Jump to content

Renault megane II Ph1, 1.6 16v mjenjač sa 6 brzina


Typhoon

Recommended Posts

Drugari da li je ko kemijao sa mjenjačima na ovom autu. Serijski mjenjač sa pet brzina JH3 142 je strašno kratak, u petoj brzini na 130km/h motor je na skoro 4000 obrtaja... što i nije baš najnaj za putovati zbog buke i potrošnje. Postoji li šansa da se na ovaj motor 1.6 16v (K4M) stavi mjenjač sa 6 brzina ND0 014 sa megana 2.0 16v? Jer koliko sam skonontao za razliku od VW-a koji ima svega nekoliko tipova zvona mjenjača, Renault ih ima neuporedivo više... nekad anlaser ide na prednju stranu zvona nekada na zadnju stranu zvona i koliko sam vidio čak ni senzor radilice nije uvijek na istoj poziciji. Ima li ko kakvu ideju?

Edited by Typhoon
Link to comment
Share on other sites

Neki dan bio Megan kod mene u garaži sa 2.0 16v 100kw motorom i ima mjenjač ND0 014 sa 6 brzina... tako sam i došao na ovu ideju. Problem je što je čovjek iz Slovenije i žurio je nazad tako da nisam imao priliku malo bolje pogledati sve.

Edited by Typhoon
Link to comment
Share on other sites

ak je nd0 onda je to i 1.9 dci 88kW no iskreno ti ga ne preporucujem, mjenjac ima jako duge brzine. 

Link to comment
Share on other sites

ND0 014 nema duge brzine, prvih pet brzina su mu za 2-3km/h kraće od JH3 142... čak je i diferencijal kraći. Diferencijal kod ND0 014 je 4,375 a kod JH3 142 je 4,067

Link to comment
Share on other sites

malo je glupo, da, vozim se 150-160km/h a motor bruji na 4500-5000okr.. ko da idem 220..

Link to comment
Share on other sites

Jel se da gdje provjeriti omjeri za Reno mjenjače????Da ne bi dobio još tromije brzine(jer ovaj petobrzinski i nije nešto živahan), po nekoj logici bi trebalo biti kraće brzine,bolje ubrzanje i nešto manji obrtaji u krajnjoj brzini.

Link to comment
Share on other sites

Megane 1.6-16v sa 5 brzina 3000/min=90kmh     3850/min=130kmh  to je omjer..  Da je pogođen i nije zbog krajnje brzine ali sve do 130kmh jako šparan motor i mjenjač prilagođen jer i 2.0 16v sa 6 brzina je koju stotinku do 100kmh brži ali ima nešto manje obrtaje 3450/min=130kmh  i krajnja brzina isto mu nije baš pohvalna za 6 brzinski mjenjač.  Na kraju, mislim da shvatiš da ovaj omjer koji imaš je možda i šteta dirat jer nemožeš dobit ništa ili puno bolje..              

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mjenjač i ne treba biti predug, dobiješ samo kontra efekat. Mislim da je mjenjač sa 6 brzina najsretnije rješenje. Auto je tiši za voziti a i potrošnja na otvorenoj cesti je osjetno manja a s obzirom da je prvih pet brzina nešto kraće u odnosu na serijski mjenjač biće još interesantniji za voziti po gradu. Za vikend sam bio u Zaprešiću, Banja Luka - Zaprešić je sve autoput. Na 130km/h u petoj brzini motor je na malo manje od 4000 obrtaja, sa brzinom od 140 do 170km/h prosječna potrošnja mi je bila preko 10 l/100km. U prilogu posta stavio sam proračun za oba mjenjača... po meni je ovo idealno. Ukoliko se ovo ne može iskombinovati, drugo rješenje bi bilo staviti dužu petu brzinu... pitanje je samo do kojeg mjenjača.

Raspored brzina - Megane.xlsx

Link to comment
Share on other sites

imam dva menjača reno 1.6 16 v sa šest brzina..jedan scenic 2008 ...jedan megan 3 2011...ako čete trebati...tel 00386 31 538280...ili privatana poruka....

Link to comment
Share on other sites

Mjenjač i ne treba biti predug, dobiješ samo kontra efekat. Mislim da je mjenjač sa 6 brzina najsretnije rješenje. Auto je tiši za voziti a i potrošnja na otvorenoj cesti je osjetno manja a s obzirom da je prvih pet brzina nešto kraće u odnosu na serijski mjenjač biće još interesantniji za voziti po gradu. Za vikend sam bio u Zaprešiću, Banja Luka - Zaprešić je sve autoput. Na 130km/h u petoj brzini motor je na malo manje od 4000 obrtaja, sa brzinom od 140 do 170km/h prosječna potrošnja mi je bila preko 10 l/100km. U prilogu posta stavio sam proračun za oba mjenjača... po meni je ovo idealno. Ukoliko se ovo ne može iskombinovati, drugo rješenje bi bilo staviti dužu petu brzinu... pitanje je samo do kojeg mjenjača.

Raspored brzina - Megane.xlsx

E kad bi sad izračunao i za šesto brzinski, zaradio bi pivo.

Link to comment
Share on other sites

proračun za 6 brzinski ti je na drugoj stranici.

Na dnu imaš 5 brzina i 6 brzina stranice.

Link to comment
Share on other sites

E vidio sam, pa to uopće ne uzgleda loše , na 150kmh, 600rpm razlike.Krajnja brzina ista ali podosta manji okretaji a čini mi se da je i ubrzanje osjetno jače s 6 brzina.Sad je samo stvar da li svi 6 brzinski pašu ili ne i da li su ti omjeri za sve 6 brzinske mjenjače ili razlike od modela do modela????

Edited by Prki600
Link to comment
Share on other sites

S tim sto je ovaj izracun za mjenjac koji ne ide na motor 1.6 16v. Kao sto sam vec napisao, tebi treba TL4 mjenjac, ND0 nije za 1.6 16v i nije se ugradjivao na taj blok.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.