Jump to content

SCENIC IV - ESPACE V


M@tt

Recommended Posts

Motor mi se cini na startu malo eksplozivniji nego na skodi ali je 130ks a u skodi 105. Deda ima 150ks skodu i ta na staru bez gasa doslovno skace jer je dobar motor i lagan auto. Potrosnja neznam tocno jer imam dosta stajanja u praznom hodu ali mogu reci da trosi najmanje 7 deci vise na autoputu nego skoda. Znaci 130 kmh sa njime dok sam iso iz slovenije sesta brzina sest litara trenutna ili cak i vise. Skoda 1.6tdi 105ks 5.3l u petoj dok i ta jaca od 150ks priblizno isto trosi kqo 105ks. Mislim za sada da vw tdi motori su najstedljiviji

 

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

 

 

Pretežak je taj novi Scenic 1500 + kg, a to znači lošije performanse i veća potrošnja.. Hebiga. A i ja sam primjetio da npr golf 7 tdi 105 KS  - 5 brzina, manje troši nego meg 3 grantour 1.5 dci 110 KS - 6 brzina - čak i na autocesti, iako se Meg dci manje vrti..

Link to comment
Share on other sites

Ovo sa kamerom. Drugo je trziste. Slo i hr imaju istu opremu dok njemacka nema. Ima razlike boja je nadoplaza 5sjedala je serijski pa nadoplata na 7 dok je ocito tako za srbiju ili bosnu drukcije

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Bas neki dan vidio Kodiaqa na kamionu. Veliki auto ali maaaaajko mila kako su ga uzas dizajnirali izvana...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ovo sa kamerom. Drugo je trziste. Slo i hr imaju istu opremu dok njemacka nema. Ima razlike boja je nadoplaza 5sjedala je serijski pa nadoplata na 7 dok je ocito tako za srbiju ili bosnu drukcije

 

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

 

 

Kad već svima odgovaraš na pitanja, evo i od mene pokoje. Kako se vozi na tim famoznim 20 " kotačima, da li velika i uska guma odrađuje funkciju na lošim cestama ili? Da li auto osjeti da su mu kotači preveliki ili se sa njima nosi sa lakoćom? Kako je auto izoliran (po tebi), buka kotača, buka vjetra, motor? Opći dojam kval prije ili saditete auta, usporedi sa nekim autom kojeg si vozio prije ili još voziš..

 

TNX

Link to comment
Share on other sites

20 cola felge sam vec napisao da su udobnije nego 16 cola na novoj verziji octavije. Cijena ko 17 cola 1000kn za ljetne 1200 za zimske ali to i sami mozete istraziti. Motor buka manje se cuje nego tdi na nizim okretajima dok na vecim oce zarezati ok ok makar ga nisam stisko kada ima 200km :) buka u auta da ... cuje se jace neko octavija ali cuju se gume ali motor ne. Za sada moje misljenje da je prostor motor bolje izoliran dok vanjska buka manje izolirana nego kod octavije3. E sada rijesito to na nacin da slusate radio usb ili sta vec i ne osjetite razliku. Po meni je za stvarati problem. Gume sto se tice voznje nisam osjetio razliku nego na 205 55 r16. Ako nisam vec rekao u trecem redu sjedala sam se vozio i udobnije se vozit nego na zadnjoj klupi octavije3. Individualno misljenje ali na prvu odusevljen sa trecim redom i udobnosti odostraga. Primjer vozio dam se prije par godina u starijoj zafiri u 3 redu i nije bas preugodan osjecaj ali trebao bih sada usporediti da mogu reci ispravan komentar

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

20 cola felge sam vec napisao da su udobnije nego 16 cola na novoj verziji octavije. Cijena ko 17 cola 1000kn za ljetne 1200 za zimske ali to i sami mozete istraziti. Motor buka manje se cuje nego tdi na nizim okretajima dok na vecim oce zarezati ok ok makar ga nisam stisko kada ima 200km :) buka u auta da ... cuje se jace neko octavija ali cuju se gume ali motor ne. Za sada moje misljenje da je prostor motor bolje izoliran dok vanjska buka manje izolirana nego kod octavije3. E sada rijesito to na nacin da slusate radio usb ili sta vec i ne osjetite razliku. Po meni je za stvarati problem. Gume sto se tice voznje nisam osjetio razliku nego na 205 55 r16. Ako nisam vec rekao u trecem redu sjedala sam se vozio i udobnije se vozit nego na zadnjoj klupi octavije3. Individualno misljenje ali na prvu odusevljen sa trecim redom i udobnosti odostraga. Primjer vozio dam se prije par godina u starijoj zafiri u 3 redu i nije bas preugodan osjecaj ali trebao bih sada usporediti da mogu reci ispravan komentar

 

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

 

 

Hm, s obzirom da je Octavia3 ustvari jednako Golf 7 (ili lošije) očekivao sam da ćeš reći da je Scenic4 bolje izoliran od vanjske buke nego ovi auti, a i cjenom je jači.. G7 znam kako se ponaša, istina jako je ugodan auto u svemu osim buke zadnih kotača tu je loš..Npr za usporedbu meg 3 nije izoliran kao golf (kotači i buka vjetra), ali motor (dizel) je uvjek tiši nego u golfu..

Link to comment
Share on other sites

Slažem se s kolegom fabijem da je malo razočaravajuće što je Senoc malo pretežak pa performanse nisu nešto (10,7 sec i 200 km/h) za auto s motorom od 160 Ks i 380 Nm). Inače sjedio u Senicu i najviše mi se sviđa ono čudo od kliznog odmorišta za ruke/spremnika. Fabi octavija 3 puno bolje leži na cesti od Golfa 7, vozio oba auta. Golf VII 1.6 TDI 5 vrata i Octaviju 3 kombi 1.6 TDI.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

1.6 160 EDC je poprilicno bucan cak i na 120 km/h autocestom, dosta se cuje motor. I pri naglom oduzimanju gasa kod iskljucivanja tempomata se jasno cuje turbina. Nije bas neka izolacija, nazalost. Ali to je ipak scenic, nije visoka klasa.

Link to comment
Share on other sites

1.6 160 EDC je poprilicno bucan cak i na 120 km/h autocestom, dosta se cuje motor. I pri naglom oduzimanju gasa kod iskljucivanja tempomata se jasno cuje turbina. Nije bas neka izolacija, nazalost. Ali to je ipak scenic, nije visoka klasa.

Moguće, ja sam na više mjesta pročitao da je 1.5 dci tiši od 1.6 dci-ja. U meganu je 1.5 općenito ful tih, a na brzinama 130-140 km/h popuno nečujan.

Link to comment
Share on other sites

Jedna stvar sto se tice buke motora je moguce i lanac jer ga 1.6 ima dok je 1.5 na remenu. 1.5.je reno motor koji su sa nisanom prepravili dok je 1.6 od nisana motor ali se oba ugradjuju u obije marke vozila. Na motor od 130ks nemam posebno zamjerke ali kao sto rekoh jako je mlad auto sa malo km oa ne zelim ga jos cepiti da vidim kako ide pod opterecenjem. Buka se cuje od kotaca na vecim brzinama a lako moguce i zbog 20 cola guma ali cim.imate na 2 crtice radio isto vam je jedino ako se vozite bez ukljucenoga radija cete primjetiti ali pomeni nije za stvarati neku paniku. Mene interesira kako se ponasa na buri jer mi se octavija poprilicno njihala dok sam se vozio a i doj smo stajali na moru u benkovcu zbog guzve. Probao sam ga bocno njihati oba auta i malo je cvrsci scenic

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Novi dojmovi. Sada navecer nema guzve pa se da provozati u miru. Autoput 130 pocinje kao neko lagano zujanje od vjetra(to mi se ne dopada jer isti samo jaci problem sam imo kod elantre). Potrosnja trenutacna majko mila naprema tdi motorima. 6.4 litre na 130 na 160 debelo preko 9 litara. Bilo je uzbrdice i nizbrdice pa kada je bilo najravnije sam gledo. Sa octavio se vozim 170 da trosi ispod 7 litara. Ubrzanja na vecim brzinama isto koma. Motor je turbo trom nakon 170 nikako da nabere dalje i vec na srednjoj uzbrdici nemre niti ubrzavati dok mi octavija ubrzava sa 105 konja. Ipak je ovo obiteljski auto i nije za jurcanje ali sam htio vidjeti mogucnosti motora da znam. Prosjek mi je 6.8 stime da sam se vozio lagano i divljao sto i nije prelose ali tdi bi bio na 5.5 ili malo vise tako da motori stvarno nisu stedljivi.

Nije da kukam na potrosnju ali ocito njemci su napravili bolji motor sto se tice potrosnje. Moguce je dok se malo razradi motor i trositi nesto manje.

Jos jeda glupa mana je suvozacev pojas ako nikoga nema po zavojima oce lupkati u plastiku sto je stvarno dosadno kada se vozite bez muzike.

Isprobao sam i svijetla po sumi i zavojima. U zavojima pali maglenke koje pomazu malo bocno ali glupo izgleda kada su svjetla skroz bijela a maglenke zute. Ima nesto siri snop svijetla led naprema xenon ali xenon zakretna su bolje rijesenje za zavoje po mraku kroz sumu.

Duga svijetla samo malo dignu visinu osvijetljenja i apsolutno nista ne pojacavaju kratka. Duga svijetla nemoze sami upaliti nego kada ih upalite one se automatski pale i gase kako sustav predvidi tako da ako vam auto stoji u leru tesko da cete to moci isprobat jer se nista ne dogadja i ne pale se duga svijetla.

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

ce9e6bc741174896d1f38a30234b6619.jpgeff8822c96eefe74490d4c4e11636183.jpgd2f8eeae84e6c4c0054903ed93910f39.jpg

Evo slikica sta sam uspio poslikati. I sami vidite koliko skace potrosnja. Malo na tih 142 je porasla potrosnja mozda od lagane uzbrdice ali nije niti puno manja na ravnici.

Svijetla su kratka u sumi potpuni mrak

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

86c3b05d7bc4c6d5b1b4bd435caf27fd.jpgc958f361627c0742a18c2a7f766856e8.jpg

Kratka vs duga. Uzivo se vidi bolja razlika

Da istina kada je na auto ne dozvoljava ali kada se okrene na svijetla onda moze. Pod auto treba postici najmanje 40kmh da se upale duga svijetla pod uvjetom da nije osvjetljeno tipa ulica dok kada se vozite ispod 33kmh se gase i opet treba ubrzati na min 40 da se upale. Slike su slikane iz voznje.

Dosta testiranja za veceras i punjenja postova na forumu :)

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Imam jedno pitanje ako netko zna vezano uz Renault park assist. Dali kod bočnog parkiranja se može na rinzol parkirati ili takve prepreke ne prelazi? Znači da li mora biti ravan parking ili prihvaća parkiranje na rinzol

Poslano sa mog SM-G928F koristeći Tapatalk

Antunhr, svaka čast na iscrpnom review, ovako nešto nisam nigdje našao na YouTube [emoji106]

Poslano sa mog SM-G928F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

E vidis niti ja pojima nemam dali moze na rizol i kako funga kada se parkira bocno do rizola dali to uspije radas otkriti pa da ne lupi, jer ovo bocno je bilo sa spustenim rizolom.

Pohvalio bih jos jednom kameru, ovo je prvi puta da je imam u autu i susrecem se sa njom ali je solidne kvalitete cak i po noci i dosta je dobro rijesena te tocno znate kojom putanjom idete. Cini mi se da je i kod drugih tako ali ova stvar je zakon za parkiranje.

Link to comment
Share on other sites

Novi dojmovi. Sada navecer nema guzve pa se da provozati u miru. Autoput 130 pocinje kao neko lagano zujanje od vjetra(to mi se ne dopada jer isti samo jaci problem sam imo kod elantre). Potrosnja trenutacna majko mila naprema tdi motorima. 6.4 litre na 130 na 160 debelo preko 9 litara. Bilo je uzbrdice i nizbrdice pa kada je bilo najravnije sam gledo. Sa octavio se vozim 170 da trosi ispod 7 litara. Ubrzanja na vecim brzinama isto koma. Motor je turbo trom nakon 170 nikako da nabere dalje i vec na srednjoj uzbrdici nemre niti ubrzavati dok mi octavija ubrzava sa 105 konja. Ipak je ovo obiteljski auto i nije za jurcanje ali sam htio vidjeti mogucnosti motora da znam. Prosjek mi je 6.8 stime da sam se vozio lagano i divljao sto i nije prelose ali tdi bi bio na 5.5 ili malo vise tako da motori stvarno nisu stedljivi.

 

Nije da kukam na potrosnju ali ocito njemci su napravili bolji motor sto se tice potrosnje. Moguce je dok se malo razradi motor i trositi nesto manje.

 

Jos jeda glupa mana je suvozacev pojas ako nikoga nema po zavojima oce lupkati u plastiku sto je stvarno dosadno kada se vozite bez muzike.

 

Isprobao sam i svijetla po sumi i zavojima. U zavojima pali maglenke koje pomazu malo bocno ali glupo izgleda kada su svjetla skroz bijela a maglenke zute. Ima nesto siri snop svijetla led naprema xenon ali xenon zakretna su bolje rijesenje za zavoje po mraku kroz sumu.

 

Duga svijetla samo malo dignu visinu osvijetljenja i apsolutno nista ne pojacavaju kratka. Duga svijetla nemoze sami upaliti nego kada ih upalite one se automatski pale i gase kako sustav predvidi tako da ako vam auto stoji u leru tesko da cete to moci isprobat jer se nista ne dogadja i ne pale se duga svijetla.

 

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

 

 

ce9e6bc741174896d1f38a30234b6619.jpgeff8822c96eefe74490d4c4e11636183.jpgd2f8eeae84e6c4c0054903ed93910f39.jpg

 

Evo slikica sta sam uspio poslikati. I sami vidite koliko skace potrosnja. Malo na tih 142 je porasla potrosnja mozda od lagane uzbrdice ali nije niti puno manja na ravnici.

 

Svijetla su kratka u sumi potpuni mrak

 

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

 

 

jesi usporedio odnos kilaze i aerodinamike octavie i scenica?

meni moj stari grand scenic (2004.) trosi 6,7-6,9l po tempomatu na 144kmh..

isto tako probaj vozit 140 i onda pun gas pa usporedi istu stvar ali s tempomatom.. ne znam zasto, ali meni se vec 13god cini da kad ubrzavam pomocu tempomata da jace vuce i vuce skroz do 195kmh..

po gradu uredno trosi oko 7,5-8l ovisi o nacinu voznje..

Link to comment
Share on other sites

Ovdje se bacaju usporedbe Octavie i Scenica, pošto imam Scenica 1.9dci 2011 god, a vozim svaki dan Octaviu 1.9 tdi 2011 godinu onda valjda i ja mogu nešto napisati.

Dakle, Skodu nasprem Scenica najblaže rečeno mogu nazvati kola, unutrašnjost se neda mjeriti kao niti udobnost. Namjerno neću ulaziti u rasprave o stolićima i 1-2 cm manje ili više ali u Scenicu je mjesta daleko više. Škoda je poznata po velikom prtljažniku i motoru koji malo troši, odlično, neki se kunu u taj tdi, ljepo i linearno ubrzava, malo troši ali ronda kao traktor, dali se kvari i troši ulje, da kao i svaki, dci se čini uglađeniji  ali mana mu je po meni što do 1500 okretaja skoro pa i neide. Potrošnju nemogu usporediti jer kad kupujete monovolumen morate znati da je to kutija na kotačima a svi znaju kakvu aerodinamiku imaju kocke. Usporedbu potrošnje bi bilo zgodno vidjeti da je dci u meganeu recimo ili tdi u Touranu.

Ako sad idemo usporediti Scenica III i Scenica IV već od otvaranja vrata vidi se da su to dva različita svijeta, dizajn nemogu komentirati kao i unutrašnjost jer je to od osobe do osobe ali vidljivo je koliko su poradili na ergonomiji, materijalima, zvuku zatvaranja vrata.... dakle Scenic IV 5+

Što se motora tiče Scenic III je 1.9 dci 130ks a u Scenicu IV je bio 1.6 dci 130ks, pokušao sam usporediti i moj dojam je da su do cca 100 km/h tu negdje što se tiče međuubrzanja i ubrzanja ali nakon 100 km/h 1.9 mi se čini puno življi. Potrošnja im je ista, mojim stilom vožnje, dio autoput dio otvorena cesta oba su oko 6,5 l.

Ako idemo gledati udobnost to je tu negdje isto se naginju po zavojima bilo da je 20" ili 16". Kako će se pokazati sa kvarovima za Scenica IV to će vrijeme pokazati, Scenic III u 5 godina Zamjenjen volan i ručica mjenjača jer su se ofucali, ručica mjenjača je sada ok dok je volan opet isto ofucan, grijanje retrovizora jako slabo radi, rješenje novi retrovizori , ne pokriva produženo jamstvo, zamjenjen ERG ventil to produženo jamstvo pokriva, sve ostalo je redovni servisi.

  

 

Link to comment
Share on other sites

Kako mislis ofucan volan i rucica mjenjaca? To su ti zamijenili u produzenom jamstvu?

Antun respect na izvjestsjima. Treba imat i vremena za to sve pisati i postavljati gore. Svaka cast

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Jedna stvar sto se tice buke motora je moguce i lanac jer ga 1.6 ima dok je 1.5 na remenu. 1.5.je reno motor koji su sa nisanom prepravili dok je 1.6 od nisana motor ali se oba ugradjuju u obije marke vozila. Na motor od 130ks nemam posebno zamjerke ali kao sto rekoh jako je mlad auto sa malo km oa ne zelim ga jos cepiti da vidim kako ide pod opterecenjem. Buka se cuje od kotaca na vecim brzinama a lako moguce i zbog 20 cola guma ali cim.imate na 2 crtice radio isto vam je jedino ako se vozite bez ukljucenoga radija cete primjetiti ali pomeni nije za stvarati neku paniku. Mene interesira kako se ponasa na buri jer mi se octavija poprilicno njihala dok sam se vozio a i doj smo stajali na moru u benkovcu zbog guzve. Probao sam ga bocno njihati oba auta i malo je cvrsci scenic

 

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

 

 

1.6 dCi nije nissanov motor nego zajednički projekt. Renault je puno jači od Nissana u konstrukciji dizel motora. Ne znam samo odakle ljudima info da je 1.6 dCi Nissanov motor.

Link to comment
Share on other sites

Kako mislis ofucan volan i rucica mjenjaca? To su ti zamijenili u produzenom jamstvu?

 

Antun respect na izvjestsjima. Treba imat i vremena za to sve pisati i postavljati gore. Svaka cast

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Imaš tu slike , da zamjenjeno je na jamstvo

Link to comment
Share on other sites

Ja mogu usporediti samo 1.5 dci sa 1.6 tdi, odnosno meg 3 vs golf 7. dci motor je bolji, tißi uglađeniji, razvijanje snage je tu negdje, tdi malo življi ali to je i do mjenjača i manje mase golfa. Iako tdi malo manje troši, dci je zakon u ovom slučaju..

Link to comment
Share on other sites

Sto se tice motora tako mi je slovenac reko jer oni prodsju tamo renault nisan i daciu.

Sto se tice potrosnje nisam bas ocekivao da moze biti tolika razlika. Prvi puta se susrecem sa monovolumenom ili sta god vec scenic je.

Dci radi ugladjenije od tdi i oba vuku sa niskih okretaja samo sto slscenic ima 6 brzina i manje prijenose pa ide na nizim okretajima sobzirom na brzinu mjenjaca i km na sat oo meni bolje. Test voznja je bila uzbrdica treca brzina i puni gas na 40kmh. Tu je dci bolji. Uglavnom sa scenicom nema divljanja na brzinama +100 :)

Ljudi me hvale da kako sve napisem eto hvala sto me hvalite ;) tipkam u toku na mobu sa klincima dok se igram nesto drugo radim zato i ima pravopisnih gresaka ponesto tako da nemojte zamjeriti

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Koliko iznosi dodatno jamstvo za Renault? Koliko godina i koliko kuna? Jer citajuci brkinu temu o Scenicu III ispada da se to ispalti doplatiti. Eventualno mogu to traziti kao naknadu za kasnjenje isporuke sad kad me nazovu nadam se ovih dana...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

5800kn sa dvije na pet godina ali moze i popust nekakav isto ici.

Sto se tice rucice mjenjaca i volana da se izlizao na scenicu 3. Ja sam na octaviji 3 godine staroj mjenjao rucicu mjenjaca pod garancijom. Nije jako bila izlizana ali vise nije bila hrapava koza ko kada je nova je pocela se guliti odozgora. Skoda remetinec mi je zamjenila i imam vrlo ugodna iskustva sa njima naprema zubaku.

Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.