Jump to content

SCENIC IV - ESPACE V


M@tt

Recommended Posts

1.3 tce 150 4x4 vozio,  ostavlja dojam puno jaceg auta, auto stvarno leti.

Potrosnja 8.6 do 12l

Stvarno taj 1.3tce je odlican motor i zao mi kaj je tek sada  dosao s 4x4.

Naravno da se isplati vise. Koga dira 2l veca potrosnja🙄 znam da tu neki tak gledaju. Renault da je u startu nudio 1.3tce odma bi ga uzo.

Benzinac je benzinac. 

Naravno da volim svoj 1.5dci , al opet kazem da biram uzo bi 1.3tce zbog 40 do 50ks vise.

@fabi ima 160ks mislim.  On bolje zna kakav je motor.

Vani na rumunjskom forumu je 1.3tce 150ks veliki hit, pogotovo s 4x4. Onda ga dizu cak na 180ks.

Dacia duster s 180ks i cijemom od 160.000 je top izbor

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, macan said:

Ako je to onaj što ide i u kaškaj onda ti mogu reci da mu je prosjek 7 l što je stvarno dobro. O pouzdanosti neznam. Al fino ide.

Ima ga moj stari u fukušaju 160 ks i edc7. Za sad 10 k km, očekivano bez problema na toj kilometraži. Mogu reć da iznenađujuće fino ide uz umjerenu potrošnju. 7 kratkih brzina stvarno puno pomaže u ubrzanjima i međuubrzanjima, otvorena cesta i autocesta na odlučniji pritisak gasa ide dvije niže uz zaista fini potisak naprijed. Što se tiče performansi i potrošnje palac gore. A pouzdanost će vrijeme pomazat!

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ima netko iskustva sa 1.3 tce 160 ks koji se ugradjuje u scenica? Po konfiguratoru je puno jeftinija opcija od dci, zanima me prvenstveno potrosnja i pouzdanost. Mozda se vise isplati od dci do neke normalne kilometraza cca 20 000 km godisnje.
Odličan.
U svim pogledima iznad očekivanja.
Nema nikakvih problema.
U Kadjaru sa štedljivom vožnjom moguće ga je držati ispod 6 lit/100km.

TURBO TERROR

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ja i dalje ne kužim sve vas koji kupujete aute preko 150ks i onda pazite na svaku litru...mogli ste uštediti novac i na autu sa slabijim motorima i na benzinu kad se već volite štedljivo voziti. Čak i ako se ne ganjam, volim jače motore zbog elegantnog bržeg ubrzavanja čim dodirnem gas i gušta. Zato ih i kupujem. Ali to sam samo ja. 😀

  • Like 4
  • Thanks 4
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, hans said:

Odličan.
U svim pogledima iznad očekivanja.
Nema nikakvih problema.
U Kadjaru sa štedljivom vožnjom moguće ga je držati ispod 6 lit/100km.

TURBO TERROR
 

Twingo 0.9tce 2017 ima gpf?

Sad uzo jos ovog 0.9tce 95ks 2020 dal on ima gpf

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Ninoo said:

Ja i dalje ne kužim sve vas koji kupujete aute preko 150ks i onda pazite na svaku litru...mogli ste uštediti novac i na autu sa slabijim motorima i na benzinu kad se već volite štedljivo voziti. Čak i ako se ne ganjam, volim jače motore zbog elegantnog bržeg ubrzavanja čim dodirnem gas i gušta. Zato ih i kupujem. Ali to sam samo ja. 😀

Tocno, to si samo ti.  Ima ljudi kojima nije lako tocit aute a vole jurit. 

Ja osobno bi vozio bicikal da imam te probleme. Opce glupo ljudima nametat svoje misljenje. 

1 hour ago, direstraits said:

Nema problema s GPF-om, ne troši ulje?

@hans

Ima ovaj moj twingo gpf?

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, zeko said:

Tocno, to si samo ti.  Ima ljudi kojima nije lako tocit aute a vole jurit.

Ova tvrdnja ti ne stoji jer ne kužiš o čemu pričam. Dakle, iznad pisalo o ŠTEDLJIVOJ vožnji i maloj potrošnji. Što znači - nije im lako točit pa kupe skupe aute sa jačim motorima pa ih štedljivo voze da što manje troše.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja i dalje ne kužim sve vas koji kupujete aute preko 150ks i onda pazite na svaku litru...mogli ste uštediti novac i na autu sa slabijim motorima i na benzinu kad se već volite štedljivo voziti. Čak i ako se ne ganjam, volim jače motore zbog elegantnog bržeg ubrzavanja čim dodirnem gas i gušta. Zato ih i kupujem. Ali to sam samo ja. [emoji3]
Nisam ni ja sa 27, sa 39 gledam sve. Profesionalna deformacija bit ce
Link to comment
Share on other sites

Ma kakva potrošnja s 150ks+, onaj tko gleda potrošnju gleda uloženo /dobiveno - ekvivalent veličina i snaga motora i velika kilometraža

Ja sebe za sada vidim idealnog s ovom snagom, svega ima koliko mi treba uz upotrebljivost u gradu i na putu, no za par godina...tko zna :)

Ista stvar koja karakterizira egoistu, "zlatna" klasa, i poslije briga za servise, pa joj koliko ulja, pa zar servis...pa šta toliko za servis??...itd

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ma zanimljivo da se po potrošnji novijih turbo benzinaca skuplji dizeli ne isplate... u tomu je "problem"....

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Ušao u četrdesetu, kriza  srednjih me pegla, lagano gledam meganea tce 205 :yeah: neka troši koliko hoće glavno da je meni bolje...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, macan said:

Ma zanimljivo da se po potrošnji novijih turbo benzinaca skuplji dizeli ne isplate... u tomu je "problem"....

Pa kako se ne isplate, pa kupuješ ozbiljnije vozilo, klasu od A4, Passata na dalje...njih referiram jer su realno i kraljevi u startu tog "premium" segmnta...i da tu benzinci manje troše, aha....

Link to comment
Share on other sites

Meni je zasada favorit tce 160 vs dci 150 edc. Oba 7 brzina ali tce laksi, jeftiniji i razlika u potrosnji nije tolika da uz mojih max cca 100 000 u 5g bi se isplatilo dati vise u startu za dci.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Fredy said:

Meni je zasada favorit tce 160 vs dci 150 edc. Oba 7 brzina ali tce laksi, jeftiniji i razlika u potrosnji nije tolika da uz mojih max cca 100 000 u 5g bi se isplatilo dati vise u startu za dci.

I ja bih tako gledao, ti novi dci mislim da ne idu u skladu sa snagom. Tce je sigurno brzi i laksi kao sto kazes, veci gust za voziti a i tko zna sta ce biti sa dizelasima u buducnosti.

Link to comment
Share on other sites

sve je to upitno, jer se trendovi mijenjaju svako malo.. sad su svi motori sa unutarnjim izgaranjem u nemilosti državnih politika, najprije dizeli a onda i benzinci.. hybridi još prolaze..zapravo njihovo vrijeme tek dolazi.. baš me zanima kaj bu reno ponudio od hybrida i po kojoj cijeni..

Link to comment
Share on other sites

sve je to upitno, jer se trendovi mijenjaju svako malo.. sad su svi motori sa unutarnjim izgaranjem u nemilosti državnih politika, najprije dizeli a onda i benzinci.. hybridi još prolaze..zapravo njihovo vrijeme tek dolazi.. baš me zanima kaj bu reno ponudio od hybrida i po kojoj cijeni..
Imaju vec mild hybride samo ih ne uvoze u HR
Link to comment
Share on other sites

Nema problema s GPF-om, ne troši ulje?
[mention=47]hans[/mention]
Nikakvih

TURBO TERROR

Ima ovaj moj twingo gpf?
Nema

TURBO TERROR

Link to comment
Share on other sites

Pa kaj bi trebao imati probleme sa gpf od pocetka. Reno nema nikakve probleme sa dpf na dizelima a posto je princip rada slican, vjerujem da nece bit problema ni sa gpf.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Koji je razlog da na sve motore OSIM 1.3 TCE 160ks moze adaptivni tempomat? Ne kuzim taj detalj. Kako mi je oboje zanimljivo volio bih znati zasto bas ta kombinacija nije moguca

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.