Jump to content

renault megane ll 1.6 16v check injection


markot19

Recommended Posts

trebam pomoć imam megana 1.6 i dok je hladan radi normalno i pali uredu , a kad se zagrije upali check injection i počne trokirati na dijagnostici piše da neopaljuje na drugom klipu a nitko nezna kvar jer nekad radi dobro a nekad ne

Link to comment
Share on other sites

on na svjećici ima bobinu

 

kabal koji ide na injektor br 2 nekad daje signal za opalit nekad ne tj dok je hladan radi a kad se ugrije trokira piše cilinder 2 misfire

Link to comment
Share on other sites

Misfire znaci ne opaljuje iskra a ne neubrizgava gorivo. Ja bih probao drugu bobinu staviti

Link to comment
Share on other sites

vozilo i dalje na hladno radi normalno čim postigne radnu temperaturu počne trokirati i pali se check injection.

primjetio sam da na većim obrtajima radi dobro i dobro vuče, znači sam na niskim obrtajima trokira dali bi to stvarno mogao biti injektor 

na dijagnostici piše injektor 2

Link to comment
Share on other sites

To su slični simptomi varijabilne remenice, zar ne ? Većina ljudi je upravo na vrućem/zagrijanom autu u leru imala probleme sa njome.

Link to comment
Share on other sites

da ali čitao sam da kad ode varijabilna remenica da lupa ali kod mene se ništa ne čuje sve radi ok

Link to comment
Share on other sites

U tom sustavu je i solenoid ventil koji pušta ulje u remenicu, ali rijetko je on kriv.

Kad kažeš trokira, padaju okretaji, variraju na veliko ili jednostavno grub rad ima?

Ako si prekontrolirao paljenje smjese, onda gledaj dovod benzina - mada sumnjam da ti injektor curi. Kako pali kad je topao auto ? Jesi kontrolirao koliki tlak daje pumpa goriva ?

 

Edited by Vuco
Link to comment
Share on other sites

ne obrtaji stoje normalno nema variranja

pali isto i kad je topal i hladan

imam ugrađen plin i isto radi i na plinu i benzinu javlja istu grešku 

 

stalni pokazuje grešku cilindar 2 

nije do goriva jedan majstor je gledao instalaciju i žica koja dovodi struju do drugog cilindar ne daje signal kako treba

rekao je daj je najvjerojatnije otišao kompjuter

 

Link to comment
Share on other sites

ali nije mi jasno zašto onda radi normalno dok je hladan

dali bi stvarno mogao biti ecu ili taj injektor br 2

Link to comment
Share on other sites

Nema varijabilna remenica s time nista. Senzori bregaste i radilice su ok?

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

mijenjao senzor bregaste nije on jedino ostaje snzor radilice ali majstor je rekao da nebi palio da je senzor radilice a pali normalno

Link to comment
Share on other sites

Vozi elektricaru da ti pregleda instalaciju do te 2bobine.. Neka je prati do centrale, mozda je samo zica u prekidu ili oglodana ili sta vec..

Ako nije onda centralu dole i daj je na popravak

Link to comment
Share on other sites

ne obrtaji stoje normalno nema variranja

pali isto i kad je topal i hladan

imam ugrađen plin i isto radi i na plinu i benzinu javlja istu grešku 

 

stalni pokazuje grešku cilindar 2 

nije do goriva jedan majstor je gledao instalaciju i žica koja dovodi struju do drugog cilindar ne daje signal kako treba

rekao je daj je najvjerojatnije otišao kompjuter

 

Mozda imas rupu u cilindru, preciznije, na ventilu, tj sjedistu ventila. Zna se desiti kod plinasa. 

Link to comment
Share on other sites

KAŽE MAJSTOR DA IMA SAGEM ECU I DA SE NE MOŽE POPRAVIT DA JE ZALIVENA DA MORAM KUPIT DRUGI I PROGRAMIRAT

 

Link to comment
Share on other sites

A sta ako nije to? Popusio si cijenu ecua, nakon programiranja vise ne vrijedi za drugi auto i ne možeš ga prodati, zamijeniti. Nek ti majstor garantira da je to kvar, ili bolje nek ga on kupi pa ako nije do njega nek mu ostabe za uspomenu. Bez tvog placanja naravno

Link to comment
Share on other sites

e kad bi to majstor htio

ali ja mislim da nije jel se nekad dogodi da i topal ugasi check injection i tak radi neko vrijeme pa opet upali lud sam više nitko ništa ne zna

Link to comment
Share on other sites

Drugi elektricar i neka pregleda kablove. I plin i benzinske injektore. Mozda plinasu odvesti auto? Moj bi se sa tim igrao. Ne vjerujem da je ecu.

Link to comment
Share on other sites

1.Zamjeni 2 injektor za neki drugi i vidi dal ce opet ispisivati injektor 2 ili ce ispisati injektor na koje si ga mjesto stavio.

2. Ako opet bude ispisao injektor 2, pregledati kompletne zice koje idu na injektor 2.

3. Ako je injektor oke i instalacija, preostaje samo ECU motora.

Link to comment
Share on other sites

Osciloskopom možeš pregledati jel dolazi do njega puls uopće. Pa onda na ECU-u isto to pregledat i onda buš valjda malo više znao.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.