Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

1 hour ago, Med0 said:

To sa kilerom se meni dogodilo par puta na Cliu. Radi se o termoprekidaču na samom kileru koji mehanički aktivira max brzinu ventilatora kada temperatura ode preko cca 100 stupnjeva. To je ujedno i failsafe ako zakaže senzor temperature vode.

Stvar je u tome što si stao i ugasio motor pa tekućina više ne cirkulira kroz kiler i treba mu dugo da se ohladi pri vrhu gdje se nalazi taj termoprekidač.

Jednom sam malo stiskao Clia prije izmjene ulja da se ulje ugrije i bolje iscuri. Bilo je ljeto, upržilo na jače. Digli Clia na dizalicu, a on upalio ventilator. Puhao je tako jako i dugo da je u radioni nastalo usijanje, a vani 35+  

Zamolili su me da to više ne radim :D

E da to je buka nemila i plus mislim se izvuć će mi akumulator nastavili li tako u nedogled.

Link to comment
Share on other sites

1.6dci drži upaljen ventilator desetak minuta nakon gašenja motora ako je radio regeneraciju dpf-a. Nema to veze sa stiskanjem, ja svog nikad nisam čuo da pali ventilator ma kako ga gazio.

Sent from my SM-G981B using Tapatalk


+1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Mikac said:

E da to je buka nemila i plus mislim se izvuć će mi akumulator nastavili li tako u nedogled.

To ti normalno, al istina ima veze sa gazenjem, jer brže začepi... računaj si svaki par dana pirenje... po zimi neće jedino :)

ps. moram reći... guši me :)  Ovaj tvoj potpis... koji je video, zauzme pol ekrana svaki tvoj post :)

Edited by macan
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1.6dci drži upaljen ventilator desetak minuta nakon gašenja motora ako je radio regeneraciju dpf-a. Nema to veze sa stiskanjem, ja svog nikad nisam čuo da pali ventilator ma kako ga gazio.

Sent from my SM-G981B using Tapatalk


Točno tako [emoji106]
Link to comment
Share on other sites

On 24. 05. 2022. at 17:48, filiplolic said:

1.6dci drži upaljen ventilator desetak minuta nakon gašenja motora ako je radio regeneraciju dpf-a. Nema to veze sa stiskanjem, ja svog nikad nisam čuo da pali ventilator ma kako ga gazio.

Sent from my SM-G981B using Tapatalk
 

Nisam mogao odgovoriti jer sam mijenjao email na accountu, pa nikako dva dana aktivirati s gmail-om. Na kraju je poslovni email prošao aktivaciju. Uglavnom hvala tebi i drugima na odgovoru. Da izgleda da je to regeneracija. Nisam nikad bio u turbo dizel vodama, pa eto sve je to za mene novo i odmah panika:) U buduće ga neću prekidati u postupku regeneracije.

On 24. 05. 2022. at 20:34, macan said:

To ti normalno, al istina ima veze sa gazenjem, jer brže začepi... računaj si svaki par dana pirenje... po zimi neće jedino :)

ps. moram reći... guši me :)  Ovaj tvoj potpis... koji je video, zauzme pol ekrana svaki tvoj post :)

Macane, moj potpis s videom ili? Ne kužim, nisam stavljao nikakav potpis s videom. 

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, Mikac said:

Nisam mogao odgovoriti jer sam mijenjao email na accountu, pa nikako dva dana aktivirati s gmail-om. Na kraju je poslovni email prošao aktivaciju. Uglavnom hvala tebi i drugima na odgovoru. Da izgleda da je to regeneracija. Nisam nikad bio u turbo dizel vodama, pa eto sve je to za mene novo i odmah panika:) U buduće ga neću prekidati u postupku regeneracije.

Macane, moj potpis s videom ili? Ne kužim, nisam stavljao nikakav potpis s videom. 

Pa bio je stalno neki video ispod. Sad ga nema vise 😀

Link to comment
Share on other sites

Just now, macan said:

Pa bio je stalno neki video ispod. Sad ga nema vise 😀

Nemam pojma kakav je to fantomski, naprasiti video bio. Dobro da je nestao. 😃

...no da se vratimo na Mega. Imam problema sa škljocanjem vozačevog sjedala kod življe vožnje po zavojima i svaki put kada izlazim iz Mega. Sjedala su GT. Nako čuje se škljoc kao da je neki šaraf malo popustio. Čini mi se da je negdje u topicu bilo spominjano, ali ne mogu pronaći. 

Link to comment
Share on other sites

Malo prouči...imas u mojoj temi, Cindrici skinuli...rijesili...vec 50000 km nema zvuk

Link to comment
Share on other sites

ja jos uvijek vidim napinjanje clia na videu...

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, shogo said:

Malo prouči...imas u mojoj temi, Cindrici skinuli...rijesili...vec 50000 km nema zvuk

Hvala...proučit ću u tvojoj temi. Nije da gori, ali volio bih to riješiti, pa ću se vjerojatno Cindrićima obratiti.

19 minutes ago, Ruske said:

ja jos uvijek vidim napinjanje clia na videu...

Ja zaista ne znam gdje u profilu to mogu maknuti? Da li je to onaj video gdje ja napinjem Clio s Gabrom kao kamermanom? Mislim idemo u OT, ali bilo bi dobro da vas ne iritira neki stari snimljen iz zafrkancije prije 10 god.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ruske said:

ja jos uvijek vidim napinjanje clia na videu...

jooj i ja...  izgleda da se na mobitelu ne vidi al na kompu da..

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Mikac said:

Ja zaista ne znam gdje u profilu to mogu maknuti? Da li je to onaj video gdje ja napinjem Clio s Gabrom kao kamermanom? Mislim idemo u OT, ali bilo bi dobro da vas ne iritira neki stari snimljen iz zafrkancije prije 10 god.

Evo sam ti maknuo potpis Mikac.....neki video je bio stavljen koji je zauzimao pola ekrana.

 

Nego, čestitke na vozilu, puno lijepih kilometara ti želim.

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, macan said:

jooj i ja...  izgleda da se na mobitelu ne vidi al na kompu da..

Da stvarno vidi se na kompu. Ja za to nisam ni znao, jer sam joristio samo mob za forum. K tome nisam ni vlasnik videa nego mi je samo bio na listi youtubea "watch later". Maknuo sam ga s liste i sad koliko vidim nema ga ni na kompu, međutim i dalje mi nije jasno kako je dospio na forum kao potpis. Neda se Cliač od mene nakon 15 godina🤗

30 minutes ago, petak said:

Evo sam ti maknuo potpis Mikac.....neki video je bio stavljen koji je zauzimao pola ekrana.

 

Nego, čestitke na vozilu, puno lijepih kilometara ti želim.

Hvala na čestitkama! Također i ja se nadam da će biti puno sretnih kilometara, a za rješavanje problema i dobar savjet nema boljeg mjesta od ovog foruma. Već sam se poprilično informirao za mojeg Mega. Hvala svima!

Link to comment
Share on other sites

pa ne smeta, zasto bi napinjanje smetalo, kad i sami napinjemo svaki dan 😛 samo je stvarno pol stranice zauzimao prostorno

Link to comment
Share on other sites

Za 3 dana će biti godinu dana od kad vozim ovaj Megane pa ću probati što objektivnije napisati svoja iskustva. U tih godinu dana sam napravio 43 000 km svakakve vožnje pa imam materijala.

 

LOŠE

Prednji amortizeri mumljaju, više po ljeti nego po zimi. Nekad me živciraju, nekad ne. Podmazivanjem sam to riješio u trajanju od nekih 5000 km, kasnije se opet vratilo. Možda stavim nove kad ću imati viška para.

Ne radi mi pranje stražnjeg stakla. To se već ovdje pisalo. Nisam ni probao popraviti jer mi nije bitno, ali da zabilježimo.

Cvrčak u naslonu za glavu suzovača, riješio sam s malo selotejpa.

Tu i tamo cvrčak u desnom zvučniku. Češće se čuje nego ne. Isto vrijedi za retrovizor (?), ako dolazi od tamo.

Za bunker s kojeg curi voda po glavi ili lošu plastiku na kvakama od vrata znate.

Mislim da je to to.

DOBRO

EDC mjenjač s ovim motorom (1.7 110 kw) funkcionira odlično. Dovoljno momenta (340 nm) za bezbrižno prestizanje i za pobjeći klincu u BMW jedinici kad ti se nabije na guzicu.

Auto je za moje pojmove jako udoban i dobro leži na cesti. Generalno sam jako zadovoljan kako se vozi.

Potrošnja - prosjek prosjeka je 6 L. Po gradu mislim da bi bilo oko 6.5, možda i više (ne vozim primjerice 5 dana svaki dan samo u gradu pa ne znam), otvorena cesta 5.5 L. 

I to je to. 

Kvarova nije bilo, servisiram ga po PS-u, generalno nemam zamjerki. Vidjet ćemo kako će biti za 100 000 km jer vjerujem da ćemo se još dugo družiti. 

 

Inked20220508_162935_LI.jpg

  • Like 12
Link to comment
Share on other sites

Pa fino si km natukao u god dana…nisam znao da taj motor ima 340nm, pa to vuče kao vlak😄.

Super je što te muče samo nebitne sitnice, važne stvari su očito tip-top. 👍

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, paco said:

Pa fino si km natukao u god dana…nisam znao da taj motor ima 340nm, pa to vuče kao vlak😄.

Super je što te muče samo nebitne sitnice, važne stvari su očito tip-top. 👍

Sljedeće godine računam da će biti upola manje km jer ovo je previše :D 

 

Vuče dobro, nemam se na što previše žaliti.

Link to comment
Share on other sites

Vezano uz ventilator nakon gašenja auta. Kako uopće znati da je počeo radit regeneraciju? Došao sam doma, ugasio auto i čujem da puše ventilator nekih 10ak minuta. Ima li koristi palit ga opet i ići ga negdje ganjat ili ne? 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, zibel said:

Vezano uz ventilator nakon gašenja auta. Kako uopće znati da je počeo radit regeneraciju? Došao sam doma, ugasio auto i čujem da puše ventilator nekih 10ak minuta. Ima li koristi palit ga opet i ići ga negdje ganjat ili ne? 

Nema šanse po ničem skužit, neće ni dignut okretaje, neće se ni jače čut, onesposobi start i stop al to nekad zna i iz drugih razloga a ja ga osobno odma i gasim čim upalim auto, jedino po ventilatoru da radi ako je klima ugašena... a to je rijetko...  kažem imam sad 3 godine megana, i baš sam ga pratio i nikad do sada skužio. Ono što smo pisali da paljenje tempomata hoće  "trigerirat" regeneraciju. I mislim da kad ga ugasiš da ti neće nastavit regeneraciju. Kod mene sam jedino primjetio da mu je jako pao razmak regeneracije, bilo je jednom tjedno sad je na svaka 4 dana... a uvijek iste relacije do 10 km.

Link to comment
Share on other sites

Generalno je auto udoban...ali, ne i mekan, štoviše golfovski je tvrd...dosta se osjete udarci, ali npr. 500km odjednom odradio dosta puta, van kao da sam u nekoj višoj klasi.

Link to comment
Share on other sites

Što se tiče mog opisanog problema s odljepljenim retrovizorom i eventualne zamjene cijele šajbe sa senzorima (ukoliko sanacija ne bude moguća, a sve mi se čini da i neće), odlučio sam se za Laus. Cijena je 1800kn s ugradnjom original Pilkington bez Renault logoa. Međutim gdje otići u Laus, da li je usluga ista u sve 3 poslovnice, ima li tko kakvih ugodnih/neugodnih iskustava? Novi Zagreb (Kajzerica), Sv. Nedelja, Ivanja Reka? Išao bih do Ivanje Reke, ali nije problem i Sv. Nedelja ili Kajzerica. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da li mi tko može poslati link gdje jasno mogu vidjeti intervale zamjene svih filtera, ulja, kočione i rashladne tekućine za Meg IV 1.6 dci 130ks. Recimo ne mogu naći koliko točno ide rashladne tekućine koju bih mijenjao budući imam na satu 113 000km. Za ulje znam da je ide Elf 5W30 Full-Tech FE RN 0720 ili Castrol GTX C4 RN 0720. Za antifriz sam ovdje na forumu saznao da je GLACEOL RX TYPE D, ali koliko litara ne uspjevam pronaći? Koliko kočione tekućine? Za ulje su mi u renault servisu rekli da ide 6.4L, međutim na izmjeni ulja je na kraju ispalo 6L do sredine šipke. Eto malo sam zbunjen oko količina.

Link to comment
Share on other sites

Evo nešto za sve koji imaju problema za debilnim brizgaljkama za tekućinu za pranje stakla. Na prvim verzijama megana su brizgaljke sa slike desno, a revidirane su lijevo nemam pojma od koje godine. Uživajte. 

Screenshot_20220610-172102_WhatsApp.jpg

Screenshot_20220610-172112_WhatsApp.jpg

20220610_163205.jpg

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, McRazor said:

Evo nešto za sve koji imaju problema za debilnim brizgaljkama za tekućinu za pranje stakla. Na prvim verzijama megana su brizgaljke sa slike desno, a revidirane su lijevo nemam pojma od koje godine. Uživajte. 

Screenshot_20220610-172102_WhatsApp.jpg

Screenshot_20220610-172112_WhatsApp.jpg

20220610_163205.jpg

Svaka čast, puno hvala na ovom korisnom infou. Također kao većina ostalih i ja sam nezadovoljan brizgaljkama na svom GT Lineu 2016. Baca samo na donji dio šajbe tako jadno da brisači ne pokupe ništa prema gore. Na Cliu 2 2000.g. sam bio razočaran, ali još više na Meganeu koji nakon 16 godina ima isti ako ne i gori problem. 

Link to comment
Share on other sites

Još da nam uskoči lageros sa ponudama i kompletni smo...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.