Jump to content

Odzracivanje kvacila


marinho25

Recommended Posts

Jel zna netko kako odzracit kvacilo na meganu 2? Nasao sam onaj pipak tamo kraj mjenjaca i na njemu je onaj limeni osigurac(zicani) i mali pipak na kojem nema cepica-to je valjda za odzracivanje. Ali proceduru neznam-kako dalje? Kad podignem osigurac ne mogu izvuci cjevcicu...a opet ne zelim ju izvlacit bez da sam upucen u proceduru istog-da nebi napravio jos vece s**nje....

Problem je u tome sta mi je auto stajao mjesec dana na laganoj nizbrdici i kvacilo je propalo..ako ga drukam na nizbrdici nista ako ga drukam na uzbrdici nakon par minuta sve uredno radi ali nakon 500m voznje opet osjetim prazan hod(tj hvata od pola sve teze i teze)  i ne mogu ga u voznji ubacit u brzinu....ulje nigdje ne pusta..

Link to comment
Share on other sites

Koji je motor? Daj sliku spoja cijevi prema potisnom cilindru.

Ima li 2 osiguraca na cilindru?

Ugl natoci ulje do cepa na posudi i potegni osigurac prema gore par mm i povuci cijev par mm van i pusti da tece, kad dode cisto ulje gotov si. 

Ali ako ima kao na kljestima za odvrnuti onda treba nekog sto ce pumpati i cjevcicu za nataknuti na špurgicu da se ne ukenja sve okolo

100% sinsiguran da ne pusta nigdje? Jer na pola te cijevi otpirlike ispod akumulatora imas rekuperacioni ventil koji zna propustiti..

Cijev+ventil za 1.5 2005g dode oko 500kn i samo original postoji

Link to comment
Share on other sites

Povukao sam osigurac prema gore ali ne mogu izvuci cjevcicu...kao da ju nesto jos drzi unutra ali vidim samo jedan osigurac...detaljno sam pogledao i nigdje ne pusta - ni na tom rekuperacionom ventilu ako gledam pravu stvar.

 

Laci, a da malo jace potegnem tu cjevcicu i taj osigurac da mozda probam kompletno izvuci vani a ne samo par mm? Mislio si da ulje ide slobodnim padom skupa s baloncicima zraka bez stiskanja kvacila? A ovaj pipak za odzracivanje nema cepica, normalna stvar ili?

Hvala ti.

20161207_135322.jpg

Edited by marinho25
Link to comment
Share on other sites

to je onaj kako sto sam ti slao definitivno. problem je sto zna zapec cijev unutra. probaj fenom grijat plasticni dio. treba pazljivo vuci van jer zna puknuti ojav dio u kojem je a onda moras mnovi kocioni cilindar gore.

nije problem ako ga prvo iscupas skroz van. a poslao sam ti upute kako se to radi tj odzracivanje. al evo i ostali da vide. 

odzracuje se u dva koraka.

1 korak. odzracivanje od pumpice do ovog ventila.

-izvuce se cevcica van, a pre toga na ovaj pipac navuce crevo po mogucnosti providno.

-pumpati papucicu rukom kako bi se ubrzalo strujanje i osiguralo da ce baloncici izaci van.

2 korak, odzracivanje od potisnog do ovog ventila

-ugurati cev unutra skroz da ne curi kroz crevo. napumpati kvacilo i stisnuti ga do kraja. izvuci malo cevcicu ovu (otvoriti ventil) i pustiti da iscuri van. i opet gurnut cev unutra, i opet napumpati kvacilo nekoliko puta i stisnut ga opet do kraja.

ponoviti nekoliko puta. dok ne prestanu izlaziti mehurici.

 

gravitacionom metodom nece izaci mehuric ako se nalazi u potisnom cilindru.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ma necu se zahebavati s time jos da mi pukne , znas da sam pehist, i znas sta slijedi onda - vucna sluzba u jednom smjeru - vaga -kg po zeljezu;) .....ali eto ako nekom ikad bude trebalo- slika i postupak je tu..

 

Link to comment
Share on other sites

Uglavnom odzraceno...znaci izvadit cjevcicu(malo teze ide vani) i pustit ulje slobodnim padom , vratit osigurac natrag i stvar rjesena..Hvala Laciju i Milosu...

Edited by marinho25
Link to comment
Share on other sites

Ok je sto si ga odzracio ali koji je bio uzrok zraka?

Link to comment
Share on other sites

Uglavnom odzraceno...znaci izvadit cjevcicu(malo teze ide vani) i pustit ulje slobodnim padom , vratit osigurac natrag i stvar rjesena..Hvala Laciju i Milosu...

Mozda si trebao odraditi i donji dio odzraciti da nije slucajno tamo ostalo.

Drago mi je da si uspio ;)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Uzrok?!..mjesec dana je stajao parkiran (nevozen) na laganoj uzbrdici ..otkud zrak nemam pojma.. Ali evo vec treci dan kvacilo normalno funkcionira , nema lufta, normalno hvata - ako se opet isto dogodi morat cu potraziti uzrok.

Edited by marinho25
Link to comment
Share on other sites

mali cilindar se mijenja kada i kvačilo, u pravilu. Jesi ti to već odradio ili je kvačilo još prva ugradnja?

Link to comment
Share on other sites

Mjenjano i kvacilo i potisni cilindar.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.