Jump to content

clio 1.5dci 60kW 2003god


balzamo

Recommended Posts

...vlasnik sam clia 1.5dci, 60kW, 2003god, auto je u mene malo manje od god. dana. uredno je servisiran. nedavno mi se na cca 90km/h upalila lampica ubrzgavanja, auto nije izgubija snagu, nastavia je normalan rad. ujutro pri prvom paljenju na cca 4C (stupnja) je tesko upalio, verlgao je par puta i nakon sta je upalio izbacija je bijelkasti dim koji je nestao nakon par sekundi ali motor je imao nemiran rad, kao da radi na dva cilindra. takav rad motora traje dok se ne zagrije do pola radne temperature ali u voznji se ponasa normalno. prva  asocijacija problema da su otisli grijaci koje sam isti dan promijenio (sva 4 nova grijaca bosch). sutra dan na skoro istoj temperaturi clio pali kao prije, sa prisutnim problemom ali u voznji se opet ponasa normalno, normalno ubrzaje, kad se ugrije motor normalno radi, nakon prvog jutarnjeg paljenja kasnije normalno pali doslnovno na zub, nema trzaja, nema nepravilnog rada motora. problem je bio izrazeniji kad su temp bile ispod nule. napravia san obd2 test sa svojim bluetooth prikljuckom koji mi nije pokazivao nikakvu gresku al odlaskom u servis obd2 je izbacija greske ubrzgavanja (Df027) i greske airbag-a koje su pristne od same kupnje clia (auto je bija malo udren) sve vidljivo u slikama

...mjesec dana prije pojave problema sam skinio i ocistio egr ventil skupa sa alu cijevi koji i nisu bili nesto zasporkani posto ga cesto vozim na otvorenim cestama. raspitivao sam se i dobia sam na svakom mjestu razlicit odgovor; da je egr otisao, da ne valja senzor protoka zraka, da ne valja senzor temp. motora, zasporkana dizna, da je pregoria relej... kako god okrenem trosak moze biti min 1300kn ili banalnih 200-tinjak kn.

...s obzirom na raznolikost odgovora razno raznih mehanicara jel netko od iskusnih forumasa ima isti problem ili mozda zna u cemu je problem!?

rsz_img-20170124-wa0001.jpg

rsz_img-20170124-wa0002.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nažalost može biti sve što si sam naveo. Najbolje bi bilo priključit CLIP pa očitati. Nakon toga znat će se više.

Link to comment
Share on other sites

...meni je najucudnije sta auto jedino tesko pali pri jutarnjem prvom paljenju kasnije moze bit hladan (ostajat 8h) i upalit ce normalno, u voznji nema nikakvih poteskoca, trzanja, gubljenja snage...

Link to comment
Share on other sites

...svijetli od kada san uzea auto, odma san isa na dijagnostiku i ocitavalo je samo airbag greske a greske df027 df113 od kada se upalila lampica ubrzgavanja s tim da df113 prikazuje kao u memoriji, ne aktivnu 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

...auto san odavno rijesia al nikako da odg. uglavnom egr je crka al ostao je u zatvorenom polozaju tako da sam samo izbrisa gresku, turbina dobiva hladan zrak a auto ide bolje nego prije

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Taj problem s signalizacijom imam na klijaču godinama..moj je isto 1.5 dCi 2003,90ks.pali se pa nestane, nekad pruguši snagu na gasu nekad ne.. E sad šta je bilo kod mene u par navrata:prvi puta dok sam uspiobskužiti na aotoputu da kad mi se upale lampice i da kad tankam da mi se tank radi vakum, skinem čep i sve ok! Napravio rupicu i riješio. Nakon par god. isti problem tank ok, sto majstora sto savjeta ali ajde poslušam jedan vezan za papučicu gasa nekaj s potenciometrom i promijenim. Ubrzo opet ista priča. Na kraju otpeljam u Selp Sesvete naprave mi reparaciju CPU kabine i riješe problem. Par godina sve u redu.

Poslano sa mog BLA-L29 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.