Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB
 Share

Recommended Posts

9 hours ago, Marko_Os said:

Jesi nekad spajao aku na punjač ili si ga vozio tih 5 godina bez punjenja?

Nisam nikad. Imam punjač al neznam jel se smije sa tim "starim tipom" punjaca punit ove nove akumulatore, zapravo mi se nikad nije dalo to iztraživat. Al sad kad vidim koliko košta možda ne bi bilo loše nabavit neki agm punjac.

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Ček, jel tvoj AGM i EFB?

Izgleda isto kao i na mom klitorisu ali baš na onom dijelu gdje kod mene piše "L3 EFB" na tvojoj fotki se vidi neki odsjaj pa se na da pročitati.

I kažeš, nije trebalo nešto kodirati po autu, naučit ga da ima novi aku i slično?

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Flek said:

Ček, jel tvoj AGM i EFB?

Izgleda isto kao i na mom klitorisu ali baš na onom dijelu gdje kod mene piše "L3 EFB" na tvojoj fotki se vidi neki odsjaj pa se na da pročitati.

I kažeš, nije trebalo nešto kodirati po autu, naučit ga da ima novi aku i slično?

Ma vidi se da je L3 EFB, isto tako na mom Megu se vidi, samo je drukčiji raspored natpisa. Nisam skroz skidao plastike pa sam poslikao iz kuta, malo je blijedo al se vidi. 

20220615_133846.jpg

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Flek said:

Ček, jel tvoj AGM i EFB?

Izgleda isto kao i na mom klitorisu ali baš na onom dijelu gdje kod mene piše "L3 EFB" na tvojoj fotki se vidi neki odsjaj pa se na da pročitati.

I kažeš, nije trebalo nešto kodirati po autu, naučit ga da ima novi aku i slično?

Efb je... ma niš samo ga promjeniš.. mislim da je netko vec isto to pisao za meg4 na topicu akumatori.

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Mikac said:

...btw riješio sam škipanje zadnjeg kraja kod skretanja i po zavojima. Nije napinjanje vrata bunkera koja nisu dobro podešena, niti su amortizeri. Stvar je jednostavna, škripi ona daska koja se spusti kad zatvoriš bunker. Kad je otkopčaš i rukom mrdaš strašno škripi. Skinuo sam dasku i Megane više nije po zavojima kao gusarski brod s konopima koji se naprežu po valovima. Sad samo treba gledat da se stavi neki filc il sl. s donje strane daske da ne dolazi do škripe. Snimit ću video sutra. Još da pritegnem šarafe ležišta sjedala da ne škljoca po zavojima i porješavao sam sve (bar se nadam da je samo neki šaraf popustio). Ali ruku na srce nije to škljocanje toliko intezivno da je velika drama, ali živcira me svaki put kada izlazim iz auta i čujem škljoc ili kod življe vožnje po zavojima utjecajem bočnih sila. 

Obećao sam snimiti i video što se tiče škipanja i malo pojasniti. Eto možda netko ima tih problema pa si misli da su stražnji amortizeri, loše namještena peta vrata itd...a stvar je na kraju banalna. 

 

Edited by Mikac
  • Like 4
  • Thanks 2
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Pfffffff pa to je na Alfi 146 skripalo jos prije skoro 30 godina 😁

Link to comment
Share on other sites

Sličan problem imao prije - malo ove trake na kritičnim mjestima i riješeno. Možda bi čak i ona za elektro instalacije pomogla (iako je dosta tanka).

image.thumb.png.74a8343a9cb3aa72c235efedaafbdb03.png

Edited by Domagoj84
Link to comment
Share on other sites

Isto i kod mene bilo, zalijepio malo spužvaste trake duž grebena koji nosi dasku tako da ona stoji na spužvi sad :)

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, deckoskvarta said:

Isto i kod mene bilo, zalijepio malo spužvaste trake duž grebena koji nosi dasku tako da ona stoji na spužvi sad :)

Da treba sloj nečega da ne dolazi do trenja između filca daske i plastike koji se očito baš i ne vole. Ta gore anti squeak, anit rattle traka što je Domagoj84 preporučio očito je za takve namjene. A nekako ću se snaći, ali drago mi je da škripi daska a ne nešto od karoserije ili ovjesa što je teško i skupo sanirati. Možda mi se i škljocanje na sjedalu pokaže na kraju banalno riješivo, a ne da trebam mijenjati postolje sjedala koje je koliko sam se informirao oho ho skupo. Tko je u garanciji to je druga priča. 

Edited by Mikac
Link to comment
Share on other sites

Naravno da neće da upali kad treba..stigli na more, auto parkiran od četvrtka a danas bi trebao nazad za ZG.5e6aae6667a175af4d2409d256f5339f.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Isti aku sam ja OEM imao na meganu 3. Trajao je 3,5 godina i 90 tkm i nednostavno rekao doviđenja. EXide EFB, nema tu pomoći. Mom frendu na Kadjaru trajao isto godina i manje km..

Link to comment
Share on other sites

El za te novije aku treba neki posebni punjac il mogu i oni stariji bit dobri?

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, robyakarider said:

Svaki punjac je dobar dok ne skuhas bateriju XD

Pa po nekoj mojoj hobistickoj elektronici ti akumulatori mogu podnjet puno veca kažnjavanja pa stvarno ne bi trebalo bit razlike. Al moram googlat prije nego to napravim kao cinjenicu i da se mogu punit sa svime. Zato pitam.

Link to comment
Share on other sites

Zdravo ekipa,

Vozil Megana III 1.6 dCi 96 KW i do sada u ovih 8 godina, na autu nisam imao nikakav kvar. Prešli smo 195000 km, redovno održavanje, zamjena diskova i disk pločica i to je to. 

Motor je po meni za 10. Agilan i vrlo štedljiv, otvorena vožnja 3.5 litra, u gradu do 6 l maksimalno. E sada, Megane III je kao auto poprilično sirov, tvrd, neudoban, primijeti se štednja čak i u odnosu na Megane II. Sjedišta su u Meganu III lošija.

Jedan od kandidata za naredni automobil je Megane IV. Zanima me kakav se pokazao 1.6 dCi 96 KW Euro 6 motor? Da li je pouzdan kao Euro V? Ne bih bježao ni od 1.5 dCi sa 81/85 KW. 

Na temi o Talismanu sam čitao da im odlaze lambda sonde. 

Koliko vidim Megane IV ima znatno bolja sjedala od Megana III i udobniji je. Ali me brine što je kvalitet skaja/eko kože izrazito loš i brzo se poderu. To sam vidio i na Meganu III, Scenicu IV, Kadjaru. 

 

Capture.JPG

Link to comment
Share on other sites

Stavi navlake po mjeri ko ja i nikad ih nemoj maknuti pa nećeš vidjeti ni popucana sjedala niti prašinu koja se ispod skupila. 😎🙃

Link to comment
Share on other sites

Ako ideš sa 1.6 dci na 1.5 dci, bojim se da ćeš biti razočaran. Ja bih se teško pomirio sa osjetno slabijim performansama. barem je tako u Scenicu III kojeg vozim.

Po pitanju sjedala, možda da potražiš Megane IV koji ima potpuno platnena sjedala bez tog usranog skaja na bočnicama. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Teško ih je naći 1.6 dCi a da nisu Bose. 

Kod Scenica i Kadjara je još veći horor sa sjedištima jer su visočiji i čovjek se osloni dijelom noge pri ulasku i izlasku iz vozila.

Nešto imam osjećaj da je i ovaj centralni dio na zadnjoj klupi lošeg kvaliteta i da će se pohabati. Nadam se da ći naći verziju sa običnim sjedištima.

Capture.JPG

Edited by EsadCo
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Sad sam tek skuzio da mi nakon zamjene akumulatora vise nemoze pokupit podatke o pneumaticima.

Link to comment
Share on other sites

On 23. 07. 2022. at 15:32, macan said:

Sad sam tek skuzio da mi nakon zamjene akumulatora vise nemoze pokupit podatke o pneumaticima.

I nakon duže vožnje? Meni je isto trebalo nakon zamjene akumulatora par km dok se nije pronašao.

 

Da li se možda netko susreo sa šuštanjem iz klime u kabini? Čini mi se kao da je neka pukotina pa se čuje zvuk da negdje pušta. Klima hladi i dalje, ali mi se čini da nije to mrzlo kako treba bit. Pa eto da provjerim prije nego ode na punjenje klime :)

Edited by deckoskvarta
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, deckoskvarta said:

I nakon duže vožnje? Meni je isto trebalo nakon zamjene akumulatora par km dok se nije pronašao.

 

Da li se možda netko susreo sa šuštanjem iz klime u kabini? Čini mi se kao da je neka pukotina pa se čuje zvuk da negdje pušta. Klima hladi i dalje, ali mi se čini da nije to mrzlo kako treba bit. Pa eto da provjerim prije nego ode na punjenje klime :)

prošao sam 2000 iljade km od onda... mislim da bi do tada pokupio podatke :)

Link to comment
Share on other sites

Skuzio... kad drzis tipku OK u tom izborniku za pneumatike isto resetiras postavke kao kad hoces km resetirat... i onda povuce podatke o tlaku sa gumama.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Danas došao na posao. Parkirao auto i daljinski na ključu ne reaguje. Ni jedan od tri tastera. Ostavih ga otključanog. Nakon par sati čekanja upalio je bez problema. Došao sam kući, daljinski (tasteri) opet radi. Primetio sam već poduže da ponekad moram sivonjski pristisnuti taster da "uhvati". Auto je u produženoj garanciji, ali pretpostavljam da ni redovna ne pokriva ključ, a kamoli produžena. 

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.