Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

15 hours ago, Mikac said:

Možda izabrat kakav u njemačkoj preko Klarića, ali bojim se da će me oni ogulit ka ripu.

To možeš izbjeći tako da na mobile.de ili autoscout24 sam izabereš vozilo i dogovoriš se sa čovjekom oko unosa ili odeš sam po vozilo (švabe još uvijek vole keš pa znaju dosta spustiti cijenu). Uostalom, puno je veći izbor nego kod nas a i vidim da ima dosta 1.3 benzinaca u ponudi pa vidi kaj ti se isplati.

Ako želiš pošaljem ti broj od lika koji je meni to sve sredio na PM.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, mocho said:

Kad si već potegao pitanje starijih verzija RLINKa- mislim da moj ima tu staru, pošto je auto 2016-o godište. Ima li tu neke pomoći, u vidu updatea i slično? Ili sam doomed😔

Link to comment
Share on other sites

U Karlovcu updejtaju na verziju 7  sa dvojke čini mi se za 400kn kome se neda zajebavat s tim samim, ako se može sam odradit uopće.

Ukoliko se sjebe radio kod njih pri updejtanju oni snose štetu i trošak (imali su par slučajeva) i dobijaš novi radio. 

Šta se tiče GT sjedala imam ih i odlična su, trebalo je malo privikavanja na ulazak i izlazak preko veće bočne strane ali nakon šta sam vidio kako puca ona koža kod mase primjeraka, još su mi draža 

 

279969518_487694316434847_6341304696081095030_n.jpg

280044821_863873331239665_5352090274010075528_n.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, mocho said:

To možeš izbjeći tako da na mobile.de ili autoscout24 sam izabereš vozilo i dogovoriš se sa čovjekom oko unosa ili odeš sam po vozilo (švabe još uvijek vole keš pa znaju dosta spustiti cijenu). Uostalom, puno je veći izbor nego kod nas a i vidim da ima dosta 1.3 benzinaca u ponudi pa vidi kaj ti se isplati.

Ako želiš pošaljem ti broj od lika koji je meni to sve sredio na PM.

Danas sam imao posla oko prodaje moga Cliača, pa sam tek sad pogledao topic. Ok pošalji mi PM pa mogu razgovarati s čovjekom ako bi se odlučio na uvoz. Dapače nije ta opcija isključena, samo tu imam 100 pitanja iznad glave pa nisam previše razmišljao o takvoj opciji. Bio bih ti zahvalan ako možeš pojasniti ovdje ili na PM da li je pametno i sigurnije birati aute samo iz autokuća ili bi se dala razmatrati i privatna prodaja koja se meni osobno čini rizičnijom zbog transakcije, provjere eventualnog tereta na autu i svega oszalog popratnog. Koje autokuće su pouzdane? 

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, mocho said:

Što je najveća mana starijih verzija? Da li ima baš kardinalnih propusta i koje funkcije nedostaju u odnosu na nove verzije? U ovom topicu sam pročitao da se spominje carplay i neko orekidanje sinkronizacije s nekim mobitelima...te problemi s updateanjem i sa usb stickovima a kojih se radi update. Ali ajmo rec da bih to prepustio ovlastenima za 400kn. Ali moždai ne bih radio update ako nije neki big deal imati noviju verziju. 

Link to comment
Share on other sites

Tnx kolega zibel. Budem onda otišao u Ka. Pretpostavljam ovlašteni, ZAK?

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Mikac said:

Što je najveća mana starijih verzija? Da li ima baš kardinalnih propusta i koje funkcije nedostaju u odnosu na nove verzije? U ovom topicu sam pročitao da se spominje carplay i neko orekidanje sinkronizacije s nekim mobitelima...te problemi s updateanjem i sa usb stickovima a kojih se radi update. Ali ajmo rec da bih to prepustio ovlastenima za 400kn. Ali moždai ne bih radio update ako nije neki big deal imati noviju verziju. 

Nema mane. Meni sve odlično radi i ne mislim po ičemu kopati što je dobro. Jedino nema carplay, ali to mi ni ne treba. Na samsungu mi bluetooth radi super bilo za razgovore bilo za muziku, navigacija isto. Nemam nikakvih primjedbi.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Mikac said:

Što je najveća mana starijih verzija? Da li ima baš kardinalnih propusta i koje funkcije nedostaju u odnosu na nove verzije? U ovom topicu sam pročitao da se spominje carplay i neko orekidanje sinkronizacije s nekim mobitelima...te problemi s updateanjem i sa usb stickovima a kojih se radi update. Ali ajmo rec da bih to prepustio ovlastenima za 400kn. Ali moždai ne bih radio update ako nije neki big deal imati noviju verziju. 

Kod mene je bio problem sa spajanjem mobitela i dizanjem rlinka kod paljenja. Trebalo mu je oko minute da se digne pa sam išao do ovlaštenog da mi to srede. Na kraju dobio novi uređaj :)

Ako sve radi kako treba, ne diraj.

Oko uvoza auta ti pošaljem PM.

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, marttin said:

Nema mane. Meni sve odlično radi i ne mislim po ičemu kopati što je dobro. Jedino nema carplay, ali to mi ni ne treba. Na samsungu mi bluetooth radi super bilo za razgovore bilo za muziku, navigacija isto. Nemam nikakvih primjedbi.

Onda se neću previše opterećivati s tim ako služi svrsi i sa starijom verzijom. U principu ponekad mi treba navigacija i pouzdan connect na mob. Ono što mi se nikako ne sviđa je da se na tom velikom displayu mora ulaziti u menu radi regulacije ventilatora, ali morat ću preći preko toga.

5 minutes ago, mocho said:

Kod mene je bio problem sa spajanjem mobitela i dizanjem rlinka kod paljenja. Trebalo mu je oko minute da se digne pa sam išao do ovlaštenog da mi to srede. Na kraju dobio novi uređaj :)

Ako sve radi kako treba, ne diraj.

Oko uvoza auta ti pošaljem PM.

Ok hvala...da napomenem jučer se pojavio u Koprivnici još jedan GT line, kao i onaj prethodni što sam gore slao link samo je druga auto kuća. Ipak ovaj je noviji dakle 2017. i prešao je manje 96k km dok je onaj prvi 2016. s 112k km. A ono što sam zamalo previdio je grijanje sjedala što mi je bitno, a ima ga samo onaj crni iz Osijeka i sad ovaj što je jučer objavljen u Koprivnici, evo link:

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-dci-130-gt-line-navi-kamera-parkirni-oglas-37440307

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Mikac said:

Onda se neću previše opterećivati s tim ako služi svrsi i sa starijom verzijom. U principu ponekad mi treba navigacija i pouzdan connect na mob. Ono što mi se nikako ne sviđa je da se na tom velikom displayu mora ulaziti u menu radi regulacije ventilatora, ali morat ću preći preko toga.

Ok hvala...da napomenem jučer se pojavio u Koprivnici još jedan GT line, kao i onaj prethodni što sam gore slao link samo je druga auto kuća. Ipak ovaj je noviji dakle 2017. i prešao je manje 96k km dok je onaj prvi 2016. s 112k km. A ono što sam zamalo previdio je grijanje sjedala što mi je bitno, a ima ga samo onaj crni iz Osijeka i sad ovaj što je jučer objavljen u Koprivnici, evo link:

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-dci-130-gt-line-navi-kamera-parkirni-oglas-37440307

Moram sam sebe korigirati...dakle ipak je 2016., iako su naveli 2017., prva rega 11.mj. 2016., nema jamstva, ali se može se dobiti uz dodatnih 400€, zadnje gume iz 2016., a prednje nove Hankook. Auto je od vlasnice iz Austrije iz Beča i sve je "tip top". Međutim carVertical mi kaže da je 2017. imao udes procijenjen do 1500€ štete, a 2018 opet udes do 3000€ štete, ali nema podataka o kakvoj se točno šteti radi tako da pretpostavljam da je bila neka nagodba s osiguranjem, pa nije zavedeno u sustavu. Ovi u autokući kao nemaju pojma o tome i nemaju carVertical itd, itd...onda dalje...onaj u Osijeku za 121000kn privatna prodaja isto kao sve pet kupljen kod nasm drugi vlasnik nakon jedne inpol godine, međutim kako mi bratić radi u KIA tu na Žitnjaku provjerio mi je kad ono bio auto 2019. kod njih na procjeni, izgreban s oštećenjima, hauba ne nasjeda, kompletno lakiran, a oni ga nisu htjeli ni za 85000 kn jer je još trebalo ulagati. Lik je drugi vlasnik i bas je tada izimao auto, pa je možda netko njega preveslao ili on pokušava preveslati mene. Uglavnom ja sam na mukama. Ima li tko ovdje od vas ekipe da ima urednog GT linea i razmišlja o prodaji?

Link to comment
Share on other sites

Što se tiče carverticala, platio sam i ja onih 100 i nešto kuna da mi izlista povijest jednog Megana,  2019. godina, ispod 10 000km, kojeg su prodavali Slovenci i sve je bilo tip top.

Budući da mi prijatelj radi na procjeni šteta u osiguranju i zna sve ovlaštene servise kod nas, preko broja šasije mu je jedan od voditelja servisa provjerio povijest auta, za svaki slučaj.

I tako smo mi saznali da je autu mijenjan motor pod garancijom, a uz to je proveo desetke sati kod majstora.

Da se razumijemo, taj auto je kasnije prodan (išao sam gledati oglas) i možda je sad novom vlasniku top i bez problema. Samo upozoravam na (ne)točnost carverticala.

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, Wilson1008 said:

Što se tiče carverticala, platio sam i ja onih 100 i nešto kuna da mi izlista povijest jednog Megana,  2019. godina, ispod 10 000km, kojeg su prodavali Slovenci i sve je bilo tip top.

Budući da mi prijatelj radi na procjeni šteta u osiguranju i zna sve ovlaštene servise kod nas, preko broja šasije mu je jedan od voditelja servisa provjerio povijest auta, za svaki slučaj.

I tako smo mi saznali da je autu mijenjan motor pod garancijom, a uz to je proveo desetke sati kod majstora.

Da se razumijemo, taj auto je kasnije prodan (išao sam gledati oglas) i možda je sad novom vlasniku top i bez problema. Samo upozoravam na (ne)točnost carverticala.

To što je zabilježeno na carVerticalu ostaje misterija jer niti ja, niti ovi u autokući ne znaju ništa. Servisna je digitalna, do bivše vlasnice ne mogu, nema jamstva. Konkretan primjerak je GT line s full LED-om i plus grijana sjedala, dakle sve je ono što želim, boja isto dobra. Ali eto cca 4000€ štete ostaje mistwrija ukoliko je carVertical točan. 

Link to comment
Share on other sites

4000€ štete na novijem autu je branik, blatobran i far.

Za 4000€ sigurno nije bio razbijen da nije u voznom stanju jer samo aktivacija AIR baga volana je min 2000 €.

Npr dobije udarac u vrata i to je debelo preko 4000€ ako se aktivira AIR bag sjedala i zavjesa.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Već sam negdje ovdje pisao. Osobno sam imao štetu od 700 kn, ogrebana kvaka na vratima i u carvertikalu je to zavedeno kao šteta do 5000 kn. Tako da šteta zavedena na iznos do 4000-5000 eura može biti zapravo upola manja.

Rođak mi je preko kaska mjenjao šajbu jer mu je kamen doletio na autoputu i popravak je bio negdje oko 7000 kn u ovlaštenom. Nakon odrađene zamjene kroz nekih godinu dana imao je namjeru prodavati auto i sam je platio provjeru u carvertikalu da ima pokazat eventualnim kupcima papir i ta zamjena šajbe je zavedena kao šteta do 20 000 kn, naravno nikakvih slika nije bilo... tak da sve to baš nema previše smisla

Link to comment
Share on other sites

Ne treba procjenjivati auto po tim štetama. Mene je jednom trknuo neki toliko lagano u prednji kraj da sam mislio da me samo ogulio, ali to je bilo dovoljno da mi je pukla plastika prednjeg branika i jedan far...naravno morao je ići novi branik i novi far i to je koštalo 19 000kn. Sad da ga idem prodavati netko bi mogao reći "uu imao je veliki popravak neki, tko zna što je autu", a zapravo autu nije bilo ništa nego je samo zbog toga zapravo fino obnovljen.

Link to comment
Share on other sites

Taj vertical je postao takva smijurija.. i onda se pojave kupci koji jednom u 10 godina kupuju auto, sto je sasvim ok jel, culi su negdje za sveti carvertical vide za dvije stete od 4000€ zajedno na novom autu i cude se cudom kak je do toga doslo i kak nitko nista nezna.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ne bi se složio, u 2 mjesecu sam kupovao auto, i zagrizao sam za jedan f31 iz Valpova, solidna oprema, km ok itd.. cijena nije bila nista spektakularno niska al ne bi cmizdrio da ju spustam itd..

taman prije nego sto cu nazvat lika pogledam preko carverticala i imam sta vidjet.. kilometraza je skinuta jer uz ovu fotku bila je jedna kilometar sata, auto je bio solidno razbijen, ima dosta fotki al evo jedne konkretnog auta.. pa sad mene je "spasio" mozda, iako volio bi vidjet dal mogu u zivo skuzit tak popravljan auto :D 

 

n8UVg6X.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ma sve stoji, ne kažem ja da nekome ne pomogne, pogotovo ovako u konkretnom slučaju gdje su fotke, ali nekome tko prodaje auto kojeg je novog kupio i na koji je pazio i uredno ga održavao, ali kroz 5-6 godina je imao npr. 3 štete koje su nekakve sitnije ogrebotine, razbijena šajba od kamenčića ili pak je uredno plaćao kasko više godina pa ga je na kraju odlučio iskoristiti kako bi auto doveo limarijski da nema nijedne točkice je velik problem kad mu potencijalni kupac dođe i plati tih 100-tinjak kuna carverticalu i izbaci čuda, pa onda trebaš objašnjavat da to nije tsko kako se čini...

U tri zapisa piše da je na autu popravljano pola trzišne vrijednosti auta, a zapravo su to sve gluposti koje se događaju velikoj većini vozača, pogotovo u većim gradovima.

Osobno smatram da su sve štete zavedene ispod 10 000 kn u 90% slučajeva zapravo nekakve gluposti i sitniji limarijski radovi, ali ako je šteta procjenjena na neke veće iznose je definitivno alarm da nešto nije u redu

Link to comment
Share on other sites

Da kupujem auto samo bi htio znati kakve su pizdarije bile... imam 1.6 bose sa 70 tkm i vozim grad. Auto me povukao po lijevoj strani i mijenjali su oba vrata, drugi puta me na semaforu netko opizdio odozada i mijenjali branik i još par plastika u gepeku. Jedan rađen u baotiću, drugi u rb autu... da li bi kupili takav auto? Općenito pitanje... ne prodajem ga, samo traženje tip top stanja u velikom gradu, mislim da možemo zaboraviti...

 

Druga stvar je da nikada ne bi dao 115 ili 120 tkn za megana starog 5 godina ma koliko ledova, cola felgi ili masaža sjedala imao... to je fakat too much

 

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, dizna said:

Ma sve stoji, ne kažem ja da nekome ne pomogne, pogotovo ovako u konkretnom slučaju gdje su fotke, ali nekome tko prodaje auto kojeg je novog kupio i na koji je pazio i uredno ga održavao, ali kroz 5-6 godina je imao npr. 3 štete koje su nekakve sitnije ogrebotine, razbijena šajba od kamenčića ili pak je uredno plaćao kasko više godina pa ga je na kraju odlučio iskoristiti kako bi auto doveo limarijski da nema nijedne točkice je velik problem kad mu potencijalni kupac dođe i plati tih 100-tinjak kuna carverticalu i izbaci čuda, pa onda trebaš objašnjavat da to nije tsko kako se čini...

U tri zapisa piše da je na autu popravljano pola trzišne vrijednosti auta, a zapravo su to sve gluposti koje se događaju velikoj većini vozača, pogotovo u većim gradovima.

Osobno smatram da su sve štete zavedene ispod 10 000 kn u 90% slučajeva zapravo nekakve gluposti i sitniji limarijski radovi, ali ako je šteta procjenjena na neke veće iznose je definitivno alarm da nešto nije u redu

 

ovaj koji sam na kraju uzeo je imao dvije prikazane štete, jedna je bila od 1500-3000€ pa sam ga svejedno kupio, obratio sam malo vise pozornost u taj dio auta gdje je navedena šteta bila, i slazem se s tvojim misljenjem da ne treba dramiti oko takvih iznosa, ali isto tako cijena izvjestaja nije prevelika da bar smanjis sanse da ti netko uvalja auto kao onaj gore.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, smigman said:

Da kupujem auto samo bi htio znati kakve su pizdarije bile... imam 1.6 bose sa 70 tkm i vozim grad. Auto me povukao po lijevoj strani i mijenjali su oba vrata, drugi puta me na semaforu netko opizdio odozada i mijenjali branik i još par plastika u gepeku. Jedan rađen u baotiću, drugi u rb autu... da li bi kupili takav auto? Općenito pitanje... ne prodajem ga, samo traženje tip top stanja u velikom gradu, mislim da možemo zaboraviti...

 

Druga stvar je da nikada ne bi dao 115 ili 120 tkn za megana starog 5 godina ma koliko ledova, cola felgi ili masaža sjedala imao... to je fakat too much

 

Gle cijene au takve kod nas i u vani, uzmi ili ostavi. Ne možeš tu ništa. Inflacija je napravila svoje, a na tebi je hoćeš dati te novce ili ne? Za recimo 100k kn sigurno ti nitko neće prodati dobar opremljen Megane. Ja tu ne mogu ništa, ili dajem te pare ili pristajem na još starije, još manje opreme i još više km.

Da sad ne quoteam svakog pojedinačno, ovo što su napisali mata73, dizna, marttin i hrvojexyz mi svakako pomaže da lakše odlučim, jer vrlo lako je moguće da su to sitniji udesi s napucanim procjenama, pa je ishitreno prekrižiti konkretan primjerak zbog tih navoda u carVerticalu. Zato ovdje i tražim mišljenje od vas. Više ljudi, više zna. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Mikac said:

Gle cijene au takve kod nas i u vani, uzmi ili ostavi. Ne možeš tu ništa. Inflacija je napravila svoje, a na tebi je hoćeš dati te novce ili ne? Za recimo 100k kn sigurno ti nitko neće prodati dobar opremljen Megane. Ja tu ne mogu ništa, ili dajem te pare ili pristajem na još starije, još manje opreme i još više km.

Da sad ne quoteam svakog pojedinačno, ovo što su napisali mata73, dizna, marttin i hrvojexyz mi svakako pomaže da lakše odlučim, jer vrlo lako je moguće da su to sitniji udesi s napucanim procjenama, pa je ishitreno prekrižiti konkretan primjerak zbog tih navoda u carVerticalu. Zato ovdje i tražim mišljenje od vas. Više ljudi, više zna. 

evo sam si sažeo ono najvažnije, ti si kupac, trenutno stanje tržišta je takvo i ako želiš takav auto moraš platiti

koliko se traži trenutno na tržištu jer je takva situacija ili odustati i čekati bolja ili možda još gora vremena

a glede malih popravaka i ja sam ih imao preko tuđih osiguranja a auto je mažen i pažen... i ne prodajem ga zasad 🙂

Link to comment
Share on other sites

Kolega Mikac, ako ti je neki od tih automobila napet, uzmi nekog autolimara plati mu dnevnicu i gotovo. Tržište je trenutno takvo, a nema naznaka da će biti bolje barem još 2 god. Hebeš 1000kn, ako ćeš već dati 110 ili 115kkn….

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.