Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

17 hours ago, Lowlife said:

Wtf?
Daj malo pojasni sta ti ovdje nije jasno i sta je pomjesano.. da normalno da lanac bicikl od ponija nije isto ko i duplex lanac koji moze konju i rep iz guzice iscupat.

Ispričavam se ako si pomislio da se moj post odnosio na tebe. Ti si jako dobro objasnio i dao par dobrih natuknica, tako da ne smatram za shodno da dodatno pojašnjavam problematiku. 

Moj post se referirao na @ivan.martinko i njegovu ljubav prema pisanju. 🤣

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@direstraits uglavnom provocira. Kad nije pripit napise iskusan savjet ili iskustvo i to cjenim. Dakle sve je ok.
Sad nam ko iskusni automehanicar objasni princip rada tih lanaca i koje su prednosti i mane te dvije vrste lanca...
Zasto se ugradjuju ti smjesni lanci ko od bicikla, da vlacno opteretim na masini i ispitam oba, na kojoj sili se pocinje produljivati, koliko je produljenje na odredjenim silama i maksimalnu silu prije loma gotovo sam siguran da bi ovaj visestruki izdurao vece sile. Cemu se uopce ugradjuju ovi obicni, manja masa, manja cijena?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, direstraits said:

Ispričavam se ako si pomislio da se moj post odnosio na tebe. Ti si jako dobro objasnio i dao par dobrih natuknica, tako da ne smatram za shodno da dodatno pojašnjavam problematiku. 

Moj post se referirao na @ivan.martinko i njegovu ljubav prema pisanju. 🤣

Daj stvarno, objasni kad si već krenuo 😉

Link to comment
Share on other sites

Fućkaš lanac kad traje manje od remena i to je u dsnašnjoj industriji postao (više manje) standard.. 

Lanac je za pilu😎

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Fućkaš lanac kad traje manje od remena i to je u dsnašnjoj industriji postao (više manje) standard.. 
Lanac je za pilu[emoji41]
Dobro pravo je pitanje jel moguce danas navesti neki od motora pogonjen lancem benzin i diesel a da je u stanju izdrzati preko 140.000km. Ne govorim o polugluhoj i neukoj ekipi koja prica sve 5 nista netreba lanac je vjecan. Zna se jako dobro kad lanac odlazi kakav je zvuk.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Lowlife said:
21 hours ago, fabi said:
Fućkaš lanac kad traje manje od remena i to je u dsnašnjoj industriji postao (više manje) standard.. 
Lanac je za piluemoji41.png

Dobro pravo je pitanje jel moguce danas navesti neki od motora pogonjen lancem benzin i diesel a da je u stanju izdrzati preko 140.000km. Ne govorim o polugluhoj i neukoj ekipi koja prica sve 5 nista netreba lanac je vjecan. Zna se jako dobro kad lanac odlazi kakav je zvuk.

Moj ex auto (i30 1.4 N/A benzinjara LPG iz 2007.) je imao lanac koji je okarakteriziran kao for lifetime, ali je praksa ipak pokazala da nakon 200 k km znaju pucati.. Ja ga nisam nikad mijenjao i sa 220 k km sam prodao auto.. 

Link to comment
Share on other sites

Moja Laguna 2.0 dci 2008 god ~235000, lanac se ne čuje, tko ne vjeruje može doć platit pivu i preslušati[emoji16][emoji482]

 

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Moj ex auto (i30 1.4 N/A benzinjara LPG iz 2007.) je imao lanac koji je okarakteriziran kao for lifetime, ali je praksa ipak pokazala da nakon 200 k km znaju pucati.. Ja ga nisam nikad mijenjao i sa 220 k km sam prodao auto.. 


Šogor vozi ceed mislim da je ta godina, isto 1.4 + LPG, prošlo ljeto na 200 tkm završio auto kod mehaničara jer se čuo lanac i navodno se nešto i raštimalo pa nije niti išao kako treba. Rastegnuo se lanac, natezač potrošen,... Veli meho da je imao puno sreće pa promijenio na vrijeme.
Link to comment
Share on other sites

E sad mozda su proizvodjaci u pravu da je lanac for lifetime.Samo sta mi neznamo koliko oni predvidaju da je lifetime auta danas?Jos prije 10godina je prica bila da motor mora izgurat 150000km a iz tog ko zna.A praksa cini mi se I pokaziva tako 150000km I sa intervalima servisa od 30000km Prezive. A kasnije se zna.....

Edited by macak
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Alen said:

 


Šogor vozi ceed mislim da je ta godina, isto 1.4 + LPG, prošlo ljeto na 200 tkm završio auto kod mehaničara jer se čuo lanac i navodno se nešto i raštimalo pa nije niti išao kako treba. Rastegnuo se lanac, natezač potrošen,... Veli meho da je imao puno sreće pa promijenio na vrijeme.

 

Znao se vrlo kratko čut i meni kod prvog paljenja ponekad,  ništa značajno.. Pazio sam na auto i da mi nije bilo drugo dijete na putu vozio bi taj auto još godinu/dvije i 50-60 tkm.. S obzirom na stanje auta ne bi mjenjao lanac i po mommišljenju izdržao bi.. 

Link to comment
Share on other sites

Znao se vrlo kratko čut i meni kod prvog paljenja ponekad,  ništa značajno.. Pazio sam na auto i da mi nije bilo drugo dijete na putu vozio bi taj auto još godinu/dvije i 50-60 tkm.. S obzirom na stanje auta ne bi mjenjao lanac i po mommišljenju izdržao bi.. 
O tome i pricam. Znao se cut kod paljenja znaci da je natezac lagano odlazio i trebalo mu je vremena da nabije pritisak i naspana lanac na hladno. Natezac pocne slinit i jednostavno ulje se vrati nazad kroz kanal odakle i dolazi u karter. Svaki put taj vod uljna pumpa nanovo nabija ulje. Rondanje prestaje kad se natezac dovoljno rasiri i naspana vodilicu lanca.
Po mom misljenju u toj fazi je pitanje kad ce doc neki malo hladniji dan, gusce ulje da sam lanac ili pukne ili preskoci.
Eto kazes kia/hyundai kod as turek u zaprudu svaki tjedan po jedan takav sa preskocenim lifetime lancem sa smijesnom km. Nije nesto skupa izmjena ali eto ljudi odgadaju to jel misle nemoze nista bit. Po statistici vise lanaca pukne nego preskoci zupcastih remena.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Lowlife said:

Eto kazes kia/hyundai kod as turek u zaprudu svaki tjedan po jedan takav sa preskocenim lifetime lancem sa smijesnom km. Nije nesto skupa izmjena ali eto ljudi odgadaju to jel misle nemoze nista bit. Po statistici vise lanaca pukne nego preskoci zupcastih remena.

ovo sa sitnom km ti ne stoji jer u pravilu rastezanje lanca se desava na tim motorima a govorimo o G4FA i G4FC motorima nakon 180 000+km, ali tu i nije do samog lanca problem nego do toga sto se ljudi voze bez ulja pa hidro spaner dobro ne spana lana pa dolazi do rastezanja i eventualno preskakanja.

ova informacija je od osobe koja vodi zadnjih 20 god hyundai servis

Link to comment
Share on other sites

za nas koji nemamo nikakva iskustva s lancima, kakav je to ton zvuka kod pokretanja? zanima me cisto, radi buduce reference i susretanja...

Link to comment
Share on other sites

Tko je vozio yugo 45 znat ce...

Bilo ne tada u Italiji kupiti kit za prebacivanje na zupčasti. Neusporedivo tise je onda radio, a nikakva steta nije mogla biti ako pukne

Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ovo sa sitnom km ti ne stoji jer u pravilu rastezanje lanca se desava na tim motorima a govorimo o G4FA i G4FC motorima nakon 180 000+km, ali tu i nije do samog lanca problem nego do toga sto se ljudi voze bez ulja pa hidro spaner dobro ne spana lana pa dolazi do rastezanja i eventualno preskakanja.
ova informacija je od osobe koja vodi zadnjih 20 god hyundai servis
Cekaj ako se vozi bez ulja bas toliko da taj spaner nastrada mislim da je on zadnji na listi koji ce otic posto njegov vod je dosta blize uljnoj pumpi od recimo glave motora. Veca je vjerojatnost da se okrene leteci. Uostalom spaner ima i feder koji je poprilicno jak.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mijenjao bih svijetlo u gepeku, kod suvozaca u pretincu i na ogledalcima od vozaca i suvozaca, stavio bi led i da malo bolje osvijetle sve, jel zna netko mozda neke kvalitetne led žaruljice? 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.