Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

1 hour ago, Bruno said:

BB AUTO GARAŽA d.o.o.

Učkina 6, Zagreb

 Telefon: 01 3886 088, 098 224 837,098 609 184

Krivo si napisao, na tabli od ulice s Ozaljske je netko nadopisao K, pa piše Kučkina ulica 😂

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Jel nekome bacalo grešku "Provjerite ubrizgavanje"? Čudno mi je da baca grešku samo na autocesti na >130km/h, čim stanem greška se ugasi, po gradu se greška ne pali. 1.5 dci u igri.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Bruno said:

BB AUTO GARAŽA d.o.o.

Učkina 6, Zagreb

 Telefon: 01 3886 088, 098 224 837,098 609 184

Hvala ti puno! 

3 hours ago, macan said:

Sjetio sam te se, jel tuli još kvačilo kod otpuštanja i trese? :) i meni isto ali ide :)

Ma tuli jos uvijek ali sad mi zimi manje tuli nego ljeti. A kvacilo trese, doduse ne svaki put ali recimo svaki treci puta i bas iritira. Bio sam u Starkelju u Velikoj Gorici prilikom servisa pitao za to tulenje znaju li ista o tome, medjutim kaze voditelj da mu je to prvi glas i eto ostalo na tome. 

Drugo s**nje sto imam je da mislim da mi je akumulator nakon tek 100000 prijedjenih km na izdisaju jer povremeno cujem kak se muci pri paljenju. Ode 1500 kunića 🤣

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, daddycool19 said:

Hvala ti puno! 

Ma tuli jos uvijek ali sad mi zimi manje tuli nego ljeti. A kvacilo trese, doduse ne svaki put ali recimo svaki treci puta i bas iritira. Bio sam u Starkelju u Velikoj Gorici prilikom servisa pitao za to tulenje znaju li ista o tome, medjutim kaze voditelj da mu je to prvi glas i eto ostalo na tome. 

Drugo s**nje sto imam je da mislim da mi je akumulator nakon tek 100000 prijedjenih km na izdisaju jer povremeno cujem kak se muci pri paljenju. Ode 1500 kunića 🤣

I meni po zimi prestalo tulit a i trest... 1700 kn sam platio acu prije par mjeseci.. nemoj cekat sa time... meni je dva dana odstajo i jedva upalio... isto sam primjetio 2 tjedna prije da cudno pali. 2016. Godina Gospodnja 😀 ali imam problem sa curenjem ulja na poklopcu lanca... za to cu se izut na sljedecem servisu.. 1.6 dci prokletstvo 😀

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, macan said:

I meni po zimi prestalo tulit a i trest... 1700 kn sam platio acu prije par mjeseci.. nemoj cekat sa time... meni je dva dana odstajo i jedva upalio... isto sam primjetio 2 tjedna prije da cudno pali. 2016. Godina Gospodnja 😀 ali imam problem sa curenjem ulja na poklopcu lanca... za to cu se izut na sljedecem servisu.. 1.6 dci prokletstvo 😀

Majku mu i akumulatoru da jedva 4 godine izdrzi, a jos sam gledao i da onaj start stop gasim svaki puta. Jel ima neka procedura kod izmjene akumulatora? 

Moj je 2018. ali dzabe 😅 Sreca nemam nikakvih drugih problema zasad pa se ne mogu previse zaliti.

Jedino sto mogu reci je da taj 1.6 dci zbilja jako dobro povuce, dosta ljudi je reklo da ima osjecaj da je jaci motor unutra.

Link to comment
Share on other sites

Danas ujutro 6:00 krećem na posao. Auto je pod nadstrešnicom, vani ugodnih -2°. Do posla imam cca. 16km (20min vožnje), na pola puta auto počeo fino grijati. Sve ok.

No šok kad sam išao doma. Šoferšajba je iznutra bila toliko mokra, da po najgorim ljetnim rosama nije izvana toliko mokra, koliko je danas bila mokra iznutra. Kako? Što? Zašto?

Trebalo mi je dobrih 10minuta s ventilacijom na najjače po šoferšajbi da se osuši koliko toliko da mogu voziti.

Vozim već 17 godina, promijenio sam nekoliko automobila, ali ni na jednom nisam imao taj problem.

Koji je uzrok tog problema i kako ga riješiti? Da li 2min prije nego ujutro ugasim auto spustim bočna stakla da ohladim auto iznutra ili što? Ne čeka mi se svaki dan 10min na parkingu da bi mogao krenuti. A i da ne govorim kakva je šajba prljava i masna iznutra od samo 1x, a kamoli cijelu zimu ...

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, NepoznaT said:

Danas ujutro 6:00 krećem na posao. Auto je pod nadstrešnicom, vani ugodnih -2°. Do posla imam cca. 16km (20min vožnje), na pola puta auto počeo fino grijati. Sve ok.

No šok kad sam išao doma. Šoferšajba je iznutra bila toliko mokra, da po najgorim ljetnim rosama nije izvana toliko mokra, koliko je danas bila mokra iznutra. Kako? Što? Zašto?

Trebalo mi je dobrih 10minuta s ventilacijom na najjače po šoferšajbi da se osuši koliko toliko da mogu voziti.

Vozim već 17 godina, promijenio sam nekoliko automobila, ali ni na jednom nisam imao taj problem.

Koji je uzrok tog problema i kako ga riješiti? Da li 2min prije nego ujutro ugasim auto spustim bočna stakla da ohladim auto iznutra ili što? Ne čeka mi se svaki dan 10min na parkingu da bi mogao krenuti. A i da ne govorim kakva je šajba prljava i masna iznutra od samo 1x, a kamoli cijelu zimu ...

Filter kabine? Upaljena cirkulacija zraka?

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Također imam problem s vlagom, zaledila mi se šajba i iznutra i izvana!

Edited by mocho
Link to comment
Share on other sites

Sad neznam jeste zabrijali ili šta... voda da bude na staklima unutar šajbe to mora bit snijeg do bola na šajbi da prenese kondenzaciju... neznam di živite i kakvi su vam uvjeti sad. Ali ako vam se rosi unutar šajbe... isto ko i farovi... nešto nevalja sa "atmosferom" u autu...

Edited by macan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Trenutno -6 vani, sjever Hrvatske.

Ja sam isto mislio da sam zabrijao kad sam sjeo u auto i da je to izvana pa upalio brisace, ali jedino što sam dobio je musava šajba (nestalo mi i tekućine 🥵)

Sutra/prekosutra cu probat otvorit prozore zadnjih 2min vožnje da vidim pa javim rezultate.

Edited by NepoznaT
Link to comment
Share on other sites

Samo ne dirajte same postavke klime... mora bit na auto... znam i sam zašto... a i zašto je renault to tako postavio... nikad gluplji način ventilacije nisam vidio... staviš da puše u svim smjerovima, puše 90% u šajbu nigdje drugdje... staviš klimu na auto on na -5 pali ventilator killera... i namjerno prebacuje sve na noge nakon 5 minuta da cirkulira zrak... uglavnom skužio sam da nešto to nije valjalo po defaultu pa se izvlace sa tim postavkama puhanja....

Link to comment
Share on other sites

I ja sam ovo primjetio kada je postalo hladnije. Meni je klima na manualnim postavkama, ali kad upalim auto ujutro, cim ga stavim na npr 26 stupnjeva, a vani je 2-3- on sam prvu minutu prebaci na sajbu, iako su mi defaultne postavke na noge i bocno. Tako bude cca minutu  I onda vrati na ono sto sam ja postavio. 

Prvo sam mislio da se nesto pokvarilo, a nakon 3 dana sam skuzio modus operandi.

 

Link to comment
Share on other sites

Znaci kad si bio na servisu updejtali su ti software koji potpuno ignorira manual postavke... neznam jeste to skužili... slijedece paljenje ko da nisi ništa postavio... totalno sam ih skuzio... jeste vidjeli po ljeti kako se ledi šajba iznutra i vani ako sam stavljaš di puše kad klima radi..  to sam prvi puta vidio samo u renolu... zato on prebacuje na noge da se to ne dešava... a mogao bi o tim stvarima pisat cijeli dan šta sam sve primjetio...

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Nakon par dana da dog., termin  gas iz ZG za BJ i odradio i ja konačno programiranje na svom GT-u,  R-link2  sa V2 na V9 kod prijatelja u Bjelovaru, ovlašteni za Renault (www.krzak.hr) i sva kodiranja koja sam htio i ažuriranje najnovijih karti sa kamerama - 300kn.

Klasika sve radi, android auto, video u vožnji itd., bas je bolji i sve doslovno leti. Preporuka s moje strane.  🙂

Većina auta bila ZG rege što mi bilo malo iznenađujuće, pričao s ljudima dok čekao da idu već duže godina isključivo tamo na servis.

Radit ćemo još upgrade-a al to objavim kad dođu dijelovi. 🚀

 

Kontakt broj ukoliko netko bude zainteresiran(slobodno se pozovite na mene, Tihomir): Ivan - 098 133 2669

P.S okinuo par slika tokom programiranja pa ih stavljam u privitak.

 

2.jpg

1.jpg

4.jpg

3.jpg

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Danas ujutro cijelim putem vozio na posao s 25° na auto opciji, pri povratku s posla šajba je bila suha.

Testirat ću ovu opciju sad, klima se koliko sam vidio nije nijednom upalila. Prvo je puhalo po staklu, a kasnije kad je temperatura porasla je prebacilo i po nogama.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, NepoznaT said:

Danas ujutro cijelim putem vozio na posao s 25° na auto opciji, pri povratku s posla šajba je bila suha.

Testirat ću ovu opciju sad, klima se koliko sam vidio nije nijednom upalila. Prvo je puhalo po staklu, a kasnije kad je temperatura porasla je prebacilo i po nogama.

Nagla promjena temperature na hladnije oce skondenzirst stakla iznutra ako auto dugo stoji. Meni je bilo isto unazad 10 dana dva puta kad sam išao s posla doma, ali poanta je da je svim autima na parkingu bilo isto, jako orošena šajba iznutra. Nije do auta nego do atmosferilija. Oce to kad se uvjeti sloze

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vidim da je par puta komentirano na forumu, ali ne znam da li su još aktualne informacije. Da li imate možda nekog tatu matu za 1.5 dci servis za preporuku? :) Zvao sam ZAK, ali su u velikoj gužvi.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.