Jump to content

Clip, injektori, korekcija?


Pipo Zloba

Recommended Posts

Bilo je govora tu prije dosta vremena, istini za volju za Lagunu i motor 2.2, da u Clip-u postoji mjesto gdje je vidljiva korekcija za injektore.

U mom slučaju je Megane II 1.5dci 74kw, Clip v159, i ne mogu to naći ...

Jel to za taj motor ne postoji ili sam ja truba koja to ne zna naći?

Link to comment
Share on other sites

Nisam 100% siguran, ali mislim da nemozes na tom motoru vidit korekciju. Gore su dephijevi injektori. I ta korekcija nije bas 100% pokazatelj stanja injektora. Recimo samo okvirno mozes vidit. Jer recimo ako imas na jednom cilindru malo losiju kompresiju, a na drugom malo bolju, ecu motora automatski korigira injektor da uskladi rad motora....

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

Ma odokativno mi je i trebalo. :-(

Znam da je najsigurnija metoda injektore van i na stroj za ispitivanje. Ali ta metoda košta ...

Nešto "klikće" i jedan injektor se malo "čudno" glasa u odnosu na ostala tri. A pokušavam prokljuviti jel se to čuje injektor ili leteći ležaj ...

U dokumentaciji vele za k9k 728, da se upotrijebi alat sa cjevčicama i kanticama da se ustanovi povrat i po tome stanje injektora. :-)

Ja se pokušavam "praviti pametan" ... A da ne velim, što se para tiče, da bi ali da mi ne udje ...

No na koncu ću vrlo vjerojatno "platiti k.... da poslije ne plaćam likara" ...

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

 

Ma odokativno mi je i trebalo. :-(

Znam da je najsigurnija metoda injektore van i na stroj za ispitivanje. Ali ta metoda košta ...

Nešto "klikće" i jedan injektor se malo "čudno" glasa u odnosu na ostala tri. A pokušavam prokljuviti jel se to čuje injektor ili leteći ležaj ...

U dokumentaciji vele za k9k 728, da se upotrijebi alat sa cjevčicama i kanticama da se ustanovi povrat i po tome stanje injektora. :-)

Ja se pokušavam "praviti pametan" ... A da ne velim, što se para tiče, da bi ali da mi ne udje ...

No na koncu ću vrlo vjerojatno "platiti k.... da poslije ne plaćam likara" ...

 

 

 

 

Ispitivanje injektora kosta 100kn po komadu, barem kod mene.

99% da ti se cuje injektor jer oni vole kliktat, iako bi trebalo bas poslusat jer ovako je samo nagadanje.

Tako je, povrate mozes izmjeriti u flasicama, ali to je jedino sta mozes vidit, nemozes vidit u kakvom su stanju ulosci, dali bacaju, dali pisaju, bla bla bla.... Znaci samo mozes vidit povrate.

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

Nazalost nemogu sad nac bolju sliku, ali ovo su ti povrati u 3min, na repariranim injektorima. Ali da ti nevaljaju povrati morao bi vec teze paliti, iako nemora biti.

injektor.thumb.jpg.1d424357300e091a7ea07

Kliktanje ti je isto moguce radi bezbroj drugih stvari, npr ako ti je otisao regulator tlaka, pa ga drzi pod veliki pritiskom, ima 200× stvari :aua:.
 

Ali posto kazes da i sumnjas na jedan injektor, najsigurnije ti je ispitivanje injektora na stroju i provjera tlaka preko dijagnostike i popratno sta ide uz to.

Link to comment
Share on other sites

Tako je kod mene povrati bili u 10% sva 4 sto je extra a samo ubrizgavanje bilo zivi ocaj i zahtjevalo reparaciju postenu.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Bilo je govora tu prije dosta vremena, istini za volju za Lagunu i motor 2.2, da u Clip-u postoji mjesto gdje je vidljiva korekcija za injektore.

U mom slučaju je Megane II 1.5dci 74kw, Clip v159, i ne mogu to naći ...

Jel to za taj motor ne postoji ili sam ja truba koja to ne zna naći?

Ja sam se uvjerio da korekcija nema nikakve veze. Naime korekcija je bila maks + - 0,8mm3/taktu  na svim cilindrima a auto je odbijao upaliti (palio tek nakon 2-3 pokušaja) ispitivanjem dizna utvrdilo se da su dvije otkazale poslušnost te su reparirane. Sada su korekcije na na te dvije dizne malo više (+-1,1 mm3/taktu - tako je bilo kad su dizne tek postavljene, moguće je da su se sad smanjile) a auto pali "na zub" i gotovo ne dimi. Provjeri stanje povrata (kako kolege navode).

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.