Jump to content

Clio II se gasi u voznji


vaisala

Recommended Posts

Pozdrav,

Jel moze mala pomoć oko problema koji mi se događa kod Clia 1.4, 2001.g.?

 Naime auto se ugasi u vožnji u smislu kad se vozim npr.u trećoj brzini i malo prikočim i prebacim u drugu, paf upale se lampice od aku i od ulja,auto se gasi, blokira servo i moram ga opet upalit u voznji. I tako pet puta do doma u 2km.Najčešće se desi kad malo prikočim, ali nije pravilo...Nedavno su ugrađene nove svjećice, novi aku je iz 2015.g..Kaj bi moglo biti?

Malo je ružno kad mi se na križanju ugasi auto, a auti tutnje na sve strane.

Hvala

Lp

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Neispravan motorić broja okretaja ili motorić ler gasa ako je to isti izraz.Nakon zamjene nema gasenja auta,..nadam se da je to to.

Evo samo za info ako se nekome dogodi takav problem.

lp

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Pozdrav,

sličan problem imam i ja na svom Clio II 1.4. 99 godište

Prilikom promjene brzine naglo pada broj okretaja nema onog mekanog prijelaza iz brzine u brzinu i to se događa samo kada pritisnem kvačilo. Dosad mi se jednom ugasio isto upale se lampice, blokira servo ali prilikom pritiska na gas auto se upali i vozi normalno. 

Na autu je rađen veliki servis 2015 gdje je zamjenjen karburator na kojem je motorič(mislim da je ovaj lijevo na prvoj slici). mislim da je ispravan.

Pošto nisam auto spajao na dijagnostci zamjenio sam prvo senzor na radilici jer to dosta cesto zna otic. pa cemo vidjet dalje

IMG_5539.JPG

IMG_5538.JPG

IMG_5540.JPG

Link to comment
Share on other sites

zamijeni ovu brtvu koju pokazuje prst na drugoj slici. Originalna je 60 kn i crvene je boje, silikonska. Tu vuče falši zrak. Također skini i operi motorić ler gasa i cijeli usis sa slike carburator cleaner sprayem.

Istu stavar sam imao na meganu iz 99 s tim motorom

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Da li je moguce kako provjerit ispravnost motorica?

Motoric koji sam imao nije ispravan.

Ovaj koji je gore sam skinuo i ocistio ali opet ista stvar.

Silikinsku brtvu sam provjerio 85 kn je tu kod mene u lokalnoj autoshop trgovini

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

spojio sam ga na dijagnostiku nema greška tako da mislim da negdje  vuče  falš zrak.

provjerio crijeva vakuuma jedno je bilo labavo pa skratio malo ali nažalost problem ostao

negdje vuče zrak zasad nisam pronašao gdje 

Link to comment
Share on other sites

Da li si provjerio gumice na usisu? To je čest problem na Cliu. Meni su otišle na 115.000 km. Original sam platio oko 150 kn. Možeš sa čistačem kočnica špricati dok motor radi po usisnoj grani. Ako ima promjena u radu onda je do toga.

Link to comment
Share on other sites

Imali ste pravo provjerio sam brtvu na usisu i ona je problem tu vuce fals zrak.hvala svima  

lp,

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da li si provjerio gumice na usisu? To je čest problem na Cliu. Meni su otišle na 115.000 km. Original sam platio oko 150 kn. Možeš sa čistačem kočnica špricati dok motor radi po usisnoj grani. Ako ima promjena u radu onda je do toga.

Promjenio gumicu na usisu s originalnom gumicom i provjerio špricanjem po istoj. nema promjene u radu motora ali problem nisam rješio u potpunosti :O :(

tijekom startanja motora nekad upali i radi bez problema, a nekad ga je nemoguće upalit bez dodavanja gasa ili se upali i odmah ugasi :(

 

novo sto sam primjetio a do sada nije bilo je neki problem sa strujom koji se ovako manifestira

tijekom vožnje prilikom uključivanja lijevog žmigavca pali se i lampica od maglenki i blinka dok radi lijevi žmigavac, kada uključim desni prestane.

i prednje maglenke više ne rade (zbog njih sam bio kod električara prije neke dvije godine isto su odjednom prestale radit ali je motor radio normalno)

da li mozda postoji neka veza izmedu struje i ovog problema prilikom paljenja. molio bih pomoć, hvala

 

auto je bio na dijagnostici koja je pokazala :

Predzatezač sigurnosnog pojasa vozača-prekinut strujni krug

 

Zračni jastuk-AB 8.1- VDIAG 09, Soft ver 0090 

gdje sam provjerio kontakte ispod sijedala i našpricao kontakt sprejem ali nema greške vezane za motor ???

Link to comment
Share on other sites

Mislim da to što se dešava sa žmigavcima nema veze s motorom već je kriva masa na zadnjim svjetlima. Treba masu u prtljažniku očistiti isto kao i konektore na zadnjim svjetlima.

Da li si čistio leptir na usisu?

Moguće da je kriv leptir ili motorić ler gasa.

Link to comment
Share on other sites

jesam, lepir i motorić ler gasa sam očistio. čudno je to što nekad radi normalno(zato mislim da nije ni motorić ni leptir) a nekad ne.

Link to comment
Share on other sites

ugljeni canister benzinskih para?

moram priznat da nisam znao za ovaj dio pa sam malo guglao i cini se da je to dosta cest problem na 1,4 motorima

"ovo sa lampicom u obliku zavojnice ti je tako banalan kvar da ces popizdit sta si se zivcirao oko toga... na lijevoj strani usisne grane imas jednu tanku cijevcicu od vakuuma, koja ide do suvozaceve strane u branik... spojena je na jednu plasticnu kutiju (filter benzinskih para) i to te zahebava, filter je okej, nego onaj cep na njemu se odvoji i tu ti vuce fals zrak i pali lampicu i okretaji divljaju i auto se zgasi... isti problem sam ja imao... btw. moras skidat branik i taj cep samo pricvrsti (izolirka, vezica, svejedno) , ja sam to rijesio i godinu dana vec nemam tih simptoma, a prije je svako malo to radio"

jest da meni ne pali nikakvu lampicu ali provjerit cu pa javim rezultate.

Hvala

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

provjerio sam ugljeni carnister benzinskih para nije do njega.

doslo je vrijeme na zamjenu svijecica i kablova pa sam i to promijenio i eliminirao moguce probleme s neispravnim radom nekog od cilindara

provjerio sam otpore na senzoru temperature rashladne tekucine pomocu multimetra- u granicama

provjerio lambda sondu otpor na grijacu- u granici

spojio auto na dijagnostiku nakon svega- nema grešaka

e sad opazanja

prilikom zamjene svijecica primjetio sam da su dosta čađave sto je znak da nije dobar omjer goriva i zraka tj dolazi do nepotpunog izgaranja, a to sam dokazao kada sam odspojio crijevo od ugljenog canistra koje vodi u usisnu granu i dopustio da kroz njega ude visak zraka.

auto bez viska zraka upali ali se odmah ugasi. auto s viskom vraka upali i radi normalno.

e sad  molim jedan brainstorm sto bi jos mogao pogledat na tom sustavu i provjerit jer definitivno je tu problem

hvala 

Link to comment
Share on other sites

 

prilikom zamjene svijecica primjetio sam da su dosta čađave sto je znak da nije dobar omjer goriva i zraka tj dolazi do nepotpunog izgaranja, a to sam dokazao kada sam odspojio crijevo od ugljenog canistra koje vodi u usisnu granu i dopustio da kroz njega ude visak zraka.

auto bez viska zraka upali ali se odmah ugasi. auto s viskom vraka upali i radi normalno.

e sad  molim jedan brainstorm sto bi jos mogao pogledat na tom sustavu i provjerit jer definitivno je tu problem

Ako je sve u redu s paljenjem onda bi prebogata smjesa mogla biti zbog lambda senzora pogotovo ako padaš eko test. Na auspuhu bi trebalo izlaziti crno kad ga pukneš po gasu. Ako baca plavo onda ulje izgara.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ako je sve u redu s paljenjem onda bi prebogata smjesa mogla biti zbog lambda senzora pogotovo ako padaš eko test. Na auspuhu bi trebalo izlaziti crno kad ga pukneš po gasu. Ako baca plavo onda ulje izgara.

rjeseno, prebogata smjesa je bila problem. ekotest je bio uredan na zadnjem tehnickom.

banalna glupost, bilo je zacepljeno crijevo od usisa i prilikom rada nije motor dobivao dovoljnu kolicinu zraka. nakon  uklanjanja motor radi savrseno :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.