Jump to content

SCENIC IV - ESPACE V


M@tt

Recommended Posts

  • 4 months later...

I kod mene krenulo sa dolaskom hladnijih dana lagano u zavoju (kod skretanja) cuje se da nesto nakratko zaškripi :)

Ako netko ima automatic. Moze li mi reci kada mu je auto u N polozaju i dodaje gas dali hoce kao lagano krenuti auto. Ko da se mrvicu pomakne. 

Link to comment
Share on other sites

Meni na službenom koji nije automatik dok je hladan motor i mjenjač u leru na cca 2000 okretaja ako je naravnom lagano se kreće. To pripisujem hladnom ulju. Kad se ugrije ovoga nema više.

Link to comment
Share on other sites

Nekada se  to desava a opet nekada ne u N ili u P. Isto tako se desi da kod kretanja ili ako usporim pa nisam zakocio do kraja auto krene ali cukne. Nesto slicno ko na manual mjenjacu kada se ne pusti umjereno kuplung pa zatrokira ili ne krene kako spada ili drzite kuplung a dali ste previse gasa. Nije nista strasno ali opet da idem raditi servis na mjenjacu kompletan kosta poprilicno novaca. Mozda slucajno netko ima koga za preporuku za provjeru automatskog mjenjaca. Bubam napamet ali ko da je potisni lezaj. U voznji najnormalnije mjenja brzine na u bilo kojem rezimu rada manjim ili visljim okretajima. Promjenjeno je ulje u mjenjacu i filter ulja prije 5t km

Link to comment
Share on other sites

Isto odprilike. Nekada se to osjeti vise a nekada nista. Znaci auto se pomakne mozda na ravnom 2 cm a opet nekada apsolutno nista. Nebih to niti primjetio iskreno nego kada upalim auto pricekam koju sekundu dodam malo gasa i pricekam jos par sekundi i onda tek krenem dok se ulje u mjenjacu procirkulira. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ljudi, kako održavate kromirane dijelove Scenica na donjem dijelu kod pragova? Isto pitanje i za crne plastične dijelove. Kod mene nakon pranja plastike pobijele a kromirani dijelovi su kao od kamenca šareni. Može neki prijedlog sredstav za održavanje navedenih dijelova?

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, legenda128 said:

Ljudi, kako održavate kromirane dijelove Scenica na donjem dijelu kod pragova? Isto pitanje i za crne plastične dijelove. Kod mene nakon pranja plastike pobijele a kromirani dijelovi su kao od kamenca šareni. Može neki prijedlog sredstav za održavanje navedenih dijelova?

I kod mene tako, a ima vidim: https://www.silux.ba/proizvodi/dodatna-oprema/auto-kozmetika/sredstva-za-poliranje/277858/polirno-sredstvo-za-krom

A imam i neko s**nje za onu plastiku kod vrata polirat. Sve bude izgrebano. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ima li nekog načina da se nakon odrađene instalacije karte u automobilu izbjegne slučaj da svaki put kad upalim pita želim li ažurirati karte? Obično izvadim stik i obrišem fajlove ali možda je moguće i nekako drugačije?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Kupio sam 2.5g star Grand Scenic, 1.6. 160 EDC, 45.000km, Bose oprema i polako otkrivam njegove mušice. Škripanje sjedala vozačkog i suvozačkog, povremeno uključivanje greške radara...

Da li netko ima iskustava sa sličnim i kako riješiti problem(e)

Prije same kupnuje sam bio u ovlaštenom servisu te su ga pregledali i nisu ustanovili nikakve greške(radar) a za sjedala kažu da samo novo sjedalo 

Čini mi se da sam trebao uzeti sa što manje opreme da se nema šta kvariti

Edited by Kresoml
Link to comment
Share on other sites

Vjerujem da je problem škriputavog sjedala neka opruga unutar sjedala koja se tare/češe od nešto drugo kad sjedneš.

BIlo je toga i na laguni 3 i nekim drugim renaultovima.

Ljudi su riješavali "problem" špricanjem silikonskog spreja na pravo mjesto.

 

Za radar ti nemam ništa pametno reći.

Prvo dijagnostika pa onda dalje.

Link to comment
Share on other sites

Ja imam iskustva s radarom na drugoj marki, radilo se o Suzukiju, pa možda može pomoći u kojem smjeru krenuti. Ukratko, bio je jako osjetljiv na prljavštinu i onda bi izašla obavijest na isntrumentnoj ploči da je radar iskljuičen. Paljenje i gašenje auta, koji put prebrišeš naprijed radar, i to je bilo to. Kasnije su na redovnom servisu ubacili update softvera i nakon toga se više to nije događalo, pa možda da počneš od toga.

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, MB110 said:

Ja imam iskustva s radarom na drugoj marki, radilo se o Suzukiju, pa možda može pomoći u kojem smjeru krenuti. Ukratko, bio je jako osjetljiv na prljavštinu i onda bi izašla obavijest na isntrumentnoj ploči da je radar iskljuičen. Paljenje i gašenje auta, koji put prebrišeš naprijed radar, i to je bilo to. Kasnije su na redovnom servisu ubacili update softvera i nakon toga se više to nije događalo, pa možda da počneš od toga.

Isto se na vitari dešavalo kolegi...

Link to comment
Share on other sites

Bas to. silikon sprej pospricati gdije treba ispod sjedala. A radar oce melo se zblesirati kada je kisa i noc ili jako sunce ili je zmazan. To ti je sve normalno i sitnice. Auto je pun opreme i nemoze sve raditi savrseno u svakom mogucem trenutku. I druge marke imaju sa time problema

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Pozdrav svima na forumu,

vlasnik sam vozila RENAULT Grand Scénic Energy 1.6 dCi 130 Bose, 96 kW, 10mj 2017 god. od početka godine. Imam 4 male djece pa mi je ovo super taman.

Nego imam pitanje oko puhanja zraka kroz ventilaciju kabine. Naime kada god je uključeno puhanje na stakla, ne radi puhanje u sredinu. Sve ostale kombinacije sa puhanjem na noge radi i puhanje u sredinu. Evo slike kako radi a kako ne.

image.png.856a0b4bc0070415c4ff0d34eb0b76c2.png

 

Bio sam na nekom redovnom servisu u Štarkelj - Utrina pa su mi ovo pogledali i rekli da ne mogu reprogramirat čip u autu da puše u sredini kad je i za gore jer kao ne dopušta i ne znaju zašto je tako.  Kao rekli da bi probali na nekom drugom kasnijem servisu, možda dobiju update pa će moći. Kao da je sve normalno u elektronici i da sve radi fizički... Ima neko ideju ili da to prihvatim kao "normalno"?

Hvala

Također ako ima netko kakvih pitanja za ovaj auto rado odgovaram!

Edited by Zlatko_CRO
Link to comment
Share on other sites

Isto je i kod mene na meganu i isto sam pisao što i ti i kako to nema logike. Al eto normalno je. Tj zamišljeno je da klima bude na auto a ne da vozaci se igraju sa krilcima 😁

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, macan said:

Isto je i kod mene na meganu i isto sam pisao što i ti i kako to nema logike. Al eto normalno je. Tj zamišljeno je da klima bude na auto a ne da vozaci se igraju sa krilcima 😁

Super, bit će dobro dok nas ne natjeraju da u nekoj aplikaciji kupimo opciju da nam puše gdje želimo 🤣🤣 .. ili tipa želite spustit prozor, samo 3kn za slijedeća 3 dana...

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Zlatko_CRO said:

želite spustit prozor, samo 3kn za slijedeća 3 dana...

Pa imaš OTA opcije updatea SW već kod nekih proizvođača. Hoćeš auto svjetla, nikakav problem, plati da klikne neko i uzme €€€€.

Link to comment
Share on other sites

On 31. 08. 2020. at 5:27, M@tt said:

Gospodo evo i mene nakon dugo dugo vremena na forumu. Zapravo do sada nije bilo niti potrebe da se javljam jer je bilo toci i vozi. Sve do neki dan.

I onda ovo:

1af561de3275aa262dd397d001f0c9ed.jpg

28e39298db5e2e2285b1e4b6ac349ef7.jpg

c968ad2014b337c53d634e471f370e9b.jpg


Dakle, razletio se automatik na 85.000km!!!

Dobra vijest je sto sam srecom dokupio produzeno jamstvo koje me drzi jos sljedecih 15.000 km.
Dakle otprilike godina dana.

E sad, pitanje svih pitanja glasi, sta dalje? Da li se rijesiti vozila odmah ili pricekati da vidimo sta ce se dogadati naredne godine i onda odluciti? Imao sam ja i prije problemcica ali su to vise bile djecje bolesti novog modela, ovo sad je zeschi fail....


Sent from my iPhone using Tapatalk

sorry ja ovo tek sad vidim.. kaj si na kraju napravio? kaj su rekli zasto je riknula getriba, uzrok? i kolko bi ta "igra" kostala da nisi bio pod garancijom?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Novi auti i ovlasteni servis su jako skup sport. Mogu ti reci da u mjenjac ide 6l ulja a litra ulja kosta 250kn. Sama zamjena traje cc 3 sata i jos ide filter ulja. Zamjenski filter ulja kojega nemas sta vidjeti a izgleda ko mali filter ulozak sta ide u motor ti je 400kn. Orginal niti neznam koliko kosta. Buduci da je sat vremena rada oko 300kn netreba ti biti jasno koliko samo kosta promjena ulja automatskoga mjenjaca a mjenja se na 60 tisuca svakih.  Znaci najmanje 3000kn ne gine samo za promjenu ulja i filtera getribe. A sama getriba nova kosta auuuu.... 

Primjera radi negdije 2015godine.  Godinu i nesto stara skoda octavia zablokirala pumpa vode. Da nisam imao garanciju 5000kn pumpa i promjena pumpe. Cekao sam 6 sati na promjenu pumpe u ovlastenom servisu. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Malo sam trazio po forumu ali nisam nasao: da li Scenic IV s koznim sjedalima i elektricnim podesavanjem prednjih sjedala ima serijski i memoriju pozicije (npr. za vise vozaca) ili je memorija dodatna opcija? Jer koliko vidim, ne postoje posebni gumb za memoriju nego sve ide preko ekrana, pa bih ocekivao da je memorija dio "paketa".

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pozdrav, da probam ovdje pitati ako ima znalaca :D 
Planiram kupiti čelične felge za Scenica IV (20") - trebam li kupiti kakve posebne šarafe za te čelične felge (i koja dužina) ili mogu koristiti ove koje imam na aluminijskim felgama?
Znam da mi je prošli auto imao rezervni kotač s čeličnom felgom i imao je posebne šarafe za taj kotač, pa zato nisam siguran. 

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.