Jump to content
OBAVIJEST!!! Moguća je privremena nedostupnost RKH Foruma radi migracije na novi server. Hvala na razumjevanju. ×
OBAVIJEST!!! Moguća je privremena nedostupnost RKH Foruma radi migracije na novi server. Hvala na razumjevanju.

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

2 hours ago, macan said:

Cisto da vidite kakvih sve mulaca ima 😀

IMG_20191015_195238.jpg

ma jbt to... to spoliraš za 15 min

On 12. 10. 2019. at 12:38, MB104 said:

Postavljen zimski set
image.thumb.png.cceb8c7d339d6ae1856b731b682f6f4a.png

I ne mogu pronaći nigdje rupu na onoj gumi :S

Baš su ti dobre ove felge ... lijepo su mu sjele

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 2,5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • macan

    339

  • shogo

    184

  • MB104

    165

  • direstraits

    156

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hvala na lijepim željama. Cijena: auto 19 200 eura, s uvozom, kaskom i registracijom sve zajedno cca 22 000. S tim da sam imao sreće da mi pola opreme na carini nisu zapisali kad sam sve radio 5

Bok svima. 1.6. ove godine uzeo sam polovni Renault Megane IV 1.7 dCi BOSE. Pišem neka iskustva, možda nekome pomogne. Auto je iz Njemačke, po papirima Slovenac, prva registracija 8. mjesec 2019.

Kad mu počele lupkat balans stange ostavi ga odma😂😂😂😂

Posted Images

Zaputio se u Beč - i nakon 150km izgleda da ne idem nigdje. Turbo kao da mu ne radi i neće preko 127. Volim svoj život.

image.thumb.png.88ec18321b1a23d87bce4db7018d404f.png

Link to post
Share on other sites
direstraits

Pa 127 kmh je sasvim ok brzina. 🤓

Iza motora imaš crijeva sa senzora razlike pritiska na DPF. Provjeri ima li rupa na crijevima. To je jedna od čestih grešaka. Dalje, klapna na auspuhu, pa onda ostalo. 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
36 minutes ago, direstraits said:

Iza motora imaš crijeva sa senzora razlike pritiska na DPF. Provjeri ima li rupa na crijevima. To je jedna od čestih grešaka. Dalje, klapna na auspuhu, pa onda ostalo. 

Već mu se ovo desilo jednom, pa samo resetirao grešku. Evo nakon 5000km opet. Kaže majstor da je ošo DPF Senzor. Pod garancijom je, tako da novi je naručen. Bleh...

 

36 minutes ago, direstraits said:

Pa 127 kmh je sasvim ok brzina.

 

Uzbrdo jedva 70 tjera.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Ako me za mjesec  dva nakon isteka garancije počne zahebavat taj sveti 1.5 dci, ode u prodaju.. Za sad je odličan.. 93 tkm

Edited by fabi
  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Ma šta bi bio sveti...neka služi tome za što je namjenjen, uz održavanje, dosta dobro vuče, dinamičan, malo ali fakat malo troši u svim režimima...dok meni daje to za što mi treba, odličan je

Problemi, ha jebga, neću coprat

Link to post
Share on other sites

Evo gledam i meni jede vanjski rub gume kako je već netko i postao.... sad se vidi nakon 8 iljada km..

Edited by macan
Link to post
Share on other sites
2 hours ago, macan said:

Evo gledam i meni jede vanjski rub gume kako je već netko i postao.... sad se vidi nakon 8 iljada km..

 Tvoj je izgleda pokupio sve moguće bolesti😄  

Jesi li riješio amortizere?  

Link to post
Share on other sites

Ma ništ nisam rješio... Bio skinuo i kaže poslali mu krive... I sad opet čekam...

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Evo i da ja napišem s čim se trenutno borim.
Malo je poduže, pa ko ima živaca...

Dakle, već neko vrijeme je dostupna informacija da je moguće napraviti nadogradnju R-Link2 v2.2.19.300 na verziju 7.0.24.16x.
https://www.gps-rlink.com/2019/07/23/r-link-2-update-from-v2-to-v7-possible/
Nadogradnju se može napraviti isključivo u Renault servisu po posebnoj proceduri.

I krenem ja pitati Renault hrvatska da li je spomenuti postupak nadogradnje provediv i dostupan u Hrvatskoj...

Slijedi diplomatski odgovor:

Obraćamo Vam se u ime Službe odnosa sa strankama koja komunicira sa strankama unutar strukture Renault. Proizvođač Renault je precizno predvidio i odredio način rješavanja svih vrsta reklamacija i pitanja vezana za vozila vlastite proizvodnje. Težeći učinkovitom i brzom načinu rješavanja otvorenih pitanja, ovlastio je te educirao ovlaštenu servisno-prodajnu mrežu Renault.

Nastavno na Vaš upit, izvršili smo provjeru.

Nadogradnja multimedijskog uređaja R-Link2 s verzijom softvera V2.2.19.300 na inačicu 7.0.24.16x je izvediva u ovlaštenoj servisnoj mreži Renault.
Postupak se provodi isključivo u posebnim primjerima u kojima se reklamiraju smetnje u radu R-Link2 uređaja a za čije provođenje je potrebno prethodno odobrenje od strane proizvođača.

Zahvaljujemo na strpljenju i razumijevanju.


Ja ponovo pitam:

Hvala na odgovoru.
Molim vas za daljnje pojašnjenje.
Molim vas da mi navedete koji su to točno posebni primjeri i smetnje u radu koji zahtjevaju spomenutu nadogradnju R-Link2 uređaja na višu verziju?
Da li to znači da se te smetnje, koje molim da mi navedete, ne mogu otkloniti na postojećoj verziji V2.2.19.300?
Kako to da je u nekim drugim zemljama moguće napraviti spomenutu nadogradnju na vlasiti zahtjev u servisnoj mreži, bez da je to inicirano sa nekim problemom ili smetnjom u radu?
Zar Renault servisna mreža nema jednako dostupne usluge u svim zemljama?

Opet diplomatski odgovor:

Zahvaljujemo se na Vašem odgovoru.

Svi ovlašteni Renault prodajno-servisni predstavnici rade u skladu sa svim propisanim procedurama od strane proizvođača.

Kao što smo prethodno naveli postupak se provodi u ovlaštenom servisu Renault koji odlučuje je li potrebno primijeniti navedeni postupak.

Ukoliko iz bilo kojeg razloga sumnjate u tehničku ispravnost R-Link 2 uređaja ugrađenog u Vaše vozilo, svi ovlašteni Renault prodajno-servisni predstavnici stoje Vam na raspolaganju kako biste dogovorili prvi raspoloživi termin za pregled te za sva dodatna pitanja i informacije vezane za tehničku ispravnost Vašeg vozila.

Prodajno-servisnu mrežu možete pronaći na sljedećem linku: http://www.renault.hr/koncesionari/koncesionari.jsp

Zahvaljujemo na strpljenju i razumijevanju.


Ja se ne dam:

Niste odgovorili konkrektno na moja pitanja.
Zbog čega nije moguće napraviti nadogradnju na višu verziju na vlastiti zahtjev, ako nema smetnji u radu trenutnog sustava?
Kako to da je to moguće u inozemstvu a kod nas nije?

Nova verzija R-Link2 omogućuje nove funkcionalnosti koje nisu dostupne na verziji 2.xx.
Ako je već spomenuti postupak tehnički izvediv, zašto nam nije omogućeno to napraviti na naš zahtjev u servisnoj mreži?


Naposljetku odgovor:

Zahvaljujemo se na Vašem odgovoru.

U ovlaštenom Renault servisu možete zatražiti nadogradnju Vašeg R-Link2 V2.2.19.300 na inačicu 7.0.24.16x.
Nije moguća nadogradnja R-Link2 V2.2.19.300 na verziju koja počinje s 8.0.

Zahvaljujemo na strpljenju i razumijevanju.

Nakon toga ja nazovem Cindrića i tražim nadogradnju.
Oni kažu da je to izvedivo, ali da ne garantiraju uspjeh i da pri tom može doći do uništenja uređaja.
Postupak košta 500KN, a još moram potpisati izjavu da ako se uređaj u postupku uništi, sam snosim trošak nabave novog uređaja (4000KN)!!!
U međuvremenu je Cindrić zvao Renault hrvatska i žalio se da su pri pak takvih pokušaja doista imali problema.

Razumijem da je to ljudima sve novo i da nemaju dovoljno informatičkih vještina, pa se događaju sranja.
Ili je možda Renault procedura koju slijede loše napisana i testirana?


Opet ja pitam:

Prema vašem naputku kontaktirao sam ovlašteni Renault servis Cindrić u Vrbovcu.
Proslijedio sam vaš mail i objasnio da želim nadogradnju R-Link2 sustava.
Odgovoreno mi je do to moguće, ali da ne garantiraju uspjeh postupka, te da se može dogoditi da se u postupku nadogradnje uništi R-Link2 uređaj.
Što im se već događalo.
Ako želim spomenutu nadogradnju, zatražili su me da potpišem da u slučaju neuspjeha sam snosim troškove za novi R-Link2 uređaj.
Sam trošak nadogradnje iznosi oko 500 KN, a novi uređaj oko 4000KN.

Ako Renault ima razrađenu proceduru u kojem je opisan postupak nadogradnje, te koji se uredno primjenjuje u inozemstvu, kako je moguće da se od korisnika traži da preuzima rizik mogućeg neuspjeha primjene procedure?

Pretpostavljam, da zatražim da mi se u auto ugradi bolji sustav zvučnika, da me nitko ne bi tražio da potpisujem izjavu u kojem se traži,  da ako nešto u postupku krene po zlu i dođe do oštećenja audio sustava, da sam ja taj koji snosi odgovornost i troškove zamjene istoga.
Isto tako pri bilo kojem mehaničkom zahvatu na autu u servisu, ako slučajno dođe do neke nezgode, servis je taj koji snosi odgovornost za pravilno obavljanje postupaka.
Korisnik samo snosi troškove postupka koji su unaprijed poznati.
U ovom slučaju to je spomenutih 500 KN.

Razumljivo mi je da se ovdje radi o postupcima koji su za vaše servise novi i u kojima nemaju dovoljno iskustva.
Kao što i sami znate, u novim vozilima je sve više opreme i postupaka koji zahtijevaju informatičko znanje servisera i toga će u budućnosti biti sve više.
Međutim, Renault je dužan osigurati osposobljenost ovlaštenih servisa za provođenje propisanih postupaka i pružiti tu uslugu korisnicima vozila.
Te pri tome, da li zbog neiskustva ili zbog loše opisane procedure, ne tražiti od korisnika preuzimanje rizika i troškova za neuspjeh posla za koji ćete biti plaćeni.

Koje su sljedeće moguće opcije vezano za ovu nadogradnju?


Sad je malo drugačiji odgovor:

Zahvaljujemo se na Vašem odgovoru.

Kao što smo prethodno naveli nadogradnja multimedijskog uređaja R-Link 2 s verzijom softvera V2.2.19.300 na inačicu 7.0.24.16x je izvediva u ovlaštenoj servisnoj mreži Renault. Postupak se provodi na reklamaciju stranke na određeni problem u funkcioniranju R-Link 2 uređaja.

Ažuriranja radio uređaja i kartografije predmet su redovnog održavanja. Sukladno općim uvjetima jamstva proizvođača Renault, redovno održavanje vozila i troškovi održavanja vozila nisu pokriveni jamstvom proizvođača Renault.

Slijedom navedenog, kupac može zatražiti provođenje gore navedene nadogradnje u ovlaštenom servisu Renault i snosi odgovornost eventualnih komplikacija koje bi takva nadogradnja mogla prouzročiti.

Ne preporučujemo izvođenje navedene nadogradnje ukoliko ne postoje smetnje u radu uređaja.

Ukoliko na R-Link 2 uređaju ugrađenom u Vaše vozilo postoje smetnje u radu, ljubazno Vas molimo da se obratite ovlaštenom servisu Renault koji će postupiti u skladu s uputama proizvođača Renault.

Za sva dodatna pitanja i mogućnosti nadogradnje, stručno servisno osoblje svih ovlaštenih Renault prodajno-servisnih predstavnika stoji Vam na raspolaganju.

Zahvaljujemo na strpljenju i razumijevanju.


Opet ja:

Da rezimiram vaše odgovore:

Procedura omogućuje nadogradnju, ali se ne preporučuje, iako nadogradnja omogućuje nove funkcionalnosti sustava - zbog čega se ne preporučuje?
Renault nije siguran da li pri određenoj nadogradnji sustava može doći do određenih komplikacija?
Nekad do komplikacija dolazi, a nekad ne?

Vjerujem da ozbiljna tvrtka kao Renault, ima točnu određenu proceduru gdje je točno definirano koji uređaji i koje verzije se mogu nadograditi, a koje ne.
Ta procedura je testirana i točno se zna ishod određenih radnji i koraka u proceduri.
Ili to Renault radi metodom pokušaja i promašaja?

Prije bih rekao da vaši serviseri nisu dovoljno obučeni i rade metodom pokušaja i promašaja.
A pri tom, za svoje eventualne pogreške, odgovornost pokušavaju prebaciti na vlasnika vozila.

Da li postoji neki Renault servis u Hrvatskoj u kojem rade serviseri obučeni za ovakve nadogradnje?


I na kraju opet diplomatski odgovor:

Zahvaljujemo se na Vašem odgovoru.

Obzirom na činjenicu kako smo Vam prethodno odgovorili, nismo u mogućnosti osigurati Vam drugačiji odgovor.

Za sva dodatna pitanja i mogućnosti nadogradnje, stručno servisno osoblje svih ovlaštenih Renault prodajno-servisnih predstavnika stoji Vam na raspolaganju.

Prodajno-servisnu mrežu možete pronaći na sljedećem linku: http://www.renault.hr/koncesionari/koncesionari.jsp

Zahvaljujemo na strpljenju i razumijevanju.


Fakat sam si dao truda i zagnjavio ih, ali ne vrijedi...

  • Like 2
  • Thanks 3
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

@Nino U pravu su. Na megane4-forum.de iste borbe vode i Švabe. Znači, renault ima nekakve actis brojeve koji opisuju određene greške. Sa actis brijem se javiš u servis i oni odrade propisanu proceduru za navedeni actis. Isto tako, ta nadogradnja je složena i velika je vjerojatnost da će nešto zaribat i većina servisa se s tim ne želi jebat, pa eto, izmišljaju gluposti ko prokleti cindric, plati i jos potpiši izjavu. Ja imam isti naum, svoj rlink ažurirati i u starkelj gorica di idem, lik je reko da su par puta to radili i da je znao bit problem pa onda kad zajebu moraju slat zahtjev u francusku da se odobri novi uređaj i da auto stoji neupotrebljiv za to vrijeme, pa onda pak ljudi oce zamjenski a on im to nemoze ponudit i onda nastaje zivi show. Ista stvar ti je kod svaba. Ima jos jedan korisnik na forumu koji je isao u utrine pitat i rekli su mu da to ne mogu napravit, a ja sam u međuvremenu poslao mail u zak i vec par dana nema odgovora, vjerojatno ni ne bude. Sve u svemu, procedura je komplicirana, vjerojatno bi renault to trebao olaksat, i bile su neke price po forumu sad kad dodje novi megane da budu i to olaksali, ali za sad sta je tu je. Bez veze se gnjavis sa renault hrvatska, nadji nekog dobrog servisera, neku auto kucu koja ima iskustva s tim i nebi trebalo bit problema. Ja i dalje trazim. 

 

 

Edit, a evo i actis ako koga zanima, s ovim brojem se javi u servis pa vidi sta ce bit.

Actis Lösung 49605 - Update RLINK 2 Version 2.x auf Version 7

Edited by McRazor
  • Thanks 2
Link to post
Share on other sites

Nevjerojatno koja nebriga za korisnike, kod mene je problem mobitel kojeg prepozna ali prekida vezu svakih 5 sekundi i sama ta opcija telefoniranja i ostaloga je potpuno neupotrebljiva!

Hebes softver koji ne mozes nadograditi na tri godine star hardver 😫

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
2 hours ago, McRazor said:

@Nino U pravu su. Na megane4-forum.de iste borbe vode i Švabe. Znači, renault ima nekakve actis brojeve koji opisuju određene greške. Sa actis brijem se javiš u servis i oni odrade propisanu proceduru za navedeni actis. Isto tako, ta nadogradnja je složena i velika je vjerojatnost da će nešto zaribat i većina servisa se s tim ne želi jebat, pa eto, izmišljaju gluposti ko prokleti cindric, plati i jos potpiši izjavu. Ja imam isti naum, svoj rlink ažurirati i u starkelj gorica di idem, lik je reko da su par puta to radili i da je znao bit problem pa onda kad zajebu moraju slat zahtjev u francusku da se odobri novi uređaj i da auto stoji neupotrebljiv za to vrijeme, pa onda pak ljudi oce zamjenski a on im to nemoze ponudit i onda nastaje zivi show. Ista stvar ti je kod svaba. Ima jos jedan korisnik na forumu koji je isao u utrine pitat i rekli su mu da to ne mogu napravit, a ja sam u međuvremenu poslao mail u zak i vec par dana nema odgovora, vjerojatno ni ne bude. Sve u svemu, procedura je komplicirana, vjerojatno bi renault to trebao olaksat, i bile su neke price po forumu sad kad dodje novi megane da budu i to olaksali, ali za sad sta je tu je. Bez veze se gnjavis sa renault hrvatska, nadji nekog dobrog servisera, neku auto kucu koja ima iskustva s tim i nebi trebalo bit problema. Ja i dalje trazim. 

 

 

Edit, a evo i actis ako koga zanima, s ovim brojem se javi u servis pa vidi sta ce bit.

Actis Lösung 49605 - Update RLINK 2 Version 2.x auf Version 7

Ako nađeš nekog kod nas i uspiješ to napraviti javi se.
Vidim da si iz DS kao i ja, pa možemo iskustva razmijeniti uživo :)

Evo baš googlam šta kažu švabe, pa sam našao link sa iskustvima: http://www.espace-freunde.net/forum/index.php/t/59467/
Ne znam njemački pa sam koristio google prevoditelj, ali se kuži smisao prijevoda.
Uglavnom, ovi su to odradili i imaju uglavnom pozitivna iskustva.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
direstraits

To se da uraditi i u privatnom aranžmanu, ide se na verziju 3.xx.xxx. Renault je za te stvari totalno nezainteresiran i nema u ovlaštenim servisima obučeno osoblje. 

  • Like 3
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, direstraits said:

To se da uraditi i u privatnom aranžmanu, ide se na verziju 3.xx.xxx. Renault je za te stvari totalno nezainteresiran i nema u ovlaštenim servisima obučeno osoblje. 

Što je žalosno.. Zato im se M4 tako dobro (nikad lošije) i prodaje. Ako zahebu sa kvalitetom novog Captura i Clia, više ih ni dizajn neće spasit.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, direstraits said:

To se da uraditi i u privatnom aranžmanu, ide se na verziju 3.xx.xxx. Renault je za te stvari totalno nezainteresiran i nema u ovlaštenim servisima obučeno osoblje. 

Znam za to. Našao sam i upute za to na jednom kadjar forumu. Ima i jedan turčin kanal na youtube-u i čovjek svašta radi sa R-Linkom.
Međutim, nisam našao upute za prijelaz na verziju 7. To zasad rade samo servisi.
Znači može se, vani se to radi i netko to zna napraviti.
Žalosno je da kao vlasnik ne možeš tu uslugu platiti i normalno dobiti.
Nego bi sad trebao sam kemijati...

 

1 hour ago, mocho said:

Nevjerojatno koja nebriga za korisnike, kod mene je problem mobitel kojeg prepozna ali prekida vezu svakih 5 sekundi i sama ta opcija telefoniranja i ostaloga je potpuno neupotrebljiva!

Hebes softver koji ne mozes nadograditi na tri godine star hardver 😫

Pa eto ti imaš razlog zašto ti treba nadogradnja 😊
Tebe sad ne mogu otpiliti kao mene.
Jer, meni sve radi, pa šta sad ja tu filozofiram i hoću novu verziju....

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Jel to slučaj samo sa HR ovlaštenima da su nezainteresirani i nisu obučeni za takve stvari, ili je slučaj općenito s Renaultom takav i politika da se ljudi ne obučavaju i ne školuju za takve stvari? Možda se može skočiti u Sloveniju kod ovlaštenog i odraditi? 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Nino said:

Ako nađeš nekog kod nas i uspiješ to napraviti javi se.
Vidim da si iz DS kao i ja, pa možemo iskustva razmijeniti uživo :)

Evo baš googlam šta kažu švabe, pa sam našao link sa iskustvima: http://www.espace-freunde.net/forum/index.php/t/59467/
Ne znam njemački pa sam koristio google prevoditelj, ali se kuži smisao prijevoda.
Uglavnom, ovi su to odradili i imaju uglavnom pozitivna iskustva.

Naravno, ja sam za. Evo sa shogom se dogovaram vec pola godine a nema ni kilometar zračne linije od mene 😂 sljedeci tjedan cu imat vremena kad god, bit ce g.o. pa cu vjerojatno prckat po autu non stop. 

 

A sta se tice servisa. Ja osobno mislim da je vecina tih mehanicara stara škola. Samo sarafljenje i osnovna mehanika, nista elektronika. Pol njih se ne zna sluzit ni smartphonima, a kamoli da mora reprogramirat r link, pa makar samo morao pratit korake. Zato sam citao kod svaba da su megani izlazili reprogramirani kao scenic i takve fore. Mislim, ima svega, ja se iskreno nadam da negdje postoji neko ko je dovoljno ispraksan da to moze napravit bez vecih problema, ali realno, nitko nema toliko iskustva. Koga za to realno briga? Megana nema toliko na cesti, vecina su kost i koza, poslovni modeli u firmama, mali dio privatnih u vlasništvu osoba koje ne azuriraju ni mobitel a kamoli rlink. I onda se nađe nas par zaludenika koji smo picajzle i koji zelimo da je sve up to date. Znaci, moramo svi navalit jednostavno, povecat potražnju za trazenom uslugom i netko negdje ce se morat pokrenut i ispraksat. 

 

Da se mene pita, ja bi to najradije sam. 

Edited by McRazor
  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Dajte neku lokaciju pa se svi skupa nađemo i izmijenimo dojmove/iskustva/probleme..
Meni iduci tjedan odgovara sve osim četvrtka, moj prijedlog je CCO East s prvom rundom na moj račun

Poslano sa mog LG-M700 koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

I ja za...kakva debilana, totalna debilana na tri kvadrata...*ebo servis koji nezna ili ne moze upgrade sustava napraviti, i sve njih

Oprosto Razor, imam klinku u prvom razredu, planiram upisati 5g i magisterij, vremena nigdje🙈🙈🙈

Edited by shogo
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
direstraits
58 minutes ago, GTT said:

Jel to slučaj samo sa HR ovlaštenima da su nezainteresirani i nisu obučeni za takve stvari, ili je slučaj općenito s Renaultom takav i politika da se ljudi ne obučavaju i ne školuju za takve stvari? Možda se može skočiti u Sloveniju kod ovlaštenog i odraditi? 

To je tako uopće. Renault plaća za razvoj tih sustava, ali podrška je eksterna i tu se gubi briga za kupca. Kad ti dođeš u servis, oni iščitaju tvoj software i šalju za fr, tamo tehnički odjel vidi što nije u redu i popravi ili odobri novi uređaj ako ne znaju popraviti. Taj tehnički odjel nema veze s redovitim sustavom, to su uposlenici vanjskih suradnika i isporučitelja usluga. Zamisli koliko treba ljudi da rješavaju probleme na taj način na svim isporučenim m4? A svi imaju iste hardware, software i firmware probleme. 👀

Jedan period su davali korisnicima mogućnost da sami urade update sw. Odeš na renault.xx, upišeš broj šasije i ponudi ti da skineš sw. Zamisli koliko je slučajeva bilo da se uređaj zblesirao? 🤣

  • Like 1
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Sve jasno, ja isto upisao fax ponovno 🤦‍♂️ coo east ili cak ikea, designer outlet, aj onda idemo u neku drugu temu se dogovorit, necemo tu spamat 😋

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
3 hours ago, mocho said:

Nevjerojatno koja nebriga za korisnike, kod mene je problem mobitel kojeg prepozna ali prekida vezu svakih 5 sekundi i sama ta opcija telefoniranja i ostaloga je potpuno neupotrebljiva!

Isti problem.

Link to post
Share on other sites

Announcements

  • OBAVIJEST!!! Moguća je privremena nedostupnost RKH Foruma radi migracije na novi server. Hvala na razumjevanju.



×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..