Jump to content

Megane II 1.9 dCi ne pali


Fr4n

Recommended Posts

Pozdrav,

Imam veliki problem pa bi vas molio da mi pomognete... Imam Megana 1.9 dCi, auto sam tek dobio, akumulator je bio mrtav pa sam ga spojio na svoj stari megane da se napuni... Sva oprema u autu radi najnormalnije, ali nikako da upali... Normalno ga otključam, ubacim karticu u onaj slot i onda mi piše da stisnem kočnicu+start gumb... Sve to napravim i umjesto da se upali on krene radit "Test Mode" i tako svaki put... Kazaljke polude, počnu skakat gore/dole, sve lampice se pale i gase itd... Da li netko zna o čemu se radi?? Da li je netko možda imao takav ili sličan problem?? Molim vas da mi pomognete ne znam sta sa radim [emoji45]

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Na prvu, problem ti je u preslabom akumulatoru.

Jesi probao upaliti preko kablova?

Da, spojio sam akumulator preko kablova na svoj stari megane... Probat ću ga izvadit i napunit preko noći... Al mislim da bi i ovak trebo upalit. Toplo se nadam da je akumulator kriv za to, zato jer ako nije onda bi moglo biti svašta.

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

meni je tako divljao na praznom akumulatoru, mora biti pun, tj napunjen jer ako je prazan nemozes samo s kablovima, nisu ti kablovi i klemne sposobne prenet 400A potrebnih za startanje vozila. 

Link to comment
Share on other sites

meni je tako divljao na praznom akumulatoru, mora biti pun, tj napunjen jer ako je prazan nemozes samo s kablovima, nisu ti kablovi i klemne sposobne prenet 400A potrebnih za startanje vozila. 

Ok, hvala puno. Ostavit ću ga prek noći da se napuni pa javim kak je prošlo.

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Imam još jedno pitanje, auto sam tek dobio pa me malo zbunjuje onaj start/stop gumb, odnosno ne znam da li ga treba sam pritisnut prilikom paljenja ili ga treba držat nekoliko sekundi dok auto ne upali?

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Samo stisneš i pustiš....

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Ok, hvala.

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ako nis nediras i stisnes pali se radio i par sitnica, to ti je kao onaj "prvi zub" na klasicnom kljucu

ubacis u brzinu i nediras kvacilo ili kocnicu i stisnes gumb kratko, ulazis na puni kontakt, tj svi sistemi su upaljeni

u servisni mod ulazis na nacin da je u leru, nis ne diras, i drzis gumb nekoliko sekundi dok se lagano ne popale svi sistemi.

startanje ili ler i kocnica, ili brzina plus kvacilo i kocnica i pored toga gumb naravno. :)

Link to comment
Share on other sites

ako nis nediras i stisnes pali se radio i par sitnica, to ti je kao onaj "prvi zub" na klasicnom kljucu

ubacis u brzinu i nediras kvacilo ili kocnicu i stisnes gumb kratko, ulazis na puni kontakt, tj svi sistemi su upaljeni

u servisni mod ulazis na nacin da je u leru, nis ne diras, i drzis gumb nekoliko sekundi dok se lagano ne popale svi sistemi.

startanje ili ler i kocnica, ili brzina plus kvacilo i kocnica i pored toga gumb naravno. [emoji4]

Ok, hvala. Zanima me jeli normalno da je papučica kočnice tvrda prije nego se auto upali? Zato jel kad stisnem kočnicu nekak ko da nejde do kraja nego samo malo se da stisnut, pa mi je to malo čudno?

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sasvim normalno. Kad ga upalis stvori se vakuum i servo omekša kocnicu, da uprostim

Papatalk

Link to comment
Share on other sites

Sasvim normalno. Kad ga upalis stvori se vakuum i servo omekša kocnicu, da uprostim

Papatalk

Ok, hvala puno... Već sam se uplašio da nešto nije uredu sa kočnicama...

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Punio sam akumulator cijeli dan i noć, vratio ga u auto i upalio je ko mina iz prve i to nakon ko zna kolko dugo šta je stajo... Hvala svima na savjetima! :) Sada me muče neke druge stvari... Ovak, prvo šta sam zamijetio kad mi je auto stigo bile su kvake odnosno kad se kvaka potegne ostane tak izbačena prema van i treba je se vratit u prvobitni položaj... pa me zanima dal da probam sa wd-40 podmazat ili ima neko pametnije rješenje za to?

Zatim podizači prozora ne rade dobro, odnosno suvozačev prozor se opće neda podignut niti spustit? Predpostavljam da je el. motorić krepo ili? Zatim ostala tri prozora se daju spuštat i podizat, ali kad držim onaj prekidač u vratima ne spušta se prozor jednoliko nego se spusti za par centimetara i neće dalje pa treba pustit prekidač i opet stisnut da se spusti i tak malo po malo? Ima ko kakvo rješenje za to možda? Ili ja nešto krivo radim ?

Zatim voda u vratima... Moram priznat da me gadno iznenadila ta voda u vratim... To je vama već poznata tema predpostavljam, vidio sam da se nešto pisalo o teme prije, ali nisam uspio zaključit koje je rješenja toga na kraju? Kak ta voda uopće dođe u vrata nije mi jasno...?

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kvake pošpricaj silikon sprejom dok su izvučene.

Prozore treba kalibrirati jer je aku bio vani.

Spusti staklo do kraja i drži 5s za spuštanje stakla, zatim digni i drži za dizanje 5s. Sa svakim prozorom napravi tako.

Ne mora biti da je motor kriv zato što se stako ne spušta, mogu biti sajle, modul, prekidač, osigurac, relej.

Link to comment
Share on other sites

Kvake pošpricaj silikon sprejom dok su izvučene.

Prozore treba kalibrirati jer je aku bio vani.

Spusti staklo do kraja i drži 5s za spuštanje stakla, zatim digni i drži za dizanje 5s. Sa svakim prozorom napravi tako.

Ne mora biti da je motor kriv zato što se stako ne spušta, mogu biti sajle, modul, prekidač, osigurac, relej.

Ok, hvala puno! Od kud da krenem prvo? Da provjerim osigurače? Kak da provjerim sajle i prekidač? Da li treba cijela vrata rastavit ili kako?

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Osigurac, prekidac, pa skidas oblogu vrata i vidis da li su sajle pukle i da li motor radi. Kraj motora je modul.

Link to comment
Share on other sites

Ako čuješ motor podizača da radi , onda je otišao mehanizam podizača , ako se  ništa ne čuje onda ne najvjerovatnije temic modul , posebno što reče da imaš vodu u vratima , može i sam prekidač zezati , motorić nije , pošto on vrlo rijetko odlazi.

Osigurač takođe sumnjam , uglavnom tapicirung ćeš svakako morati skidati , da se vidi i riješi problem a onda i možeš i riješiti problem sa vodom u vratima , sa najlonom sa unutrašnje strane zatvoriš otvor zvučnika jer se tuda ulijeva kišnica.

Link to comment
Share on other sites

Ako čuješ motor podizača da radi , onda je otišao mehanizam podizača , ako se  ništa ne čuje onda ne najvjerovatnije temic modul , posebno što reče da imaš vodu u vratima , može i sam prekidač zezati , motorić nije , pošto on vrlo rijetko odlazi.

Osigurač takođe sumnjam , uglavnom tapicirung ćeš svakako morati skidati , da se vidi i riješi problem a onda i možeš i riješiti problem sa vodom u vratima , sa najlonom sa unutrašnje strane zatvoriš otvor zvučnika jer se tuda ulijeva kišnica.

Ok, hvala puno, probat ću pa javim kako je prošlo :)

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

kvake ako ti malo odstoje dok su zatvorene znaci da nisu dobro namjestene. i onda se nece same zatvoriti kad ih pustis.

Link to comment
Share on other sites

Voda u kadicama vrata iskljucivo od nakupljene vode ispod sajbe koja kroz elektricne vodove nadje put do vrata i ispadne da curi iz zvucnika. skini brisace i zastitnu mrezicu i ocisti 2 kanala za odvod i nece bit vode u vratima. odkad redovno cistim taj odvod ispod sajbe, jednom u 2 godine, nijednom nisam imao vodu u vratima, pa makar bio parkiran uzbrdo, nizbrdo, visio u stranu itd. ako zacepis silikonom oko zvucnika, mislit ces da si rijesio problem.jer ce kadice bit suhe al ce ti motoric brisaca plivat u vodi i riknut ce kad tad. i meni je prije punio te kadice, i riknuo motoric bio od te vode koji sam spasio i od tad redovno to cistim i nema problema

Link to comment
Share on other sites

Voda u kadicama vrata iskljucivo od nakupljene vode ispod sajbe koja kroz elektricne vodove nadje put do vrata i ispadne da curi iz zvucnika. skini brisace i zastitnu mrezicu i ocisti 2 kanala za odvod i nece bit vode u vratima. odkad redovno cistim taj odvod ispod sajbe, jednom u 2 godine, nijednom nisam imao vodu u vratima, pa makar bio parkiran uzbrdo, nizbrdo, visio u stranu itd. ako zacepis silikonom oko zvucnika, mislit ces da si rijesio problem.jer ce kadice bit suhe al ce ti motoric brisaca plivat u vodi i riknut ce kad tad. i meni je prije punio te kadice, i riknuo motoric bio od te vode koji sam spasio i od tad redovno to cistim i nema problema

Ok, hvala puno, svakako ću očistiti te kanale i to čim prije... :)

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ovak, kad mi ja auto došao prije nepunih tjedan dana dobio sam sam jednu karticu sa njim... Pa se sad malo brinem, ak nedaj bože izgubim tu karticu il nek se nešto desi... Pa sam mislio dat napravit još jednu istu takvu karticu da imam u rezervi za svaki slučaj... Tražio sam po forumu nešto vezanu za tu karticu, al su teme većinom vezane za popravak kartice... Zanima me gdje mogu dat napravit istu takvu karticu i koliko bi to ispalo cca? Da li je netko možda radio tako nešto slično?

Link to comment
Share on other sites

Meni danas došla za Lagunu kartica, naručio sam ju u ovlaštenom servisu i platio 769 kn, na tu cijenu još ide 100 kn kodiranje kartice. Najsigurnija i najbolja opcija, nije i najjeftinija.

Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.