Jump to content

Clio 4 tce - mali auto, velika briga


Lovrot

Recommended Posts

Ovdje vidim nekoliko mogućnosti: ili su ti prodali razbijen auto koji su zakrpali prije prodaje ili su ti krali originalne dijelove s auta i stavljali tko zna što. Ili su ga svaki puta prali pod haubom sa miniwashom dok voda nije ušla u sve senzore i pinove od ECU-a, pa sad sve crkava.

Vlasnik ovog topica mi nije niti najmanje jasan: koliko toga ti se treba dogoditi da odlučiš otići u neki drugi ovlašteni ili privatni servis po neko drugo mišljenje? Frende, previše trpiš, prelako prelaziš preko nekih stvari i ne reagiraš na vrijeme.

Link to comment
Share on other sites

Ovdje vidim nekoliko mogućnosti: ili su ti prodali razbijen auto koji su zakrpali prije prodaje ili su ti krali originalne dijelove s auta i stavljali tko zna što. Ili su ga svaki puta prali pod haubom sa miniwashom dok voda nije ušla u sve senzore i pinove od ECU-a, pa sad sve crkava.

Osim što mi je žao vlasnika, baš razmišljam o ovome. Previše se tu toga izdogađalo da se kaže kako je u pitanju samo loša serija. Ovdje je u pitanju neko gadno s*anje kao što kažeš.

Link to comment
Share on other sites

Sta kazu gospoda iz RNH? Osim sto znaju maknit garanciju kad zaljepis nalju na auto, zanima me kakvu politiku i susretljivost imaju prema ovima kojim se desavaju ovakve stvari. Stvar je samo u tome koliko imas muda tjerati to do novina, i zajebavat se. No moras djelovati odmah i cim prije.

Link to comment
Share on other sites

Ovo nakon onog gubitka kontrole na cesti bi dosta zemalja prošlo kao pokušaj ubojstva, a za nedajbože i kao nanošenje ozljeda nehajem.

Ti si zbog svega doživljenog ZASLUŽIO novi auto, naknadu za izgubljeno vrijeme i živce.

Na redu je tvoj odvjetnik.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Dakle čitam i ne mogu vjerovati koja gomila sranja .

 

Dakle ukoliko si okretao volan a kotači nisu reagiali, onda to nije krivnja renaulta odnosno automibila nego kretenoida koji su zaboraviti pritegnuti vratilo volana nakon što su servisirwli volan.

 

I treba ih tužiti za pokušaj ubojstva iz nehaja .

 

Paralela servisa kočnica kojenakon servisa uopće ne koče .

Naj gori kvar samog sustava je otkazivanje serva kada se volan teže okreće, ali kotači ga prate. 

 

A o proizvodnji automobila kvalitetom drugačijih za različita tržišta.... Ajde ajde.  

 

Sve mi se čini da su ovi u servisu tebi na autu sve sjeb... Kaj se prednjeg trapa tiče, a i udarac koji je započeo priču tu ne pomaže...

 

Daleko od toga da je clio vrh sofisticiranosti, lupkaju ventili na 1.2 motorima ko da je glavni ležaj u raspadu, lupa stražnja klupa, gepek, ovjes, rezervna guma... Koji već vrag...

Clio 3 je 3 klase ispred 4ke, ali ovo je 99% kriv servis i tvoj udes, a 1% autek...

Edited by Gozz
Link to comment
Share on other sites

Već potvrđena priča xy puta. Renaulti nisu baš najkvalitetniji auti, a kad i ako krenu problemi onda tek vidiš koja su katastrofa ovlašteni Reno servisi u HR. RB auto u Rijeci - to je dno dna, to doslovno ne zna očitat zabilježene greške u ECU. Imaš drugi servis u RI -Adria P.A., oni su kulturniji, ali što se tiče kvalitete posla su čisti fuš. Imam iskustva i sa RNH, njih sram može biti, hrpa nesposobnjakovića!

Savjet začetniku teme - uzmi dobrog odvjetnika što prije i bez odgađanja!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Imam clio 4 2015 god. 1.5,sluzbeni auto,uzeo ga sa 0 km sad je na njem 60000,dosad je ulje samo 2 puta promjenuto,nista se pokvarilo nije,cak ni zarulja ? u autu nista ne krcka,ne bruji... Cista suprotnost gore navedenom slucaju ?

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Bas gledam za frendicu clio 4, benzinac, godisnjak, cca 17000 km, u starkelju. 81500 kn je 1.2 atmo 75ka a 88000 kn je 0.9tce..90ks koji je motor bolji za uzeti?
Oprema slicna.. jel valja to sto il da bjezi od toga. Starije ne zeli.. hoce noviji model sa malo km.. mislim da su made in Slovenia.
Savjeti, ideje?
Linkovi na njuski ali su ina statkeljovoj stranici:

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-clio-dci-75-energy-limited-vise-komada-oglas-26666036

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-clio-1.2-16v-limited-vise-komada-oglas-26666037

http://www.autokuca-starkelj.hr/rabljena-vozila/#/used_cars

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, ivan.martinko said:

Bas gledam za frendicu clio 4, benzinac, godisnjak, cca 17000 km, u starkelju. 81500 kn je 1.2 atmo 75ka a 88000 kn je 0.9tce..90ks koji je motor bolji za uzeti?
Oprema slicna.. jel valja to sto il da bjezi od toga. Starije ne zeli.. hoce noviji model sa malo km.. mislim da su made in Slovenia.
Savjeti, ideje?
Linkovi na njuski ali su ina statkeljovoj stranici:

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-clio-dci-75-energy-limited-vise-komada-oglas-26666036

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-clio-1.2-16v-limited-vise-komada-oglas-26666037

http://www.autokuca-starkelj.hr/rabljena-vozila/#/used_cars

0,9 tce bez razmisljanja. Puno ugodniji motor za vozit, a i nije da ima nekih poznatih mana.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Lucky_ZG said:

0,9 tce bez razmisljanja. Puno ugodniji motor za vozit, a i nije da ima nekih poznatih mana.

Ak izdrzi ono maltretiranje u cameu 300k izdrzat ce sve.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aha da to sam i mislio.. 0.9 tce je pouzdan motoric trocilindras jel.. A kvaliteta auta opcenito, vidim nekoliko tema na forumu u kojima je clio 4 opisan s losim iskustvima, klapanje lupanje, otisli diskovi za 3 mjeseca i tako svasta. Kao da je u rangu dacije logan cca.. low end materijali.. neki forumasi su stalno bili po servisima.. ko onaj sa talismanom i scenicom 4.. jel clio 3 bolje sklopljen, odnosno jel cetvorka napravljena od slabijih materijala od trojke?

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, ivan.martinko said:

Aha da to sam i mislio.. 0.9 tce je pouzdan motoric trocilindras jel.. A kvaliteta auta opcenito, vidim nekoliko tema na forumu u kojima je clio 4 opisan s losim iskustvima, klapanje lupanje, otisli diskovi za 3 mjeseca i tako svasta. Kao da je u rangu dacije logan cca.. low end materijali.. neki forumasi su stalno bili po servisima.. ko onaj sa talismanom i scenicom 4.. jel clio 3 bolje sklopljen, odnosno jel cetvorka napravljena od slabijih materijala od trojke?

Meni se cini da je to isti vrag ko u trojci. Al sta je je bal dobro izgleda clio 4 cim nije socijala oprema.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, LeoRS said:

Ak izdrzi ono maltretiranje u cameu 300k izdrzat ce sve.

To i meni odmah padne na pamet ?

7 minutes ago, ivan.martinko said:

Aha da to sam i mislio.. 0.9 tce je pouzdan motoric trocilindras jel.. A kvaliteta auta opcenito, vidim nekoliko tema na forumu u kojima je clio 4 opisan s losim iskustvima, klapanje lupanje, otisli diskovi za 3 mjeseca i tako svasta. Kao da je u rangu dacije logan cca.. low end materijali.. neki forumasi su stalno bili po servisima.. ko onaj sa talismanom i scenicom 4.. jel clio 3 bolje sklopljen, odnosno jel cetvorka napravljena od slabijih materijala od trojke?

Ovo je moj osobni subjektivni dojam, u Cliu IV sam bio par puta vozen (taxi), a Clio III sam osobno posjedovao i cesce sam vozen u njemu te imam osjecaj da je bolje sklopljen auto. Ali kazem, to je moj subjektivni dojam.

3 minutes ago, LeoRS said:

Meni se cini da je to isti vrag ko u trojci. Al sta je je bal dobro izgleda clio 4 cim nije socijala oprema.

Ma Clio IV je jedan od rijetkih automobila koji izgledaju bas fino cak i u socijala opremi. Stvarno vrhunski dizajn.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Meni je muka u cameu kad mijenja brzinu na 2k, jadan auto se cijeli trese oce se raspast. Fkt mora bit pouzdan kad takve mutave voznje izdrzi tolko.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

kad ponovno se sjetim ovoga, dode mi da odustanem od clia kao moguceg iduceg auta...

Link to comment
Share on other sites

Ja imam 0.9 tce 90ks već dvije godine, kupljen sa 39tkm na satu (2015.) i mogu reći samo - sve super. Motor elastičan, ne troši puno i dobro vuče, sad ima 65tkm i nikakvih problema.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ima neko uvriježeno mišljenje da su nakon cca 2005 poboljšali kvalitetu u renolu, ali prema onome što vidim u radionici to zaista ne mogu potvrditi. Uglavnom su problemi ostali na istim područjima.
Dacie su druga stvar.

Link to comment
Share on other sites

ništa više nije kvalitetno kao prije u svim aspektima. Jednostavno ne isplati se. Proizvod zastari i ljudi kupuju novi bez obzira što je stari još dobar. Recimo mobitel. Tko ga drži dulje od par godina? Rijetki

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nije, slažem se. Ili jest, ali takvih proizvođača ima u tragovima i vjv im nije primarna zarada od tih proizvoda nego od nekih drugih.
A što se tiče mobitela i inih gadgeta, da. Zastare i ljudi kupuju novi samo zato što ima novi.
Ali to nije slučaj s autima. Ne u Hrvatskoj. Ne mogu si zamisliti da u HR znatan (više od 1 posto) dio ljudi kupi novi auto samo zato jer postoji novi.
Proizvođači auta su oduvijek bili isti. Vjv ima neki dogovor da netko pravi dizajnerske, netko vozačke, netko premium aute, a netko jeftilene sa starom tehnologijom ali pouzdane. Samo je loše kad se jednom proizvođaču dogodi da ne zna - neće - ne može - ne želi napraviti auto koji može odraditi više od 100tkm bez značajne greške. I tako nekoliko puta zaredom. To je peh. Ali samo za vlasnike, naravno.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, filipbabok said:

Ali to nije slučaj s autima. Ne u Hrvatskoj. Ne mogu si zamisliti da u HR znatan (više od 1 posto) dio ljudi kupi novi auto samo zato jer postoji novi.

Iznenadio bi se. "Zatezanje bora" postojeće linije se radi upravi zbog takvih. I da, ima ih u 'rvackoj.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.