Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

Jel netko zna... Nešto mi pucketa kod ljevog otovora za zrak kod vozaca... Onaj mali do vrata? Cim sjednem auto bez paljenka pripremu valjda neku radi... jel to neki servo il aktuator se cuje? A cuje se i dok se vozim? 

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Da, mislim da je vec bilo, kao da neki relej radi ... čuje se i u vožnji kada radi samo puhanje bez klime. Mislim da je netko pisao o tome, ste sredili to nekako?

Da li vam vozački prozor radi neke čudne zvukove kada ga spuštate? Kao da negdje cvili po vodilicama + kada je otvoren par cm zvecka u vožnji ...

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, smigman said:

Da, mislim da je vec bilo, kao da neki relej radi ... čuje se i u vožnji kada radi samo puhanje bez klime. Mislim da je netko pisao o tome, ste sredili to nekako?

Da li vam vozački prozor radi neke čudne zvukove kada ga spuštate? Kao da negdje cvili po vodilicama + kada je otvoren par cm zvecka u vožnji ...

Toliko toga ceka na rješavanje a samo nove pizdarije 😭... Prozor je za sada u redu. Da ne ureknem.

Link to comment
Share on other sites

4000 km = 1,00 L ulja 🤗 jebenica... probat ću promijenit ulje, možda pomogne mada ne vjerujem...

isto kao i clio II, 1.2 16v, taj nije htio krenut dok ne doliješ ulje, znači u gepeku u svakom trenutku mora bit dve litre...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To je pretjerano, ako imaš garanciju na vozilo, javi se u ovlašteni, da se ne bi tražio novi motor. 

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, shogo said:

Nema garanciju...uvoz, ako sam dobro skužio

Kakve veze ima što je uvoz, ako auto ima i dalje tvorničku garanciju onda vrijedi u bilo kojem ovlaštenom.

Link to comment
Share on other sites

Pa rekao je čovjek čini se u topicu...naj se pjeniti

Ako griješim dubok naklon šaljem

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nema garancije... vidjet ću na sljedećem intervalu koliko će trošiti ulja pa ću onda odlučiti što dalje. Do tada do ovlaštenog da vidim što će oni pametnoga reći...

Inače, bivši clio, dan danas vozi s jednim jedinim problemom ikada i koji je bio riješen za 50 kn... INDIKATOR BROJA OKRETAJA RADILICE 🤗... a koliko se sjećam stalno sam nadolijevao ulje u njega...

Link to comment
Share on other sites

Koliko sam shvatio is iskustva (sa kave :) ) a i par videa od ovih mehanicara youtubera, niti jedan auto ne smije trošitit ulje po defaultu, to su priče za malu djecu, fino se špara na najbitnijim djelovima kao što su karike, po tome su poznati jako opelovi benzinci, ali i druge marke auta, jedno je kad auto pređe x kilometara a drugo kad ti netko priču prodaje da je normalno da novi auto troši nešto ulja, isključivo se radi o lošim karikama i svijetu uštede.... osim ako nije netko doprinjeo habanju....

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

VW je trosio ulje od prvog dana ( 2.0 TDI) i bila je prica da je normalno do 1l na 3 tisuce km... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Moj meg 1.5 dci ne troši ulje (nije vidljivo na šipki) između dvije zamjene (15 tkm).  Nije ga trošio ni ex i30 (interval 20 tkm). Doduše i30 je počeo malo trošiti ulje nakon 200+ tkm ( 0.5 lit/10 tkm) i to potpuno zanemarivo. 

Vw (službeni) koje sam ja vozio su tražili 1 lit/15 tkm što je ok

Službeni Pugovi nisu trošili ulje, ni benzinci ni dizelaši

 

Ovih 1 lit/4000 km nije dobro čak ni za vw

Edited by fabi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da javim koji k pucketa.... Pedala od kocnice... Cim vrata otvoris i sjedneš mrda se pedala zbog rucne kočnice i pucketa ili odma pumpa od kocnica fila neznam jel elektricna il šta.. Svaki put kad zakocis zapucka i onda kad makneš nogu pucketa jos kedno vrijeme kako se polako vraca.... Aaaaaaaaaa neznam di da našpricam to? 🤔

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

VW je trosio ulje od prvog dana ( 2.0 TDI) i bila je prica da je normalno do 1l na 3 tisuce km... 
Porsche 911 gt3 rs litru ulja na 1000km

TURBO TERROR

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, hans said:

Porsche 911 gt3 rs litru ulja na 1000km

TURBO TERROR
 

Da, motor koji se vrti na 9000rpm-a, na kojem je sve toliko filigranski i tanko da bi se moglo vrtiti, ne vidim kakve to veze ima s obicnim kanticama o kojima se ovdje raspravlja

2 hours ago, jeims said:

VW je trosio ulje od prvog dana ( 2.0 TDI) i bila je prica da je normalno do 1l na 3 tisuce km... 

Meni 2.0 tdi potroši 3 deci na 30.000km

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Da, motor koji se vrti na 9000rpm-a, na kojem je sve toliko filigranski i tanko da bi se moglo vrtiti, ne vidim kakve to veze ima s obicnim kanticama o kojima se ovdje raspravlja
To što se vrti 9000 i motor je "filigranski" izrađen uopće nema veze....možemo po tim mjerilima povući paralelu onda sa motociklima koji se vrte 12-15000 pa troše minimalno ulja ....

Hoću samo napomenuti da neka potrošnja ulja nemora biti pokazatelj neispravnosti.

Jel ti valver troši ulje?

TURBO TERROR

Link to comment
Share on other sites

Ja se slažem s tobom da ne mora biti pokazatelj neispravnosti, jer se danas karike rade tanje, radi manjeg otpora, manje potrošnje goriva, itd.

Usporediti motocikl koji ima 150 kila sa autom također nema smisla, jer je cijeli koncept drugačiji, da sad ne idemo u detalje (odvajanje topline na motociklu/autu, težina, otpori, auti imaju puno više sustava koje motor opslužuje i “vrti - klima, blablabla)... 

Ne znam jel troši ulje, jer sam napravio 500km s njim, a ulje je promijenjeno prije 550km. Williams mi nije trošio ulje, no nije bio niti neki “mlinac za kavu” po pitanju vrtnje. 

Troši i E39 M5 litru ulja na 1000km i tako ide motor 400-500tkm. Nije pokazatelj kvara, ali smatram da normalan auto tipa neki dci/tdi/tce ne bi smio imati neke lude brojke potrošnje ulja. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Svakako nije pokazatelj kvara, kao sta sam pisao prije golf V 1k pasat 3c znaci generacija vw od 2005 cca pa do uvodena common rail motora trosila je ulja od prvog dana to je onda bio castrol txt 505 01 i kostao je 170kn u auto kuci, ljudi koji su dolazili kupovat ulje nisu mogli vjerovat al tako je onda bilo. Ovisi i koje se ulje stavlja na primjer mobila je manje trosilo tako su pricali oni koji su presli na mobil... 

Link to comment
Share on other sites

Istina, sjeti se i 2.0 tfsi/tsi. Neki su pili ulja skoro ko benzina :lool: 

Što uopće kaže manual za Tce 130 po pitanju potrošnje ulja?

Edited by GTT
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, GTT said:

Istina, sjeti se i 2.0 tfsi/tsi. Neki su pili ulja skoro ko benzina :lool: 

Što uopće kaže manual za Tce 130 po pitanju potrošnje ulja?

pa vjerovatno su se ogradili sa 2 litre na 1000 km :)

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, jeims said:

Svakako nije pokazatelj kvara, kao sta sam pisao prije golf V 1k pasat 3c znaci generacija vw od 2005 cca pa do uvodena common rail motora trosila je ulja od prvog dana to je onda bio castrol txt 505 01 i kostao je 170kn u auto kuci, ljudi koji su dolazili kupovat ulje nisu mogli vjerovat al tako je onda bilo. Ovisi i koje se ulje stavlja na primjer mobila je manje trosilo tako su pricali oni koji su presli na mobil... 

Taj 505.01 smo stari i ja sanjali. Imali Caddy 2.0 SDI. Majko mila sta je taj popio. Od prvog dana je trosio ulje, a dan danas ga putnik u jednoj firmi vozi. Zadnje sto znam, sat je bio na 520tkm

Link to comment
Share on other sites

Sun 26 May 2019 11h19

 

Renault cars have ‘severe defect’, says consumer group

Rawpixel.com / Pexels / Creative Commons Pexels LicenseThe problem identified by UFC-Choisir was an over-consumption of car oil, it said

More than 400,000 vehicles manufactured by car firm Renault have a serious defect that could lead to breakdowns and repairs of up to €10,000, French consumer association UFC-Que Choisir has said.

The association published the “alert” this week, and said that problems could extend not only to Renault-branded cars, but also to those with the brand names Dacia, Mercedes, or Nissan.

The cars concerned were manufactured by Renault between the end of 2012 and mid-2016, and the consumer association said that they all have a tendency to “consume too much oil”.

This could lead to “damage of the exhaust valves” and “engine failure”, it said, and estimated that the problem could cost vehicle owners up to €10,000 each.

In a press release this week, it said: “UFC-Que Choisir alerts consumer owners of the vehicles Renault, Dacia, Nissan and Mercedes, with a petrol engine of the 1.2 TCe and 1.2 DI-t series Euro 5 to type H5 - of a serious defect that could affect their vehicle.”

On its website, the group identified all models of car that it said were concerned, and offered further advice on what to do if you believe your car could be affected - including taking it to a branded garage for a service.

The four other brands could also be involved due to their manufacturing links with Renault, UFC-Choisir said. Dacia is a subsidiary of Renault, and Nissan is its Japanese partner. There are also links between the French car giant and Mercedes parent company Daimler.

UFC-Que Choisir accused Renault of a “deafening silence” in responding to the issue, despite - the association said - its sending of an internal notice on the problem to the brand’s garages in 2018.

Yet, a release from Renault to the Agence France-Presse denied that it had received any notice from the consumer group in 2018 or since.

The release read: “All of our vehicles with a TCe A.2 motor are not affected by this issue. In fact, over-consumption of motor oil can come from different causes - lubricants, user conditions…”

It reminded customers that “compliance with the [Renault] maintenance programme is required for any car service by a commercial partner [garage]”.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.