Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

Ma kvačilo, ja sam muku mučio u garanciji ali ni 3. Set kvačila to nije riješio.. Taj 3. Set stavljen na 30 tkm, sad autorima 118 tkm. I dalje trese😂

Smeće od kvačila samo takvo, ali to je jedina mehanička boljka mog M3, ostalo vrlo korektno moram reć..

Link to comment
Share on other sites

To je normalno za lamelu na renolu.. Tvornički mislim da trpaju LUK unutra i da je namjerno tvrđi materijal kako bi dulje trajala.. u servisnim uputstvima koja mi se neda tražit stoji ono da treba 'pobrusit' lamelu krećući sa malo povisenim okretajima 2-3 puta.. naravno, pod uvjetom da to stvarno je lamela a ne nosači motora..

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Jel tko mjenjao modul ambijentne rasvjete? Kolko vidim svaka vrata su zasebna. Sad mi trepere obe ledice na zadnjim vratima. Light show imam iza 😁 kolko to košta?

Link to comment
Share on other sites

Ništa ako isključiš..šala mala!

Neznam za cijenu, mozda zbog hladnoće imas show, tako je bilo kod kolege.

Link to comment
Share on other sites

Jel tko mjenjao modul ambijentne rasvjete? Kolko vidim svaka vrata su zasebna. Sad mi trepere obe ledice na zadnjim vratima. Light show imam iza [emoji16] kolko to košta?
Rado bih ti pomogao jer sam mijenjao ali po garanciji pa nisam ništa pitao detaljno.. uglavnom sjecam se da je rečeno nekakav modul za napajanje ambijentalne.. stekao sam dojam da je 1 na autu iz kratke konverzacije..

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Što se tiče kvačila, probao sam par puta krenut "na ženski način", i koliko vidim/osjetim, sad ne trese više... do sljedeći puta :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Btw, kakav je vama taj mjenjač s 6 brzina, prvo full mi čudno šalta a teže ide u .2, 5. i 6., a 5. je za pogodit katastrofa, redovito zapinje i teško ulazi :), jel tu ima svrhe da mjenjam ulje u mjenjaču? Tj jel tko to i radio dosad... Tj. da budem iskren... gori mjenjač u autu nisam imao. Mislim da sad po zimi su još izraženiji problemi.

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, macan said:

Btw, kakav je vama taj mjenjač s 6 brzina, prvo full mi čudno šalta a teže ide u .2, 5. i 6., a 5. je za pogodit katastrofa, redovito zapinje i teško ulazi :), jel tu ima svrhe da mjenjam ulje u mjenjaču? Tj jel tko to i radio dosad... Tj. da budem iskren... gori mjenjač u autu nisam imao. Mislim da sad po zimi su još izraženiji problemi.

Ja nisam nikad vozio auto s boljim mjenjačem. Nije predug hod i direktan, osjetiš da usjeda. Na mom je mjenjan set kvačila i jedino mi malo zapinje iz 2 u 3 jedino ako sam pri dosta većim okretajima.

Link to comment
Share on other sites

Btw, kakav je vama taj mjenjač s 6 brzina, prvo full mi čudno šalta a teže ide u .2, 5. i 6., a 5. je za pogodit katastrofa, redovito zapinje i teško ulazi :), jel tu ima svrhe da mjenjam ulje u mjenjaču? Tj jel tko to i radio dosad... Tj. da budem iskren... gori mjenjač u autu nisam imao. Mislim da sad po zimi su još izraženiji problemi.
Prvo provjeri nosace motora i mjenjača.
Ulje nikad nije loše promjeniti.
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, macan said:

Btw, kakav je vama taj mjenjač s 6 brzina, prvo full mi čudno šalta a teže ide u .2, 5. i 6., a 5. je za pogodit katastrofa, redovito zapinje i teško ulazi :), jel tu ima svrhe da mjenjam ulje u mjenjaču? Tj jel tko to i radio dosad... Tj. da budem iskren... gori mjenjač u autu nisam imao. Mislim da sad po zimi su još izraženiji problemi.

Meni je mjenjac zakon, pogotovo u odnosu na megane 2 koji sam prije imao. Puno kraci hodovi i ide fino glatko da ga mozes jednim prstom mijenjati. Jedino sad kad je jako hladno moram prakticki stati da bi ubacio u 1. brzinu ali to je normalno na hladnoci. 

Link to comment
Share on other sites

Također, prezadovoljan mjenjačem. Možda je tako zato što sam tek na nešto iznad 6000 km? 😊

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, PAnta013 said:

Također, prezadovoljan mjenjačem. Možda je tako zato što sam tek na nešto iznad 6000 km? 😊

Ja sam na 57k i radi dobro kao i prvog dana 😊

Link to comment
Share on other sites

Meni je isto sve ok sa mjenjačem, ali mislim da mi opet balans stangice odlaze... jbg tek su druge, možda su sa trećima pogodili... ili cu to prepustiti BB a ovlasteni odhebat u skoku...

Link to comment
Share on other sites

Ja sam na 7tkm dobio novi mjenjač ali ni taj nije neka sreča,teško se mjenja iz 1.u 2.

Inače dali je normalno da u vožnji kada pustim gas i počne kočenje motorom u tom trenutku kazaljka okretaja zatitra par puta gore dolje za nekih 100-200 okretaja i ručica mjenjača se pomakne malo naprijed nazad par puta.isto to se dogodi kad opet dam gas i motor počne vuči?

Bojim se da postoji negdje neka zračnost pa da opet mjenjač ne prolupa,za sad ne čujem nikakvo lupanje

 

Link to comment
Share on other sites

12000km,onda i on ima tvorničku grešku.

Za tjedan dana imam A servis pa ću pitati ..

 

 

 

 

 

 

 

Edited by Ivicakr
Link to comment
Share on other sites

Meni je mjenjac zakon, kvacilo tj papuca je predugog hoda, to definitivno, ima malo mjesta za velike noge ali ko mi kriv s 47, 48 tenisicom, jebiga

Samo saltanje je putar, mrvu jaci zvuk pri saltanju, i ja na 57tkm, nema tu nekih problema

Trzaj i nosaci motora su renault boljka, mislio sam da su rijesili skroz to s trojke ali nisu do kraja, jednostavno je takav inzinjering

Vise manje zadovoljan, u kompletu meni to jako dobro

+/-

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

Ma šta da vam kažem, polako se auto pretvara u hrpu nerješivih problema i zuvkova, takvi ne očiti problemi su agonija za nači i poraviti, majstora kojem da da zajebavat sa time još teže. Jednostavno previše toga za noviji auto... Što se tiče tih nosača to nekad zna bit očito a nekad živo s**nje... pajserirao sam sa tastom nosač mjenjača al ništa to ne izgleda da ima lufta... a ja bi baš rekao da je do toga, pogotvo kad u prvoj otpustim do kraja kvačilo neš lupi kad krene. Ovako motor u prvoj ne mrda kad digneš haubu i od ispod. Kažem jednostavno previše toga. Bezveze tu kukam umjesto da tu kramu prodam i završim sa renolom jedom za svagda. 

Edited by macan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mene zivciraju parking senzori na meganeu 4, uzasno su spori. Dodjem do zida, stanem i aktiviraju se tek posle pola sekunde.. original, nisu aftermarket, dijagnosticki sve ok.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Da, i meni je to koma, malo si brzi i nema šanse da se stignu aktivirati. Na trojci puno bolje rade...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.