Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

Ma sve marke auta imaju svoje gluposti i zajebe... Na kiji mi škripio cilndar kvačila... i to izvana se cuje... namažeš za mjesec dana ponovo.... squeek squeek... A auto nije bio ni godinu dana star/mlad i tako 10 godina... nagib kotaca nikad ni valjao na stanici za tehnicki ko da bio lupan a novo auto...

Link to comment
Share on other sites

Ovo s kvačilom je imao i moj stari na novom Cliju Storiji. Već na 25 000 km se pojavilo, nema pravila u kojim okolnostima, ali u pravilu ne prilikom agresivnijeg starta. Ne bi bilo svaki puta kada se kreće, nekad svako kretanje, sljedeći dan samo jednom, potpuno random. I tako dok ga nismo prodali s 11 godina i 140 000 km (od toga 50 000 km u autoškoli kreni-stani). Kvačilo je i dalje radilo dobro, nije bilo znakova potrošenosti niti ičega drugoga.

Edited by VedranSB
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 01. 02. 2020. at 20:29, tomidix said:

Evo mene nakon zamjene prednjih amortizera i ležajeva amortizera. Ugrađeni su Bilstein B4 (plinski, njemačke proizvodnje) te SNR ležajevi..
Škripanje je također prestalo kao i u slučajevima @macan i @Novy.
Auto je za nijansu ali ipak primjetno tvrđi te je osjećaj vožnje sada nešto bolji i upravljač direktniji. Osjeti se brži povrat kotača na podlogu nakon prelaska preko neravnina. Dio pripisujem tome što su novi a dio na to što je gas vs oil.. S ponašanjem auta sam jako zadovoljan nakon zamjene.. što se tiče trajnosti.. nadam se da neću imati potrebu komentirati taj dio u skorije vrijeme tu po forumu; znam da neki ovdje nisu bili zadovoljni s rumunjskim B4.. 

S obzirom da sam nakon zamjene pokupio stare dijelove, odgovor na quotani post je ovakav, original dijelovi ugrađeni u moj MegIV su bili:

  • Monroe 71039, oil recycling level, made in EU, 543025368R
  • SNR ležajevi

Ovo sam također stigao isprobati danas, prilikom preparkiravanja istog.. međutim s*ebao sam snimak jer sam prekrio prstom mikrofon pa se ne čuje skoro ništa na snimci.. Uglavnom, @Laky cijelim hodom motanja pod kočnicom Golf7, 2017.g, cca 50tkm, proizvodi identičan zvuk onom koji si ti snimio, činilo mi se da je za nijansu možda tiši nego kod tebe.. budem snimio ponovno jbg..

koliko ste platili materijal i posao? I mene to ceka

Link to comment
Share on other sites

Mali servis + zamjena amortizera, ovlašteni servis, dijelovi većinom moji:

Amortizeri 2x 500kn (ciak)

Ležajevi 2x 310kn (ciak)

Ulje 5L 1x230kn (auto krešo, 5W30 ELF Evolution Fulltech FE)

Ruke 1x830kn (3,5h x (200+pdv))

Renault dijelovi (filteri ulja i kabine, brtvilo čepa kartera, potrošni mat.) 1x475kn

Suma: 3155kn

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pa u suštini su i dobro pogodili sa tim naputkom. Iako, već na 1500rpm-a bi se moglo reći da se gubi ta trešnjava. Ta njihova "tvrda" spojka je problem već zadnjih 15 godina, dok drugi proizvođači nemaju te probleme (pogotovo ne u toj mjeri da ti se čini da će ti plombe ispasti). Ja sam tu trešnjavu uspješno smanjio za cca 80% sa vezicom između kuplunga i glave master cilindra koja se drži na kuplung papučici + kada parkiram ostavljam u brzini (možda je psihološki, ali kao da je pomoglo, pogotovo jer spominju vlagu). Tu i tamo se javi kod kretanja, a čak sam uvjeren da ovo njihovo "skuri" lamelu fora rješi na par dana problem. Nikada nisam probao 20x tako lamelu mučiti.


Kakva vezica, gdje si to točno stavio?
Link to comment
Share on other sites

https://www.youtube.com/watch?v=CcVhNWlbzlk

Vidi se kako mi je master cilindar bio loše zakvačen za kuplung, savijao se. Kasnije kad ga prstom pomaknem vidi se kako treba biti. Iako piše na videu FIXED, nije baš totalno, ali se smanjio postotak kad se javlja ta trešnjava za 80%. Jel to povezano sa time ili stišćem jače gas kod kretanja (ili žena sa svojim parkingom na povišeni rinzol radi ovo što Renault preporuča :D) ne znam. Uglavnom, postotak kad je javlja trešnjava je smanjen, intenzitet je definitivno smanjen (jedna od 5 je malo jača, no baš da se začudiš kak se cijeli auto trese; prije je to bilo tipa 3/5).

Navikao sam se, ali da zna živcirati - zna. Zato se ponekad čini suvozačima da nemam pojma voziti jer su kod kretanja "povišeni" okretaji najčešće ili trese taj kuplung, ali kuplung stalno mijenja poziciju kada se lamela spaja na zamašnjak, nije lagano. Jebiga, trpim auto jer je jeftin za voziti i održavati.

Još sam mislio da su možda injektori krivi, ali i na plinu se to dešava. Da su nosači motora/getribe stari jesu, ali opet - majstor je rekao da su ok, ništa nije napuklo.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, istu stvar sam nekada doživio na trojci, benzincu...

Sada nisam skužio, preko 42tkm, no za sve postoji prvi put😂😂😂

Link to comment
Share on other sites

Kakva su iskustva sa najslabijim benzincem 1.33 ks  od 100 ks u Meganu 4 . Posto  uskoro izlazi restajling, kod nas u Srbiji paket Limited + paketi klima, navigacija i city sa osnovnom belom bojom  i 5 god garancije je negde oko 15.400 Eur, sto mislim da je ok za opremu koju nudi. Vozio sam  na test voznji 1.33 Ks od 115 ali u grand kupe verziji pretpostavljam da ovaj od 100 ks nije bas mnogo slabiji u voznji. Ono sto sam  primetio da je kvalitet materijala u Grand kupeu slabiji od  onog u klasicnom meganu koga sam detaljno razgledao u salonu.Svako iskustvo i preporuka dobrodosla, hvala unapred.

Link to comment
Share on other sites

Pa za tu lovu super, ne bi trebalo biti frke s tim...malo to kvačilo od kolege par postova gore

Link to comment
Share on other sites

Ovo sa trešnjom događa se i na mojem Scenicu 1.6 dci jednom u mjesec/dva. Drugi dan netragom nestane. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, toni67 said:

kvalitet materijala u Grand kupeu slabiji od  onog u klasicnom meganu

Te sedan verzije su uvijek lošijeg kvaliteta od usporedivih hatch i karavan verzija. Razlog je ciljano tržište, u ovom slučaju istočna, tj. siromašna tržišta. 15k eura za osnovnu verziju nije malo, ali cijene svakako samo rastu, ne znam kako stoji konkurencija u srbiji. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Doslo vrijeme za prvi redovan servis (presao nesto manje od 8 tisuca kilometara), govore mi da treba samo filter kabine, filter ulja i ulje kao svakih 30.000 ili dvije godine, ali to mi se cini predugo, kako ste vi kolege koji ste radili prvi redovni servis na vasim meganima 4?

Edited by Laky
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Laky said:

Doslo vrijeme za prvi redovan servis, govore mi da treba samo filter kabine, filter ulja i ulje kao svakih 30.000 ili dvije godine, ali to mi se cini predugo, kako ste vi kolege koji ste radili prvi redovni servis na vasim meganima 4?

Ulje i filtere svakih 10.000km. Nije ogroman trošak, a lijepo čuva motor.

A filter kabine ti čuva zdravlje, pogotovo ako imaš problema sa alergijama.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, Laky said:

A filter zraka ?

Ja sam picajzla pa ga mijenjam svaki put, ali ne škodi mijenjati svaki drugi put. Samo ga ispušeš kompresorom.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Do 15tkm servis, prvi ulje i filter ulja, dalje sve skupa svakih 15, dosta mu je

Mislim da je 8tkm pretjerano, no svatko sebi odlučuje

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

Ulje i filtere svakih 10.000km. Nije ogroman trošak, a lijepo čuva motor.
A filter kabine ti čuva zdravlje, pogotovo ako imaš problema sa alergijama.
Djabe najbolji filter kabine ako je ispred tebe dizel koji smrdi. Trebalo bi ga mijenjati ko zastitnu masku, svakih malo mslo. Mislim da taj filter filtrira samo prasinu. ja ulje mijenjam na 15000 km +/-. Posto je atmo benzinac, jos je zuto. Sad ima 14500 km. Uskoro izmjena. Servis ide u 10.04. Elf 5W40 FT. I LM ceratec opet. Novi prednji diskovi i plocice. Filter zraka sam neki dan stavio K&N, za iducu godinu ok. tek iduce proljece prvo skidanje i ciscenje.
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

kakve veze ima filter kabine sa motorom kad vuce friski zrak iznad haube, osim ako nisi policajac pa ti radi satima na mjestu 😁

Link to comment
Share on other sites

Mislio je na drugi dizel koji ispred tebe smrdi, ne na svoj

Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

U hr ima 1 200 000 dizla prosjek starosti 11 godina i 750 000 benzinaca prosjek 11.5 godina. Nesto sitno hibrida i elektricnih.

Tak da sno u dimu..

Link to comment
Share on other sites

Mislio je na drugi dizel koji ispred tebe smrdi, ne na svoj

Tapatalk


Je pa da je imenovao odmah taj drugi dizel kao VW bio bi odmah jasan.. Tu i tam svaki smrdi ali ruku na srce VW koncern je skoro pa pravilo da se osjeti.. Samo noviji od dieselgate se ne osjeti toliko..

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Osjeti se stariji vw kad su na svima pocupani dpf-ovi.
Ma smrdi i stariji ford, opel, fiat, mazda, honda, pezo, citroen.. svaki koji je original bez dpf euro 4 ili s otpiljenim dpf euro 5.
Jedino euro 6 ne smrdi.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.