Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

Ima jedan test video megana serije 4 gdje je lik prvo primjetio to puckanje ručice... Normalno isto kod mene... Orkestar zvukova ne samo rucica... Po ljeti jedni po zimi drugi.. navikao me renault na to 😁

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Mislim boli me k...nemam razloga muljat, nemam zvukova, samo dječja stolica preko rupa...jedino čujem mijenjač, no to je i moja ludost osluškivanja :)

Samo gasa :)

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, macan said:

Ovo sa glavom mjenača? To pucka malo ručica dok šaltaš?

da, ali posto imam automatik ne cuje se bas jer ubacim u Drive i picim (bar ja mislim da se ne cuje bas 😅, jer kad dajem gas cujem neki zvuk tek, koji prije nije bio i to ce mi rijesiti iduci tjedan, sad dal je to mijenjac ili neka plastikica ne znam), ali posto se moze zakretati lijevo i desno i gore i dolje jer je popustilo nesto u glavi mijenjaca, proizvodi pucektanje kad ga navlacim gore dolje 😂😂😂.

Edited by Laky
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pozdrav!

Ovako, imam Renault Megana IV 2016g 1.5dci 110ks, 58k km..prije par dana pojavilo mi se obostrano skripanje u podrucju kotaca, pri kretanju automobila, i kad se vozim sporo po neravninama, pri vecim brzinama nema zvukova..prilikom pritiskanja automobila iznad prednjih kotaca cuje se skripanje obostrano, ali se automobil vraca u polozaj bez pretjeranog ljuljanja sto bi upucivalo na amortizere..moje pitanje je kolika je sansa da su amortizeri dotrajali, ili su lezajevi amortizera nekakvi, seleni ili nesto drugo.
Hvala na pomoci!

Link to comment
Share on other sites

Brijem da su amortizeri, kolege mijenjale a i ja. Bio u ovlaštenim pa su podmazivali, hebali ... na kraju promijenio amortizere i beba.

Kaj se tiče škripanja kod mene po zimi škripi suvozačka zaštita od sunca ili nešto u a nosaču. Puno me više hebe škripanje djecjih sjedalica iza...

Sada mi je počeo vozački sic proizvoditi zvuk, kolega sa talismanom ga je opisivao ali brijem da nije sic nego nekaj ispod - mislim da se to zove lađa sjedala. Kada brže uletim u zavoj ili preko jačeg ležečeg čuje se neki metalni pling i kao da se sjedalo mrvicu pomakne. Kad ga pomičem rukom ili pomičem sjedalo u smijerovima ništa ne pomaže... ako je netko sredio, tu sam! I da, dijeta ne dolazi u obzir!

Link to comment
Share on other sites

A da, ici cu kod mestra definitivno, da pogleda opruge i pomicne dijelove, a koliko se moze ocekivat cijena dijelova ako mijenjam oba amortizera, bez ruku, nisam bas neki strucnjak.. Ma kakva dijeta, nisi auto uzimo da smrsavis xD

Evo zvucni zapis ako ga potegne

VID_20200528_175216

Link to comment
Share on other sites

Amortizeri cca 500 kn komad ( bilstein) cca 300 kn ležaj. Možda nije amortizer ali tak sam i ja mislio … kod laganog kretanja, ljuljanja auta na prednjem dijelu, ulazak u kružni tok - zvuk starog madraca na opruge ...

Link to comment
Share on other sites

A nisam primjetio ljuljanje vozila, poniranje nosa, il skripanje u jacem zavoju, kruznom, vec cisto pri maloj brzini kod kretanja, i kočenja pri maloj brzini. A dobro, vidit cemo sta ce bit, javim ovdje.. 

I joa uvijek sam na 2.2.15.703 r linku, tako da BT sa mobitelm je neupotrebljiv, a u ovlastenom mi kazu da za upate ne mogu garantirat da ce uspjet, i ako ne uspije i prekine u pola mora ic novi radio, cirka 3500kn, katastrofa 

Link to comment
Share on other sites

Ako kvrcka na malim brzinama i neravninama onda su spone stabilizatora. Ako cvile amortizeri onda su odbojne gume. Kad sam stavljao eibach vidio sam da su manžete ispale van i da je voda ulazila pa je zato skripalo. Podmazali odbojne gume i vratili manžete kak spada i od tad više niš ne škripi. Ako sjedalo kvrcka u zavojima onda je postolje sjedala. Zamjenjeno mi je pod garancijom. Više ne kvrcka i ne škripi niš.

Inzistiraj na updejtu i inzistiraj na tome da oni plate ako crkne. Nije tvoj problem, nego njihov. Nesposobni su i lijeni. 

Edited by McRazor
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, McRazor said:

Ako kvrcka na malim brzinama i neravninama onda su spone stabilizatora. Ako cvile amortizeri onda su odbojne gume. Kad sam stavljao eibach vidio sam da su manžete ispale van i da je voda ulazila pa je zato skripalo. Podmazali odbojne gume i vratili manžete kak spada i od tad više niš ne škripi. Ako sjedalo kvrcka u zavojima onda je postolje sjedala. Zamjenjeno mi je pod garancijom. Više ne kvrcka i ne škripi niš.

Inzistiraj na updejtu i inzistiraj na tome da oni plate ako crkne. Nije tvoj problem, nego njihov. Nesposobni su i lijeni. 

A nece mi ga ni uzet onda na update ako ne pristanem platit u slucaju kvara, mislim, dovedes super funkcionalan auto u ovlasteni servis, njima se tijekom servisa pokvati i ti si dužan platit, apsurd 

Link to comment
Share on other sites

hahahhaha, kroatistan... za dat u novine...

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ma amorizeri šta drugo pa skoro svi smo mjenjali na meganu zbog škripanja... dobrodošao u kub... Renault klub 🤣🤣🤣🤣

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Sve ove probleme sta imate sa Megane IV, imam identicne sa Cliom IV 19 godiste. Od pucketanja rucice, skripanje sjedala (sam popravio) do skripanja amortizera kod okretanja volana (koje naravno nestane kad zelim ic u ovlasteni), drugi simptom je lupanje kod neravnina samo na lijevom prednjem kotacu i to kad je kotac pod kutem, znaci smotan volan (prilikom ulaska u zavoj recimo). Znam da je ovo tema iskljucivo za Megane IV, al napomenit cu jos jedan problem sta mi se događa sa Cliom, a neko jos tu sa foruma ima nesto slicno. Dakle kad se motor zagrije, kuplung skripi/zapinje/nastaje trenje. I to nema veze sa pedalom ili cilindrom kod pedale. Sve dolazi iz getribe. Cim se to pojavilo, zakljucio sam da je vjerojatno u pitanju slave cilindar u getribi. Al na zalost sve sam vise uvjereniji da je jednostavno konstrukcijska greska na kuplung setu. Odnosno problem je u  dodirnoj tocki između slave cilindra i korpe (mozda su takvi materijali da stvaraju toliku kolicinu frikcije). Nasao sam par ljudi na YT, koji imaju identican problem i na megane IV i na Dusteru novome. Naravno sve su promjenili u garanciji, od kuplung seta, oba cilindra, zamasnjak, servo bubanj/cilindar, GETRIBA. Problem naravno ostaje. Tako me zapravo i strah ic na servis, da bi sve raskopali, bio bez auta tjedan ili vise, da bi u konacnici bilo isto. 

Moj video: 

Identican problem na Megane IV:

Ima takvih videa jos, pretezito na Meganu.

Sve auti su novije proizvodnje sa manje od 10k km.

I dalje pretpostavljam da serija kuplung setova u proizvodnji ima tvornicku gresku. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

U jbt,  ovaj drugi video, slušam, ne čuje se ništa...pojačam zvučnike...još ništa...pojačam još... kad je zacvililo skoro sam pao sa stolice 🙂

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

hhaha joooj, možda samo taj cilindar kvačila... jooj al je smiješno :) ko krevet kad vučeš

e a škipanje sjedala meni u zavoju samo kad se nakrenem? tj ja imam sve što drugi imaju + ibera :)

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Šta su ti Renault novijeg godišta to su nekvalitetniji.. Sramota

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma samo mulde stiščeš škripi ko kod susjede kad joj dečko dođe sa faksa za vikend...

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Možda je već bilo, ali ima li netko s Meganeom 4 problema s prijemom radio stanica? Recimo na autoputu Zagreb-Rijeka ne lovi HRT2 na nekim dionicama gdje drugi auti normalno hvataju bez šumova i gubitka signala.

1 hour ago, fabi said:

Šta su ti Renault novijeg godišta to su nekvalitetniji.. Sramota

Nije samo Renfault...

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, macan said:

hhaha joooj, možda samo taj cilindar kvačila... jooj al je smiješno :) ko krevet kad vučeš

e a škipanje sjedala meni u zavoju samo kad se nakrenem? tj ja imam sve što drugi imaju + ibera :)

U vezi sjedala kod mene, problem sam lokalizirao na kotac za podesavanje nagiba naslona, tu sam podmazao i sve ok. Drugo skripanje je bilo ispod sjedala, dok je skripalo napipao sam rukom odakle vibracije dolaze i doslovno je bila jedna metalna spona u pitanju. Suvozacev sic je isto bio skripav, tu je bio problem u vodilicama na podu po kojem se sjedalo mice. Podmazao sam i sad je dobro vec nekoliko mjeseci.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, joda8991 said:

U vezi sjedala kod mene, problem sam lokalizirao na kotac za podesavanje nagiba naslona, tu sam podmazao i sve ok. Drugo skripanje je bilo ispod sjedala, dok je skripalo napipao sam rukom odakle vibracije dolaze i doslovno je bila jedna metalna spona u pitanju. Suvozacev sic je isto bio skripav, tu je bio problem u vodilicama na podu po kojem se sjedalo mice. Podmazao sam i sad je dobro vec nekoliko mjeseci.

Budem i ja probao po tvome postu.... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, macan said:

Ma samo mulde stiščeš škripi ko kod susjede kad joj dečko dođe sa faksa za vikend...

😂😂😂😂😂😂😂

Link to comment
Share on other sites

Znaci ne gine mi 1500 kunica za amortizere, najs.. A pistanje vjetra kod vozačevih vrata, to vjrj isto imate? Taman na oko 80kmh krene, mislim da je od gumice vrata koja viri malo preko ruba

Edited by Ommyskillz
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ommyskillz said:

Znaci ne gine mi 1500 kunica za amortizere, najs.. A pistanje vjetra kod vozačevih vrata, to vjrj isto imate? Taman na oko 80kmh krene, mislim da je od gumice vrata koja viri malo preko ruba

Na talismanu sam imao isti problem. Strasno se cuo vjetar, a gumica je malo virila gore. Stavit cu sliku kako je bilo. Zamjenili kompletno plastiku i gumicu. Sada gumica prijanja uz staklo direktno i više nema problema :)

p.s.jedan od rijetkih problema na mom vozilu koji su uspjeli rješiti  :)

20191015_173322.jpg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.