Jump to content

Clio 4 tce - mali auto, velika briga


Lovrot

Recommended Posts

Dragi forumaši,

 

pred neko vrijeme sam ovdje bio pisao o problemu vibracija kvačila koje sam imao s novim cliom. Nakon promjene primarnog cilindra (i 5 servisa), prošle godine je taj problem rješen. Ali to je bio sam početni i mali problem, gotovo se može reći estetski.

Auto sad ima godinu i 8 mjeseci, 31000 kilometara. Ukupno sam u servisu bio, ne računajući dva redovna i jedan kada sam razbio felgu i amortizer pa su mijenjali (pred godinu dana) - 19 puta ( 22 servisa ukupno).

Dakle 19 puta sam bio u servisu da bi nešto mijenjali u garanciji ili gledali šta će mijenjati - to vam ispadne 1 puta mjesečno bez auta cijeli dan.

Prvo kvačilo - 5 puta na servisu, tada start stop - palio se i gasio auto bez veze, onda nekakva bravica u bunkeru je škirpala, mijenjana je dvaput. Potom dolazimo do ozbiljnih stvari - na 15000 kilometara počeo lagano, pa jako vibrirati kod kočenja - mijenjali u garanciji diskove i pločice (raspali se, bez objašnjenja zašto, na 18000 km). Potom je fićukalo kroz suvozačeva vrata - rađena limarija, vrata nisu dihtala. Potpom počinje škripanje kada se okreće volan uz vibracije koje su sada nesnosne, a auto vuče u desno -  6 PUTA NA SERVISU + MIJENJAO GUME i 2 PUTA išao na balans guma + jedan put na centriranje trapa (tada su namjestili, ali se za par dana sve pošemerilo, sad vuče u lijevo). U sklopu tog su "zatezali letvu volana", mijenjali neke "kapice amortizera", mijenjali spone (obje) i auto je i dalje u komi - vibrira i škripi, kao da ima 350000 kilometara. Što bi moj stari rekao, "ovaj auto je ubijen". Opet je sad na servisu, ovaj put 3 dana da oni citiram "imaju vremen sve na miru pogledati" Zamjenski nemaju nikad. Servis je RB auto u rijeci i 2 puta Adria servis. Vibracije volana su takve da ti nakon 100 km po autocesti otpadnu ruke.

Auto je na kredit, jako dobro znam koliko mjesešno radim da bi platio kredit. Jedino što sam htio je da staru daciu zamijenim za bolji auto, a naravno dacia nije imala nikakvih problema... Sad ne znam gdje ću od problema.

 

Link to comment
Share on other sites

isuse.... 

za auto, zamjenski, trazi napismeno da nemaju,  uzmi i iznajmi auto, iste klase kao clio, i ispostavi ovima racun da zelis da ti nadoknade ono sto si ti morao platiti jer oni nisu bili u stanju ispuniti svoju duznost. 

Link to comment
Share on other sites

da ovo prevazilazi svaku mjeru. 

taj auto u prvih godinu dana ima tocnu vrijednost svaki dan, tj u 2 godine gubi npr 40% vrijednosti, znaci svaki dan od te dve godine itekako ima svoju vrijednost.

Link to comment
Share on other sites

Joj ne bi ti htio biti u koži, ali ni ovima u servisu (nisu ni oni krivi što te dopao poluproizvod). Ja bi išao pravnim putem, pojavio bi se definitivno sa odvjetnikom kod Pleteša i svaki dan bi mu poslao mail, svaki dan bi generalni diša RH dobio mail. Tražio bi drugi auto, ni više ni manje.. Onda bi ostavio auto u servisu, čekao da prođe 45 dana, ne bi ga preuzimao (pa nek oni zovu mene) i doveo na preuzimanje auta sve moguće novinare i televizije koje bi mogao skupit i napravio im totalnu anti reklamu. Ono što ti želim reći (osim što te žalim), do sada je taj usrani Clio pravio probleme tebi, a sad je stvarno došlo vrijeme da taj isti usrani Clio počne pravit probleme nekome velikom glavonji u Renault Hrvatska. E tek tada će se stvari promijenit na bolje za tebe, tek tada.

Zaboravio napisat da bi Platio jumbo plakat ispred RB auta sa natpisom RenFault Hrvatska - i komentar pored:yeah:, ljudi, Facebok i ostale društvene mreže kao i forumi bi napravili svoje - sprdačinu

Link to comment
Share on other sites

samo cu rec: RB auto

Da, ako misliš što i ja, tamo sam kupio auto, ali više tamo moja noga kročit neće, kao ni moj auto.

Link to comment
Share on other sites

brat mi imao praksu u njihovom servisu...dovoljno da promjenim misljenje o njima, a i kasnije sam se ja uvjerio koliko su bolji u adriji i pristupacniji ljudima na nivou meduljuskih odnosa...

Link to comment
Share on other sites

Promjenili su mi "nešto" između kape amortizera i amortizera, sada više ne škripi. Obavio sam i balans guma, ovaj put kod drugog vulkanizera. Isprobat ću ga nautocesti pa ćemo vidjeti.

Link to comment
Share on other sites

salji dopis u renault ali ne hr nego direktno ...

imao sam slican problem sa fiat puntom.. doduse meni je gubio snagu. isto novi, kredit i x puta u ovlasteni servis. 

sretno i sve pismeno i uporno,i stedi zivce

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Dragi forumaši, prije nešto više od godinu dana sam se požalio na razne probleme s ovim Clio pa sada i nastavljam priču, tj copy-pasteam mail koji sam slao Renaultu, do sad bez odgovora...:

 

...broj km je cca 56000. Auto sada nakon 25 servisa nije u
voznom stanju, a javljam se jer posljednji problem pukom srećom nije
završio s tragičnim događajem. Auto održavam u ovlaštenom servisu (RB Auto,
Rijeka), posljednji redovni servis učinjen je 2.2.2018. Imam produženo
jamstvo.



Postao sam vlasnik ovog vozila u svibnju 2015. godine, kupivši ga u RB Autu
(Rijeka) putem kredita Splitske banke. Auto je bio zamjena za Daciu Logan,
također kupljenu u ovoj kući (2006. godine). Od samog početka auto nikad
nije bio bez neke greške, zbog čega sam se obratio vašoj službi već nakon
1000 km, sigurno možete pronaći e-mail dopisku u arhivi. Do sada se radilo
o problemima "benigne" prirode - da samo nabrojim neke, kao što je
škripanje i otežan rad kvačila (5 odlaska u servise), puhanje kroz prozore
(popravljano četiri puta), šripanje bravice bunkera (popravljano nebrojeno
puta), kapice amortizera (4 puta), kvar start-stop sustava (auto se u
vožnji palio i gasio sam od sebe), mijenjani su mi diskovi i pločice jer su
tvornički bili krivi (auto postao neupravljiv pri kočenju s 16000 km na
satu), potom senzor tlaka u gumama, nekoliko puta sam ostao na cesti zbog
pregrijavanja (mijenjano kućište termostata), a uz sve to dodajte redovne
servise i dobijete da sam više od 25 puta bio barem jedan dan bez auta
(jednom i tri dana), gotovo jednom mjesečno, i NIKAD nisam dobio zamjensko
vozilo, iako sam svaki put tražio. 
Vjerujem da preko broja šasije možete dobiti sve ove informacije, ali
napominjem da sam više puta bio servisu, taj dan bez auta, da bi me samo
prenaručili za tjedan dana jer nemaju dijelove koje treba zamijeniti, a
radni nalog bi ostao "otvoren".


Međutim, iako mi je do sad taj auto pružio razne neugodnosti i
komplikacije, posljednja u nizu je zaista preozbiljna da izostane vaša
reakcija.

Nakon posljednjeg servisa 9.2.2018. (promjena bravice bunkera, opet to
puhanje kroz prozore, promjena tkanine-zaštite motora i promjena neke
opruge u volanu koja je škripala) preuzeo sam vozilo. Nakon niti 5 minuta i
učinjenih 2 kilometra, pri 40 km/h na nizbrdici
<https://www.google.hr/maps/@45.3234027,14.4578118,3a,75y,295.59h,74.8t/data=!3m6!1e1!3m4!1sn2yPldoOTmwoVsD1unsEfA!2e0!7i13312!8i6656?hl=hr>
sam potpuno i iz čista mira izgubio kontrolu nad vozilom, prednji kotači su
se "blokirali", nisu reagirali na okretanje volana, auto je bez kontrole
prešao u dugu traku pa natrag prema trotoaru, palila se ESP lampica i pukom
srećom me vozilo iz drugog smjera izbjeglo. Nakon incidenta se pojavila
obavijest "Check ESP" na putnom računalu, sve imam dokumentirano. Vratio
sam vozilo u servis gdje su ustanovili da se radilo o kvaru senzora kuta volana. Dakle zbog
tehničkog kvara, 5 minuta nakon što sam preuzeo vozilo iz servisa. Morate
biti svjesni, ja jesam, da je čista sreća što nisam bio na zaobilaznici,
jer ili netko drugi ili ja ne bi bili živi.



Kako taj auto više ne želim voziti jer ga smatram opasnim, tražim novi
auto. Bio sam u RB Autu sa svojim odvjetnikom, u dva navrata (10.2. i
13.2.), tražio da mi pomognu oko problema, nakon čega oni navodno čekaju
vaš odgovor. Oba puta su mi obećali javiti se,
međutim nitko mi se ne javlja, zamjensko vozilo nisam dobio.


 

Link to comment
Share on other sites

A u pm... ovo da mi neko prica mislio bi da me za*ebava... U svakom slucaju si dobro postupio sto si uzeo odvjetnika. Ovi iz tog RB salona namjerno odugovlace, prave se gluhi i ne zele odgovoriti jer su dobro upoznati sa situacijom, a tebi treba auto.

Nadam se da si naso nekakvu alternativu. Ovo je stvarno zalosno.

Link to comment
Share on other sites

Katasrofa. Užasan odnos prema kupcu. Ja ljut što ne mogu sutra dobiti zamjenski u Štarkelju za dva dana ići na posao, oni nakon ovakvih problema ne daju zamjenski na odmah. Jedva da su ti talismana dali dok se ne razriješi situacija.

Al meni se čini da te zamjenske vozi netko drugi a ne klijenti servisa i slično.

Link to comment
Share on other sites

Rb je bio u Dragi a sad je na Vežici, adria je na Škurinju.

Nisu sreca ni jedni ni drugi.

Link to comment
Share on other sites

Rb su meni zeznuli clia, tam sam završio na šlepi kad je delphi pumpa zaribala, oni promijenili, ali nisu očistili dobro sistem i novi injektori su otišli odmah nakon toga. Usput nisu dobro zatvorili onaj poklopac na rezervoaru pa mi je gorivo curilo ispod zadnjeg sica [emoji4]

Link to comment
Share on other sites

Ili novi auto ili s ovim odmah u sve medije i potrošačke udruge.

Treba ipak biti svjestan da na naše tržište stižu najlošije serije novih automobila. Ne samo Renault nego i drugi.

Puno je isplativije kupiti mladji auto uvezen sa zapadnog tržišta.

Moja Laguna (2012.g.) skinuta je s lizinga, uvežena iz Njemačke, kupljena kod šoderaša u Kaštelima, već je na 200+ tisuća i nema nikih problema.

Sestrin Clio IV, isto uvezen iz Njemačke, kupljen kod šoderaša na Oranicama (ZG), u godinu dana također nikih problema.

Taman da nešto i bude auti su plaćeni u pola cijene novoga i uvijek ostaje zaliha za eventualni popravak.

Link to comment
Share on other sites

znači kod nas se definitivno ne isplati kupovati novi auto, jer ćeš dobiti drugu klasu..

...abdc192e48b8347e3713674d7a74f9de.jpg

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

*ebo bi im sve po spisku. I da ih boli ona stvar. Mislim da bi za takve probleme trebali dati novi auto. Ne znam sto ovi u RNH imaju recu na to. Ja sam imao isto dosta problema, s njima samo natezanja. Uzas kad ovo citam.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.