Jump to content

Kotači imaju lufta, kugle?


stanislav

Recommended Posts

Podrav,

ne znam da li sam se dobro izrazio u naslovu, uglavnom imam problem. Pri redovnom servisu mi je majstor ustanovio da desni kotač ima lufta (par mm lijevo-desno) a mjesec dana kasnije pri promijeni seta guma ljetne/zimske ustanovili da i lijevi kotač ima fufta. Na volanu ništa ne osjetim, ali bi htio problem riješiti pošto dosta kilometara radim dnevno. 

Prvo sam pomislio 10 godina star megan, 120tkm otišla letva volana no Mehaničar je rekao da bi trebao staviti nove kugle. Da li je to skup popravak, čega se trebam paziti, moram li ići na optiku?

Thx

Edited by stanislav
Link to comment
Share on other sites

Mene je jedna kugla koštala oko 180kn. Meho mi preporučio TRW jer su navodno dobre. Nakon izmjene moraš obavezno na špur.

Kad to radiš dobro je zamijeniti i spone letve volana jer je pitanje koliko će one još dugo ako nisu nikad mijenjane, a kad mijenjaš spone onda opet moraš na špur. Tako sam ja tri puta u godini dana išao na špur i tri puta kod mehaničara umjesto jednom. Zato ja obje kugle i obje spone napravim odjednom s jednim špurom. Košta zajedno sa rukama i špurom oko 1000kn i miran sam sljedećih 5-6-7god.

Link to comment
Share on other sites

I to isto. Možda izgleda skupo, ali izađe skuplje kad to pojedinačno popravljaš  pogotovo jer kad to sve napraviš sve na ovjesu je opet čvrsto i sve ostalo dulje traje.

Link to comment
Share on other sites

a to možeš i doma promjenit ,ako imaš kanal i ako si malo kužišš mehaniku..

i koliko me sječanje služi mislim da je miloš rekao da mu se TRW i nije pokazao nešto,te da ima neki jeftini levi te da drži..

Link to comment
Share on other sites

Ma traje trw jos uvijek (kroz 3 god sam promijenio polako sve jeftinije na trw kako je sta odlazilo.

) .

Problem je s predugim sponama kojima treba skratit navoj za 2 mm jer se nije dala optika napraviti na nulu.

Inace netreba kanal uopce za ove poslove sem za kuglu koja je na megane-u presana u vilicu (al tu nepomaze kanal vec jedino dizalica jer ti treba prostor ispod vilice da se ona ne bi morala skidat, a prirucnom presom se odradi posao, i to nema smisla raditi sam doma bez prese.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nije problem u cijeni rezervnih dijelova. Samo recite što valja i to ću uzeti :) ! Što se tiće TRW je to nije dobra marka, ako se ne varam prva ugradnja na vozila VW grupe?

Znači već kad mijenjam, nek promjenim kugle, spone, krajnike?

Doma ništa neću raditi, imam pouzdanog/povoljnog mehaničara a nove dijelove mogu povoljno nabaviti.

Edited by stanislav
Link to comment
Share on other sites

Cini mi se da ce biti taj luft silen blokovi, a i oni puno cesce odlaze nego kugle-jabucice-spone.

Nisu skupi.ali mora vilica dole i ispresati-napresati stare-nove..

Medo- problem je jer je dosta ljudi( ne kazem da je pokretac teme jedan od njih) da im je puno od jednom dati tih 1000kn za rijesiti prednji trap kad ima jos masu ostalih stvari za popraviti na autu..recimo nisu servis napravili zadnje 2god, pa gume celave, pr kocnice su pri kraju jos nedaj boze zadnji diskovi isto..tik tak se skupi 3-4-7tkn troska..a to je samo auto..

 

TRW je jako dobar omjer ulozeno-dobiveno. Ja ga koristim na svim svojim autima.

Edited by laci
Link to comment
Share on other sites

Atanislav TRW svakako.

A selen blokovi na vilicama (4 ukupno) su oko 200kn :D tak da pored svega ostalog nije puno.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mene je jedna kugla koštala oko 180kn. Meho mi preporučio TRW jer su navodno dobre. Nakon izmjene moraš obavezno na špur.

Zasto na spur nakon izmjene kugle?! Pa ona se fiksno ugradjuje, ne mozes ju pomaknuti lijevo ili desno kod ugradnje, jednostavno mora doci kako je predvidjeno.

Inace netreba kanal uopce za ove poslove sem za kuglu koja je na megane-u presana u vilicu (al tu nepomaze kanal vec jedino dizalica jer ti treba prostor ispod vilice da se ona ne bi morala skidat, a prirucnom presom se odradi posao, i to nema smisla raditi sam doma bez prese.

Ide kugla van i bez prese i skidanja vilice. Brusilicom odsjeci nitne i izbiti i hvan. Ca. 25 min po jednoj strani. Radio sam to bas na Laguni prije tjedan dana.

 

A glede mijenjanja svega zivoga na ovjesu, jel nebi mozda bilo svrsishodnije (i osjetno povoljnije za kucni budzet) utvrditi sta tocno ima lufta, pa onda to promijeniti?!

Link to comment
Share on other sites

Na meganu nema nitni nikakvih. Nicega samo je upresana kugla.

Na cliu je kugla koja moze imat malo pomaka tako da treba provjeriti da je u istom polozaju.

A na 180oookm me cudi da jos bilo sta drzi ako stvarno nije mijenjano do sada. Pa nek sve zamjeni jer je dijelova oko 700 kn sve skupa.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Evo danas rijesio. Odvezao auto kod automehanicara. Promijeno 2 kugle trw 270kn, te lijevu sponu trw 210kn, napravita optika. 

Sve skupa 800kn. 

Link to comment
Share on other sites

Meni ima lufta u vozačevom kotaču lijevo desno kad krvnički napinjem. Kugla, krajnik spone novi, seleni nemaju lufta, balans štanga na mjestu. Homokinetički?

Link to comment
Share on other sites

Na meganu nema nitni nikakvih. Nicega samo je upresana kugla.

Na cliu je kugla koja moze imat malo pomaka tako da treba provjeriti da je u istom polozaju.

A na 180oookm me cudi da jos bilo sta drzi ako stvarno nije mijenjano do sada. Pa nek sve zamjeni jer je dijelova oko 700 kn sve skupa.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

nemoj tako, kugle i krajnici još oriđiđi, spone mjenjane na oko 110 tkm :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Da, i zaboravih reći zamjenom samih kugli nije potrebna optika...

Nadalje kada se ustanovio kvar na sponi insistirao sam da se promjeni i druga spona (kad već majstor vozi na optiku) no majstor je savjetovao da je originalna još dobra te ne treba zamjenu (auto je trenutno na samo 128tkm)...

Ma promijenio bi ja sve (seleni, krajnike...) nije stvar u novcu hoću da sam sljedećih 100tkm miran ali valjda majstor ima vjeru u renault :yeah:

Link to comment
Share on other sites

a letva volana ? i ona može imati lufta. 

 

Meni megane ima 207k i promjenil sponu ali kad se kontrolira ona ima lufta, nova je 1000kn negde, čuje se samo dok se prođe preko neke veće grabe :D 

Link to comment
Share on other sites

Tebi je otisla samo piksa u letvi volana. 100kn i sat dva posla za zamjenu

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Tebi je otisla samo piksa u letvi volana. 100kn i sat dva posla za zamjenu

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

de to ima za kupiti ? 

to onda ide letva dole ili se da samo to nekak promjeniti dok je auto na dizalici ? 

Link to comment
Share on other sites

Auto na dizalici. Ima na ebayu. Potrazi malo.

Megane 2 steering rack bush.

Treba ti samo jedan jer je samo jedan s desne trane. S ljeve nema

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Jeftiniju. Jednako su kvalitetne.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.