Jump to content

Renault Megane 1.4 16V ne pali!


usrmaatre

Recommended Posts

Punčev Megane II 1.4 16V odbija upaliti. Vergla i neće da upali, kad ga se spoji na kablove na drugi auto upali bez problema. Akumulator je novi, imobilizator isključuje, očistio sam senzor TDC-a i nije pomoglo. Ne znam kakva je situacija s pumpom goriva, ali ne čujem njeno zujanje niti relej. Ako me netko može uputiti na što obratiti pažnju bio bih mu zahvalan. 

Link to comment
Share on other sites

Ja bi krenuo od akumulatora... Mada je novi moguće da je neispravan.

Pošto upali dok mu se posudi struja

Link to comment
Share on other sites

Probaj ubaciti aku iz Yarisa ili Lagune pa ćeš znati 100%. Premda je čudno za benzinca da bi aku zezao :/

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Probat ću, ali negdje sam pročitao da relej ubrizgavanja zna zahebavati tako da i njega moram provjeriti. Stavit ću ga danas na Clip pa ću vidjeti.

Link to comment
Share on other sites

Jesi imao ti sličnih problema? Jel može biti do pumpe goriva u rezervoaru jel se ista ne čuje kad dam kontakt?

Link to comment
Share on other sites

A kak onda sve štima na drugom akumulatoru?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

koji si to akumulator stavio i koliko ampera i startne struje?

izmjeri mu napon, možda je prazan.

Link to comment
Share on other sites

Nisam siguran, ali mislim da je Punac stavio TQ od 50Ah (ne znam kolika je startna struja). Danas ću ga staviti na Lidlov punjač, čini mi se da je prazan. Na laguni kad je aku prazan uopće neće da vergla, a ovdje na Meganeu vergla a ne pali.

Link to comment
Share on other sites

Meni je isto ovo simptomatično što pali preko kablova  normalno.

Jesi pregledao one osigurače na klemama?

Link to comment
Share on other sites

Pogledat ću sve što ste mi napisali danas. Jučer sam skidao TDC senzor i bilo je na njemu metalnih opiljaka koje sam očistio, nakon vraćanja nije htio upaliti. Skinuo stražnji sic da bi pregledao pumpu goriva, zato što tijekom verglanja nije bacao gorivo na cijevi koja ide na vod goriva iz rezervoara. Odspojio džek od pumpe pošpricao ga kontakt sprejen i nakon toga je upalio, mislio sam da je do toga jer palio svaki put iza toga dok me punac nije nazvao nakon dva sata da auto ponovo neće da upali. 

Link to comment
Share on other sites

Jutros nije htio odmah upaliti, punac pričekao par minuta i pokušao ponovo on upalio.

Link to comment
Share on other sites

Onda si vjerovatno na tragu , ožičenje pumpe goriva , zbog nečega gubi signal.

Kad bi našao el. šeme pumpe goriva u  mnogome bi olakšao traženje smetnje.

Link to comment
Share on other sites

Čitao sam negdje da relej zna raditi probleme, jel se on nalazi u kutiji osigurača u motornom prostoru?

Link to comment
Share on other sites

imaš li novi TDC senzor, dođe vrijeme kad ni čišćenje više ne pomaže. A često mu i ona utičnica strada

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Bilo do pumpe goriva odnosno do releja pumpe koji se nalazi unutar kutije s osiguračima.

Link to comment
Share on other sites

ja sam tu kutiju svu ispreštekao, pošpricao wd-om i vratio jer me zezao relej klime, sad više ništ ne šteka, hoće to..

Link to comment
Share on other sites

Jel znaš od čega su ona dva releja ispod kutije? I ja sam napravio isto kao i ti i sad sve radi. Naravno, nakon što sam skinuo pumpu i uvjerio se da radi.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Njih sam isto skinuo i očistio kontakte. Kutiju sam također rastabio i pločicu očistio kontakt sprejem. 

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Opet se pojavio isti problem. Ovaj put sam detektirao "krivca" jako brzo, riječ je o stopici na pinu br. 5 (izlaz za pumpu goriva) smeđeg konektora na kutiji osigurača u motornom prostoru. Ako se nekom dogodi ista stvar zna gdje treba gledati.

Link to comment
Share on other sites

Meg2 koji na satu ima 202 tkm i koji je bio jako loše održavan (službeni auto). Auto je super s obzirom kako se prema njemu postupalo, nigdje je slini ulje, trap dobar, mjenjač ok, spojka više manje dobra. Jedino što je plastika u unutrašnjosti neugledna i loše održavana i što je zlatni (boja je izbljedila).

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.