Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

Pa to je kod svih ok valjda. Ne vjerujem da je puno auti na trzistu tj proizvodaca koji si mogu takve felere dopustit u danasnje doba. Moj megane 3 isto nema skripanja ni cvrcaka ama bas nigdje unitar vozila i na ovjesu. Ide ko po tracnicama ;) Jako udoban i na razini.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

A i to.. kakava je to garancija Renaulta 2. godine? Valjda jedan od najkraćih garantnih rokova od hrpa marki...  jbt tolko dobijem za toster usrani... a onda ti nadoplaćuj za više pa se onda lako ubaci i cijena konkurencije u kalkulaciju koja to nudi bez nadoplate... 

ps. kiša je pa sam se raspisao :)

 

 

 

Edited by macan
  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Kia i hyundai daju najjacu garanciju. Na kiji kad se table pocela odljepljivat od sunca komplet armatura je zamjenjena na 6 godini starosti auta naravno pod garancijom. Hajde uz malo natezanja. Ali 7 god vrijedi mozda i placat te servise pa za neke stvari nema brige.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Lowlife said:

Kia i hyundai daju najjacu garanciju. Na kiji kad se table pocela odljepljivat od sunca komplet armatura je zamjenjena na 6 godini starosti auta naravno pod garancijom. Hajde uz malo natezanja. Ali 7 god vrijedi mozda i placat te servise pa za neke stvari nema brige.

Pa kažem istih sranja sam imao i sa kijom al bar je bilo 7 godina garancije... osim zaista udobnog ovijesa neznam jer ima šta drugo renault da se ističe...

Link to comment
Share on other sites

U redu je garancija.. ali i tamo neke stvari spadaju a neke ne..

Doživljaj automobila je individualna stvar i zato mislim da tu ne treba previše daviti. Veliku ulogu u doživljaju ima i konkretan primjerak kojeg svatko od nas vozi. Meni je moj Meg4 nakon Meg2 strašno neudoban i tvrd, osjetim svaku rupu i nije niti blizu udobnosti od ranije i zapravo radi toga izbjegavam loše ceste kad god mogu.. Tome pridonose i sportska sjedala koja su kod mene.. ali zato je užitak u vožnji ono što je neprocjenjivo i ne bih se vratio na staro radi istog.. To kako auto drži zavoje nema baš za te novce koje sam ja dao za njega.. Možda se Focus može približiti, Mazda 3 također ali ona je već drugi cjenovni rang.. naročito za taj paket opreme.. 1000km u jednom danu (7-17h) bez da osjetiš umor i nakon dolaska na odredište budeš budan još 7h bez problema nije za baciti.. 

Također odljepljivanje table na 6g starom autu neću komentirati.. Golf 7 problemi s kablovima motora čak i na autima izašlim iz tvornice.. zapravo tom Golfu7 je svako malo neki k.. 

Point je da svaki auto ima svoje falunge i to je neminovno.. pitanje je primjerka koje će te falunge pogoditi.. također ako želiš to probati smanjiti na minimum, kupuješ auto koji je ph2 i to je najpametnije što možeš napraviti, uvijek i kod svakog modela..uz prethodno proučavanje problema korisnika na ph1 jer se neki problemi pojedinih modela jednostavno ne rješavaju pošto nisu isplativi.. tako kombiniraš dobre, tebi bitne, strane auta i kalkuliraš si rizik od falunga..

Ruku na srce, macane, da mi je tvoj primjerak vjerojatno bih ga davno prodao.. što ne znači da ne bih opet megana ili renola ili kiu.. ima nas ovdje dosta koji smo jako zadovoljni.. ja bih npr. svog zamijenio zbog godina, ali nemam što pametnije kupiti a da ne doplatim još jednog takvog..

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ma eto netko slično razmišlja...Odradim do Trogira kao da nisam ni sjeo u auto, ide, vuče, ne posustaje...ako tvrđi znači neudoban onda je tvrđi od trojke.

U svemu ostalom šiba trojku, i nemrete mi solit pamet ako niste vozili Meg 4 kao ja evo već 51tkm

U kvalteta spike ne ulazim, kako kome i koliko sreće...Far riknuo, zamjenili ga i ajmo dalje. Držanje ceste je kao na tračnicama i sprdali ga mi ili ne (torzija) to radi perfektno.

Kada sjednem u drugi auto velike su to oscilacije, svaki proizvod ima neke svoje mane i one dobre stvari, kako sam stariji sve više me neke stvari uopće ne diraju.

 

Edited by shogo
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Hyundai grupa grabi najvećim koracima u industriji..prvi auto koji su izbacili je bio Pony 1975, danas imaju proizvod(e) koji konkurira(ju) jebeno u premium segmentu.. g80 i gv80

 

 

Gotovo sam siguran da je moj sljedeći auto upravo iz Hyundai grupacije (neće biti Genesis nažalost)😔

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

A hundai je isto zanimljiv odabri, recimo neznam koliko su slični kijama a znam da su slični... rekao bi da je koplje ispred hundai, a jedina prednost te marke je Birt u dugom selu, valjda su me zapamtili do kraja života sa problemima sa Kijom :)

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, macan said:

A hundai je isto zanimljiv odabri, recimo neznam koliko su slični kijama a znam da su slični... 

Hyundai je vlasnik 1/3 Kie.

Mehaniku dijele na srodnim modelima (npr Ceed i i30)

Osim vizualnog ja ne bi rekao da ima razlike u kvaliteti, cak su i cjenovno jednako pozicionirani na trzistu.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, rise said:

Hyundai je vlasnik 1/3 Kie.

Mehaniku dijele na srodnim modelima (npr Ceed i i30)

Osim vizualnog ja ne bi rekao da ima razlike u kvaliteti, cak su i cjenovno jednako pozicionirani na trzistu.

vozio sam dvije generacija kie ceed i hyundai i30, kvaliteta materijala je definitivno na strani hyundai-a i opcenito osjecaj voznje (kvalitete auta).. kod kie dobijes izgled i opremu, kod hyundai-a bolju kvalitetu materijala i zavrsnu obradu odnosno osjecaj kvalitetnijeg auta koji ima bolje materijale, izolaciju itd.. uglavnom u te dvije generacije itekako ima razlike.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 31. 08. 2020. at 15:50, MB104 said:

KONAČNO! Šta slijedeće pikiraš, ili si već ubrao?

Sprema se volvo V90... 

Da vidimo ima li tu kakvih iznenađenja hehe ;)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Opa, čestitke. Ima i kod v90 dječjih bolesti, ali volvo malo drugačiji pristup ima rješavanju problema, bar ovdje u DK. 

Link to comment
Share on other sites

Šogor Švedo imao je V60-2018g, sad ima S90- T8 motor - 2020g.
Meni se 60-ka više sviđa, manje kiča i nema tolike prevjese ko S90.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 31. 08. 2020. at 19:27, Lowlife said:

Štanga iza ko na zapreznim kolima hahaha. I meg 3 i 4.
@dizna
Ma i bolje da iza nije multilink to kad pocnu seleni i te stangice i zajebancije odlazit nije ti dosta 600eura da ga samo malo dovedes u red da ne lupa. O finoj voznji udobnoj bar 1000eura. Probaj malo neku alfu posjedovat. Ili opel recimo malo visa klasa.

Imao Opela Insigniu, multilink pozadi. Udobniji od Lagune na zadnjim sedistima, nikada nikakav problem sa oslanjanjem. Ni najmanjeg zvuka iz njega. Prodat sa 173.000 km, sto i nije nikakva km.

Ja bih se ubelezio kao zadovoljni vlasnik Meganea 4. U odnosu na megane 3, korak od 7 milja unapred. Niti sta lupa, niti ima bilo kakve bagove. jos malo pa 150.000.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Nakon 35tkm na novim amortizerima i oni počeli škripati. Žalosno. Falične amortizere mijenjaju istim takvim. 

Sve ostalo ok. 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Meni getribu promjenili na 7000tkm. Sad sam na 9000,za sad je dobro.Nadam se da nije sa "iste police" kao i ona prva.

Edited by Ivicakr
Link to comment
Share on other sites

Pa od nula kilometara se je čuo neki šum prilikom promjene brzina,a nakon oko 1000 km je baš počelo lupati i cijeli auto bi trznuo u trenutku kad si otpustio kvačilo bez obzira dal ga otpuštaš skroz lagano ili normalno.

Lupanje je bilo s vremenom sve glasnije,pogotovo u gradskoj vožnji.

Mjenjani su nosači ,poluosovine i mjenjač

Sad ne lupa ali je i dalje čudno kvačilo. Postoji taj neki trzaj prilikom kretanja, kad ga otpuštaš ,kao i prije, ali sad više nema tog metalnog zvuka.

Megan III 1.6 benzinac koji sam imao prije ovog i nakon 150tkm je bio puno bolji,mekši na kvačilu,postepeno je hvatao kak i treba ,a ne naglo ko ovaj.

Inače motor je najbolji dio ovog auta,vozi se kao dizel,potrošnja po aplikaciji znači stvarna potrošnja, jer putno računalo laže preko pola litre, je 6,02 L a megan 1.6 16v je na istim rutama trošio 8,11 L

Link to comment
Share on other sites

Ja bi tu poveznicu kvacila i samog pogonskog agregata proglasio najlosijom komponentom auta...

Link to comment
Share on other sites

@IvicakrJa sam sa Generation-om 1.6/16v na momente sam ludio. Kvačilo sam morao "gađati" da bi krenuo bez trzanja. Nit previše, nit premalo gasa. Dolazio sam do zaključka da ne znam otpustiti kvačilo i krenuti. Istovremeno sa motociklom nisam imao taj problem. Otkad sam prešao na Megan IV nestali su moji problemi. E da, primjetio sam da pri promjeni iz prve u drugu brzinu hoće malo trznuti. Sama ručica mjenjača pri promjeni brzina daje nekakv čudnjikav zvuk. Međutim, čitajući ovu temu zaključio sam da je u pitanju Francuski (Reno) šarm. 🙃

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Joj da je meni mjenjač iz trojke na ovaj motor to bi bila milina :)

Ali dobro,što je tu je.

U servisu su bili korektni i naručeno je i zamjenjeno bez problema sve na što se sumnjalo da stvara te zvukove.

Za sada je ok,dalje živi bili pa vidjeli

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma prva pa druga je boljka...veeliki i jedini minus i to sam odmah pisao

No sve zlo samo na tome😂😂😂

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.