Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

Imao sam čudan problem s vozačevim vratima, a nakon nekog vremena i suvozačevim. Gotovo svaki put prilikom izlaska kada povučem kvaku i gurnem vrata prema van kao da mi ne odvoji do kraja i zub na bravi još uvijek se drži za metalni dio na štoku vrata. Tada moram opet stisnuti kvaku i gurati vrata i ne ide to glatko. Isto tako neodavno prijatelj nije mogao izaći na suvozačeva vratam, pa tek nakon nekoliko povlačenja kvake jedva uspio. Da skratim priču... nakon što pregledavanje kvaka, brava i podmazivanje istih nije pomoglo, na kraju skužim da vanjska guma obruba prednjih i stražnjih bočnih vrata jako upire jedna u drugu kada se vrata zatvore i tu stvore jedan spoj velikog trenja i kao da se zaljepe, pa kada se stisne brava iznutra vrata nemaju slobodan hod prema van i opet se uzube na štoku.

Rješenje je da sam namazao malo teflonske masti na obrubne gume prednjih i stražnjih bočnih vrata na kontaktnom dijelu gdje se dodiruju i problemi su apsolutno nestali. Vrata se sada otvaraju kao po loju. Na slikama se vidi spoj na koji se referiram.

20230328_191239.jpg

20230328_191224.jpg

20230328_191207.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ma isto i meni... pisali smo o tome, nema tu podmazivanja bude jedno vrijeme dobro, došli smo do toga da moraš taj rub nabit rukom nazad i bude dobro par dana :)

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, macan said:

Ma isto i meni... pisali smo o tome, nema tu podmazivanja bude jedno vrijeme dobro, došli smo do toga da moraš taj rub nabit rukom nazad i bude dobro par dana :)

Ovo tvoje nabijanje mi dođe kao šamar, a pomislio sam da sam izmislio toplu vodu.😂 Svakako gravitiramo rješenju od podmazivanja do nabijanja itd...uglavnom divno je i nikad dosadno s ovim superautom kojem sve više oprašram mane zbog super izgleda.

Edited by Mikac
Link to comment
Share on other sites

U svakom slučaju sada mi je lakše kada znam da nisam sam i nemam neki glupi feler mehanizma brave za što bi me popravak solidno opalio po džepu. Ovako malo podmažem, pa nabijem i vozi dalje.🤗

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kupio sam Grandtoura naslijepo doslovno, i sada imam hrpu mrtvih muha iza u onom ogronom LED stripu.

Je li netko imao sličan problem, pretpostavljam da ako su ušle tako ih i ja nekako mogu usisati

Link to comment
Share on other sites

Nebi se zamarao da je jedna muha, ali u pitanju je pravi pokolj, ono već su u 2 reda visine unutra.

Probao sam Googleat ali neide, BTW, koji god je idiot bio prošli vlasnik je pokidao onu plastiku za smjer puhanja zraka kod vozača,
to preptostavljam kao što Dialogys kaže ide cijela rešetka/usmjernik?

Link to comment
Share on other sites

Mali update, danas sam se uhvatio tih muha i bome sam ih uspio povaditi uz puno muke.
Jedina rupa je ona u koju ide žarulja za rikverc pa uz puno treskanja, raznih veličina vezica za kablove i teflonske cjevčice sam ih izbacio
nakon samo jedno 2 sata.
 

Sami farovi se lako vade, doslovno 2 konektora te 3 matice kad se makne obloga prtljažnika.

Edited by robimarko
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nigdje, doslovno jedino mogu ući iz unutrašnjosti jer ima otvore pored žarulja valjda da se ne kondenzira.
Jedino što mi pada napamet je da mi je jedno svjetlo od tablice bilo napola gurnuto unutra pa su tu mogle proći
ili je netko držao auto otvoren duže vrijeme.

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav ekipa, imam jedno malo pitanje za iskusne vozace automobila ili ako bi se pak neki mehanicar nasao da mi kaze svoje misljenje, bilo bi vise nego izvrsno.

Imam Megane IV i zaista sam presretan s njime, ali evo jucer kad sam isao sa posla, nesto mi se dogodilo sa gasom.

Najme...

Nekako kao da je "propap" ili da "zapinje" ne znam kako bih to tocno opisao. Vozio sam auto i kad sam mjenjao brzinu osjetio sam kako je gas "laksi" nego kvacilo, do sada je imao skoro isti omjer napetosti kako da kazem, a sada je gas kud i kamo laksi i zapinje pri kraju.. Kad se stisne do kraja, stane i onda jos mrvicu ga mozes stisnu. 

Eh sad ono glavno pitanje posto ja nisam bas nekakav preveliki znalac u vezi automobila,jel bi mozda netko znao sta se dogodilo ili da mu se isto dogodilo da je imao tako nekakav problem ?

Bio bih vam jako zahvalan ako bi mogli reci neko svoje iskustvo..

btw jucer sam se regao na forum bas da vam mogu postaviti pitanje :D

Link to comment
Share on other sites

Meni to na prvu zvuči kao da je problem u pedali gasa.Samo je pitanje ako je,onda baš nema puno popravka nego samo zamjena iste.

Edited by Bruno
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nedavno sam kupio Megane IV iz 2019. godine i danas sam ga prvi put vozio po kiši. Kad brisače uključim na intervalno brisanje i kad mi je taj interval prespor s obzirom na količinu kiše pa povećam brzinu intervala, onda brisači počnu raditi konstantno, bez stajanja, nekom srednjom brzinom koja je za količinu kiše koja pada taman, no u jednom trenutku počnu brisati najvećom brzinom, odnosno kao da bezrazložno podivljaju. To tako traje 5-10 sekundi, pa se onda opet smire i opet počnu brisati normalnom konstantnom brzinom. To divljanje brisača se tako izmjenjuje s normalnom brzinom brisanja. 

Događa li se to i drugima? 

Edited by Igy_ZG
Link to comment
Share on other sites

Ma isto i meni niš nevalja, il uopce ne radi il tako popizdi... sa time da je meni šajba mjenjana pa možda od toga se nešto pojebalo... ali i drugi su pisali da nije nekakva radost to na meg 4, al navodno da na meg3 radi dobro.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Igy_ZG said:

Nedavno sam kupio Megane IV iz 2019. godine i danas sam ga prvi put vozio po kiši. Kad brisače uključim na intervalno brisanje i kad mi je taj interval prespor s obzirom na količinu kiše pa povećam brzinu intervala, onda brisači počnu raditi konstantno, bez stajanja, nekom srednjom brzinom koja je za količinu kiše koja pada taman, no u jednom trenutku počnu brisati najvećom brzinom, odnosno kao da bezrazložno podivljaju. To tako traje 5-10 sekundi, pa se onda opet smire i opet počnu brisati normalnom konstantnom brzinom. To divljanje brisača se tako izmjenjuje s normalnom brzinom brisanja. 

Događa li se to i drugima? 

Događa, nažalost, potpuno isto ... Teško s**nje.

Link to comment
Share on other sites

Pa ne mogu vjerovati da su to tako napravili. Znači imam ili opciju da mi intervalno brisanje radi presporo s obzirom na količinu kiše i brzinu vožnje ili da prebacim na konstantni rad brisača, koji opet može biti prebrz s obzirom na količinu kiše i brzinu vožnje. Međuopcije nema, odnosno pri bržem intervalnom radu brisači divljaju.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Igy_ZG said:

Pa ne mogu vjerovati da su to tako napravili. Znači imam ili opciju da mi intervalno brisanje radi presporo s obzirom na količinu kiše i brzinu vožnje ili da prebacim na konstantni rad brisača, koji opet može biti prebrz s obzirom na količinu kiše i brzinu vožnje. Međuopcije nema, odnosno pri bržem intervalnom radu brisači divljaju.

Aha 😀.. nego jesi probao oprat sajbu u voznji? Aka bacit špric? Tvoj je 2019. god, stariji modeli imaju dizne za k... moš oprat sajbu sam dok stojiš.

Link to comment
Share on other sites

ne znam dal na M-IV mozes izbaciti s automatskog na manualno intervalno, mislim da sam na M2 mogao.. senzori za kisu su osjetljivi, ako ostaje prljavstina preko njega itd... mislim da je to najgluplji senzor koji su mogli na auto ugraditi... 

Link to comment
Share on other sites

Ajd nazvat cu ovlasteni danas ili sutra pa pitat pa javim.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, macan said:

Aha 😀.. nego jesi probao oprat sajbu u voznji? Aka bacit špric? Tvoj je 2019. god, stariji modeli imaju dizne za k... moš oprat sajbu sam dok stojiš.

Ja digao da mi bacaju više odnosno optimalno mi je prat na 60kmh. Kad stojim baca skroz po zadnjem staklu, a kad se vozim 100+ baca u metlice brisača 😆

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

za to mi je najbolje ono kad sprica po samom brisacu. tj creva na brisac i mlaznica koja rasporedjuje uz brisac. 

Mercedes je imao kroz samu metlicu brisaca (skupe metlice, ne znam kako po jacoj zimi), na tesli sam video 4 mlaznice kod zgloba metlice i rasporedi po cijeloj duzini metlice. siguran sam da i drugi imaju ali tu sam primetio .... sve ostalo mi je sad vec lose... (nemam taj sistem ali ima da ga slozim na sva 3 auta :D

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.