Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

14 hours ago, macan said:

Znaci zadnji farovi se sastoje od 4 dijela tj zapravo 4 fara... Sva 4 su bila u magli... Danas... Cijelo ljeto sam ih prao nikad se nisu maglila... Auto od pozadi nije udaran...

Općenito kod Renaulta :

- Zadnja svjetla nisu zatvorena i ne brtve kao (što bi trebala) prednja, u kabini su i vlaga iz kabine ulazi/izlazi iz njih.Logički to je ok.Zato se ne magle po ljeti i kod pranja jer vlaga ne ulazi izvana u njih nego samo iznutra u hladnije i vlažnije doba godine.

- Prednja svjetla se ne bi smjela magliti ako dobro brtve, posebno poklopac ako ga ima za izmjenu sijalica.

Edited by trigi
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

1.6 dci...zar je toliko los? jel bolji 130 ili biturbo 165?

i zasto i od kad vise nema GT opreme? jel ima tko slucajno pdf sluzbenog kataloga megana grandtour iz 2016-17?

Link to comment
Share on other sites

Uopce nije loš, i još kada se javi ekipa koja nije Renault vozila ili kasni dvije generacije za njim, pa mi razjasne kvalitetu i doživljaj koji su objektivno stekli...ljudi voze 1.6, pa i bi turbo je u kombijima i dostavnjacima, a ulazi novi 1.7 motor pa ih nema valjda vise

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

Moje iskustvo s 1.6dci 130 za sad je vrlo pozitivno, motor ima pristojnu snagu s vrlo malom potrosnjom uglavnom se vrti oko 5 l a ako malo pripazim moze lagano i ispod 5. Nadam se samo da ce bit i pouzdan u 45 tisuca nije bilo nikakvih problema valja ce tako i ostat 😁

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Bas zato sta se ugradivao 2 3god mi cudno malo...negdje citam preporuke za mjenjanje lanca na 120tkm

Sent from my SM-A505F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1.6 dci tak loš? a kaj prolupa na njemu, koje su mu mane?

ja sam bio zagrijan za jednoga scenica 3, 2012, imao je na satu  stvarnih 145000km i bio jako tih i radio normalno.. 

Link to comment
Share on other sites

ajde dajte neki relevantni lik da lanac može samo 120 tkm izdržati

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

lanac je opterećen jer gura dve bregaste preko jednog lančanika a druga je spojena zupčastim prijenosom.. nije baš najsretnije konstrukcijsko rješenje, da..

i to je konstrukcija lanca sa valjčićima ko na biciklu i motoru, puno bolji su lanci koje koriste 0,9 tce motori.. i ostale kasnije varijante..

 

AST5185action2sq-800x800.thumb.jpg.21fe482e71a2afd01c3b4114796d73c2.jpgUS-ECNS006-3.thumb.jpg.2c472df409b44b12172d4455abac14d2.jpg2010410514_s-l1600(1).thumb.jpg.e4c3e429fc1c0570334b46814e2784c6.jpg

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Jel se taj lanac može mijenjat bez vađenja motora? Jelte prilično je gužva u meganu :)

Link to comment
Share on other sites

ovo je taj motor u nekom autu ali u kojem, ne znam ili piše na ćirilici..

 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Isti je sistem lanca na M9R i R9M.
A odlazi lanac na cca 120.000km ovisno o intervalima izmjene ulja ako ide na 30k i prije. Cuje se dobro kod paljenja kad ode natezac a zna i zciznuti bez najave pa iskrivi klipnjacu i par ventila kod paljenja dok sw sam ne zaustavi. Ugl pazit na ulje max 15tkm i zvukove. Cijena je oko 2000kn++ za promjenu i motor nemora van.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

isti sistem je kak veli kolega.. nađi ti na youtubeu ak možeš točan model, ja nisam mogo nać..

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

1. Koliko bi to sistema moglo bit?
Položaj motora pod haubom, položaj lanca u motoru, i sam način prijenosa.

2. Povela se rasprava isključivo za 1.6, zbog mjesta i svega.

3. Nebi rekao da je baš sve isto, jer 2.0 je na tržištu 15 godina i rade pol miliona bez novog lanca, 1.6 kolko vidimo ne.

4. Evo našao sam, sekunda posla.



5. Nebitno dal nisi našao video koji treba, ili si oktenuo M9R i R9M, nebitno, stavio si video motora koji nema veze sa temom, u autu u kojem ima more mjesta pod haubom. Samo to sam napisao.

Ne kužim što je opće sporno u sličnosti same tehničke izvedbe lanca između 1.6 i 2.0. Razumio sam da se pričalo malo konkretnije.
  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Sve si teoretski tocno naveo samo poanta nije spomenuta. Zasto dobije luft na tak maloj kilometrazi?
razvodni lanac je slicne kofiguracije ko na 2.0, ok, nije isti, nije ga tesko zamijeniti i navodno dobije luft na 120tkm a u uputama auta pise da je for life. U cem je onda problem? Velim vozio sam se u scenicu 1.6 dci sa 150000 km nikad mijenjan razvod ali ulje svakih 15000 max, ni zvuka. Ni jednog. Opet kombiji imaju te motore nema problema. jesu slucajevi individualni? Svaki 50-ti ne valja? U kvaliteti materijala oem lanca i lancanika? Konstrukcijski izvedeno slabije podmazivanje? Losije izveden spaner jer ak je lanac labav ili prenapregnut, brze ode.
Koje su prednosti lanca s karikama i valjcicima u odnosu na tipove koje koriste mazda, honda, hyundai koji stvarno mogu okrenuti ohoho km bez zamjene?
Imamo dci lanac s lancanikom koji izgleda ko od bicikla i hyundaijev lanac koji izgleda potpuno drukcije i lancanici mu izgledaju kao zupcanici na koje karike lanca nasjedaju.
Prednosti, nedostaci?
Razlika u koncepciji je ocita. Novi tce ima lanac ko ovi dolje, 0.9 tce ide 300000 km bez otvaranja, hyundai, honda kia itd..
0f46efa0e7bd89d5fbf172519c21bb77.jpg87a4411c6a9f6df358033cf67441a267.jpg

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ovo sa slike je sa kie 1.4 benzin pretpostavljam. Prije je lanac i drzao jako dugo jer motori nisu imali toliko momenta, lanac je bio normalnog razmjera a i ulje se mjenjalo svakih 10-15tkm i bila su svakako bolja ulja od ovih 5w30.

Samo 2 lanca ne znace nista to ti je pravi primjer od bmw n47 motor i njihova ideja da ga stave na stranu zamasnjaka.
Kia ima 1.1, 1.4, 1.5, 1.6 i 1.7 crdi koji svi koriste isti sistem lanca. Kod njih se i rastegne suska ali ne preskace. Zadnji motor kojeg se sjecam na lanac od opela 2.0 dti i 2.2 dti. Lanac apsolutno nije nikad odlazio. Sistem je bio duplex sa radilice na pumpu i onda simplex na bregastu.

R9m je relativno mali motor i opterecen velikim momentom a ekipa ga voli gaziti iz podruma. Tu ti odmah bude i sve jasno.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Toliko gluposti nalupano u par postova istog autora. Miješa benzinca i dizela, duplex i simplex itd, piše samo da bi se nešto napisalo, bez neke velike želje da možda prije nego što krene lupati k'o maxim po diviziji negdje pročita nešto o problematici o kojoj želi da se piše. 

i mean seth meyers GIF by Late Night with Seth Meyers

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Wtf?
Daj malo pojasni sta ti ovdje nije jasno i sta je pomjesano.. da normalno da lanac bicikl od ponija nije isto ko i duplex lanac koji moze konju i rep iz guzice iscupat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ajde direstraits ako sam sve pomijesao, ti to lijepo razumski i kronoloski razjasni od pocetka do kraja i objasni nam zasto simplex lanac stavljaju na jaki dizel i zakaj puca na 120 tkm..

Toliko gluposti nalupano u par postova istog autora. Miješa benzinca i dizela, duplex i simplex itd, piše samo da bi se nešto napisalo, bez neke velike želje da možda prije nego što krene lupati k'o maxim po diviziji negdje pročita nešto o problematici o kojoj želi da se piše. 
200.gif&key=2cfd62cda68f5b0a8e11879bd8c7f4800b6422f17ab7056ce904f874c8b51596

A ti nisi napisao bas nista ni pametno ni bezveze. Zasto, jer nemas pojma il mislis da tema nije bitna?
Link to comment
Share on other sites

ok vidim da sam potaknuo dobru raspravu, ali sto vise se pise to manje kuzim haha

sve mi se cini da pucanje/olabavljanje lanca na 1.6 dci je vise slucaj nego praksa, ali svejedno posto gledam megsa 2016-17, konkretno sa 90tkm jedan primjerak, cim bi ga eventualno uzeo, odmah bi isla promjena, pa dok okrenem iducih 100tkm prode 5 god, pa trosak postane nikakav u 5 god...

samo mi nije jasna jedna stvar: lanac ima svoju vodilicu, ove dve izduzene plasike (pretpostavljam da su plasticne, prema onome sta sam imao priliku vidjeti) - i pretpostavljam da lanac "grebe" po tim plastikama...pa mi logicno da one odu prije nego sve? ili se samo varam?

i niste se dotakli usporedbe 130 vs 165, konkretno gledam 165...itko ista na tu temu?

Link to comment
Share on other sites

Koliko je ovaj ovlaštenom servisu govorio nema nikakvih problema sa tim 1.6 motorom, zna slinit tamo  dole kod tog poklopca lanca (kod mene osobno ali i onaj sa talismanom je to spominjao) motor je inače cijeli suh al ništa posebno "za prijavit" kao problem, za bi turbo neznam jel ih malo ima... a nisam ni istraživao previše taj motor.

Edited by macan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Iskreno da kupujem auto ni razmišljao i tome ne bi, pa na taj način možemo potaknut raspravu o svakoj stvari za masovnu upotrebu...

Uglavnom 1.5 je za nas papučare

1.6 je za papučare s dozom avanture

Bi turbo je za ljubitelje smokey and the bandita, dva turba, ono...😂😂😂😂

 

 

Edited by shogo
  • Like 3
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Nebitno sta ima 2 turba, nego je bitno sta dolazi sa GT opremom. A 130 je GT line...

Sent from my SM-A505F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.