Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

14 minutes ago, paco said:

Kolega Mikac, ako ti je neki od tih automobila napet, uzmi nekog autolimara plati mu dnevnicu i gotovo. Tržište je trenutno takvo, a nema naznaka da će biti bolje barem još 2 god. Hebeš 1000kn, ako ćeš već dati 110 ili 115kkn….

Čemu? sa svima je neš bilo, il je skinuto il je kresnuto... inače nema računice kod prodaje...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Car vertical može spasiti kada nađeš auto i vidiš da je udaren, možeš pričati i prepoznati priču dalje. Kilometre da ne kažem. Čisto taj dio da znam na čemu sam kada pričamo. Samo car vertical nema smisla 

Link to comment
Share on other sites

Ovakvog udarenog uzeo bi odmah bez razmišljanja ako je ok cijena.
Apsolutno ništa nosivog nije dobilo. Kupim vrata, sjedalo, air bag, zatezač pojasa i popravim centralu.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, paco said:

Kolega Mikac, ako ti je neki od tih automobila napet, uzmi nekog autolimara plati mu dnevnicu i gotovo. Tržište je trenutno takvo, a nema naznaka da će biti bolje barem još 2 god. Hebeš 1000kn, ako ćeš već dati 110 ili 115kkn….

Da li je dovoljan ovakav uređaj da zamijeni limara? Navodno koliko sam čuo bilo kakav naknadni nanos laka je nekoliko puta deblji od tvorničkog, pa bi se u vrlo kratkom vremenu možda moglo saznati da li auto ima tvornički lak ili je naknadno lakiran. Svakako jeftinije od limara i mogu ga poslije i prodati. Naravno ako je takva metoda pouzdana. Ima li tko iskustva s takvim uređajima?

Link to comment
Share on other sites

Ma ne nosi nikakve mjerače debljine laka. Da si meni došao s tim mjeračem kada sam prodavao auto, bio bi lijepo zamoljen da napustiš ogled. 😂

Šalu na stranu, ljudi od struke odmah vide sve. Bilo mehaničar, bio limar.

 

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, paco said:

Ma ne nosi nikakve mjerače debljine laka. Da si meni došao s tim mjeračem kada sam prodavao auto, bio bi lijepo zamoljen da napustiš ogled. 😂

Šalu na stranu, ljudi od struke odmah vide sve. Bilo mehaničar, bio limar.

 

Da li itko išta zna o autokući GOLD AUTOMOBILI iz Koprivnice? Jedino što sam uspio saznati da je to bivši Toyota salon i to je sve. Radi se konkretno o ovom oglasu i dopuštaju sve provjere, jamstvo 12 mjeseci.

Citiram: "Prije same kupnje dozvoljavamo apsolutno sve provjere na zahtjev kupca - provjera putem broja šasije, odlazak u bilo koji servis na pregled u Koprivnici, dovođenje mehaničara, limara ili druge kompetentne osobe i slično"

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-1.6-dci-130-gt-line-paket-atraktivan-12-mj-jamstvo-oglas-37191125

P.S. na carVerticalu ovaj Megane je čist ko suza za razliku od onog drugog također iz Koprivnice, u Štarkelju kažu da je sve uredno što se tiče servianih intervala. Prvi vlasnik, uvoz iz Njemačke. Jedino nema grijanje sjedala na što sam ciljao, ali morat ću to otpisati ukoliko odluka padne na ovaj primjerak. Ipak ima full LED, pa to spašava stvar. 

Link to comment
Share on other sites

U GOLDu sam kupio Meg4 karavan 1.6dci gt line '16. sa 88tkm uvezen iz DE. Dao sam 92tkn za njega (dobio sam jamstvo na motor i pomoc na cesti). 

Na moj zahtjev smo isli u ovlasteni servis u Kc gdje je auto pregledan (moram priznat ne bas detaljno) i na temelju pregleda smo skinuli 2tkn cijenu nakon ponesto natezanja sa prodavačem. 

Malo mi je falilo da se okrenem i odem bez auta zbog njihovog bahatluka ali nisam jer je cijena bila dobra i auto je ispunjavao sve sto sam htio (karavan, gt line, 1.6 dci, sto manje km, mali ekran, ful LED) osim boje. 

Uz auto sam dobio sve racune od servisa i svega sto je rađeno kod prvog vlasnika. 

U 10mj sto je auto kod mene nemam previse zamjerki osim sto mi mumljaju amortizeri, moram nadopuni klimu i obazezno odradit update Rlinka jer mi dosta cesta nije ucrtano. 

 

Edited by margax
Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, margax said:

U GOLDu sam kupio Meg4 karavan 1.6dci gt line '16. sa 88tkm uvezen iz DE. Dao sam 92tkn za njega (dobio sam jamstvo na motor i pomoc na cesti). 

Na moj zahtjev smo isli u ovlasteni servis u Kc gdje je auto pregledan (moram priznat ne bas detaljno) i na temelju pregleda smo skinuli 2tkn cijenu nakon ponesto natezanja sa prodavačem. 

Malo mi je falilo da se okrenem i odem bez auta zbog njihovog bahatluka ali nisam jer je cijena bila dobra i auto je ispunjavao sve sto sam htio (karavan, gt line, 1.6 dci, sto manje km, mali ekran, ful LED) osim boje. 

Uz auto sam dobio sve racune od servisa i svega sto je rađeno kod prvog vlasnika. 

U 10mj sto je auto kod mene nemam previse zamjerki osim sto mi mumljaju amortizeri, moram nadopuni klimu i obazezno odradit update Rlinka jer mi dosta cesta nije ucrtano. 

 

Ej hvala ti na što si podijelio iskustvo. Ok, možemo onda konstatirati da baš ne kemijaju previše, ali su malo bahati. Ipak svakako treba pregledati i pokušati sniziti cijenu. 

Link to comment
Share on other sites

Također mogu potvrditi da su bahati. Ja sam svoj uzimao prije 5 mjeseci kada su cijene već podivljale tako da nisam imao tu opciju pretrpit zbog "dobre" cijene. Na kraju je ipak ispalo dobro jer sam piknuo auto sa puno ljepšom plavom od crne a preko tog da nemam grijana sjedala sam prešao. 

A i oba mumljaju tako da sam tu na istom.  🙃

Edited by zibel
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, zibel said:

Također mogu potvrditi da su bahati. Ja sam svoj uzimao prije 5 mjeseci kada su cijene već podivljale tako da nisam imao tu opciju pretrpit zbog "dobre" cijene. Na kraju je ipak ispalo dobro jer sam piknuo auto sa puno ljepšom plavom od crne a preko tog da nemam grijana sjedala sam prešao. 

A i oba mumljaju tako da sam tu na istom.  🙃

Ma ako su samo bahati onda super. To me ne dira, samo da s autom nije neka muljaža. Najgori su oni fini, ljubazni s mačkom u vreći.

Danas, sam se malo informirao kod Anđelka za promjenu lanca ukoliko budem imao problema s istim kao neki vlasnici/ce 1.6dci motora. I na kraju nije to neka tragedija. Kod njega je oko 1500kn set za izmjenu lanca plus ruke računam do 3000kn, pa ajde ne vidim tu ogromni problem da me to i snađe jednog dana kada sam se već odlučio na 1.6dci. 

Link to comment
Share on other sites



... ili odeš sam po vozilo (švabe još uvijek vole keš pa znaju dosta spustiti cijenu).


Jednostavno ne mogu ne reagirati na ovo: a za sta bi inace kupio auto, za eksere?! Uvijek mi iskoci zila ludara na celu, kad mi netko kaze da nudi cash i onda ocekuje, valjda da mu se otvore vrata raja.



...
P.S. na carVerticalu ovaj Megane je čist ko suza za razliku od onog drugog također iz Koprivnice, u Štarkelju kažu da je sve uredno što se tiče servianih intervala. Prvi vlasnik, uvoz iz Njemačke.


OPREZ! Za aute iz Njemacke zbog zastite osobnih podatka, neces imati nikakvih unosa u CarVerticalu!

Ide to i korak dalje. Nakon sto sam kupio auto, sa svojim imenom u Prometnoj odem u ovlasteni da mi izlistaju full history i dobijem pedalu! Zalio sam se centrali, i od njih sam dobio pedalu sa obrazlozenjem -GDPR! Mjesto radnje Stuttgart.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, vip3141 said:


 

 


Jednostavno ne mogu ne reagirati na ovo: a za sta bi inace kupio auto, za eksere?! Uvijek mi iskoci zila ludara na celu, kad mi netko kaze da nudi cash i onda ocekuje, valjda da mu se otvore vrata raja.

 

Pa ne kupuju baš svi auto na keš jel tako?! I švabe odu do salona pa kupe auto na kredu, leasing itd. I koja je onda cijena??? Na temelju mog keša sam dobio 1000 eura nižu cijenu pa ti imaj žile ludare po čelu...

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, vip3141 said:


 

 


Jednostavno ne mogu ne reagirati na ovo: a za sta bi inace kupio auto, za eksere?! Uvijek mi iskoci zila ludara na celu, kad mi netko kaze da nudi cash i onda ocekuje, valjda da mu se otvore vrata raja.

 


 

 


OPREZ! Za aute iz Njemacke zbog zastite osobnih podatka, neces imati nikakvih unosa u CarVerticalu!

Ide to i korak dalje. Nakon sto sam kupio auto, sa svojim imenom u Prometnoj odem u ovlasteni da mi izlistaju full history i dobijem pedalu! Zalio sam se centrali, i od njih sam dobio pedalu sa obrazlozenjem -GDPR! Mjesto radnje Stuttgart.
 

 

Bome krasno. To znači da je uvoz iz Njemačke čista lutrija i ništa drugo. Nakon ovoliko istraživanja i pomoći vas forumaša još sam nigdje. Bolji mi je onda onaj Megane iz Austrije s dvije štete na carVerticalu procijenjene na 500-1500 eura prva i druga 1500-3000 eura, jer po svemu ovdje napisanom to su debelo napucane cijene i vrlo je lako moguce da su to štete tipa puknuti branik, šajba, far, retrovizor ili sl. A muke nemile, daješ torbu novaca i ne znaš što ćeš dobit. 

Link to comment
Share on other sites

Prije 2 dana dok mi je auto bio na velikom servisu kod mog mehaničara, u drugom boksu na dizalici A3. Ja malo škicnem od ispod a ono sve živo pokriveno površinskom korozijom, na mjestima i malo jača. Dečko skidao diskove na tom autu, hrđavi za popizdit. Ja onako komentiram,  to uvoz iz njemačke dio gdje dosta dole ceste, kaže moj mehanicar da misli da nije to nego da je to auto iz poplave… uvoz Njemačka..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

I moj Kadjar je došao iz Njemačke i ima dosta hrđe ispod. Na mostu, ramenima, dijelovima ovjesa. Prednji diskovi su bili strašno hrđavi u onim rupama za ventilaciju. Zamijenio sam ih jer su bili potrošeni.
Sva ova hrđa je površinska i lako se sanira. Po ničemu ne bi rekao da je uzrok bilo što drugo osim soli.

Sent from my SM-G981B using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, mocho said:

Pa ne kupuju baš svi auto na keš jel tako?! I švabe odu do salona pa kupe auto na kredu, leasing itd. I koja je onda cijena??? Na temelju mog keša sam dobio 1000 eura nižu cijenu pa ti imaj žile ludare po čelu...

Prodavacu nema veze jel ti uzimas na kredu ili leasing, on dobiva lovu odmah. Stovise, neki su u kombinaciji s bankama ili leasing kucama pa daju popust ako uzimas na taj nacin. Uzimali smo nedavno novi Master i ponuda ako uzimamo na leasing je bila par tisuca kuna jeftinija...

Link to comment
Share on other sites

Nemam sada sliku. Žena ogrebala Aurisa, tj zardinjera skočila na nju :). Mozda 40tak cm ogrebotina pola na prednjim pola na zadnji vratima. Do lima i lagano udubljeno. Popravljeno u ovlaštenom u Njemačkoj 1200 euro popravak. Vjerujem da bi u Hrvatskoj platio 500euro Max.

Ujak vozio u rikverc sa prikolicom sa Rapidnom Puranom i udario sam sebe. Procijenili u Njemačkoj u neovlaštenom 2000 eura, složio u Hrvatskoj za cca 300.

Samo da se vidi usporedba cijena i što kaže car vertical.

Link to comment
Share on other sites

Vjera je zeznuta nekad.

Kod Jože u štali moooožda, u ovlaštenom sigurno ne za te novce...

Na crno, bez racuna dakle, komad dođe 150€. Ovo je naravno urbana legenda.
Zašto?
Zato što je uvijek faktor znan kao kvaka u pitanju.

Npr:
- to je hauba, ima tu više materijala...
- to je krov sa šiberom
- triba skidat lajsne, oplatu, bravu,...
- to je akril/metalik/perla/izaberibilostopozelji (ovo već koriste i početnici)...
- tu su parking senzori, mrežica,...

Uglavnom ako ima tko da mi riješi u ovlaštenom zadnji branik za 250€ (dakle račun sa pdv), boja obična, nema krpanja, par ogrebotinica, boja bijela nemetalic, molim inbox.

Može i na crno bez pdv za 200€ (satnica ovlaštenog bez poreza).

Sent from my RMX2170 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Domba said:

Nemam sada sliku. Žena ogrebala Aurisa, tj zardinjera skočila na nju :). Mozda 40tak cm ogrebotina pola na prednjim pola na zadnji vratima. Do lima i lagano udubljeno. Popravljeno u ovlaštenom u Njemačkoj 1200 euro popravak. Vjerujem da bi u Hrvatskoj platio 500euro Max.

Ujak vozio u rikverc sa prikolicom sa Rapidnom Puranom i udario sam sebe. Procijenili u Njemačkoj u neovlaštenom 2000 eura, složio u Hrvatskoj za cca 300.

Samo da se vidi usporedba cijena i što kaže car vertical.

Ha, ha, ha al sam se nasmijao na ovo "zardinjera skočila na nju" :))

...uglavnom eto još jedne potvrde da možda ne bježim od Meganea iz Austrije s nekim oštećenjima od 500-3000€ na carVerticalu, jer zaista se može raditi o zamjeni branika, vrata, fara i sl...teško da je to išta ozbiljnije. S druge strane taj austrijanac je 2017. i presao 96000km, a njemac je 2016. i prešao 112000km, a cijena ista 114k kn. Plus austrijanac ima grijana sjedala. Njemac je čist na carVerticalu al izgleda da to ništa ne znači.  Evo poslat ću ovdje oba izvješća, pa ako tko primjeti nešto sumnjivo molio bih da napiše 

 

 

uvoz iz austrije.pdf uvoz iz njemacke.pdf

Link to comment
Share on other sites

Počeo me nervirati ključ. Moram tačno pogoditi mjesto na kojem je mikroprekidač (izvinjavam se ako sam promašio termin), i pri tome upreti ko sivonja. Probao sa rezervnim (nesklapajući), radi odlično. Pipneš i otključava/zaključava. Da li je ko imao ovaj "problem"?

Link to comment
Share on other sites

Pa ne kupuju baš svi auto na keš jel tako?! I švabe odu do salona pa kupe auto na kredu, leasing itd. I koja je onda cijena??? Na temelju mog keša sam dobio 1000 eura nižu cijenu pa ti imaj žile ludare po čelu...
Ajd da jos jednom probam objasniti. Skoro sve autokuce imaju dogovore s financijskim institucijama u vezi financiranja auta. Tu dobijaju dodatnu proviziju, ako ti uvale kakvu ratu. To ti vec ide na velika vrata u HR, a u DE je vise pravilo nego iznimka.

Zasto bi tebi autokuca auto od 10.000€ dala za 9.000€, ako ga sutra moze prodati nekome preko neke krede/leasinga/... za 10.000€ i dobiti jos 500€ provizije od banke.

Ajmo ici korak dalje, zasto bi ja (ili ti) prodao auto od 10.000€, nekome za cash ali za 9.000€, ako ga za 3 dana mozes prodati nekome drugome za 10.000 ali na kredit. Tebe ce banka isplatiti u roku 1-2 dana. Ne znam za tebe, ali ja ne mogu zaraditi 1.000€ cistaka za 3 dana :-)
Link to comment
Share on other sites

Meni kada sam kupovao auto...rekli da je njima isto, keš ili kreda🤣

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, vip3141 said:

Ajd da jos jednom probam objasniti. Skoro sve autokuce imaju dogovore s financijskim institucijama u vezi financiranja auta. Tu dobijaju dodatnu proviziju, ako ti uvale kakvu ratu. To ti vec ide na velika vrata u HR, a u DE je vise pravilo nego iznimka.

Zasto bi tebi autokuca auto od 10.000€ dala za 9.000€, ako ga sutra moze prodati nekome preko neke krede/leasinga/... za 10.000€ i dobiti jos 500€ provizije od banke.

Ajmo ici korak dalje, zasto bi ja (ili ti) prodao auto od 10.000€, nekome za cash ali za 9.000€, ako ga za 3 dana mozes prodati nekome drugome za 10.000 ali na kredit. Tebe ce banka isplatiti u roku 1-2 dana. Ne znam za tebe, ali ja ne mogu zaraditi 1.000€ cistaka za 3 dana 🙂

Sve to stoji sa provizijama kao što si rekao, u to ne ulazim, ali kada ti dobiješ gotovinu, kada lova ne ide preko trans. računa lakše je manipulirati izlaznim fakturama, pravdati novce na ovaj ili onaj način i staviti sebi u džep mnogo više od recimo tih 1000 eura... 

Link to comment
Share on other sites

Nego, ne znam da li je vrijeme za pitati... mozda mogu uvaliti svog za ok cifricu haha.

Bose sjedala, imam cvrčak kada je sjedalo povišeno. Dolazi ili iz lađe sjedala ili onih škara za dizanje/spuštanje. Kao da se čuje da nešto po nečemu udari kod jačih zavoja ili brzih ležećih. Kada je sjedalo na nuli sve je ok.

Netko možda ima sličnu situaciju? Mislio sam da neki kabel lupa po nečem kada je u zraku ali nije...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.