Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

Pa kad eco zamjeniš za race, onda te bude tipka eco ubacila u sport. Velim ti da je tak meni. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, direstraits said:

Zakonski, stop svjetlo je dizajnirano tako da mora biti uočljivo po dnevnom svjetlu, i to tako da svijetli znatno jače od stražnjeg pozicionog svjetla. Stražnja poziciona svjetla moraju biti uočljiva s udaljenosti od 300 m. 

Drugi je par rukava šta neki ne vide vozilo ispred sebe na udaljenosti od 50m. 

Treći par rukava je šta su npr žmigavci u retrovizorima često dizajnirani tako da ih se ne primijeti na dnevnom svjetlu u retrovizorima. 

Primetio sam da obicno oni koji voze iza mene (govorim o meganeu 4) kasnije primete stop svetla i da koce jako kasno. Obratio sam i paznju na zadnji kraj meganea 4 (druge primerke) u saobracaju. Primetio sam da upaljena led traka koja ide gotovo celom sirinom zadnjeg kraja drasticno "gusi" svetlo koje emituje stop lampa (21W), cak i po noci. Jednostavno, povrsina i (verovatno) broj lumena zadnje pozicije je prevelik, a sama stop sijalica, odnosno njen reflektor je mali. Iz tog razloga sam iskljucio zadnju poziciju po danu.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ja evo jutros primjetio nešto...pogledam na kazaljku, ono buraz...prazan tank :)Pa na pumpu

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 15. 08. 2020. at 21:42, Ruske said:

Posto sam sam vagenovac (ne jos dugo) i osjecam se prozvanim...na vagu je pun k lakse iskodirat da ti ostanu upaljene iza pozicije dok imas napred drl. To sam prvu stvar napravio na svom leonu, koji nema uopce drl, al sam ga aktivirao napred na maglenkama (70% jacine) i iza na pozicijama. Izgleda puno jednostavnije nego preko clipa ili mozda cak i ddt drkat se, kupovat kredite i sl.

Sent from my SM-A515F using Tapatalk
 

Opće nebitno koje se lakše kodira... Najbitnije od svega je da se upale sa DRL-om.. postoje stvarno jutra kada ljudi računaju na DRL kao dovoljno je.. a od iza ih se ne vidi..
Samim time što si aktivirao to što jesi nemaš se potrebe osjećat prozvanim.. 👍 good job..

Btw, to što ljudi na radiju se žale, uglavnom bude oko wagen grupacije.. wv i audi najčešće se spominje... i ne prozivam ih ja, odmah da budemo na čisto..

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, shogo said:

Ja evo jutros primjetio nešto...pogledam na kazaljku, ono buraz...prazan tank :)Pa na pumpu

Šta na pumpu?! Teraj kod cindrića nek oni to slože kak spada 🤣

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

On 16. 08. 2020. at 9:16, MB104 said:

Ma da, ali onda gubi svrhu "laganog pristupa". Volio bi da me Eco tipka odmah ubaci u sport.

Pa naštimaj glavnu multi-sense tipku (kod ručne) da je na prvi klik sport a na drugi klik što već želiš.. to se može kroz menu u Rlinku... Uopće je nepotrebno bilo što mijenjati.. i taj race na toj tipki je fora ako to i piše.. ovako je nepotrebno..

On 16. 08. 2020. at 0:13, MB104 said:

Da. To smeće i ja imam. Ali živcira me što svaki put imam tih 15 sekundi da stisnem. Jel se može kako makniti ta potvrda?

Ovo je 99% napravljeno da bi se sačuvao motor dok je hladan... Meni provjereno, kada je motor kratko ugašen (ljeti 10ak min) i ostane blizu ili na radnoj temperaturi, ne ponudi uopće ovu poruku.. Drndao sam ali nisam uspio isključiti.. navodno modeli što iz tvornice izlaze sa RlinkV8-9 imaju način za to ugasiti.. kod mene je v9 (hw v2) ali ne reagira na postavku..

On 15. 08. 2020. at 21:20, Brainmind said:

Vrlo je glupo da sijaju zadnje pozicije po danu, jer su stop svetla manje uocljiva. A sto se tice moje inteligencije, mislim da nisi ni najmanje merodavan da procenjujes istu. I vec sam ih iskljucio, da, bez ikakvog tutorijala. Verovatno i to moze da se pripise mojoj "nepameti".

Izvini Kolumbo! Tvoja inteligencija nije spominjana a ono 'pametan' se odnosi više na situaciju kad vozači zaborave upaliti svjetla jer eto.. imaju senzor za to! 

Rješavaj stop svjetla drugačije ako ti je premalo uočljivo.. stavi canbus led umjesto obične P21 žarulje da šljašti iza.. da ne bi nedaj Bože otkrio kako je kad te netko napuca iza jer te nije vidio...

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, tomidix said:

Pa naštimaj glavnu multi-sense tipku (kod ručne) da je na prvi klik sport a na drugi klik što već želiš.. to se može kroz menu u Rlinku... Uopće je nepotrebno bilo što mijenjati.. i taj race na toj tipki je fora ako to i piše.. ovako je nepotrebno..

Jel to neko podjebavanje, a? :zubo::zubo::zubo:
Nemam multi-sense tipku kod ručne, to dolazi samo sa automatskom ručnom 😪

17 hours ago, tomidix said:

Ovo je 99% napravljeno da bi se sačuvao motor dok je hladan... Meni provjereno, kada je motor kratko ugašen (ljeti 10ak min) i ostane blizu ili na radnoj temperaturi, ne ponudi uopće ovu poruku..

U pravu si! Još me čudilo što nekada rijetko se ne pojavi.

17 hours ago, tomidix said:

navodno modeli što iz tvornice izlaze sa RlinkV8-9 imaju način za to ugasiti.. kod mene je v9 (hw v2) ali ne reagira na postavku..

Baš šteta

Link to comment
Share on other sites

On 22. 08. 2020. at 14:04, MB104 said:

Jel to neko podjebavanje, a? :zubo::zubo::zubo:
Nemam multi-sense tipku kod ručne, to dolazi samo sa automatskom ručnom 😪

Nije podjebavanje.. smetnuo sam s uma uopće da klasična ručna nema multisens button...
ali čekaj.. pa kako ti izgleda multisens menu onda.. 
Nemaš ove 'cvjetiće' gore što su ovdje na perso i sport ??

Link to comment
Share on other sites

Vidim tu se piše da su zadnja DRL svjetla bezveze i da ih treba gasiti. Pa kaj onda ne ugasiš i prednja, koji će ti to kuki. Ako te ne trebaju vidjet od nazad onda te ne trebaju vidjet ni od naprijed! Ako si toliko savjestan i pratiš vremenske prilike u kojima voziš onda ćeš redovno ručno palit kratka svjetla da budeš vidljiv u kritičnim situacijama. To uključuje i situacije kad ulaziš u tunele, velike sjene od drveća na lokalnim cestama i slično.

A ako želiš ne razmišljat o tome da li si vidljiv ili ne onda ćeš ostaviti da su DRL stalno upaljena. Vlasnici ostalih marki vozila (VAG) se zezaju da aktiviraju scandinavian DRL a tu neki bi to gasili. 🤦‍♂️

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, tomidix said:

Nije podjebavanje.. smetnuo sam s uma uopće da klasična ručna nema multisens button...
ali čekaj.. pa kako ti izgleda multisens menu onda.. 
Nemaš ove 'cvjetiće' gore što su ovdje na perso i sport ??

Imam... Ali apsolutno ništa ne radi. Uvijek moram otići u Menu ili stisnuti Eco pa onda odabrati Sport. Nema smisla.

Odlično zamišljen auto, moraš stisnut start, pa onda ugasit start/stop, pa onda se prebacit u jači mod. 😊

Kao da pališ avion, a ne auto...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Je li neko negdje kupovao nedavno one LED dinamične žmigavce? Čini mi se da sam vidio negdje, ali ne mogu da nađem. 🙄

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Stoji to što si napisao.. mada meni osobno rijetko za ovakve gluposti naplate ikakvu carinu.. a bilo je paketa i po 50ak €...
Ak je baš nešto šta procjene da je vrijedno onda da, tipa mob, tablet i sl.
Za j... ledice im se neda pilati ljude..

image.png.bb457365c0fa78023d2a9644df022e51.png

Link to comment
Share on other sites

Stavljali smo frendu takve dynamic žmigavce na Focusa, naručio s Alija isto za 50ak €, a došlo mu iz Nizozemske :D

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Uvijek dolazi iz NL, tamo im je collect hub za ovo iz PRC, što ne znači da te neće carina maznuti kad vide slova i natpis na paketu. 😉

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Onda je bila sreća u pitanju, ja sad čekam slušalice da dođu s Alija, pa ćemo vidjeti kako će to proći :)

Link to comment
Share on other sites

Prije godinu i pol, 35$ over the ear-velike, bez carine..

Ove godine kolega s posla, kao moje samo noviji model, 50$, bez carine.. 😊

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ma da je samo carina, nego kolko još 60 kn HP... pa ako si na granici preko 160 kn onda se fino usrećiš kupnjom... 

Link to comment
Share on other sites

S obzirom na navedeno iz članka.. naručio sam navedene žmigavce.. bolje sad nego poslije..

Link to comment
Share on other sites

Nisam već dugo kukao pa.... uglavnom... :), kad krećem naprijed/rikverc isto  ili kad se auto nagne na stranu onak pod koso (kod strmih mostova) neki vrag pukne iz ovjesa, metalno, u vožnji ništa, znimljivo zvuk dolazi kod sva  4 kotača/amortizera/ovjesa il pitaj boga čega... znači nema gdje se taj zvuk ne čuje... znam da su im prednji amortizeri u k i mjenjao sam ih, doduše ne cijeli sklop... al šta klenga onda još i odozada pak? 

Link to comment
Share on other sites

Ma pun mi više tog auta... sram me više i ići kod majstora... i to pucanje isto jede govna, idem u rikverc sa parkinga pukne neš iza, u prvu i krenem naprijed pukne napred... i to je to, sad ga pod ručnom vrti više nema tog zvuka... do sljedećeg kretanja... da bar izleti neki vrag i raspadne se pa da mogu doći konkretno sa nečim... ovo je je**nje u mozak..., mislio sam šaraf otpo pa kucka unutar karoserije, ma jok... moš poslje 100 puta naprijed nazad zvuka nema...

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.