iza, ali mi je nevjerojatno da se ne da podesiti. Ili ga ne znam podesiti. Ali fakat nejde nikud kad ga mrdam.

- ako hoćete čisti auto nemojte uzimati ovu boju :D

Pozitivne stvari:

- ovjes jako udoban, neravnu (u smislu valovitu cestu, ne s rupama) upija odlično. Isto je radila i Astra <3. Ford Focus iz 2012. koji ima cura je evidentno trvđi.

- drži se jako dobro, ne na naginje se previše u zavojima.

- motor radi iznenađujuće tiho. Dosad sam vozio nečujnog benzinca pa sam očekivao traktor ispod haube, ali sam ostao ugodno iznenađen radom motora. Ili izolacijom, svejedno. Ne čuje se ni približno ko npr. spomenuti Ford.

- kao što sam rekao materijali unutra ok, ništa ekstra posebno, ali nemam zamjerke. Kvake i ručke na vratima su loše. Ovisno o temperaturi unutra nekad škripe više, nekad manje.

- naprijed ima dosta prostora za noge, pogotovo u širinu, više nego u Fordu. Iza sam sjeo kad je vozila cura i imao sam mjesta kad je ona niska, kad ja gurnem sic prema natrag mjesta je dosta manje. Vozili su me dosta u Meganu trojci i MISLIM da u ovom iza ima više mjesta, ali ne mogu tvrditi sa sigurnošću.

- automatska svjetla su mi odlična, veliki plus.

- keyless go također veliki plus.

- start/stop gasim prije nego sam i upalio auto, tolko o tome.

- upozorenje o prelasku traka sam isto ugasio. Vjerujem da može koristiti.

- navigacija je luda, spajam mob i uzdam se u google maps.

- BOSE ozvučenje je jako dobro.

- adaptivni tempomat mi je odličan kad se dosta vozim po autocesti, ali samo kad nije gužva. Inače stalno koči i ubrzava pa ga tad ne koristim. Dobar je u selima po Austriji/Sloveniji kad treba pratiti nekog domaćeg i njegovih 50 km/h.

- onaj speed limiter sam jednom isprobao i vjerojatno ga više nikad neću paliti.

- grijana sjedala i head up display nemam. Nekako ću preživjeti i bez toga.

Motor i mjenjač:

Pišem dojmove kad nisam stručnjak, spomenuti ću neke stvari koje su mi rekli ljudi koji su stručniji aka automehaničari aka uvoze aute i slično. S dvojicom sam se najviše konzultirao prilikom kupnje auta.

Motor je 1.7 dCi (Nissanov AKO se ne varam). 110 Kw, ide jako dobro za moje pojmove (max 207 km/h - što je i meni nebitno, ali red je probati). Bitno mi je ubrzanje, a tu je dosta dobar jer je dobar i mjenjač. Vuče dobro do bubam napamet 120-130, kasnije mu je malo teže, ali ubrzava. 

Stručnjaci su mi rekli da je to realno DSG. Eto, to znam, dublje od toga ne ulazim. Šalta tečno i za mene dovoljno brzo. Vozim se u neutral modu rada, kad ga stavim u sport (što je jako rijetko) šalta ga kasnije. Inače na malo ispod 2000 okretaja, u sportu ga drži do 2300-400 ako se ne varam. Sad sam se sjetio, može potencijalno nekoga živcirati - ako auto ugasite u sport modu, kad ga palite uvijek se pali u neutral i morate ga vraćati u sport ili bilo koji drugi. Eto.

U 6. brzinu ga stavlja na 155, možda malo kasnije. Ja bi ga recimo prije stavio u 6. ako kruzam po autocesti. Možda bi ga i on stavio prije da ga ja stavim u eco, ali ne da mi se voziti u eco modu. 

Kad mijenjam modove rada razlika je evidentna na volanu. Na sportu je dosta teži, na comforu jako mekan.

Recimo da se vozim dinamično i potrošnja mi nikad nije bila iznad 6.3 litre na duljem putu. Najmanje mi je bila 5.1 kad sam ga kupio pa sam kruzao po Istri. Sad sam konstantno na nekih 5.6 kad je u pitanju mix grad i otvorena cesta. Samo po gradu je 6.2, u Zagrebu bi vjerojatno bila još viša.

E da, da nebi sve bilo bajno. Nekad mi ga spusti u nižu kad izlazim npr. iz kružnog toga. Možda mu ja dam previše gasa pa se on odmah nabrije. Hej, lakše malo... Ne znam, uglavnom to mi se zna/lo dogoditi. Kako ga više vozim više ga kužim pa se to sve rijeđe događa.

I to je to zasad, ako se još nečeg sjetim napišem.

  • Like 12
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Nekoliko updejtova.

U 6. ga stavlja puno prije 155 km/h, nešto sam ja pobrkao. Ovisno o tome koliko ga stisnem, naravno. Nekad šalta kasnije.

Jučer potrošnja na tempomatu na 150 km/h 7 L. 

Minus kojeg sam se sjetio - postavke klime (osim temperature) su u meniju u ekranu. Živciralo me kad sam to vidio na drugim autima, sad me živcira malo manje jer ipak ne mijenjam postavke svakih 5 minuta, ali i dalje mi je bezveze da nema fizičkih tipki. Koliko znam facelift to ima.

Problemi do sad - zvučnik u suvozačevim vratima mi se tresao jednom u vožnji do zga, sad je ok.

Na ovjesu ponekad čujem zvuk ko da nešto mumlja. Onako hmm hmm, kad se vozim full sporo. Od svih ljudi koje sam vozio samo ja to čujem. Idem na servis kroz 2 tjedna pa ću pitati stručnjaka o čemu se radi.

 

Link to comment
Share on other sites

cek ne kuzim, UOPCE ne kuzim sta se bunis da ti salta 6. na 155...nisi primjetio da imas pozicije rucice +/- ? pa tad saltas kad god ti zelis...ili mozda ti elektronika npr na 120 vrati iz 6 u 5? e ako je tako onda je pizdarija najveca to...

kako god, lijepi megs :) fina oprema

Link to comment
Share on other sites

Napisao sam kasnije da šalta ranije u 6. tako da je sve ok.

Znam da mogu i šaltati sam, ali kupio sam automatik baš da ne moram šaltati :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ovo sa ovjesom što mumlja to se vjerovatno ležaj amortizera priprema za zamjenu 😁

Link to comment
Share on other sites

Znači nisu riješili taj ovjes ni na modelima 2019? Fino..

Link to comment
Share on other sites

Ma ovaj moj je živi primjer, to mumljane plus pucanje opruga u zavojima, i iza se čuje... dakle niš nevalja ni na jednom kotaču... bio je i jedan članak test rabljenog megana 4 pa su baš spominjali "brzo trošenje ovjesa". 

https://www.automobili.ba/polovni-renault-megane-iv-2016-2020-vodic-za-kupca/

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

On 25. 08. 2021. at 19:46, Wilson1008 said:

Na ovjesu ponekad čujem zvuk ko da nešto mumlja. Onako hmm hmm, kad se vozim full sporo. Od svih ljudi koje sam vozio samo ja to čujem. Idem na servis kroz 2 tjedna pa ću pitati stručnjaka o čemu se radi.

 

Zaljuljaj auto bočno u mjestu rukama.. ako tad mumlja to su amortizeri.. ispravni su, ali se tako čuju u sporoj vožnji kad se razj*...
ja sam svoje vozio tako godinu dana a onda kad se buka pogoršala i imao sam dojam da vozim kantu staru 20g odlučio promijeniti i staviti 'bilo koje samo da nisu oem' (Bilstein B4).. žao mi je što nisam odmah promijenio.. 

Što se tiče automatskog mjenjača, on šalta ovisno o položaju gas pedale, trenutnoj brzini vozila, i ostalim sad 'manje' bitnim parametrima, tak da uopće je nebitno pratiti broj okretaja dok je mjenjač u D.. (dakle kad ti spusti u nižu, nabio si (pre)duboko pedalu i  time tražiš od njega snagu..)

Unutarnji retrovizor nije fiksiran, prije zaglavljen.. Ja ga rukama mičem srednjom jačinom..

Za semafor koji ne vidiš.. Poslije nekog vremena počneš voditi računa kako staješ pred semafor 😁

Resetiranje moda sa Sport na Neutral je u svrhu čuvanja motora (kako ga ne bi gazio nakon cold starta).. Uglavnom ostane u sportu ako auto koji je bio na radnoj temperaturi upališ nedugo nakon gašenja..

Puno sretnih km želim..

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

U zadnje vrijeme primjetio sam da nije udoban preke neravnina, onak' lupi dosta kad se ide preko lezecih..odlazak u servis gdje je lupanje riješeno a radni nalog kaze: zamjena okomitih spona (par) 😁😁

Kod mene je napravljeno 40tkm, sad je na 110tkm nista kod mene nije dirano a dali je ista rađeno do tih 70tkm neznam..

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.