Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

4 hours ago, deckoskvarta said:

Vidim da je par puta komentirano na forumu, ali ne znam da li su još aktualne informacije. Da li imate možda nekog tatu matu za 1.5 dci servis za preporuku? :) Zvao sam ZAK, ali su u velikoj gužvi.

 Imam. Matej(Dugo Selo,servis Jandrijević) 0914646124  Renault zna u dušu. Ja bio kod njega prošli tjedan na pregledu kad uzeo megane.   https://maps.app.goo.gl/qxX6TWXF3aeQWtnf8

 

Edited by webmaster750
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

El to normalno? Znam da po zimi na kracim relacijama oce bit majoneze... neznam lažite mi da se umirim.. godišnje mi popije pol litre rashladne... ili da svog kuma slušam da mi je najveca greška što uopće idem gledat te stvari po autu 😀

20221221_161047.jpg

20221221_160758.jpg

Link to comment
Share on other sites

Moj frend je dobio savjet od nekog Renault mehaničara da rashladnu drži tek pol cm iznad minimuma na 1.6 dci i od tada mu ne troši ni kapi. Inače je držao na max

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Napravi đir od 1h i trebalo bi nestati.
Kao što si sam rekao zimi zbog kraćih tura napravi se majoneza.

Link to comment
Share on other sites

Ja se pitam imate li život??I fakat se ne zajebavam...Kopat po autu svaki dan....

Edited by shogo
  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Dok ništa ne svijetli na tabli i dok auto normalno ide i ne pojavljuje se ništa čudno u vožnji nemam potrebe ogledavati svaki detalj ispod haube.

Tu i tamo škicnem jel rashladna tekućina na mjestu, jel ulje ok, jel negdje nešto masno ili kapa i tjt, samo GAS 🚗:driver;

Link to comment
Share on other sites

Just now, Petar_Kc said:

Dok ništa ne svijetli na tabli i dok auto normalno ide i ne pojavljuje se ništa čudno u vožnji nemam potrebe ogledavati svaki detalj ispod haube.

Tu i tamo škicnem jel rashladna tekućina na mjestu, jel ulje ok, jel negdje nešto masno ili kapa i tjt, samo GAS 🚗:driver;

Ma problem jel mi je poceo ulje trošit ili gubit.. do sada nisam nikad nadoljevao... a sve mi smrdi na taj poklopac lanca na tim 1.6 dci... da tamo pocinje sve ozbiljnije curit...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

A ti imaš 1.6 dci 

A onda brtva jednog od dva termostata tu gubi vodu 

Nemoj ići kod mehaničara s kojim si dobar 

Odi kod nekoga koga mrziš da ti to zamijeni. 😁

  • Like 1
  • Haha 6
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

A bokte jedva otvaram vrata od vozaca kolko ona guma zapinje na spoju.. špricao sa svime bude tjedan dana dobro... jel ima kakvo rješenje pametno?

Link to comment
Share on other sites

1.6 dCi 

Motor Megana ujutru kada su niže temperature kašlje 4-5 sekundi i onda upali. Na instrument tabli piše Chech Start&Stop. Grijači ispravni. Da li je problem akumulator? Inače je promijenjen prije 2 godine i 2 mjeseca. 

Na satu cca 200k km, lanac još fabrički.

Edited by EsadCo
Link to comment
Share on other sites

On 09. 05. 2022. at 19:03, macan said:

Ma kakav lanac, to se ne dira dok ne počne proizvodit zvukove, taj 1.6 dci ima taj problem sa curenjem ulja na poklopcu lanca... ovo drugo što se priča neznam koliko je učestalo... farove imaš halogene i led, i jedni i drugi imaju led traku al ovaj full led ima baš led projektore,  nema bixenona koliko mi je poznato... ovi svi sa zadnjeg posta ti imaju full led.

Curenje ulja na poklopcu lanca ne može napraviti štetu na motoru? Naravno povremeno dosutu ulje ako spadne ispod polovice šipke.

Link to comment
Share on other sites

zavisi kuda se cijedi

ako ide po cijevima vode, zicama, itd nije bas dobro, ulje nagriza polako

Link to comment
Share on other sites

On 02. 01. 2023. at 10:12, macan said:

A bokte jedva otvaram vrata od vozaca kolko ona guma zapinje na spoju.. špricao sa svime bude tjedan dana dobro... jel ima kakvo rješenje pametno?

Ima; prednja vrata, spusti prozor, otvori vrata, i nategni odozgora keder prema napred.. čak ni ne treba silit nekom jačinom; ne trebaš pogurat auto.. samo malo povuć keder... Zatvori vrata i uživaj sljedeća 2mj..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Zvekni po toj plastici rukom, pkazali mi u Cindriću, ne nisu za zapinjanje vrata krivi panti nego baš taj vrh lajsne gore kod prozora.Više manje jednom mjesečno se pomakne na vrućini/zimi

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, shogo said:

.Više manje jednom mjesečno se pomakne na vrućini/zimi

Jeste dobro pogledali, možda negdi ima etiketa koliko se skuplja taj auto. Možda ga previše perete.

  • Haha 3
  • Confused 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Tak.je..kolega@shogo pere auto češće nego Hoku nakon trenkanja [emoji1787][emoji1787]

End bek to d topik..zadnja kamera je postala prilično nečitljiva skoro u svim uvjetima.
Kako rijesiti ovaj problem, pomaze li poliranje ili ja najbolje zamijeniti istu? 11a849db66590f5a9e9339be707fc72d.jpg

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

samo se treba naviknut s prstom proc po objektivu da pocistis i bok...tako sam ja povremeno radio na kameri na cupri

Link to comment
Share on other sites

Dakle prije ulaska u auto... prvo obrisat objektiv a onda nabit lajsnu kod vrata da moš otvorit vozaceva vrata a nek ljudi gledaju u tebe šta radiš 😅

Ps. Metoda djeluje kako ste preporucili. 🤫

Edited by macan
  • Like 1
  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

Je li se nekome desio ovaj problem: Zadnjih dva tjedna mi se dešava da mi grijanje u autu radi normalno dok se motor ne zagrije, nakon toga počinje puhati hladan zrak. Isključivo ako okrenem grijanje na najjače krene opet puhati toplo.

Auto je garažiran, ne stoji po noći na niskim temperaturama ako to ima ikakve veze.

Pretpostavljam da mi ovo grijanje s hladnim motorom ide preko nekakvog grijača, a da se nakon postizanja radne temperature prebacuje na topli zrak sa motora pa je tu nešto zaštekalo?

Pokušao sam sve varijante, s upaljenom i ugašenom klimom, s uključenim automatskim prebacivanjem cirkulacije zraka ovisno o zagađenju, sa stalno zatvorenom cirkulacijom. Uvijek isti efekt.

I s tim da sam još ranije primijetio (pred više od godinu dana) da ako uključim zatvorenu cirkulaciju u kabini da vrlo brzo padne temperatura zraka.

Hvala unaprijed na pomoći!

Link to comment
Share on other sites

Mjerač vanjske temperature mi se čini da ispravno radi, tj. nisam primijetio da krivo pokazuje.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.