Jump to content

Gasenje auta


Dale

Recommended Posts

Pozz ljudi imam ogroman problem vec 3 mjeseca..znaci ovako posjedujem 4 mjeseca reno megane sedan 1.6 83 kw 2004 god. Zadnja 3 mjeseca neprestano kod majstora dogadja se da pri paljenju se redovno gasi..drzim gas na 2000 obrtaja recimo 10tak sekundi dok kao kazaljka nekrene padat od obrtaja da je smirim da se ne ugasi..tada posto je zima moram jos malo duze drzat na oko 2000 obrtaja da se ugrije nesto da se ne ugasi..nakon toga pustim i u leru radi recimo mirno..kod kretanja jos uvijek na benzinu trza i stuca u nizim obrtajim pa moram davati veci gas..kad prebaci na plin malo bolje je pri voznji jer vec bude dosta zagrijan..sta god da promjenim 5 dana radi savrseno i onda opet ispocetka sve isto..ulozio sam vec 5000 kn a nista bolje a sutra opet idem majstoru vec sam lud..bio sam kod majstora iz fornixa(reno ovlasteni)reko mi da nezna sta je..nek prodam auto..kome takvog i prodat da me ubije netko..sad trenutno idem kod jednog reno partnera majstora..promjenio sam za sad senzor radilice.senzor bregaste.leptir gasa.varijabilnu remenicu.solenoid ili varijator faze sto pumpa varijabilnu remenicu..sad mi jos osto kompjuter motora to cu vidit sutra..ako majstor ima na stanju da proba to..jer netko ima ideju neku..najdulje je radio 2 tjedna kad sam doticni solenoid promjenio..ostalo sve djelove radilo do max 5 dana pa sve ponovo..znam da je dugacak post sorry al vec sam lud od kvara..i da svaki put kompjuter pokaze gresku senzor radilice i bregaste..sto je novo sve promjenjeno..hvala unaprijed.

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mata, kad kažeš indikator temperature motora, misliš na senzor rashladne tekućine ?

Dale, obzirom da imaš plin par pitanja:

  1. Jesi provjerio plinsku mapu ? Može utjecati na benzinsku mapu na način da ako plinska mapa nije dobro podešena, dodaje ili oduzima gorivo preko fuel trimova pa se oni poremete. Kada se poremete jako, može biti problema i na benzinu, pogotovo u leru.
  2. Koliko ti je star benzin u autu ? Jel ga voziš išta na benzin ?
  3. Jesi ga probao pokrenuti dok je hladan na plin ?
  4. Jesi provjerio da negdje na instalaciji plina ne pušta (primjerice da ne vuče falš zrak na spoju crijeva sa usisnom granom) ?

Ako na plin radi koliko toliko dobro, teško da je kompjuter otišao, jer ipak on navodi plinske injektore koliko da budu otvoreni. Bez njega ne bit niti na plin dobro radio.

Ali kada se auto zagrije u potpunosti, onda je sve u redu ? I na benzin i na plin ?

Majstor bi trebao istestirati tlak goriva kod benzina (koja onda opet može rasfukati trimove), pogledati motorić ler gasa kad je hladan da nije zaštekao slučajno.

Link to comment
Share on other sites

Curin C3 imal iste simptome. Gasenje, cukanje.. prvo je u antifrizu bilo ulje, promjenjen dihtung glave. Pa majstor nije vise znal kaj mu je i vec se polako trazil kompjutor..

Promjenili meštra i nasli genijalca za Citroen. Veli imas tri stvari pa ajmo najjeftinijom. Ili je plin razj.... benzinske mape pa ide na remapiranje. Ali veli, moze samo jedanput.

Ili je kompjutor podivljal. Al najjeftinije je staviti aditive i ocistiti dizne.

Tak je i bilo. Stavljeni aditivi, auto je vožen na benzin dok nije otisel puni tank.

Evo ga sad, vozi, pali i ne gasi se.

Link to comment
Share on other sites

Jesi mijenjao indikator temperature motora?

Indikator je promjenjen..danas ce probat majstor kompjuter kroz par dana ak se ponovo javi kvar probat cu otic kod ovog sto je plin ugradio..da vozim na benzin 2 tanka plina tank goriva..koma je to sto 5 dana radi savrseno na bilo cemu tad pocinje ponovo sve..a na plinu cak malo bolje radi mirnije..

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Curin C3 imal iste simptome. Gasenje, cukanje.. prvo je u antifrizu bilo ulje, promjenjen dihtung glave. Pa majstor nije vise znal kaj mu je i vec se polako trazil kompjutor..

Promjenili meštra i nasli genijalca za Citroen. Veli imas tri stvari pa ajmo najjeftinijom. Ili je plin razj.... benzinske mape pa ide na remapiranje. Ali veli, moze samo jedanput.

Ili je kompjutor podivljal. Al najjeftinije je staviti aditive i ocistiti dizne.

Tak je i bilo. Stavljeni aditivi, auto je vožen na benzin dok nije otisel puni tank.

Evo ga sad, vozi, pali i ne gasi se.

Jel mi mozes reci koje aditive treba kupiti da sipam i to cu probat..

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Aditive za čišćenje injektora za benzinca. U C3 stavljano nešto baš iz Citroena. Možda ima kaj takvog u Renaultu.

Link to comment
Share on other sites

aditivi se stavljaju preventivno, slaba korist od toga kad već zaštopa

Link to comment
Share on other sites

Nista danas cu vidit svakako kak ce radit s novim kompom motora..ako ne probat cu ic vidit da nije nesto s plinom..jer na plinu recimo mirnije radi iako svakak na nizim obrtajima moram veci gas dati..hvala vam svima jos jednom probat cu neke stvari sto ste napisali pa javim kak bude..

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ljudi da se javim..opet mi majstor promjenio klapnu gasa..kao opet to kvar..vozim se 6 dana i za sad radi..javim vam se kroz tjedan dana ako ostane tako..

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Valjda očistio klapnu gasa, a ne promijenio ?

 

To i nije neki problem i sam očistit ako imaš smisla za tehničko prtljanje, a i trebat će ti češče nego što misliš zbog prljavog goriva, made by INA .:zacugu:

 

https://www.youtube.com/watch?v=mEslEbukDTE

 

 

Edited by cliomir
Link to comment
Share on other sites

Ne bas promjenio kaze da stara klapna nije valjala..

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Evo 7 dana auto radio ko zvrk i sad se ponovo na paljenju gasi i lagano stuca do 2000 obrtaja..nemogu vjerovat da moze opet..ak su dizne pa nebi radilo 7 dana bez problema.vozen je i na benzinu i na plinu bas zbog probe?vec sam lud..jer vrijedi probat s adetivima jel moguce..ili da probam kompjuter?jer neko imo kvar lambda sonde na seatu sam gorila lampica nisam imo nikakvih problema kad je ona osla ..na zadnjoj dijagnostici pokazivalo klapnu gasa..na dvije prije kut paljenja motora..jer moguce da kompjuter divlja?jer vlasnik prije je imao dijagnostiku i pretpostavljam da je briso greske stalno ak ih je imo..jer ga mogo izludit stime..

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Problem nije rijesen..auto prodan..moze admin obrisati moj profil..presao sam na forda..hvala svima na pomoci..sretno..

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

nadam se auto je kod prodaje naveden kao poluispravan ili si ga bezobrazno uvalio nekome...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Prodan je kao poluispravan u auto kucu isao na procjenu..nemogu ga nekom uvalit kad nevalja nisam takav covijek..

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Iako mi takav uvalio auto a ja njemu dao ispravan..al to je obraz..i onda me zove jucer kao jbt to je bio super auto..al eto vidio je da vozim forda kao odlicno izgleda kakav je auto i on bi takvog sad..e to je obraz..

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Sve u svemu auto kuca ga prodala za 4 dana za 26000 e sad dal su oni samo obrisali gresku neznam nadam se da su popravili i tko god ga je kupio puno srece..hvala vam na pomoci..ali mislim da se u renault vise nevracam..drugi put je bio u obitelji i zakazao..tako i kod ostale rodbine i prijatelja..super oprema i izgled ali kvarovi nas sve ubili..puno srece ekipa..pozz..

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.